Coobcio Opublikowano 22 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2009 No wreszcie coś znalazłem wygodnego pod nosem - teraz to można co dziennie się mierzyć Mają dwa nawiewy jeden zasysa z przodu poweitrze, drugi pcha je na maskę Przelorzenie dobierają o wiele dokładniej jak w kreatorze mocy, no i jest funkcja obciążenia dla Turbo silników Już shamowałem swoją całkowicie seryjną almerkę GTI co katalogowo ma 143KM i 170Nm wyszło jej 142KM i 169Nm więc wairygodnie FOTO: Zara Biere PENA i zgram wykresa Ps. Ceny ustaliłem na poziomie 50zł za pomiar no myślę ze jak bedize Dyno day to w tej cenie 2-3 będą jak nic A wynajęcie na godzinkę jakbyśmy coś stroili to nieco ponad 100zł... Więc całkiem do przyjęcia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zuru82 Opublikowano 22 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2009 Nie no pełen wypas Wreszcie bedzie gdzie hamowac auta Musze schamowac swojego potwora na dniach ;P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wolkas Opublikowano 22 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2009 ja dzisiaj hamuje... zobaczymy ile bedzie tych kucyków po modach by coobcio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zuru82 Opublikowano 22 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2009 ja dzisiaj hamuje... zobaczymy ile bedzie tych kucyków po modach by coobcio No i git Ja jak zdarze z roboty to moze tez bym podjechal, bo nawet nie wiem ile KM teraz mam, a Kreator to roznie wychodzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 22 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2009 To wstępnie o 17:00 zbiórka u mnie pod garage Ps. Zarezerowałem Dla nas hamownię od 18:00 w górę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zuru82 Opublikowano 22 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2009 To wstępnie o 17:00 zbiórka u mnie pod garage Ja moge miec lekki poslizg bo pewnie na korki trafie, ale postaram sie jak najszybciej byc na miejscu P.S Gdzie ten wykres? ;P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wolkas Opublikowano 22 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2009 no i git Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mas Opublikowano 22 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2009 hmm... może i ja bym podjechał gdzie dokładnie na Ostrobramskiej jest ta hamka? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 22 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2009 hmm... może i ja bym podjechał gdzie dokładnie na Ostrobramskiej jest ta hamka? Na przeciwko Shella/Mc Donalda tzn. po drugiej stronie ostrobramskiej - będzie nas słychać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xkarol Opublikowano 22 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2009 No to rewelacja zapewne jutro po wizycie u Coobcia i ja sie pojawie na hamowni, sprawdzimy jak po zimie autko stoi z kondycja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lobo Opublikowano 22 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2009 Jak tam wyniki?? Jak pomiary?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wolkas Opublikowano 22 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2009 P11 2.0 SLX w serii 131 koni. Po modzie rozrządu by coobcio oraz wałku ssącym z Primery GT i mocno przyśpieszonym zapłonie wyszło 142 konie i 184 NM. Niestety pojawiło się spalanie stukowe i trzeba będzie mocno cofnąć zapłon. Myślę, że około 135 koni i 175 NM powinno zostać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas Opublikowano 22 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2009 wreszcie uruchomili tą hamownię--to chyba ENERGY GAZ firma??czekałem na nią już z 9miesięcy--tye czasu temu miała już działać-ale to zawsze znacznie bliżej niż okęcie for me Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 22 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2009 Niestety pojawiło się spalanie stukowe i trzeba będzie mocno cofnąć zapłon. Myślę, że około 135 koni i 175 NM powinno zostać. Ono jest nie naturalne, jak po wymianie świec się ono nie uspokoi to obawiam się że masz zanagarzone tłoki albo coś z układem zapłonowym... ENERGY GAZ Tak dokładnie tak Ps. wykresiki wklejam swoje: Totalnie seryjna moja Alemerka GTI: 200SX na 0,5 bara z pękniętym kolektorem wydechowym i uszkodzonym tłokiem nr 2: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baryla Opublikowano 22 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2009 No Coobciu w przyszłym tyg będę musiał Cię zgarnąć na tą hamkę i zmierzyć moją czarną może pokręcisz trochę wałkiem i tą przepływkę bez zwężkową trza ogarnąć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 22 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2009 No Coobciu w przyszłym tyg będę musiał Cię zgarnąć na tą hamkę i zmierzyć moją czarną może pokręcisz trochę wałkiem i tą przepływkę bez zwężkową trza ogarnąć Jestem ZA :one: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yasloo Opublikowano 22 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2009 Coobciu, Jak już będę miał dolot i wydech zrobiony to jestem bardzo chętny na strojenie. Może jutro po 18? No niewątpliwie, największą jej zaletą jest to, że jest blisko Ciebie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eszi Opublikowano 22 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2009 P11 2.0 SLX w serii 131 koni. Po modzie rozrządu by coobcio oraz wałku ssącym z Primery GT i mocno przyśpieszonym zapłonie wyszło 142 konie i 184 NM. Niestety pojawiło się spalanie stukowe i trzeba będzie mocno cofnąć zapłon. Myślę, że około 135 koni i 175 NM powinno zostać. to ja już nie ogarniam, czy silniki w P11 SR20 to RR, czy nie, bo do niego wsadziłeś chyba z P10 GT? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zuru82 Opublikowano 23 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2009 U mnie bez rewelacji, ale tez bez tragedii wyszło.....moj wynik to: 160 KM i 195 Nm Biorac pod uwage czysta serie to doszlo w sumie 20 KM i 15 Nm około w górę, choc liczylem jednak na troszeczke wiecej :diabel2: ,ale nie jest źle. Ciezkie sa tjuny N/A jak widac :/ P.S Uturbiamy sprzęta Coobciu? hehe :kosci: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zuru82 Opublikowano 23 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2009 U mnie bez rewelacji, ale tez bez tragedii wyszło.....moj wynik to: 160 KM i 195 Nm Chyba tez sie tam przejade i porównamy P.S. Wrzuc wykres No trzeba sprawdzic. Wydaje sie ze wyniki sa dobre na niej...moze mniej optymistyczne niz w Kreatorze, ale lepiej wiedziec jak to wyglada w rzeczywistosci Wykres wrzuce jak zeskanuje albo zgramy na pena (Coobcio mial zgrac), bo ja mam narazie w wersji drukowanej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pgaz Opublikowano 23 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2009 Kur... i znowu się nie załapałem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pgaz Opublikowano 23 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2009 No właśnie nie bardzo będę mógł od soboty do następnego poniedziałku jadę na podkarpackie, muszę uderzyć do Podkarpackiego NKP poszukać tam blacharza Jeśli chodzi o odległość to ja mineralną miałem blisko ale spoko dla mnie nie ma problemu z chęcią wpadnę na ostrobramską i do Coobcia na jakieś mody PS. Pozdro dla czerwonej Coobcio Lśni jak szalona. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas Opublikowano 26 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2009 liczylem jednak na troszeczke wiecej :diabel2: ,ale nie jest źle. Ciezkie sa tjuny N/A jak widac :/ P.S Uturbiamy sprzęta Coobciu? hehe :kosci: widzę że kolega się szybko zniechęca...N/A jest super--mało zawodne,kocha wysokie obroty i zadziwia leszczy w drogich furach :one: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zuru82 Opublikowano 26 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2009 liczylem jednak na troszeczke wiecej :diabel2: ,ale nie jest źle. Ciezkie sa tjuny N/A jak widac :/ P.S Uturbiamy sprzęta Coobciu? hehe :kosci: widzę że kolega się szybko zniechęca...N/A jest super--mało zawodne,kocha wysokie obroty i zadziwia leszczy w drogich furach :one: E tam odrazu zniecheca Bedziem dlubac dalej....delikatne turbo tez na pewno nie szkodzi A to dopiero by zadziwialo leszczy w drogich furach Grunt ze nie pozorne "auto niemieckiego emeryta" hehe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas Opublikowano 26 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2009 dobrze dobrze dłub swoją primkę--bo niebawem mój nowy projekcik--a ja lubie być najszybszy w 2.0 N/A :030: [nie wliczając xtomka ve i juniora primerek--niestety SR20 de nie jest w stanie dopiędzić sr20ve...]kurdę ostatnio ciasno robi się w mocnych nissmo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.