Gość lipass Opublikowano 8 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2009 Kuba - przyszła tarcza do mnie właśnie - kiedy ją Ci podrzucić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Onyx Opublikowano 8 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2009 (edytowane) Oj dzialo sie dzialo Kuba dzielnie krzesal iskry z nasza pomoca: Niestety okazalo sie to co sie okazalo ale atmosfera byla przednia Edytowane 8 Grudnia 2009 przez Onyx Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wujek_trzcina Opublikowano 8 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2009 Kolektor, drut okrutny obija się o belkę - nie poprawiłeś tego mając Juniora wóz to raz, Proste że drut, przecież to pierwsze podejście w ogóle do tematu, człowieku, nie dostaniesz od razu HKS'a. U juniora wszystko wchodziło na pięknie tym bardziej że mu wstawiałeś inną belkę... Junior może to potwierdzić. płaszczyzny przylegającej do głowicy też nie równałeś i jest krzywa jak fale Dunaju przez co są przedmuchy (grubsza uszczelka wiele tu nie pomoże czy napchanie pasty i tak już siedzi stalowa 7dmio warstwoa z SR20DET) no a trzy mając cały dzień do dyspozycji nie udało się cię wykonać części łączącej kolektor z resztą wydechu... Niby skąd to miałem wiedzieć jak zrobiliśmy u niego tylko próbny odpał... bez zbytniego przykładania się? Sprawdzaliśmy tylko czy wejdzie i wchodził bez zająknięcia, z minimalną prośbą, nawet rur nie trzeba było męczyć bo miska u niego nie wystawała jak u Ciebie. Tak więc dzisiaj z Limonem i towarzyszem Grześkiem dokończyliśmy dzieła (część łączącą) wydaliśmy 9zł i 4 grosze na 20 sztuk elektrod i uszyliśmy się spawać na mojej starej spawarce z tesco kupionej chyba za 230zł o ile dobrze pamiętam Tak więc by dobrze zacząć naukę wiele środków nie trzeba wydawać... Ale chyba nie w niedzielę o 22... Drutowaliśmy na zmianę no ale udało się, robione na miejscu w koszmarnych warunkach, bez maski z zamkniętymi oczami no ale łącznik na zdjęciu powyżej wreszcie pasuje idealnie i jest szczelny Efektem czego są nasze naświetlone oczy... Teraz czas na wrażenia zjazdy Tak więc auto pierdzi jak stary zepsuty duży fiacior... kolektor przez to ze obija się o belkę to powstaje cholerny rezonans przenoszony na całą kabinę, a co do osiągów to auto zdecydowanie straciło na wigorze w calutkim zakresie obrotów, być może nie pogorszyło się wiele powyżej 8000obr.min w górę... Jest szansa (duża) że to nie wypali - od początku było wiadomo że idę na ślepo. Po co te żale. Zapomniałeś jak kiedyś mówiłeś że wolałbyś zrobić kilka takich kolektorów i sprawdzić który co daje? No więc mamy ch*jowy kolektor i trzeba go poprawić, nie od razu udaje się za pierwszy razem coś wyszponcić. Na razie to tyle, jutro odwiedzę hamownie którą to miałem odwiedzić dzisiaj no ale po odebraniu wozu po Twojej 15 godzinnej nie obecności dostałem nie sprawną maszynę z pustką w baku i do tego nie byłem w stanie jej na szybko naprawić/poprawić by nadawał się do dalszej jakiej kolwiek jazdy... Poproszę numer konta na PW. W momencie pobierania wóz była zatankowany do połowy. Nie bój żaby będzie lepiej tylko wyciągnij wnioski, bądź odpowiedzialny i jak czegoś się podejmujesz to dokańczaj to - dałem Ci możliwość oddania wozu na drugi dzień byś go zrobił na tip top no ale żeś nie chciał tak wiec musieliśmy sami kończyć te wielką kupę i to po raz pierwszy w życiu użytkując spawarki elektrodowej... Nie boję żaby ale nie będę tego kończył a żeby zamknąć temat to potnij to na żyletki i do kosza, tylko środkową część z siatką 2x 2.5 cala (2x 90 złotych Intercars) i flanszki (niech będzie 50 zeta każda) zostaw. Kiedyś odbiorę. Nie chcę mi się starać jak dostaję opierdol publicznie za eksperyment którego nikt nie był pewien i z założenia mogło nie wypalić. Jak mamy się lubić tylko kiedy jest dobrze, a jak coś idzie nie tak mamy sobie wp***dalać wrzuty na kark, to lepiej dać sobie spokój. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
counterox Opublikowano 8 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2009 No więc mamy ch*jowy kolektor i trzeba go poprawić, nie od razu udaje się za pierwszy razem coś wyszponcić. Dlatego lepiej jak coś nie pasuje i jest chujowe wyciągnąć z auta, zamontować to co było, zatankować autko i grzecznie powiedzieć sorry tym razem się nie udało. Druga osoba nie jest wkurwiona, ty masz czas na poprawę i za 1-2, może 3 tygodnie wsadzić coś, co będzie pasowało jak ta lala. Wtedy właściciel auta nie miałby podstaw do wkurwiania się ;P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 8 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2009 (edytowane) Nie mam pretensji że okazał się totalną klapą i zabrał 30KM i 20Nm a jedynie że dałem Ci wóz na cały dzień eksperymentowania a ty nie oddałeś mi go sprawnego przez co zmarnowałem dwa dni by go poprawić bo Ty nie miałeś takiego zamiaru. Było z powrotem wsadzić SSAC i powiedzieć że popracujesz nad tym kolekotrem tak aby wszytko było git. Co do paliwa to też ładnie pół baku wóz pobrał na przejechanie raptem 100km tyle to on mi na torze pali... I o nic więcej pretensji nie mam. Natomiast co do samego kolektora który powstaje już półtora roku mam parę zastrzeżeń na chwilę obecną: Żeby kolektor był szczelny musiałem go zdemontować z auta i rozciąć miedzy garami - pomogło, teraz wszystko jest szczelnie jak być powinno odrazu: I to pomimo takiego skrzywienia: No ale to co ujrzałem przy tej okazji to trochę nie poważne jest jak na prototyp któremu poświęciłem swoje auto i czas na hamowni: Edytowane 8 Grudnia 2009 przez Coobcio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość scribler Opublikowano 8 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2009 No i może w końcu się uda nie będzie tak źle Kuba a na hamowni już byłeś czy będziesz dopiero jechał ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 8 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2009 (edytowane) Tak wiec po zamontowaniu kolektora od Wujka Trzciny oraz poprawieniu go otrzymałem taki wynik (lepszy po wstępnym strojeniu - pewno deczko szło by jeszcze poprawić ale marginalnie...): W stosunku do tego co było na kolektorze wydechowym SSAC mamy następujący spadek: Co ciekawe po mimo spadków w praktycznie całym zakresie obrotów udało się coś poprawić w najniższym zakresie obrotów - do 2000 Edytowane 8 Grudnia 2009 przez Coobcio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ammaimon Opublikowano 8 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2009 Skoro kolektor wymaga poprawy, ma przedmuchy i wiadomo to bez hamowni, to po co cokolwiek mierzyc, skoro i tak wynik bedzie niemiarodajny?? Wiadomo co jest zle, trzeba poprawic i koniec, a nie rzucac w siebie gownem na forum A jak sie okaze, ze wyniki beda podobne do chinola, to zaraz bedzie 150 postow, ze poprawi sie to i tamto i peknie 230KM na jakiejs tam hamowni w Kreatorze co daje wieksze wyniki, niz ta co zwykle Mial byc eksperyment, nie wyszlo cos - do poprawy, a nie obrazac sie. Takze do dziela, bo ja wciaz jestem ciekaw co daje 4-1 w SR20 Pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość scribler Opublikowano 8 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2009 No różnica jest wielka jak widać po wykresie ale poprawa musi byc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ammaimon Opublikowano 8 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2009 Napisalem posta, przed wykresami z hamowni, ale cos sie internet spoznia Pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 8 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2009 (edytowane) Napisałem przecież że we własnym zakresie poprawiłem kolektor tak, że wszystko jest absolutnie szczelne... Edytowane 8 Grudnia 2009 przez Coobcio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
counterox Opublikowano 8 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2009 Przy takich pozgniatanych rurach kolektor miał różne ciśnienie na cylindrach - nic dziwnego, że kiepsko jest. Po drugie jak na taki długi kolektor za duża średnica - musiałbyś Coobcio wsadzić zwężke w tłumik końcowy, żeby poprawić ciśnienie w wydechu ;P Pewnie było zbyt ubogo ?? Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 11 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2009 Właśnie cholernie zalany był... co świadczy o małym napełnieniu silnika w powietrze. Ok co z kolektorem to było minęło no cóż trzeba iść dalej. W związku z niedzielną wyprawą na tor lublin w aucie ostro powiększyłem negatywy oj coś czuje że będzie się działo w zakrętach Na moje oko przód jest w negatywie ok 2,5-3* a tył 1,5* Fotki po weekendzie zapodam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qwasar Opublikowano 14 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2009 I jak wyniki? Jesteś III w generalce? Na stronie automobilklubu jeszcze nie ma danych za niedzielne wyścigi. Cyknąłem trochę fotek, m.in. trafienie w opony tego kolegi z drugiego saniacza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 14 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2009 Ooo to ładnie żeś upolował kolegi GTi wypadnięcie z trasy - dobrze że nic się praktycznie nie stało... Ps. Medalik przywiozłem - 3 miejsce w Juniorach w klasie a w generalce 16... Na koniec sezonu będzie pierwsze miejsce w klasie oraz 3 w generalce - ciekawe jakie będą nagrody :D Ale masakryczny powrót do warszawy miałem jakieś 5km przed Kołbielą i pod zakręt tak napadało że jak jechałem na III biegu to w momencie puszczania gazu koła mi blokowało... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KALI Opublikowano 14 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2009 (edytowane) Bez obrazy ale niezła QPA z tego kolektora pomijam spawy ale spasowanie to jakiś Hardcore na zasadzie jak brakuje miejsca to wsadźmy w imadło lub z mołota to samo tyczy się docięcia rurek .Jak widać nie zawsze po taniości znaczy dobrze.Powodzenia w projekcie. Poza tym auto super i dobry wynik. Edytowane 14 Grudnia 2009 przez KALI Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 14 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2009 (edytowane) Tu nie chodziło że po taniości... Kolega chciał po prostu poeksperymentować nie mając za bardzo o robocie pojęcia i wyszło jak wyszło... Dalej co do motorowni to w dolot chyba trzeba pójść, bym coś sprawdzonego chciał wsadzić, dlatego cholernie mnie ciekawi dyno z Sunnego Którego wypuściłeś Przepustnice z Q45 bym ogarnął, przepływkę to seryjną w rurę FI90 albo tak jak w ITB bym wystroił w funkji uchylenia przepustnicy gazu tylko kwestia samego kolekotra ssącego, jakie długości jaka puszka itd... W necie różne o takie znalazłem ale żadnego Dyno proof: Kali Bardzo bym chciał porządnie i profesjonalnie wykonać kolekotr ssący u Ciebie ale za cholerę nie wiem jak powinien on być zbudowany by działał, jak nie wypali to po prostu szkoda Twojej pracy by było no i mojej kasy. Myślałem żeby zrobić go tak by była regulacja długości runerów oparta o gumowe rurki tak bym na hamowni mógł spradzić jak wpływa oddalanie/przybliżanie puszki zbiorczej od głowicy, to samo chciałbym obadać odnośnie przysuwania i oddalania przepustnicy gazu od tej puszki... No a puki co zamówiłem leciutkie koło pasowe na wał które przy okazji spowalnia pracę altenratora i tak ma się do serii: A odnośnie kolektora wydechowego to takie coś o konstrukcji 1-2 i 3-4 daje ponoć 9KM więcej jak SSAC (przy konfiguracji podobnej jak moja czyli wałki N1 wydech 2,5"): Edytowane 14 Grudnia 2009 przez Coobcio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ammaimon Opublikowano 14 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2009 lekkie kolka to Unorthodox Racing? jak tak, to ja zdecydowanie polecam, ale trzeba uwazac, zeby pasek nie byl zbyt naciagniety, bo zrobi z niego makaron co to sa te kabelki wychodzace z kabli WN? Pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 14 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2009 Zdjęcie kolektora wydechowego, oraz to spod maski nie należy do mnie, pan jakiś chińskie przewodziki zapłonowe z uziemieniem zastosował jak widać... Co do koła pasowego to jest to wyrób firmy G-spec i waży skromne 600gram a seria 2100... No zobaczmy co to zmieni ale chyba już po nowym roku. Na ten sezon już koniec, udało się załapać na pudło w generalce no a przyszły sezon to już wyższa liga klasa Senior i stare wyjadacze. Co do planów to więcej mocy , szpera mocniejsza do skrzyni na oku mam CUSCO, pewno zdecyduje się na zrobienie wydmuszki, kubły i jakieś elementy wnętrza karbonowe + Flok... No i chyba mniejsze hamulce z przodu + koła 15" i opony 205/50R15 R888 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ammaimon Opublikowano 14 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2009 co zrobisz z obecna skrzynia i szpera? szpera z sr16ve skrzyni podejdzie do de czy musi byc swap calej skrzynki? ja mam set z UR razem z kolkiem od pompy wody i zszedlem z 2800g na 640g gratulacje pudla Pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qwasar Opublikowano 15 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2009 (edytowane) Sorki za OT, ale nie mogłem się oprzeć żeby nie pokazać jak mistrza w akcji... Edytowane 15 Grudnia 2009 przez qwasar Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 15 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2009 No postawiło chłopaka, później spuściliśmy ciśnienie w tylnych oponach do 1,4 bara i więcej taka sytuacja się nie powtórzyła Ps. w sunnym dzisiaj spawane znowu było Sworznie w wachaczach przednich wymieniałem i zaradczo z migomatu je podłapałem no inny wóz, że też wcześniej do nich nie zajrzałem, swoją drogą jakieś bezfirmówki (JC Auto) co były wytrzymały jakieś 7 tyś km co w połączeniu z twardym zawiasem i poliuretanami bardzo źle o nich nie świadczy tylko troszkę... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kenet Opublikowano 15 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2009 Nawierzchnia trochę hardcorowa już była, niezłe ślizganko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 15 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2009 (edytowane) No to ja zapodam fotki od mojej kobitki, wybrałem 3 Na tej widać jak znegatywiłem na oko tylny zawiasik: No a tu już jazda: Edytowane 15 Grudnia 2009 przez Coobcio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MacGayver Opublikowano 15 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2009 zdjęcia w ruchu zawsze są najlepszymi zdjęciami jakie się robi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.