Limon Opublikowano 15 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2009 Coobcio ja dzisiaj po południu Ci jeszcze wrzuce jakies fotki xD A tak w ogole to wszystkiego najlepszego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Toio Opublikowano 16 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2009 Mały przyczłap z tego Sunnego .... ahh jak on mi się podoba PS. również życzę 100 lat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Onyx Opublikowano 17 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2009 Tak, sobie przypadkiem na to wpadlem: No i wersja low budget: Wiecej tutaj: http://advancedstreetperformance.com/headers_nissan_infiniti.php Cena wysoka... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 17 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2009 Hehe stronę wczesniej chyba zamieszczałem linka do takiego kolekotra No fajny ale wersja ta łądniejsza 1500$ a po taniościowa 650$ Wcześniej czy później trzeba będzie się na coś zdecydować, no i co taniej wcale nie musi znaczyć że tanio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ammaimon Opublikowano 17 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2009 (edytowane) to jak w koncu jest z ta szpera? trzeba zeswapowac cala skrzynke z SR16VE zeby miec szpere w DE? oczywiscie pomijam mozliwosc kupienia szpery jakiejs fajnej firmy typu quaife/nismo Pozdr GRE swego czasu sprzedawal plytkowa szpere Nismo, ale chyba juz poszla.. Edytowane 17 Grudnia 2009 przez ammaimon Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 17 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2009 Poszła i siedzi w ALemrze N16 GTI-R... Skrzynia z SR16VE poza tym że jest ciaśniej zestopniowana jak w DE ma już an pokładzie szperę wiskotyczną, która absolutnie nie przeszkadza w normalnej jeździe a sporo pomaga przy wychodzeniu z winklu czy przy ostrych startach, koła mielą ale nie nosi wozu jedzie prosto... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limon Opublikowano 18 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2009 Dzisiaj wjechały męskie felgi Oz Superturismo Wrc Białe 15" plus oponki zimowe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MacGayver Opublikowano 18 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2009 Tych felg właśnie brakowało na tym aucie bardzo dobry wybór Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kenet Opublikowano 19 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2009 Tzn. że hebel już mniejszy? Dobre kółka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limon Opublikowano 19 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2009 Hebel mniejszy Lepiej hamuje jak stary po wczorajszym teście Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kenet Opublikowano 19 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2009 No to pozytywna zmiana. Dajcie jakąś fote na OZach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MRC Opublikowano 19 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2009 Felga piękna i z pewnością na czarnym saniaczu wygląda kozacko...sam się za takimi rozglądałem bo mega mi się podobają szczególnie białe WRC ale gdzieś czytałem że są pancerne ale za to bardzo ciężkie, ważyłeś może samą felgę ? a może wiesz ile dokładnie waży takie kółko ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MacGayver Opublikowano 20 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2009 jedna felga "15 bez lakieru waży 8,4kg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 20 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2009 (edytowane) Już się dawno odzwyczaiłem od koła mniejszego jak 15" - tak trochę biednie to wygląda Foto by Jimmijump z wczorajszego X kryterium asów toru Lublin No teraz sunny idzie na odpoczynek na sezon 2010 się pomyśli czy nie przejść na 17", wóz bardziej na tor niż do ganiania po ulicy więc ciężar koła jakoś mnie nie odstrasza a z drugiej strony do brania się z Hondami przydało by się lekkie koło... Edytowane 20 Grudnia 2009 przez Coobcio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pgaz Opublikowano 20 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2009 za***iste zdjęcie w ogóle nie widać że to mniejsze kółko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limon Opublikowano 20 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2009 Widzę Coobcio ze Ciekawie było na torze lublin Myślałem ze chociaż może go odśnieżą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 31 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2010 No to mocy przybywaj, zapodałem koło pasowe na wał, lżejsze od seryjnego o dobre 1,5kg do tego napęd od strony altenratora wyraźnie mniejszy coby spowolnić jego obroty... Pasek musiałem dać w miejsce 840mm 800mm to o czymś świadczy, mimo to alternator na wolnych ładuje 14,5 V Tak to wygląda: Co do wrażenia z jazdy to na pewno na I biegu poprawiło się przyspieszenie a poza tym w całokształcie też chyba lepiej idzie, dowodem na to mogą być obejchane dzisiaj następujące auta: - Audi S4 - zmodowane na 360KM - Ford FOCUS RS II - seria 305KM - Honda CIVIC z B18C14 na kompresorze blisko 300KM ale tylko do końca 3ciego biegu się braliśmy... - Mazda taka jakaś śmieszna 323 w sedanie 2.0 Turbo w której podniosłem doładowanie i wystroiłem dzięki czemu objerzdza Mazdę 3 MPS 270KM Jedyne co mnie pojechało to Ford Mustang GT i to z ko bitą za kierownicą... Wydaje mi się że jakby koło mnie nie siedział hmm warzący trochę osobnik to też bym dał mu radę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goago Opublikowano 31 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2010 (edytowane) Ford Mustang GT? no nie porażka... jeszcze powiedz że w automacie. jeździłem takim to on w ogóle nie jedzie. Mustang bullit odrobinę mocniejszy w manualu to już co innego(samochód szefa ) Edytowane 31 Marca 2010 przez goago Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xtomek Opublikowano 31 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2010 (edytowane) Było: 225KM i 223Nm - Coobcio dawaj na rolki. Zobaczymy Twoje ostatnie mody w akcji. Może coś z tych lekkich kółek się przyda innym N/A Pewnie 227Nm rudej padnie. Prawdziwy killer się zmajstrował i to w N/A Pozdro Edytowane 31 Marca 2010 przez xtomek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2010 No powoli coś tam do przodu... Tak więc kolejne mody wleciały a więc z niechcianej okazji pęknięcia kolejnej prowadnicy zaworowej, bowiem wcześniej wymieniałem tylko jedną zamiast wszystkie - przynajmniej po stronie ssącej które to okazały się zmęczone po kolizji zaworów z tłokami... Tak więc wpadłem na genialny plan i potraktowałem wszystkie prowadnice ssące wiertarką z wiertłem fi 12mm tak by zrównać je z kanałem, następnie nie spodobał mi się odlew przy gniazdach zaworowych sami spójrzcie: I bez chwili wątpienia wziąłem dremel w swoją dłoń i wyrównałem to: Na szybko i od ręki pospinali mi zawory chłopaki z Autoszlifu na ul. Dęblińskiej, także na szybko głowica wleciała do auta, cała akcja z moim Sunnym zeszła się od 9:00 rano a skończyła się na hamowni o 16:30... Z takim oto wynikiem: Warunki trochę mało sprzyjające bo cholernie gorąco było po paru pomiarach ale mimo to w stosunku do poprzednich wyników z zimy udało się ugrać przy maks wartościach 4KM i 2Nm może nie jest to za wiele ale np. przy 2200obr.min doszło prawie 10Nm i teraz przy tych obrotach mam dumne 210Nm Po sobotniej i niedzielnej pojeżdżawce planuję ponownie zdjąć głowę i przerobić zawory ssące tzn. zcieniować trzonki do 4,6mm na wzór tych z SR16VE N1, tak to ma wyglądać: Ciekawe jakie to przyniesie gainsy ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ammaimon Opublikowano 10 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2010 uuuu.. niepodoba i sie to. Mogles troszke bardziej dokladnie sie zajac tym, a nie wiertareczka poprawiac. Zawory tez chcesz tak wycieniowac? bez odpowiedniego sprzetu, nawet jesli masa zgodzi sie na wadze, to moze to byc zrobione nierowno.. Tak czy owak trzymam kciuki, zeby projekt sie rozwijal Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 11 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2010 Zrobione profi przy użyciu wiertarki BOSCH, taka praca niczym nie odbiegnie od tego jak miałbym to dać od autoszlifu - wystarczy trochę zaparcia, wprawy no i efekt jest Ps. Wczoraj odbyła się męska pojeżdżawka na Ułężu, zabawa niesamowita na dystansie 4km W sumie moje sunny było najsyzbszym autem nie poruszających się na slikach czy półslikach, jedyne co wykręciło lepsze czasy to, Doge Viper SRT10r - torówka, 2x EVO 6 z mocą ponad 400KM no i jednej Hondzie CTR EP3 udało się mnie pojechać która była wyposarzona w gwint Teina, była totalną wydmuszką, no i dysponowała mega krotką skrzynią z mocną szperą a pod maską K24/K20 z mocą 280KM do tego sliki 17"... Tym samym pojechałem sporo ITR, CTR, S2000, EVO 3 i wiele wiele innych, dodam że w większości poruszali się oni na półslikach i slikach :D Tak więc poszło mi całkiem nieźle Auto oczywiście spisywało się absolutnie bez awaryjnie i w przeciwieństwie do hond nie wciągnęło ani jednego litra oleju dodam że nawet kropelki Za to nieźle mi zjadło opony na przedniej osi które to wsadziłem nówki jak zwykle padło na Conti SportContact2 w rozmiarze 205.45R16, jakieś 65% bierznika zostało, no cóż taki sport co szybszą pojeżdżawkę trzeba nowe oponki na przodzik dawać... Następna taka impreza odbędzie się16 maja - Zapraszam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ammaimon Opublikowano 11 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2010 kiedy jakies fotki zapodasz z tego upalania? chetnie bym zobaczyl co sie tam dzialo i ktore miejsce zajales? jakos sceptycznie jestem nastawiony do tego "wiertarkowania" Pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 12 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2010 Są już czasy... Wychodzi na to że zająłem 8 miejsce, przedemną: 2x Integra TypeR DC2, 2x Civic Type R EP3, 2x EVO (3 i 6), Viper SRT10 ACR... Fotki narazie się obrabiają A narazie mogę jedynie zapodać kruciutki filmik po najszybszej prostej na które przekraczałem nieznacznie 180km/h : Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xtomek Opublikowano 12 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2010 (edytowane) Niezły rezultat. Jak zrobisz wydmuszkę, to na pewno będzie dużo lepiej. xkarol dostał na c baty od ważącej 900 kG Hondy 200KM+ Lekka buda czyni cuda Ale my jeździmy limuzyną Edytowane 12 Kwietnia 2010 przez xtomek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.