Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

PRIMERA N/A LUKASA -projekt 180+


lukas
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

A Roki nie mial odcinki wyzej??

tak miał ale na 7300 a żeby te wałeczki zagospodarowac trzeba na 7800 obroty podbić by było...choć AFR trzeba zmierzyć i obadać czy warto

 

druga sprawa to MIŁO MIEĆ NAJMOCNIEJSZĄ PRIMERĘ BEZ VE W KRAJU! CIEKAWE JAK NA ĆWIARE BY CZAS WYKRĘCIŁ

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem albo porządnie wyremontować ten silnik z opcją doprężania i lekko poprawić głowicę...

Albo mam propozycję w sam raz dla Ciebie - luknij do działu sprzedaży części :P 200KM na wstępie i nieco ponad 260Nm...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem albo porządnie wyremontować ten silnik z opcją doprężania i lekko poprawić głowicę...

Albo mam propozycję w sam raz dla Ciebie - luknij do działu sprzedaży części :P 200KM na wstępie i nieco ponad 260Nm...

propozycja zacna coobciu ale N/A bardziej mnie puki co kręci--180km to pułap do którego dążymy --,a dałbyś znać kiedy mogę podbić na strojenie wachy i pomiary AFR--może ze 3 kucyki gdzieś jeszcze sobie hasają,w tym set upie pod maską??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dzisiejszym turbo TeDe przedstawił Golfa, który

z 205KM doszedł do 400KM. Czy to jest mozliwe i jakim

kosztem? Oczywiście z turbo. Ale Lukasa z N/A popieram.

Jednak jest problemik.... później chce się więcej!!! :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dzisiejszym turbo TeDe przedstawił Golfa, który

z 205KM doszedł do 400KM. Czy to jest mozliwe i jakim

kosztem? Oczywiście z turbo. Ale Lukasa z N/A popieram.

Jednak jest problemik.... później chce się więcej!!! :D

 

Rwnież widzialem tego golfika. Duzo pracy i KASY potrzeba było z pewnoscia na skonczenie takiego projektu.

Na allegro ostatnio był do sprzedania golf III chyba ponad 300 koni przygotowany wpelni do 1/4 za 40 tys zł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dzisiejszym turbo TeDe przedstawił Golfa, który

z 205KM doszedł do 400KM. Czy to jest mozliwe i jakim

kosztem? Oczywiście z turbo.

ciemny golf IV gen? z Siedlec? jeżeli tak to seria miała 204hp (2.8 V6), nie wiem czy te 400hp nie było zrobione z nitro (chociaż turbina to ładna locha u Daniela :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ja dalej swoje -turbo puki co nie bedzie--N/A trzeba wysoko kręcić i zwykle słaba jest elastyczność ale jak już się widzi jak obrotomierz wjeżdża w okolice 7500-8000 to mnie strasznie kręci

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ja dalej swoje -turbo puki co nie bedzie--N/A trzeba wysoko kręcić i zwykle słaba jest elastyczność ale jak już się widzi jak obrotomierz wjeżdża w okolice 7500-8000 to mnie strasznie kręci

Pod N/A obowiązkowo inną skrzynę będziesz musiał zapodać np. z Almy GTi :D

No a tymczasowo bardzo fajnym pół środkiem by były jakieś lepne opony np. TOYO w rozmiarze 195/50R15 albo 205/50R15...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Byłem dzisaj na Hamce i przyniosłem na pożyczonym pen drivie prezent dla Lukasa:

Lukaspipercams.jpg

 

:D :D :D

Hehe efekt ktęcenia Cat Camsami i zapłonem - na dniach paliwko dopieścimy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mogę juz podzielić się swoimi odczuciami z jazdy na PIPER CAMSACH-ponieważ są to dość ostre wałeczki to nie spodziewałem się jakoś specjalnie mocnego dołu-no i tak właśnie jest-zakres obrotów użytecznych przeniósł się między 4000-7000obr

 

liczę na to że strojenie paliwka coś poprawi bo moim zdaniem auto jest niedolane od 6000 obr w górę-albo poprostu wydech który założyłem trochę hamuje osiągi[ale akurat tego to nie zmienię]

 

mam cichą nadzieję że po strojeniu paliwa dobijemy do 175km 200nm...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Narazie to jezdzi gorzej, objechalem dzis ja 2 razy na miekko ze 2dlugosci chyba, nawet 4 nie zapinalem bo szkoda mi bylo, takze jest gorzej i to widac, trzeba korekte paliwa zrobic moze pomoze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nom jest gorzej bo do 4000 obr nie mam momentu więc do DAILY DRIVE jest do bani--ale,jutro DR.nismo obiecał strojenie paliwka bo po mojemu jest auto zalane z dołu a nie dolane na górze--kolejna sprawa że mocne wałki poptrzebują dopeżenia głowy-a tu mam nie planowaną seryjną głowicę..puki co KIBEL,choć nie do końca jeszcze bo jak już rozbujam auto to nawet 200sx z doładowaniem 0.95 bar ma co robić...ale dopiero to gania od 120km/h moim zdaniem i na 3 biegu

Edytowane przez lukas
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zawsze twierdziłem że do Dayli najlepsze wałki na ulice to seryjne :D

Ja na twoich Piper Camsach co miałem pod 220Nm miałem splanowany łep i 2,5" wydech przelot by EL-TEC.

No zobaczmy co tam po strojeniu - wodotrysków się nie spodziewam ale te parę Nm powinno dojść to tu to tam...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy remoncie motorowni czapka spadnie o 1,5mm - to powinno dodać tych Nm może nawet będzie ich więcej jak było :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czy to przez upały czy co ale generalnie sporo trzeba było zdjąć z paliwa... AFR Przy gazie w podłodze Lukas miał 10,8-11,2 nic dziwnego że Roki z taką łatwością go łykał.

Obstawiam że teraz jakieś 5Nm i ze 2-3KM doszły tak wiec trzeba się ustawić z 2,5L Bunią Rokiego ponownie :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Roki na urlop mi ucieka więc chyba za 2 tygodnie dopiero ta kreseczka...dziś preluda 2.2 vti nie dała rady na szybkiej trasie--ale ciekawi mnie jakie cyferki teraz po strojeniu się pokażą?auto wyrywa się do przodu całkiem raźnie teraz-moment odczówalny w zakresie od 3000 obr terazmam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ano dziś odebrałem nyskę z nowiutką sekwencyjną instalką-STAG 4

 

autko było robione u prawdziwego fachowca[głównie merce AMG i saaby turbo gazuje]-więc powinno być dobrze

montaż schludny i czysty

 

w skład zestawu wchodzą STEROWANIE -STAG 4,MIESZALNIK PRZEZNACZONY DO 300KM -SILNIK V8,WTRYSKI PRZEKALIBROWANE VALTEK DO SILNIKÓW V8

 

obecnie auto ma na tej instalce 30 % zapasu paliwka wolnego

 

pierwsze odczucia sa niezłe-auto pięklnie siewkręca i nie widać znacznego spadku mocy w stosunku do benzynki

 

ALE NAPEWNO BEZ STROJENIA NA HAMOWNI SIĘ NIE OBEJDZIE CO BY AFR BYŁ ok w całym zakresie

 

zdjęcia porobię i si ewrzuci-bo ciekawie to wszystko wygląda!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to teraz masz swietnia zabawke do której bedziesz takował znacznie taniej.

 

Od nastepnego tygodnia i ja sie biore za robote przy swoim.

Mam nadzieje ze ze swapem 2.0 GT nie bede mial wiekszych problemow, naturalnie w moim wypadku rownież mam instalacje sekwencyjna.

lukas nie było by problemu gdybyśmy sie umówili ,kiedyś tam, na taka diagnostyke jak Ty u siebie przeprowadziłeś??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ano dziś odebrałem nyskę z nowiutką sekwencyjną instalką-STAG 4

 

autko było robione u prawdziwego fachowca[głównie merce AMG i saaby turbo gazuje]-więc powinno być dobrze

montaż schludny i czysty

 

w skład zestawu wchodzą STEROWANIE -STAG 4,MIESZALNIK PRZEZNACZONY DO 300KM -SILNIK V8,WTRYSKI PRZEKALIBROWANE VALTEK DO SILNIKÓW V8

 

obecnie auto ma na tej instalce 30 % zapasu paliwka wolnego

 

pierwsze odczucia sa niezłe-auto pięklnie siewkręca i nie widać znacznego spadku mocy w stosunku do benzynki

 

ALE NAPEWNO BEZ STROJENIA NA HAMOWNI SIĘ NIE OBEJDZIE CO BY AFR BYŁ ok w całym zakresie

 

zdjęcia porobię i si ewrzuci-bo ciekawie to wszystko wygląda!

Lukas dawaj fotki, zobaczymy co z niego za fachowiec, elektrykę dał ci w peszel? Nie ma czegoś takiego jak mieszalnik-reduktor do V8, są tylko do określonych mocy. Kalibracja wtrysków przeznaczonych do silnika V8 to jakiś kit normalnie, wtryski się kalibruje, ale pod moc a nie rodzaj silnika. Jak masz auto na sztywno już wystrojone na PB, to po co ci strojenie na hamowni z szerokopasmówką? Szkoda kasy, wystarczy tylko zrobić w programie stag 4 mapę benzyny(tą którą już masz) i do tego mapę gazu. Poźniej już zostaje tylko dopasować obie aby pokrywały się maksymalnie jak sie da.

Edytowane przez eszi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lukas dawaj fotki, zobaczymy co z niego za fachowiec, elektrykę dał ci w peszel? Nie ma czegoś takiego jak mieszalnik-reduktor do V8, są tylko do określonych mocy. Kalibracja wtrysków przeznaczonych do silnika V8 to jakiś kit normalnie, wtryski się kalibruje, ale pod moc a nie rodzaj silnika. Jak masz auto na sztywno już wystrojone na PB, to po co ci strojenie na hamowni z szerokopasmówką? Szkoda kasy, wystarczy tylko zrobić w programie stag 4 mapę benzyny(tą którą już masz) i do tego mapę gazu. Poźniej już zostaje tylko dopasować obie aby pokrywały się maksymalnie jak sie da.

hmm,nie wiem jak to jest bo nie jestem mechanikiem-wydatek gratów odpowiada silnikom v8 -max 300km

 

co do strojenia to zrobimy dopiero po wymianie kolektora ssącego na ten z p11 GT i zrobieniu porządnego dolotu fi 80[teraz jest jakiś połamaniec fi 70..]więc mapę benzynową znowu trzeba bedzie robić od nowa

 

ps.dziś zatankowałem LPG na stacji BP[grochowska street ]no i kibel-po raz kolejny z rzędu czuję że mają tam lipny gaz..

 

aa Rybon o jaką diagnostykę tobie chodziło?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...