jwa Opublikowano 30 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2012 w p12 znana była wadliwa wiązka pod kierownicą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemo26 Opublikowano 30 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2012 czy sam mogę jakos ten problem rozwiązać? w p12 znana była wadliwa wiązka pod kierownicą w p12 znana była wadliwa wiązka pod kierownicą Czy sam mogę jakoś ten problem rozwiązać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 30 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2012 Przemo,możesz odkręcić i zdjąć panel z radiem i obejrzeć czy przypadkiem nie wypięła się wiązka. Otwórz górny schowek,tam masz dwie zaślepki.Zdejmij je i wykręć dwa wkręty wkrętakiem krzyżowym.Pod konsolą (nad sterowaniem klimą) jest taka długa zaślepka,zdejmij ją i pod nią też są dwa wkręty,wykręć je.Teraz tylko mocno pociągnij wychodzi bez problemu,obejrzyj poruszaj kostkami,może jest gdzieś luz i nie łączy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemo26 Opublikowano 30 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2012 Dzięki, wieczorkiem trochę się przy tym pobawię Pwiedz mi jeszcze kolego, na jakiej stacji najlepiej tankować notkę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 30 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2012 (edytowane) Ja od chyba roku tankuję na shell-u,tankowałem na stacji pod molochem,ale jak zaczął palić po 8-9l zrezygnowałem i zacząłem wspomagać shell'a Gdybyś nic nie znalazł za radiem to trzeba zajrzeć jeszcze pod kierownicę Wykręcić wkręty z obudowy i czymś ostrym i płaskim(ostrożnie żeby siebie nie skaleczyć i nie pokaleczyć brzegów obudowy bo to widać!)podważyć brzegi tak aby zatrzaski puściły,wtedy masz dostęp do łączeń przy kierownicy. Edytowane 30 Sierpnia 2012 przez JACKO29 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemo26 Opublikowano 30 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2012 Dzięki za podpowiedź, jak się z tym uporam to dam znać czy Twoje rady okazały się pomocne :0 Co do tego paliwa z shella to proponowałbyś shell fuel save czy shel v-power? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 30 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2012 Zawsze 95 Co do 98,nic nie zyskasz ,a wydasz więcej kasy. Poszperaj po naszym forum,było dużo pisane na ten temat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
g.a.polak Opublikowano 3 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2012 ale kolega ma ropniaka więc ani 95 ani 98 nie będą za zdrowe dla jego autka a na shellu zatankuj fuel save i już Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zeuss z Bagien Opublikowano 19 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2013 Witam, podpinam się pod temat. Mam Note z 2006 roku i mam pytanie: Czy przyciski do sterowania radia które są na kierownicy powinny być podświetlane? Wieczorem niestyety ale na kierownicy mam ciemność. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manix Opublikowano 19 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2013 Witam, podpinam się pod temat. Mam Note z 2006 roku i mam pytanie: Czy przyciski do sterowania radia które są na kierownicy powinny być podświetlane? Wieczorem niestyety ale na kierownicy mam ciemność. W tym roczniku , nie są podświetlane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TESTER 1956 Opublikowano 28 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2013 (edytowane) Jedna tylko rzecz mnie irytuje i ozłocę każdego kto mi da patent na rozwiązanie mojej irytacji. Otóż totalnie denerwuje mnie brak podświetlenia (w trybie nocnym ) przycisków do sterowania radiem i kompem na kierownicy... Nie dziwię sie Twej irytacji, całkiem niedawno miałem to samo gdy padło mi podświetlenie sterowania klimą i nawiewem. Poradziłem sobie, by nie ingerować w elektronikę, wykonując pozaustrojową nitkę podświetlenia. Wybacz "ranger" me pytanie bo z postu to nie wynika. To podświetlenie Ci padło czy wogóle go nie było? W moim podświetlenie mam zarówno sterowanie radia, telefonu i kompa jak i tempomatu, ale slyszałem że wersje oszczędnościowe autek czasami robią niespodzianki . Edytowane 1 Stycznia 2014 przez ranger Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manix Opublikowano 28 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2013 bodaj do 2009 nie było podświetlania ani w visia ,ani acenta.Nie wiem czy miały tekna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TESTER 1956 Opublikowano 28 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2013 Mam autko z 2009 roku ale nie wiem jaki mam model. Wyposażenie jakie posiada mój Notek; tempomat, klimatronik, radio,telefon, nawigacja w jednym sterowanie z kierownicy, podświetlane, 4 x elektryczne szyby, czujniki parkowania z tyłu, przyciemniane, fabrycznie, szyby, czujnik zmierzchu, czujnik deszczu, przeciwmgielne przód, centralny zamek, alu felgi 16", podświetlenie wnętrza 2 x po 3, klimatyzowany schowek, półki na przednich siedzeniach dla pasażerów z tyłu. 4 x poduszki, gniazdo zapalniczki bagażnik i tylny przedział. chyba wszystko wymieniłem. czy na podstawie tego da się określić model...? Ubezpieczyciel nie potrafił, na podstawie wyposażenia, określić modelu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manix Opublikowano 28 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2013 W PL to by była tekna na 100℅.od stycznia 2009(modelowo) podświetlane Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ranger Opublikowano 28 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2013 Mój Note jest z 2010 roku i nie miał podświetlenia przycisków na kierownicy. Z tego co zauważyłem jest prosta korelacja. W samochodach w których jest tempomat, podśwetlenie jest. Tam gdzie tempomatu nie ma - podświetlenia brak . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Czeslaw4 Opublikowano 28 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2013 Mam autko z 2009 roku ale nie wiem jaki mam model. Wyposażenie jakie posiada mój Notek; tempomat, klimatronik, radio,telefon, nawigacja w jednym sterowanie z kierownicy, podświetlane, 4 x elektryczne szyby, czujniki parkowania z tyłu, przyciemniane, fabrycznie, szyby, czujnik zmierzchu, czujnik deszczu, przeciwmgielne przód, centralny zamek, alu felgi 16", podświetlenie wnętrza 2 x po 3, klimatyzowany schowek, półki na przednich siedzeniach dla pasażerów z tyłu. 4 x poduszki, gniazdo zapalniczki bagażnik i tylny przedział. chyba wszystko wymieniłem. czy na podstawie tego da się określić model...? Ubezpieczyciel nie potrafił, na podstawie wyposażenia, określić modelu. Masz wszystko identycznie to samo co w moim . Jedynie u mnie nie ma czujników parkowania i półek w oparciach przednich siedzeń. Ja mam Note I-Way 1,4 z 2011 roku. Jeśli produkowali już ten model w 2009 roku to znaczy, że Twój także jest I-Way. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TESTER 1956 Opublikowano 29 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2013 (edytowane) Mój Note jest z 2010 roku i nie miał podświetlenia przycisków na kierownicy. Z tego co zauważyłem jest prosta korelacja. W samochodach w których jest tempomat, podśwetlenie jest. Tam gdzie tempomatu nie ma - podświetlenia brak . Podświetlenie przycisków możesz wykonać używając takich http://allegro.pl/zarowka-14v-50ma-podswietlenie-cena-za2szt-lx-l441-i3752787382.html zaróweczek. Lutując je do cienkich przewodów i wklejając pomiędzy obudowę a płytkę z elektroniką. Podejrzewam, że są oryginalne gniazda na żaróweczki co ułatwi umieszczenie nowych. Kwestia tylko rozebrania tego panela. Podłączenie przewodów w ciąg podświetlenia to bajka. A przy okazji zapytam pod co podłączyłeś swoje światełka dzienne i czy zapalają Ci się po załączeniu silnika czy na drugiej pozycji kluczyka ..?? Edytowane 29 Grudnia 2013 przez TESTER 1956 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ranger Opublikowano 29 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2013 Myślę, że przyciski o których mowa mają "podświetlenie" w sobie. Nie jest tylko podłączone. Widać przy braku tempomatu brakuje jakiejś mikro wiązki, której Nissanowi nie chciało się robić w autach bez tempomatu . Moje ledy mają fabryczny sterownik podłączony do akumulatora i do zasilania jednej z postojówki. Sterownik wykrywa napięcie 14 V na akumulatorze, które pojawia się po uruchomieniu silnika i wtedy włącza ledy. W przypadku przełączenia na światłą mijania/postojowe, storownik dostaje impuls z zasilania postojówki i wyłącza ledy. Fajne i praktycznie rozwiązanie . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zeuss z Bagien Opublikowano 29 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2013 W tym roczniku , nie są podświetlane. Wielkie dzięki za odpowiedź. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TESTER 1956 Opublikowano 29 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2013 Jak nie rozbierzesz to nigdy nie sprawdzisz i Twoja irytacja trwać będzie nadal. Jeśli mają podświetlenie tylko nie podłączone to jeszcze prościej uruchomić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manix Opublikowano 29 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2013 Nie ma podświetlania(żarówki/diody),trzeba samemu przerabiać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ranger Opublikowano 29 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2013 Patrzac na te przyciski w wersji bogatszej - z tempomatem, dałbym sobie rękę uciąć, że wyglądają identycznie jak moje - tyle, że tam świecą. Czy Nossanowi opłaca się robić dwie wersje tych przycisków - z podświetleniem i bez ?? Jakoś nie chce mi się w to wierzyć. Jak miałbym przerabiać, to lepiej kupić cały panel z przyciskami z aktualnej wersji za parę złotych i tyle. Kwestią otwarta jest jedynie to, skąd w kierownicy podprowadzić zasilanie i do tego "reagujące" na zapalenie świateł ? Trochę zbaczamy z tematu ale jak coś się urodzi, zmoderujemy . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ranger Opublikowano 29 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2013 No chyba, że masz tempomat - wtedy niezależnie od rocznika podświetlenie powinno być. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 29 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2013 Hmmmmm,miałem rozebraną kierownicę i nie zwróciłem uwagi na to czy jest miejsce na montaż oświetlenia.A może jest,oświetlenie,tylko brak podłączenia,cuda,cuda,jak to u Nissana. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ranger Opublikowano 29 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2013 Analizowałem kiedyś zdjecie rozebranej koerownicy wersji z tempomatem. Od przycisków sterowania radiem odchodził przewód (wiązka ?), który był połączony z konsolą sterowania tempomatem. I podejrzewam, że to właśnie podłacznie "podświetlenia". Jak nie ma tempomatu, nie ma gdzie "podłaczyć" podświetlenia. Taką mam teorię, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.