Chemik Opublikowano 1 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2009 hehe chciałbym widzieć mine goscia z tej m5, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 1 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2009 Jakby sytuacja na drodze pozwoliła to pan by szybciej pojechał a ja bym w tyle został, niby moje sunny też 250km/h poleci ale z dynamiką powyżej pewnej prędkości (ok 215-220) nie jest już ciekawie... Pewno wlot na maskce trochę hamuje i z byt wysoki zawias no i macy brakuje Ps. Dzisiaj przeportowałem nieco kolektor ssacy bowiem fabrycznie tak sobie był spasowany: Po robocie wyszło tak: No i tradycyjnie jak to u mnie bywa jakoś na dniach postaram się schamować maszynę i zobaczmy co z tego wyjdzie a i jeszcze rozfrezowałem kolektor od strony przepustnicy bo kiedyś wsadziłem większą przepustnicę ale dziurkacza nie powiększyłem... Ciekawe co dała ta moja dzisiejsza praca :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goago Opublikowano 2 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2009 wsadziłem większą przepustnicę ale dziurkacza nie powiększyłem... No właśnie zniechęcasz ludzi do tiuningu przepustnicy twierdząc że to nic nie da, a dziurkacza w ssącym nie powiększyłeś...Teraz jasne dlaczego nic nie dało Do ilu max można rozfrezowac kolektor od SR20VE? Jak wygląda w środku? ma ten kanał co SR20DEH? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 3 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2009 Tego kanału nie ma, jest taka owalno prostokątna parówa, do jakieś maks 65mm można go rozfrezować dalej już jest nie ma sensu bo całoś w środku aż do końca ma gdzieś taką średnicę... Przedstawiam efekt obróbki kolekotra ssącego by frez i moja wiertarka W stosunku do tego jak to miało 1,6 pojemności to fajna różnica wyszła: Powolutku zbliżam się do granicy 230KM ciekawe czy w parze z KM też pójdą Nm - na razie prawie łep w łep idą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limon Opublikowano 3 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2009 Tylko teraz dolocik poprawic Bardzo ladnie wyszło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goago Opublikowano 3 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2009 (edytowane) Powolutku zbliżam się do granicy 230KM dawaj do Kreatora a 230+ pęknie na bank oj ładnie.... myślę ze nie tak porting jak większa przepustnica tutaj wpłynęła. masz możne wykres poprzedni i ostatni nałożony na siebie? Edytowane 3 Grudnia 2009 przez goago Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limon Opublikowano 3 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2009 Wykres chyba jest W całym zakresie prawie jest poprawa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas Opublikowano 3 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2009 już osiągasz takie wyniki jaki osiąga K20A z type r po profesionalnym tune up[jakiś HKS,STILLEN itp] do Ułeży lecisz czarnym??to chyba takie zakończenie sezonu na ćwiare bedzie co? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eszi Opublikowano 3 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2009 Gratuluje Kuba, ciekawe jak autko spisze się na ulicy wobec hondów n/a. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kenet Opublikowano 3 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2009 Tyle że tak mocne K-serie to już fura siana, albo większa pojemność, bardziej k24-26. Gratulacje, masz dobrą rękę do podnoszenia mocy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 3 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2009 Jeszcze taki wykres mam: Nie zapisał się wykres 219 i 219... ten obecny też nie, na tej hamowni jak robię jeden pomiar za drugim to niestety nic nie zapisuje... Tak wiec na wykresie powyżej porównanie mam do wersji sprzed podcięcia tłoków... Ps. dziękuje za motywację obiecuję że coś tam więcej jeszcze wykrzesam Co do pojerzdzawki to właśnie nie wiem bo Ułęż to bardzo fajna szybka impreza po lotnisku natomiast stary dobry tor lublin to cóż 1 miejsce w klasie mam i 4 w generalce tak więc powalczył bym o wyższa lokatę a tak się składa że jedna i druga impreza tego samego dnia jest i tu bół... W lublinie jeszcze fajne nagrody dają a w Ułężu to prestirz i walka z naprawdę tłustymi wozami dodatkowo bdzie Tery i pewno TVN Turbo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wujek_trzcina Opublikowano 3 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2009 (edytowane) Ps. dziękuje za motywację obiecuję że coś tam więcej jeszcze wykrzesam Nooo Stary jak będziesz zdecydowany na akcję pod nazwą kolektor 4-1 (dzisiaj przyspawali flanszę 2.5 cala) to być może jeszcze większy banan na gębie się pojawi....i te + kilka PS to tak męskiego setup'u... Wystarczy że będziesz miał czas, bo ja to mogę praktycznie w każdej chwili w weekend... telefon do mnie masz... Edytowane 3 Grudnia 2009 przez wujek_trzcina Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 4 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2009 Weekend będę spędzać czas z kobitką, już prędzej bym ci zostawił wóz, przymierzaj i montuj... Ja po weekendzie mogę go odebrać zhamować i dostroić - zobaczmy co z tego wyjdzie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ROKI Opublikowano 4 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2009 tak czytam i czytam co Ty wyprawiasz z tymi VE i zal mi dupe sciska ze nie mam takiego auta tylko tego zamulacza 325, temat VE w PL ostro sie rozkreca - szkoda ze niestac mnie na dwa auta :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ammaimon Opublikowano 4 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2009 Cos czytalem na RF, ze woz mimo dobrych wykresow nie podaje zabardzo? Skad takie odczucie, przez kola duze? Pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 4 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2009 No moim zdaniem nie podaje, obstawiam na 90% duże ciężkie koła - za mało Nm by je napędzać... Osiągi ma na chwilę obecną jak 330 konne Subaru STi rocznik 2004 na pakiecie prodrive (krótsza skrzynia 6 i szpery przód i tył) - mowa o przyspieszeniu 60-160, powyżej myślę żebym go przegonił. Taki stan rzeczy zdecydowanie mnie nie satysfakcjonuje... Można na tym forum poczytać odnośnie jego jazdy: http://www.racingforum.pl/index.php?showtopic=65839&st=80 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limon Opublikowano 4 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2009 Coobcio ale jak wrzucisz 15" to juz meskich hebli nie bedzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 5 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2009 No ale będą do kupienia tanie prawdziwe opony tzn Toyo R888 w rozmiarze 205/50R15 Heble to bym planował wsadzić zmodyfikowane tarcze z Calibry Turbo 282mm one tam mają i do tego jakiś dobry klocek, na te wagę auta spokojnie to wystarczy... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
frezeer Opublikowano 5 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2009 Kuba nie zartuj w calibrze hamulce byly zaprojektowane tak zeby podczas hamowania przyspieszał a z drugiej strony jezeli uzywki to raczej ruda je pozarła Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limon Opublikowano 5 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2009 Frezeer widać nie umiesz troszkę czytać ze zrozumieniem (bez urazy) Coobcio napisał ze chodzi tylko o tarcze z calibry Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
frezeer Opublikowano 5 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2009 Limon doskonale wiem co przeczytałem ,a moj post był sarkazmem. Bo wkladanie czegos z opla do nissana to mnie sie nie widzi Profanacja. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość coyot Opublikowano 5 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2009 mnie sie widzi na czarnych ... ale ja lubie ciemne felgi ... na zywo niezly kozak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Michalllo Opublikowano 5 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2009 Limon doskonale wiem co przeczytałem ,a moj post był sarkazmem. Bo wkladanie czegos z opla do nissana to mnie sie nie widzi Profanacja. Nie żebym się na tym znał, ale mam takie samo zdanie PSUĆ Nissana częściami z opla ble Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
frezeer Opublikowano 5 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2009 a tak konczac OT to ten silnik jest po prostu mistrz. Patrzac na nowe 2,0 turbo w niemieckich samochodach ktore maja przewaznie moc do 220km ,a patrzac na silnik nissana... wolnossace 2,0 z taka moca deklasuje innych producentow no moze poza honda w dodatku silnik swoje lata ma Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość aBa Opublikowano 5 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2009 a tak konczac OT to ten silnik jest po prostu mistrz. Patrzac na nowe 2,0 turbo w niemieckich samochodach ktore maja przewaznie moc do 220km ,a patrzac na silnik nissana... wolnossace 2,0 z taka moca deklasuje innych producentow no moze poza honda w dodatku silnik swoje lata ma No takie uturbianie silników to trochę pójście na łatwiznę u niemców .A japońce techniką przeniesienia napędu,zmiennych faz etc. nadrabiają to turbo weźmy np. GT-R R35 i Nowe Gallardo,przewaga mocy jest po stronie Gallardo,jednak to Nissan wycina . P.S. Cooba - ten znak na Grillu "P" to oryginał z Pulsara Gti-R? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.