Coobcio Opublikowano 23 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2009 Hehe jak miło i sympatycznie A no lecieliśmy do Ułęży na wyścigi Classic Auto, z nissanów objechał mnie kolega czerwonym GTi - zabrakło mi do niego hmm niespełna 1 sekundy na łącznej trasie ok 16 sek, licząc doświadczenie nie ma wstydu ale pewien niedostatek pozostał Ogólnie 4 miejsce w klasie wywalczyłem i 12 w generalce, lecząc parę ciekawych wozów w tym 911, Ferrari, Cosworth, Lotus... Hehe moje 1,6 dokręcało na tej próbie 4 do ok 170km/h - idealne warunki do docierania niedawno założonych przednich big braków :kosci: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Yarkoo Opublikowano 23 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2009 no black warrior daje rade w niedziele na CSP też było bardzo fajnie Kuba jakie pojeżdżawkowe plany na lipiec ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 23 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2009 Plan przed 5 lipca (Tor Lublin) mam taki że zapodam nastawny korektor siły hamowania Willwoda na tył - coby troszkę go osłabić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xtomek Opublikowano 23 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2009 Lotusa też, gratuluję !!! :one: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lespaul Opublikowano 24 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2009 gratuluję wyniku impreza była bardzo sympatyczna, suniacze prezentowały się super, w sumie było ich chyba cztery, nawet mój braciak, wieczny malkontent był zadowolony, zresztą to on teraz porusza się moją byłą primerą, więc suiacze musiały mu się podobać raz jeszcze gratki za wynik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 4 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2009 Ale jaja kolega podrzucił mi filma z udziałem mojego sunnego - dawne dobre czasy nauki i pogardy na torze Kielce - super miło go wspominam: Moje sunny w akcji widać minucie 0:27, 2:52, 5:20, 5:46 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
foster Opublikowano 4 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2009 Spox, może coś gdzieś jeszcze wykukam wśród znajomych hyhy. Bardzo ładne obrazki! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kwapcio23 Opublikowano 5 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2009 Hello! Ja jeszcze coś takiego z SuperOESu wygrzebałem: Nie ma za co dziekować Wpadaj na SuperOES w sierpniu Coobcio! Pozdro! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 9 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2009 Ale jaja kolega podrzucił mi filma z udziałem mojego sunnego - dawne dobre czasy nauki i pogardy na torze Kielce - super miło go wspominam: Moje sunny w akcji widać minucie 0:27, 2:52, 5:20, 5:46 spoko filmik i 5:46 ładne wyście z tego winkla (czego niektórym zabrakło )! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 19 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Września 2009 (edytowane) No to zaczynamy powoli zabawę w 2.0... Zanabyłem w idealnym stanie dół silnika z SR20DE - z najlżejszym wałem korbowym produkowanym w rocznikach 99-02 (odchudzony z dwóch przeciwag) Na górze wał SR20 a na dole SR16 tylko to odpowiada za ograniczenie pojemności w jeden szóstce... Wstępna przymiarka i wszystko idealnie pasuje (panewki też musiał być z 2.0, 1,6 powiem ma grubsze... Do tego zapodam jeszcze usztywniacz bloku z sunnego GTI wraz z dłuższymi szpilkami od podpór wału i powinna wyjść z tego fajna, niezawodna hybryda do upalania na torze i killowania leszczy na ulicy... Pozostawię także seryjne płaskie tłoki DE i korby - jedynie wzmocnię je śrubkami ARP... Ma to się kręcić do 8500obr.min i osiągać 225-230KM, choć mam skromną nadzieję że na dopracowanym kolekotrku od Wujka trzciny i jakimś moim wypatentowanym dolocie coś więcej uda się ugrać Edytowane 19 Września 2009 przez Coobcio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość andy_czarny Opublikowano 19 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2009 Hehe widze opis na gg od kilku godzin i tak sobei czekam kiedy opis bedzie doczekalem sie i powiem jedno kozacko to bedzie zapinac i czekam na jaksi filmik powodzenia i oby tak dalej - tego ci mowic nei tzreba bo chyab nei ma dla ciebei granic nei do przekroczenia pzdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 19 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2009 Czekałem na taką hybrydę. A tak w ramach ciekawostek: 231KM na kołach więc pewnie ok. 270KM na silniku. Przeklejona lista modów: sr20ve N1 Intake manifold N1 Retainers N1 Cams N1 Tensioner BC Springs Tomei gears VET Head gasket CP 12.5.1 87mm Eagle Rods sr16ve trans Pulleys, Flywheel Kesi24 Header GReddy Cat Back PR CAI kosztowne to wszystko ale jest kozak!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas Opublikowano 19 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2009 tylko czekałem na robotęna 2.0 tego vvl-a---kill ol of hondas Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 19 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Września 2009 U mnie stopień sprężania wyniesie 11:1 - zostaną płaskie tłoki z P11.144 no i kolektor ssący niestety seria z SR16VE - z czasem coś pokąbinuje z przebudową jego górnej cześci i zapodam jakąś większą przepusnticę... Trzymać kciuki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 19 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Września 2009 A i jeszcze jedno w Stanach mierzą moc na kołach i z reguły na biegu II do IV więc czasem może być tak że podawane na kołach 231KM to jest np. 245KM na silniku albo 270KM na silniku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 20 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2009 (edytowane) A jak by tak przerobić org. kolektor pod nową przepustnicę. Nie tylko w N1 jest szeroka. Technicznie 100% wykonalne a przepustnica z N1 stoi chyba z 800$... nie przeczytałem 2 postów wyżej... Edytowane 20 Września 2009 przez bodek_n14 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wujek_trzcina Opublikowano 20 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2009 Ma to się kręcić do 8500obr.min i osiągać 225-230KM, choć mam skromną nadzieję że na dopracowanym kolekotrku od Wujka trzciny i jakimś moim wypatentowanym dolocie coś więcej uda się ugrać No w koncu wrócił ten wariat samochodowy yeah! Co do kolektora, w razie wtopy z tym co masz ode mnie, zrobimy na szybkosci drugi. Idzie do mnie 5 flansz do sr20. Ale wtopy nie musi być, tylko sfrezuj przegrody w stożku jakieś 20-30 mm no i nieszczęsną flanszę przyspawaj standardową. Jak będzie potrzeba tnij i gnij aby wszedł w budę, zależy mi żeby go zmaltretować na testach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 20 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Września 2009 (edytowane) No to dzisiaj w ten piękny dzionek w krótkiej wolnej chwili zdołałem przerobić wszystkie 4 tłoki coby współgrały z natryskiem oleju na denko tłoka które to znajduje się w SR16/20VE, wiertarka z frezem do łapy i wyszło mi takie coś: Jeszcze ładnie oczyścić tłoki i można zapodawać pierścionki oraz mocniejsze śrubki: Wtorek/Środę planuję odpalanie - oby mi tylko szybko wykonali uszczelkę pod łep... Edytowane 20 Września 2009 przez Coobcio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xtomek Opublikowano 20 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2009 Ciekawe, co Coobcio wymodzi kiedyś z mocnego VE jak przyjdzie na to czas Troche mnie to interesuje, bo buda cięzka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 23 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Września 2009 Składając Ta motorownię pokusiłem się o usztywniacz bloku - takie coś przykręcane do podpór wału, zapożyczyłem to z SR20DE pochodzącego z Sunnego GTI (te nowsze SR20 go nie mają) poza nim musiałem także przełożyć miski olejowe by to pasowało... motorownia poskładana i zalana oliwą - we trzech chłopa trzeba było ją wytarmosić odemnie z Garage No i już na miejscu - chodzi fajniutko milutko, jest niut z dołu narazie przed nami żmudny proces doceirania w którym to postaram się nie przekraczać 4 tyś obr.min... Różnica w stosunku do 1,6 jest kolosalna, teraz bez turdu na oponie Toyo T1R o szerokości 215 i to po mimo braku szpery zrywa trakcje po głębokim dodaniu - na pierwszym biegu rzecz jasna ufff to był ciężki dzień - najbardziej nie lubię się babrać z półosiami... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 23 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2009 No ciekawe jak to będzie latać. Po docierce trzeba zrobić jakiś spocik! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 24 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Września 2009 Obowiązkowo - po weekendzie wracam do Wawy jakieś 500-600km nalatam i oliwę zmienię Jeszcze strojonko mnie czeka bo na razie mam mapy jakie robiłem pod 1,6... No i Hamownia żeby ustawić zapłon i pewno dzięki temu że pojemność wzrosła to zmienną fazę jakieś 1000obr.min wcześniej będzie można odpalać bez efektu zmulenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goago Opublikowano 24 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2009 to docieraj szybko bo na wykres czekam tylko nie na "ostro" u mnie w 1,6 ta metoda się nie sprawdziła, popękały półki miedzy pierścieniami i brał duuuużo oliwy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 24 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Września 2009 Dzisiaj lekko go wkręciłem na obroty z wielką tremą... Specialnie nie podfrezowywałem płaskich tłoków z SR20DE pod zawory - no i ku mojej uciesze nic nie koliduje i to mimo agresywnych wałków i cienkiej uszczelce pod głowicą Tak więc kiedyś u adasia nie potrzebnie frezowaliśmy tłoki i tyle zachodu z tym było... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 25 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Września 2009 Nie mogłem się powstrzymać... Zmieniłem olej po przelocie 24km i udałem się z Goago na rolki - dziękuję za towarzystwo, no i bez strojenia tylko o tak po konwersji na 2.0 wyszło takie coś: Czyli mamy nowy rekord w Polsce jeśli chodzi o atmosferycznego Nissanowego 2.0 :D Po powrocie z działki i po dotarciu tak jak trzeba... zmienię ponownie oliwę i posiedzę na hamce - pokręce zapłonem i przede wszystkim paliwem, bowiem lata to na nastawach z 1,6... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.