Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Sunny N14 GTi 2.0 VVL - zabawka do pojerzdzawek na torze


Coobcio
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Hehe stronę wczesniej chyba zamieszczałem linka do takiego kolekotra :)

No fajny ale wersja ta łądniejsza 1500$ a po taniościowa 650$ :P

Wcześniej czy później trzeba będzie się na coś zdecydować, no i co taniej wcale nie musi znaczyć że tanio :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to jak w koncu jest z ta szpera? trzeba zeswapowac cala skrzynke z SR16VE zeby miec szpere w DE? oczywiscie pomijam mozliwosc kupienia szpery jakiejs fajnej firmy typu quaife/nismo :P

 

Pozdr

 

GRE swego czasu sprzedawal plytkowa szpere Nismo, ale chyba juz poszla..

Edytowane przez ammaimon
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poszła i siedzi w ALemrze N16 GTI-R...

Skrzynia z SR16VE poza tym że jest ciaśniej zestopniowana jak w DE ma już an pokładzie szperę wiskotyczną, która absolutnie nie przeszkadza w normalnej jeździe a sporo pomaga przy wychodzeniu z winklu czy przy ostrych startach, koła mielą ale nie nosi wozu jedzie prosto...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Felga piękna i z pewnością na czarnym saniaczu wygląda kozacko...sam się za takimi rozglądałem bo mega mi się podobają szczególnie białe WRC :) ale gdzieś czytałem że są pancerne ale za to bardzo ciężkie, ważyłeś może samą felgę ? a może wiesz ile dokładnie waży takie kółko ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Już się dawno odzwyczaiłem od koła mniejszego jak 15" - tak trochę biednie to wygląda :P

80513785.jpg

Foto by Jimmijump z wczorajszego X kryterium asów toru Lublin :)

 

No teraz sunny idzie na odpoczynek na sezon 2010 się pomyśli czy nie przejść na 17", wóz bardziej na tor niż do ganiania po ulicy więc ciężar koła jakoś mnie nie odstrasza a z drugiej strony do brania się z Hondami przydało by się lekkie koło... :D

Edytowane przez Coobcio
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

No to mocy przybywaj, zapodałem koło pasowe na wał, lżejsze od seryjnego o dobre 1,5kg do tego napęd od strony altenratora wyraźnie mniejszy coby spowolnić jego obroty...

Pasek musiałem dać w miejsce 840mm 800mm to o czymś świadczy, mimo to alternator na wolnych ładuje 14,5 V :)

Tak to wygląda:

300320103080.jpg

300320103078.jpg

 

Co do wrażenia z jazdy to na pewno na I biegu poprawiło się przyspieszenie a poza tym w całokształcie też chyba lepiej idzie, dowodem na to mogą być obejchane dzisiaj następujące auta:

- Audi S4 - zmodowane na 360KM

- Ford FOCUS RS II - seria 305KM

- Honda CIVIC z B18C14 na kompresorze blisko 300KM ale tylko do końca 3ciego biegu się braliśmy...

- Mazda taka jakaś śmieszna 323 w sedanie 2.0 Turbo w której podniosłem doładowanie i wystroiłem dzięki czemu objerzdza Mazdę 3 MPS 270KM

 

Jedyne co mnie pojechało to Ford Mustang GT i to z ko bitą za kierownicą... Wydaje mi się że jakby koło mnie nie siedział hmm warzący trochę osobnik to też bym dał mu radę :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ford Mustang GT? no nie porażka... jeszcze powiedz że w automacie. jeździłem takim to on w ogóle nie jedzie.

Mustang bullit odrobinę mocniejszy w manualu to już co innego(samochód szefa :rofl: )

Edytowane przez goago
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Było: 225KM i 223Nm - Coobcio dawaj na rolki. Zobaczymy Twoje ostatnie mody w akcji.

Może coś z tych lekkich kółek się przyda innym N/A :devil: Pewnie 227Nm rudej padnie.

Prawdziwy killer się zmajstrował i to w N/A :rofl: Pozdro

Edytowane przez xtomek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No powoli coś tam do przodu...

Tak więc kolejne mody wleciały a więc z niechcianej okazji pęknięcia kolejnej prowadnicy zaworowej, bowiem wcześniej wymieniałem tylko jedną zamiast wszystkie - przynajmniej po stronie ssącej które to okazały się zmęczone po kolizji zaworów z tłokami...

 

Tak więc wpadłem na genialny plan i potraktowałem wszystkie prowadnice ssące wiertarką z wiertłem fi 12mm tak by zrównać je z kanałem, następnie nie spodobał mi się odlew przy gniazdach zaworowych sami spójrzcie:

niedokladnosc.jpg

 

I bez chwili wątpienia wziąłem dremel w swoją dłoń i wyrównałem to:

niedokladnoscpoprawiona.jpg

 

Na szybko i od ręki pospinali mi zawory chłopaki z Autoszlifu na ul. Dęblińskiej, także na szybko głowica wleciała do auta, cała akcja z moim Sunnym zeszła się od 9:00 rano a skończyła się na hamowni o 16:30...

 

Z takim oto wynikiem:

Kolopasoweiprowadnice.jpg

 

Warunki trochę mało sprzyjające bo cholernie gorąco było po paru pomiarach ale mimo to w stosunku do poprzednich wyników z zimy udało się ugrać przy maks wartościach 4KM i 2Nm może nie jest to za wiele ale np. przy 2200obr.min doszło prawie 10Nm i teraz przy tych obrotach mam dumne 210Nm :P

 

Po sobotniej i niedzielnej pojeżdżawce planuję ponownie zdjąć głowę i przerobić zawory ssące tzn. zcieniować trzonki do 4,6mm na wzór tych z SR16VE N1, tak to ma wyglądać:

zaworyssacecieniej.jpg

 

Ciekawe jakie to przyniesie gainsy :D ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

uuuu.. niepodoba i sie to. Mogles troszke bardziej dokladnie sie zajac tym, a nie wiertareczka poprawiac. Zawory tez chcesz tak wycieniowac? bez odpowiedniego sprzetu, nawet jesli masa zgodzi sie na wadze, to moze to byc zrobione nierowno.. Tak czy owak trzymam kciuki, zeby projekt sie rozwijal :)

 

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrobione profi przy użyciu wiertarki BOSCH, taka praca niczym nie odbiegnie od tego jak miałbym to dać od autoszlifu - wystarczy trochę zaparcia, wprawy no i efekt jest :)

 

Ps. Wczoraj odbyła się męska pojeżdżawka na Ułężu, zabawa niesamowita na dystansie 4km :)

W sumie moje sunny było najsyzbszym autem nie poruszających się na slikach czy półslikach, jedyne co wykręciło lepsze czasy to, Doge Viper SRT10r - torówka, 2x EVO 6 z mocą ponad 400KM no i jednej Hondzie CTR EP3 udało się mnie pojechać która była wyposarzona w gwint Teina, była totalną wydmuszką, no i dysponowała mega krotką skrzynią z mocną szperą a pod maską K24/K20 z mocą 280KM do tego sliki 17"...

Tym samym pojechałem sporo ITR, CTR, S2000, EVO 3 i wiele wiele innych, dodam że w większości poruszali się oni na półslikach i slikach :D :D :D

 

Tak więc poszło mi całkiem nieźle :P

Auto oczywiście spisywało się absolutnie bez awaryjnie i w przeciwieństwie do hond nie wciągnęło ani jednego litra oleju dodam że nawet kropelki :)

Za to nieźle mi zjadło opony na przedniej osi które to wsadziłem nówki jak zwykle padło na Conti SportContact2 w rozmiarze 205.45R16, jakieś 65% bierznika zostało, no cóż taki sport co szybszą pojeżdżawkę trzeba nowe oponki na przodzik dawać...

 

Następna taka impreza odbędzie się16 maja - Zapraszam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kiedy jakies fotki zapodasz z tego upalania? :) chetnie bym zobaczyl co sie tam dzialo :D i ktore miejsce zajales?

 

jakos sceptycznie jestem nastawiony do tego "wiertarkowania" :P

 

Pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Są już czasy... Wychodzi na to że zająłem 8 miejsce, przedemną:

2x Integra TypeR DC2, 2x Civic Type R EP3, 2x EVO (3 i 6), Viper SRT10 ACR...

 

Fotki narazie się obrabiają :P

 

A narazie mogę jedynie zapodać kruciutki filmik po najszybszej prostej na które przekraczałem nieznacznie 180km/h :

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niezły rezultat. Jak zrobisz wydmuszkę, to na pewno będzie dużo lepiej.

xkarol dostał na c baty od ważącej 900 kG Hondy 200KM+ Lekka buda

czyni cuda :devil: Ale my jeździmy limuzyną :P

Edytowane przez xtomek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...