Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Sunny N14 GTi 2.0 VVL - zabawka do pojerzdzawek na torze


Coobcio
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Jakby sytuacja na drodze pozwoliła to pan by szybciej pojechał a ja bym w tyle został, niby moje sunny też 250km/h poleci ale z dynamiką powyżej pewnej prędkości (ok 215-220) nie jest już ciekawie...

Pewno wlot na maskce trochę hamuje i z byt wysoki zawias no i macy brakuje :P

 

Ps. Dzisiaj przeportowałem nieco kolektor ssacy bowiem fabrycznie tak sobie był spasowany:

niedopasowanie.jpg

 

Po robocie wyszło tak:

poportingu.jpg

 

No i tradycyjnie jak to u mnie bywa jakoś na dniach postaram się schamować maszynę i zobaczmy co z tego wyjdzie a i jeszcze rozfrezowałem kolektor od strony przepustnicy bo kiedyś wsadziłem większą przepustnicę ale dziurkacza nie powiększyłem...

 

Ciekawe co dała ta moja dzisiejsza praca :D :D :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wsadziłem większą przepustnicę ale dziurkacza nie powiększyłem...

No właśnie zniechęcasz ludzi do tiuningu przepustnicy twierdząc że to nic nie da, a dziurkacza w ssącym nie powiększyłeś...Teraz jasne dlaczego nic nie dało :)

Do ilu max można rozfrezowac kolektor od SR20VE? Jak wygląda w środku? ma ten kanał co SR20DEH?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tego kanału nie ma, jest taka owalno prostokątna parówa, do jakieś maks 65mm można go rozfrezować dalej już jest nie ma sensu bo całoś w środku aż do końca ma gdzieś taką średnicę...

 

Przedstawiam efekt obróbki kolekotra ssącego by frez i moja wiertarka :)

bezfiltraiporting1.jpg

 

W stosunku do tego jak to miało 1,6 pojemności to fajna różnica wyszła:

bezfiltraiportingvs16.jpg

 

Powolutku zbliżam się do granicy 230KM ciekawe czy w parze z KM też pójdą Nm - na razie prawie łep w łep idą :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powolutku zbliżam się do granicy 230KM

dawaj do Kreatora a 230+ pęknie :) na bank

oj ładnie....

 

myślę ze nie tak porting jak większa przepustnica tutaj wpłynęła. masz możne wykres poprzedni i ostatni nałożony na siebie?

Edytowane przez goago
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

już osiągasz takie wyniki jaki osiąga K20A z type r po profesionalnym tune up[jakiś HKS,STILLEN itp]

 

do Ułeży lecisz czarnym??to chyba takie zakończenie sezonu na ćwiare bedzie co?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze taki wykres mam:

bezfiltraiporting.jpg

 

Nie zapisał się wykres 219 i 219... ten obecny też nie, na tej hamowni jak robię jeden pomiar za drugim to niestety nic nie zapisuje...

Tak wiec na wykresie powyżej porównanie mam do wersji sprzed podcięcia tłoków...

Ps. dziękuje za motywację obiecuję że coś tam więcej jeszcze wykrzesam :)

 

Co do pojerzdzawki to właśnie nie wiem bo Ułęż to bardzo fajna szybka impreza po lotnisku natomiast stary dobry tor lublin to cóż 1 miejsce w klasie mam i 4 w generalce tak więc powalczył bym o wyższa lokatę a tak się składa że jedna i druga impreza tego samego dnia jest i tu bół... W lublinie jeszcze fajne nagrody dają a w Ułężu to prestirz i walka z naprawdę tłustymi wozami dodatkowo bdzie Tery i pewno TVN Turbo :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość wujek_trzcina

Ps. dziękuje za motywację obiecuję że coś tam więcej jeszcze wykrzesam :)

Nooo Stary jak będziesz zdecydowany na akcję pod nazwą kolektor 4-1 (dzisiaj przyspawali flanszę 2.5 cala) to być może jeszcze większy banan na gębie się pojawi....i te + kilka PS to tak męskiego setup'u... Wystarczy że będziesz miał czas, bo ja to mogę praktycznie w każdej chwili w weekend... telefon do mnie masz...

Edytowane przez wujek_trzcina
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Weekend będę spędzać czas z kobitką, już prędzej bym ci zostawił wóz, przymierzaj i montuj... Ja po weekendzie mogę go odebrać zhamować i dostroić - zobaczmy co z tego wyjdzie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak czytam i czytam co Ty wyprawiasz z tymi VE i zal mi dupe sciska ze nie mam takiego auta tylko tego zamulacza 325, temat VE w PL ostro sie rozkreca - szkoda ze niestac mnie na dwa auta :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No moim zdaniem nie podaje, obstawiam na 90% duże ciężkie koła - za mało Nm by je napędzać...

Osiągi ma na chwilę obecną jak 330 konne Subaru STi rocznik 2004 na pakiecie prodrive (krótsza skrzynia 6 i szpery przód i tył) - mowa o przyspieszeniu 60-160, powyżej myślę żebym go przegonił.

Taki stan rzeczy zdecydowanie mnie nie satysfakcjonuje...

 

Można na tym forum poczytać odnośnie jego jazdy: http://www.racingforum.pl/index.php?showtopic=65839&st=80

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ale będą do kupienia tanie prawdziwe opony tzn Toyo R888 w rozmiarze 205/50R15 :)

Heble to bym planował wsadzić zmodyfikowane tarcze z Calibry Turbo 282mm one tam mają i do tego jakiś dobry klocek, na te wagę auta spokojnie to wystarczy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Frezeer widać nie umiesz troszkę czytać ze zrozumieniem :P (bez urazy) Coobcio napisał ze chodzi tylko o tarcze z calibry :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Michalllo

Limon doskonale wiem co przeczytałem ,a moj post był sarkazmem. Bo wkladanie czegos z opla do nissana to mnie sie nie widzi :whistle: Profanacja.

Nie żebym się na tym znał, ale mam takie samo zdanie PSUĆ Nissana :angry: częściami z opla ble ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a tak konczac OT to ten silnik jest po prostu mistrz. Patrzac na nowe 2,0 turbo w niemieckich samochodach ktore maja przewaznie moc do 220km ,a patrzac na silnik nissana... wolnossace 2,0 z taka moca deklasuje innych producentow no moze poza honda :whistle: w dodatku silnik swoje lata ma :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a tak konczac OT to ten silnik jest po prostu mistrz. Patrzac na nowe 2,0 turbo w niemieckich samochodach ktore maja przewaznie moc do 220km ,a patrzac na silnik nissana... wolnossace 2,0 z taka moca deklasuje innych producentow no moze poza honda :whistle: w dodatku silnik swoje lata ma :D

No takie uturbianie silników to trochę pójście na łatwiznę u niemców :P.A japońce techniką przeniesienia napędu,zmiennych faz etc. nadrabiają to turbo weźmy np. GT-R R35 i Nowe Gallardo,przewaga mocy jest po stronie Gallardo,jednak to Nissan wycina ;).

P.S.

Cooba - ten znak na Grillu "P" to oryginał z Pulsara Gti-R?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...