kempes Opublikowano 2 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2011 Po wezwaniu serwisowym zmienione zostały amorki. Teraz po 64 tys. km, znowu stuka w tyle. Do końca gwarancji zostało 2 miesiące (rok produkcji 2008 r.). Czy zmieniają to na gwarancji? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Author53 Opublikowano 3 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2011 Po wezwaniu serwisowym zmienione zostały amorki. Teraz po 64 tys. km, znowu stuka w tyle. Do końca gwarancji zostało 2 miesiące (rok produkcji 2008 r.). Czy zmieniają to na gwarancji? Przecież nie robią łaski. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZiomekGT Opublikowano 29 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2015 dawno nikt nic nie pisał, ale ja musze sie odezwać bo szlak mnie juz trafia z tym zawieszeniem. Przy Około 100TYŚ wymieniłem tylne amorki, kupiłem Saschy, dziś przy 117TYS znowu napier..... z tyłu nie mam już pomysłu, czuję się jakbym tarpanem jeździł, dodam że to nie jest stuk typu metal o metal, i raczej jest to na małych nierównościach jakby amorki wogóle nie pracowały. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manix Opublikowano 29 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2015 Może to tuleje belki?Jeśli to amorki to reklamuj. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZiomekGT Opublikowano 30 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2015 jeśli to amorki to bede reklamował, ale wiesz jak sprawdzają na trzepaczkach amorki.... przed wymianą seryjne amorki miały po 77% pomimo tego je wymieniłem i poprawa była rewelacyjna, no cóż zaczne sprawdzać od tulejek. Dzięki pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fergul11 Opublikowano 30 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2015 Na zawieszeniu wielowahaczowym nawet wylany amorek pokaże sprawność w granicach 75-80% Natomiast sprawny amorek na oponie Run flat może oblać test . Takie te szarpaki dają miarodajne wyniki , psia jucha . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZiomekGT Opublikowano 15 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2015 Może to tuleje belki?Jeśli to amorki to reklamuj. Kolega ma chyba racje byłem ostatnio w ASO na akcji serwisowej, dobrowolnie zleciłem Im przegląd ogólny stanu technicznego, do wymiany mam tuleje belki zawieszenia przedniego tylnie oraz wahaczy przednich. Te stuki w tyle pewnie przez tuleje belki, ale zobaczymy po wymianie ponieważ zdecydowałem się zastosować kpl. 4 tuleji poliuretanowych w cenie 200 zł za kpl :, po wymianie odezwę się czy owe stuki ustały. jestem po wymianie, tyłu jak i przodu, niestety poprawa jest tylko minimalna. Poliuretanów nie montowałem, ponieważ okazało się ze są one do tylnych wahaczy wzdłużnych które mam dobre. ogólnie wymieniałem z przodu tuleje wahacza, z tyłu gumy na stabilizatorach, lecz poprawy żadnej nie zauważyłem. kolejne części które wymieniłem w zawieszeniu: 2x sworzeń, 2x tuleje sanek (kołyski silnika) tylne, ustawienie geometrii, ogólne stwierdzenie mechanika oraz diagnosty: zawieszenie sprawne w 100%, lecz niestety stuki na małych nierównościach dalej są jedyne co mi pozostaje to zareklamować tylne amortyzatory. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manix Opublikowano 15 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2015 Krzyżak kolumny nie stuka? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZiomekGT Opublikowano 15 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2015 Krzyżak kolumny nie stuka? Stuki dochodzą bardziej z tyłu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manix Opublikowano 16 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2015 tuleje amorkow ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZiomekGT Opublikowano 16 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2015 wszystko sprawdzane, jak pisałem wyżej przez mechanika później przez diagnostę i mechanika razem na trzepaczce w SKP tył 100% sprawny, jedynie co przychodzi nam do głowy to podmiana amortyzatorów tak dla porównania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manix Opublikowano 16 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2015 Ja pitolę, wieszaki tłumika nie są wyciągnięte? może winna jest osłona amortyzatorów lub odboje? zaciski sprawdzone? może to coś z ręcznym ? musi być rozwiązanie i to pewnie banalne. Współczuję ,ja mam "alergię" nawet na skrzypnięcia/trzaski a co dopiero stuki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZiomekGT Opublikowano 17 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2015 Kolega Synkro z Krakowa zaoferował swoją pomoc, z tego co pisał to w zawieszeniu wymienił wszystko, może wspólnymi siłami dojdziemy do przyczyny. Dzisiaj natomiast zacznę od bagażnika i jego klapy....może to wcale nie jest zawieszenie.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ITommyI Opublikowano 21 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2015 (edytowane) a co z mocowaniami i poduszkami amortyzatorów? były wymieniane? Edytowane 21 Grudnia 2015 przez ITommyI Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZiomekGT Opublikowano 27 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2016 wymieniłem tuleje sanek przód, jakby trochę pomogło, teraz wymienię poduchy amortyzatorów P. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaarolek1 Opublikowano 19 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2016 (edytowane) Czy u was na przeglądzie wykazało coś, że amortyzatory są do wymiany u mnie strasznie głośno słychać jak jeżdżę po nierównościach? Mam do wymiany gumy na wahaczach jak wygląda sprawa z wymianą czy się wymienia całe wahacze? Edytowane 19 Sierpnia 2016 przez kaarolek1 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mike1982 Opublikowano 26 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2016 (edytowane) Od miesiąca w moim QQ podczas jazdy słychać stukanie doch. z tylnej osi. Objawy są słyszalne na niewielkich nierównościach...ustają na dobrej nawieżchni. Odpowiadają wcześniej opisanym w temacie uszkodzeniom amortyzatowów a już napewno ich tuleji. Po wizycie w dwóch stacjach diagnost. byłem w rozkroku ponieważ w pierwszej usłyszalem: amory do wymiany, badanie sprawności ok. 45% (10 tys. km temu wymienione na nowe - TRW JGT1042T), w drugiej diagnosta stwierdził, że amory OK. sprawność na poziomie 75% i polecił wymienić łączniki stabilizatorów. Wykluczając amory (które wymieniłem przed niespełna rokiem), wymieniłem łączniki stabil. Hałas nie ustał. Wreszcie zajrzałem pod moją Qaszankę i szarpałem dolną rurkę amora-luz na tulejach :)Zastanawiam się czy same tuleje zrobią robotę, bo moje amory wyglądają nieciekawie. Jak widać w załączniku - szału nie ma. Górna część amora podczas pracy ocierała dolną. Za wszelkie propozycje i porady będę wdzięczny. Pozdr. /po kilku dniach/ Stare amorki zwrócone do sklepu w ramach gwarancji. Edytowane 30 Sierpnia 2016 przez mike1982 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slik Opublikowano 14 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2017 (edytowane) właśnie wróciłem z przeglądu. Do wymiany gumy stabilizatora - to standard i tylne amortyzatory (mają coś między 27-32%). Przebieg 197 tys i sa oryginalne. Pytanie czy długo wytrzymały, kiedy wy wymieniacie? I jakie polecacie (firma, kayaba?) ? Tam się wymienia sam amortyzator czy całą kolumnę mcphersona, z tulejami czy jak? Edytowane 15 Marca 2017 przez slik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
monkahead Opublikowano 26 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2021 Odgrzewam kotleta, czy powodem stuków tylnego zawieszenia są amortyzatory, tzn. ich nieprawidłowa konstrukcja? Moje QQJ10 ma już 11 lat, 144k km przebiegu i ostatnio na wybojach coraz bardziej słychać stuki z tyłu, zwłaszcza po prawej stronie. Nie chcę wymieniać całego zawieszenia na zasadzie prób i błędów, a może pomoże, bo to zbyt kosztowna metoda, plus dochodzi geometria. Czy może ktoś znalazł już rozwiązanie tego problemu? Na przeglądzie w SKP nic nie wyszło. Wysłane z mojego SM-G973F przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
calypso83 Opublikowano 26 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2021 Pewnie tak ja moge powiedzieć bo wymieniałem tylne wahacze i łączniki i że stukami nic się nie zmieniło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
monkahead Opublikowano 28 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2021 Pewnie tak ja moge powiedzieć bo wymieniałem tylne wahacze i łączniki i że stukami nic się nie zmieniłoA planujesz również wymianę amortyzatorów? Wysłane z mojego SM-G973F przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
calypso83 Opublikowano 28 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2021 Raczej nie bo wymieniać dobre na nowe to trochę mija się z celem.Mam dobre nagłośnienie więc na dziurach daje głośniej radio i nic nie stuka?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grunio Opublikowano 15 Sierpnia 2023 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2023 Witam serdecznie. Posiadam również Nissana J10 i od niedawna mam również jakieś dziwne stukanie podczas jazdy (lewe tylne koło). Wymieniłem już tarczo bębny, szczęki oraz linki hamulcowe. I dalej stuka. Jak jadę pomału to jest to stuk taki delikatny z wolną częstotliwością stukania, natomiast jak przyspieszę to również stukanie jest częstsze. Już cztery razy byłem u mechanika, coś tam poprawiał przy hamulcach i na początku po wyjechaniu od mechanika tego stukania nie ma, lecz gdy zaciągnę hamulec ręczny i go puszczę stuki się pojawiają. Zauważyłem jeszcze że jak lekko podniosę dźwignię ręcznego hamulca i go zwolnię to przez jakiś czas znowu mam spokój. Lecz po krótkim czasie znowu się stuki pojawiają. Był moment że się to po kilka krotnym podnoszeniu ręcznego hamulca i zwalnianiu stuk ucichł to jeździłem bez używania hamulca ręcznego. Lecz żona dwa dni temu zapomniała o tym problemie i od razu stuki wróciły z tym, że teraz nie mogę się ich pozbyć. Czy ktoś może mi pomóc w tej kwestii. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.