Gość vqsoft1 Opublikowano 8 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2005 za cale 55 pln. eh mam andziejze ze bedzie dzialal. Ale teraz pytanko i prosze bez splawiania - JAK TO AKTYWOWAC??????? pilnie bo jutro czujnik odbiore z pocztyy. pozdrowka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość elcoruso Opublikowano 8 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2005 Tanio kupiłeś, za 1/4 ceny z aso. Ja cały rok przejeździłem nie wiedząc, ze mam taki czujnik założony, kiedys przypadkiem zajżałem pod maske i zobaczyłem taka złączke z kabelkiem zaraz za grilem, no to wtyknałem tam gdzie trzeba i zaczał działać! hehe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość vqsoft1 Opublikowano 8 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2005 Tanio kupiłeś, za 1/4 ceny z aso. Ja cały rok przejeździłem nie wiedząc, ze mam taki czujnik założony, kiedys przypadkiem zajżałem pod maske i zobaczyłem taka złączke z kabelkiem zaraz za grilem, no to wtyknałem tam gdzie trzeba i zaczał działać! hehe. no wiem ze tanio jesli to tylko polega na podlaczeniu wtyczki to fajnie, ale cos kiedys slyszalem ze jest jakas procedura aktywowania tego, jednak nie moge tego wyszukac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misiek Opublikowano 9 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2005 A gdzie można tak tanio takie cudo kupić :?: :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość elcoruso Opublikowano 9 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2005 Ja tylko wcisnalem i samo sie aktywowalo. Na poczatku termometr przez 3 dni wariowal i pokazywal latem np. -25 stopni ale po 3 dniach mu przelszo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Toshiro Opublikowano 9 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2005 ten wątek był już poruszany .Ale z tego co pamietam czeka cię reset zegarów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość vqsoft1 Opublikowano 9 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2005 ten wątek był już poruszany .Ale z tego co pamietam czeka cię reset zegarów. no wlasnie dzisiaj dzwonilem do ASO i powiedzieli ze trzeba ten czujnik zaktywowac i zapraszaja do siebie, 100pln sobie krzycza. Wiec moze powieci mi jak to zrobic? W archiwum nic nie znalazlem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość vqsoft1 Opublikowano 9 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2005 no i d*pa. obdzwonilem wszystkie aso i jakos zaden z nich nie chcial sie podzielic jak to zrobic. Wszyscy zapraszaja do siebie i kaza przygotowac od 30 do 100 pln. w archiwum znalazlem tylko tyle ze trzeba to aktywowac ale jednoznacznego sposobu aktywowania nikt nie podal. naprawde nikt nic niewie w tym temacie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość vqsoft1 Opublikowano 9 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2005 A gdzie można tak tanio takie cudo kupić :?: :?: zakupilem na allegro. tj od goscia ktory tam chlodnice sprzedawa.. mase elementow wnętrza itp, wszytsko z rozbitej almy., Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość vqsoft1 Opublikowano 9 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2005 jakie macie? jak to u was wyglada? zarównoi czujnik jak i wtyczka? ja mam cos takiego i do tego jest taka kastka niestety inna niz ta w wiasce. naszczescie kolory kabli sa takie same. jak to wyglada u was? dla ciekawskich czujnik jest vdo sygnowany rowniez logiem nissana. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość vqsoft1 Opublikowano 14 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2005 heh wiedzielm ze tak bedzie., lenie jestescie i tyle. zawiodlem sie na was szanowni nissanmaniacy. powiem tyle czujnik siedzi na miejscu . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość vqsoft1 Opublikowano 16 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2005 no i wszystko dziala jak nalezy. fajnie miec termometr za 55pln. teraz trzeba myslec jak tu abs wszczepic. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość elgreen Opublikowano 21 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2007 a gdzie ci sie temperatura z tego czujnika wyswietla ? masz komputer pokladowy a nie masz abs'u ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość walut Opublikowano 23 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2007 Temperatura nie wyświetla się na komputerze pokładowym w n16. Tylko na wyświetlaczu w w dolnej części zegarów razem z licznikami kilometrow i czasem. Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Slavecky Opublikowano 23 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2007 Tia... to zależy komu Kupiłem ten czujnik podróbkę, znalazłem gniazdo, wsadziłem końcówki kabelków, od naciskania zegarów popuchły mi paluch a temperatury na wyświetlaczu jak nie miałem tak nie mam.... Niby wszystko robiłem zgodnie ze sztuką a efektów brak.... Czy ktoś mi może pomóc? S. - W-wa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tomo79 Opublikowano 23 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2007 szkoda że tak późno tu zajrzałem... aktywacja jest prosta... 1. wciskamy oba przyciski (do zerowania licznika i ustawiania zegara) jednocześnie i trzymamy 2 cały czas trzymając włączamy zapłon 3 jeszcze raz wciskamy oba przyciski i czekamy az sie temperatura ustali... To tyle proste nie... trzeba tylko dobrze naciskać bo nie zawsze wychodzi... wystarczy wcisnąc jeden za wcześnie i kipa trza od początku... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Slavecky Opublikowano 26 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2007 Spróbuję... Bo jednak trochę inaczej je naciskałem.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość elgreen Opublikowano 26 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2007 Mozna gdzies dostac taki czujnik od almery ? Na allegro nie widac... 170zl w salonie Nissana ? :!: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Slavecky Opublikowano 26 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2007 Ano ja namierzyłem na Allegro... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kabi Opublikowano 27 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2007 szkoda że tak późno tu zajrzałem... aktywacja jest prosta... 1. wciskamy oba przyciski (do zerowania licznika i ustawiania zegara) jednocześnie i trzymamy 2 cały czas trzymając włączamy zapłon 3 jeszcze raz wciskamy oba przyciski i czekamy az sie temperatura ustali... To tyle proste nie... trzeba tylko dobrze naciskać bo nie zawsze wychodzi... wystarczy wcisnąc jeden za wcześnie i kipa trza od początku... Ja inaczej aktywowałem tzn. zgodnie z instrukcją. Ten sposób pierwszy raz widzę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Slavecky Opublikowano 28 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2007 Kabi a możesz wkleić tu ten instrukcyjny Step by step? Instrukcja Tomo79 u mnie niestety nie działa S. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kabi Opublikowano 28 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2007 Kabi a możesz wkleić tu ten instrukcyjny Step by step? Instrukcja Tomo79 u mnie niestety nie działa S. Tak na szybko podaję skopiowane z innych postów Combination Meter Self-Diagnosis NJEL0447 PERFORMING SELF-DIAGNOSIS MODE/MODELS WITH CLOCKNJEL0447S01 1. Turn the ignition switch to the “LOCK” position. 2. Press both reset buttons on the combination meter and keep them depressed. 3. Turn the ignition switch to the “ON” position, while keeping the reset buttons pressed. 4. Release both reset buttons then self-diagnosis will start. The sequence (A to J) is activated by press the either reset buttons. NOTE: If either reset button is not pressed for 20 seconds at each step or if the ignition switch is turned OFF, the self-diagnosis mode is exited. PERFORMING SELF-DIAGNOSIS MODE/MODELS WITHOUT CLOCKNJEL0447S02 1. Turn the ignition switch to the “LOCK” position. 2. Press odo/trip meter switch on the combination meter and keep them depressed. 3. Turn the ignition switch to the “ON” position, while keeping the odo/trip meter switch pressed. 4. Release odo/trip meter switch then self-diagnosis will start. The sequence (A to J) is activated by press the either odo/trip meter switch. NOTE: If either odo/trip meter switch is not pressed for 20 seconds at each step or if the ignition switch is turned OFF, the self-diagnosis mode is exited. Myślę że ta pierwsza część cię dotyczy. Strona 134 Electrical system (manual od N16). Powodzenia. Pochwal się sukcesem. Myślę, że lemur tego zaraz nie wywali, bo przecież to już było. Jakbyś nie zrozumiał po angielsku wieczorem napiszę jaśniej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Slavecky Opublikowano 28 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2007 Trochę tam spikam ;-) Przekrec kluczyk zaplonu do pozycji lock (czyli zamknij) 2. Nacisnij obydwa guziki reset na liczniku i trzymaj je albo przycisniete 3. Przekrec kluczyk zaplonu do pozycji on (czyli wlaczony) i w tym samym momencie trzymaj guziki reset przycisniete 4 Zwolnij obydwa guziki reset, a wtedy samo-diagnozowanie zostanie wlaczone. Sekwencja od A do J zostanie aktywowana poprzez przycisniecie ktoregokolwiek z przyciskow reset. Uwaga: Jesli ktorykolwiek z przyciskow reset nie jest wlaczony przez 20 sekund na kazdym etapie lub jesli zaplon jest wylaczony wowczas samo-diagnozowanie wylacza sie. Dobrze? Jesli tak to dziś spróbuję S. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kabi Opublikowano 28 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2007 Ja prawym przyciskiem przeprowadzałem diagnozowanie. Automatycznie nie chciało się diagnozować. Jest ważne czy czasem nie ma błędu w podłączeniu wtedy termometr się nie skalibruje. Trochę się męczyłem ale mi się udało. Najciekawsze że kupiłem sam termistor 3.3 k i dolutowałem jeszcze rezystor 100k i na razie mi działa poprawnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Slavecky Opublikowano 30 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2007 Albo ja jestem debilem i robię jakiś "myk" nie tak jak trzeba albo moja Almera jest odporna na tę instrukcję.... Rozumiem, że sam proces włączenia "diagnozowania" kombinacją kluczyka i przycisków jet niezależny od właściwego podłączenia czujnika temp. i w przypadku gdybym go źle podłąćzył to po prostu "migałoby" mi cuś nie pokazując prawidłowych odczytów ale jakąkolwiek reakcję na wyświetlaczu bym miał? Otóż nie mam żadnej!!!! Mój wyświetlacz ani drgnie! Kabi lub/i inni fachmani, którym się udało.... Czy możecie wrzucić mi na prv wasze telefony? Spróbuje zadzwonić jakoś w weekend stojąc fizycznie przed furą i może uda nam się wspólnie on-line aktywować ten badziew? Byłbym strasznie wdzięczny.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.