bodek_n14 Opublikowano 1 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2009 Każdy bawi się takimi zabawkami na jakie go stać i jakie mu się podobają. Nie ma się co spinać, Kuba wymiata na torze, Gaseb nie musi. Przyjemnie się patrzy na takie doinwestowane auto, o ile odłoży się na bok charakterystyczną dla naszego narodu zawiść. otóż to Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 1 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Października 2009 No właśnie o te koła się rozchodzi, latam Na T1R komplet nowych w rozmiarze 215/40R16 wychodzą w granicach 1600zł a nawet nie starczają mi na jeden sezon, komplet 195/50R15 to wydatek niespełna 800zł no i auto się sporo odmuli za to nie wiem jak to wpłynie na prowadzenie - głownie latam po wolnych torach, czyli Lublin, Biłgoraj, czasem Ułeż (tu akurat jest szybko 1,6 do 170km/h się napędzałem) no ale na seryjne hable nie narzekałem tzn klocki RED STAFF i tarcze EBC Turbo Grove... No i sprawa lansu by spadła po przesiadce na mniejsze kółka i hebel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kenet Opublikowano 2 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2009 Przeciwnik był gruby: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 2 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Października 2009 Faktycznie z dwójeczki ruszał... To było widac jak zapinałem II bieg to odrazu o półtora metra mi odskoczył. Przyjemnie mu to chodzi z tego co tu widać - szczególnie przy wysokich prędkościach no cóż nie można mieć auta do wszystkiego nie opłaca mi się jednak przechodzić na lżejsze koła i mniejszy hebel, zostawiam jak jest jedynie zainwesuję w jakieś pół sliki na tył dam klocki EBC Yelow Stuff no i co do silnika to chodzi mi po głowie ITB Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 2 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2009 Przeciwnik był gruby: OMG jak to ktoś opisał. Podaje...! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 2 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2009 Panowie a tak chodzi SR20VE z następującymi modami: Very clean low milage SR20VE Thanks Greg SSAC 2.5" header Greg V crank pulley Fidanza 8lb flywheel ACT EXT PP with 6 puck sprung disk Calum basic ecu tuned for E60 maf, 333cc injectors stock fuel pressure running open downpipe on the header for now MSD RPM activated switch triggering at 4600 rpms. Prothane motor mounts and custom made front dogbone (solid) made by me. B14 trans JWT pop charger w/ short ram intake. 0-150km/h http://smg.photobucket.com/albums/v350/ashtonroche/?action=view¤t=SDC10180.flv sory za OT Coobciu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
counterox Opublikowano 3 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2009 Powiem tak Skala w nismo do 220 i wydaje się, że auto gorzej idzie w porównaniu do skali do 180 Zap... autka i trzeba przyznać. Jak wejdzie kolektor i strojenie to będzie pewno z 235 koni Ajj chciałbym się tym bujnąć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rossi20 Opublikowano 3 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2009 Widzieliscie co sie stało powyzej 4500 tys obr ;-) jakie jeb.....cie ;-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PMW Opublikowano 3 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2009 Faktycznie z dwójeczki ruszał... To było widac jak zapinałem II bieg to odrazu o półtora metra mi odskoczył. Przyjemnie mu to chodzi z tego co tu widać - szczególnie przy wysokich prędkościach no cóż nie można mieć auta do wszystkiego nie opłaca mi się jednak przechodzić na lżejsze koła i mniejszy hebel, zostawiam jak jest jedynie zainwesuję w jakieś pół sliki na tył dam klocki EBC Yelow Stuff no i co do silnika to chodzi mi po głowie ITB i slusznie - nie zmieniaj kółek masz dobre męskie 215/45/16 - nie jakieś tam pitu-pitu pierdolenie 195/50 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 3 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2009 Ja uważam, że 195/50 to dobry rozmiar. Tani i stosunkowo uniwersalny do jazdy. Ale fakt faktem do mocnego auta trochę za mało przyczepny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 3 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Października 2009 (edytowane) Dzisiaj promocyjnie zakupiłem Nowe Continetale Sport Contact2 w rozmiarze 205/45R16 i przyznam że lepiej lepią jak T1R zwłaszcza jak się rozgrzeją PS. Oto nagranie tego jak przyspiesza moje Sunny na 215/40R16 Toyo T1R: Biedy w sumie nie ma ale wiadomo mocy nigdy za wiele, jak na III zacznie mielić jak teraz na II to do piero będzie czad Aaaa na nowych oponach sprzęgło już nie daje rady - VALEO AAAAAAA Dziś na torze lublin wywalczyłem drugie miejsce w klasie i 2 miejsce w generalce juniorów i tym samym na sezon wakacyjnych też jestem pierwszy w geenralce No Kocham ten wóz choć fakt że w miedzy czasie raz jechałem almerą a raz SX Edytowane 3 Października 2009 przez Coobcio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rossi20 Opublikowano 3 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2009 no to czas na jakies exedy porzadne ;-) a continentale to bardzo dobre opony ;-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 3 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2009 ja pier.. w mor.. kur... ale zap... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 3 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Października 2009 (edytowane) Bodek twój będzie podobnie - zwłaszcza że koło 15" masz PS. o to próba elastyczności na III od 60km/h do 155km/h Edytowane 3 Października 2009 przez Coobcio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kenet Opublikowano 3 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2009 Masakra, idzie jak głupi. Świetna robota, wszystko sam ogarniasz, wielki rispekt. Pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PRTP'06 Opublikowano 4 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2009 Dzisiaj promocyjnie zakupiłem Nowe Continetale Sport Contact2 w rozmiarze 205/45R16 i przyznam że lepiej lepią jak T1R zwłaszcza jak się rozgrzeją asymetryki lepiej kleja niz kierunki moim zdaniem, jednak zarzuc sobie bf goodrich to dopiero poczujesz klej na butach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ammaimon Opublikowano 4 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2009 no no trzeba przyznac, ze zbiera sie calkiem calkiem mierzyles go juz g-techem, czy innym urzadzeniem? Pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 4 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Października 2009 G-techem zrobiłem jeden średnio udany pomiar, 0-100km/h w 5,45 sek i 1/4 mili 13,58 przy 172,8km/h to jeszcze na zużytych Toyo... Teraz myślę że trochę by lepiej było ale by to sprawdzić to bym musiał wymienić sprzęgło bo od II biegu wzwyż zamiast koła mielić to ślizga się sprzęgło. Tak czy siak ważne że sezon zakończony i to całkiem nieźle, na przyszły sezon planuję to ITB zrobić, kubły wrzucić nieco odchudzić auto i delikatnie poszerzyć nadkola i może jakiś bardziej torowy zawias zastosować ale taki by umożliwił jeszcze jazdę po ulicy - na pewno nie będzie to INTRAX Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ammaimon Opublikowano 5 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2009 to zapowiada sie ciekawy przyszly sezon z itb bedzie grubo, tez bym chetnie pomyslal o takim sprzecie, ale wzrost spalania i koszty mnie odstraszaja a czasy calkiem konkretne Pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 5 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Października 2009 Raczej koszty bo spalanie przy normalnej jeździe kształtuje się na poziomie serii albo nawet i ciut niżej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ammaimon Opublikowano 5 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2009 a ja pamietam, ze kiedys pisales, ze jest duze i ladowanie itb nie ma sensu tak czy owak planujesz rzezbic dopasowanie itb z gti-r czy cos innego? Pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 5 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Października 2009 Z BMW M3 3,2 średnica listków 52mm do tego będę kąbinować z odległością ich od kanałów w głowie - zobaczmy co z tego wyjdzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
foster Opublikowano 5 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2009 ITB, o tak, to jest to... ten dźwięk spod machy, jea! Ziom ma poldka z fifkami od yamahy, sterownik hybryda własnej konstrukcji na bazie megasquirta, no daje to rade. Dla mnie osobiście, będzie to chyba najciekawszy z dotychczasowych Twoich projektów, trzymam kciuki, pozdro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PMW Opublikowano 6 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2009 Z BMW M3 3,2 średnica listków 52mm do tego będę kąbinować z odległością ich od kanałów w głowie - zobaczmy co z tego wyjdzie jak to ciekawe co wyjdzie ... zbliżysz się osiagami do 280 konnej almery kitcar co do zawiasu to albo ulica albo tor... nie da się tych dwóch rzeczy polączyć... albo profi zawias + laweta albo wzmocniony amortyzator + tuningowa sprężyna i przeciętne zachowanie się auta na gładkim i równym Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ammaimon Opublikowano 6 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2009 Z BMW M3 3,2 średnica listków 52mm z puszka zbiorcza, czy bez niczego? 52mm nie beda za duze troszke? Pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.