Rybon Opublikowano 19 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2009 hmm,nie wiem jak to jest bo nie jestem mechanikiem-wydatek gratów odpowiada silnikom v8 -max 300km co do strojenia to zrobimy dopiero po wymianie kolektora ssącego na ten z p11 GT i zrobieniu porządnego dolotu fi 80[teraz jest jakiś połamaniec fi 70..]więc mapę benzynową znowu trzeba bedzie robić od nowa ps.dziś zatankowałem LPG na stacji BP[grochowska street ]no i kibel-po raz kolejny z rzędu czuję że mają tam lipny gaz.. aa Rybon o jaką diagnostykę tobie chodziło? Chodzi mi walsnie o odpowiednie ustawienie całej tej instalacji gazowej pod moj silnik bo nie mam pewości ze jest to dobrze zrobione a sam za wiele nie zdzialam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas Opublikowano 20 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2009 Chodzi mi walsnie o odpowiednie ustawienie całej tej instalacji gazowej pod moj silnik bo nie mam pewości ze jest to dobrze zrobione a sam za wiele nie zdzialam. jasne pogadać możemy ale ja nie jestem tu nżadnym fachowcem-poprostu miałem kilka aut na LPG ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------dziś było ponowne strojenie LPG bo instalka się już ułożyła do mojego stylu jazdy i obroty mi mocno falowały no i potrafił zgasnąć mi po ostrej jezdzie silnik--pan skasował starą mapę[300km zrobiłem] zgrał od nowa na benzynce,poprawił i jest już git-autko na LPG jeździ pięknie-dawno tak wystrojonej sekwencji nie miałem;)) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 21 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2009 (edytowane) LPG u Lukasa prezentuje się tak: Moim zdaniem elegancja Choć fajnie by było odwrócić listwę wtryskową - jakieś 80cm rury gazowej by było mniej A co do strojenia LPG to na haolerę to robić takie pokrywanie mapy gazu do beznyny i tak nic nie daje zawsze i tak wychodzi że jest za ubogo na LPG przy pedale w podłodze... Przynajmniej jeszcze nigdy się nie spotkałem by było poprawnie. Edytowane 21 Sierpnia 2009 przez Coobcio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eszi Opublikowano 23 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2009 (edytowane) Moim zdaniem elegancja Choć fajnie by było odwrócić listwę wtryskową - jakieś 80cm rury gazowej by było mniej A co do strojenia LPG to na haolerę to robić takie pokrywanie mapy gazu do beznyny i tak nic nie daje zawsze i tak wychodzi że jest za ubogo na LPG przy pedale w podłodze... Przynajmniej jeszcze nigdy się nie spotkałem by było poprawnie. co do montażu zgadzam się, z lewej podać lpg do listwy, nie trzeba jej odwracać wystarczy przewód przełożyć i zaślepkę. A tak w ogóle to wtryski masz źle dobrane, powinny być żółte, te silniki mają krótkie czasy wtrysku. Co do strojenia, w trakcie zbierania map, robi się cały zakres, przy różnych obciążeniach. Wymaga to jednak dłuższego czasu, a nie robienia na odpier**l. Lpg jest do przemieszczania się i nigdy nie dorówna PB, straty będą zawsze i szkoda silnika. Na lpg nie jeździ się górą, tylko średnimi. Widziałeś u mnie afr na lpg był bez zarzutu(no chyba że ściemniałeś, tak jak z kompresją,13-tu to ja nie mam i nigdy nie miałem, po wymianie wałka u Ciebie), strojony bez szerokopasmówki, tylko na seryjnej sondzie. Edytowane 23 Sierpnia 2009 przez eszi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Archie Opublikowano 24 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2009 (edytowane) Eszi, z calym szacunkiem, ale co Ty bredzisz? Maksymalny czas wtrysku na poziomie 15 ms i 2 ms na jalowym to jest krotki czas wtrysku?! Krotki czas wtrysku to ma Matiz. Żółte Valteki to można sobie wsadzić w tyłeczek Czerwone Valteki sa lepsze od zoltych, bardziej niezawodne ale i tak lukas bedzie je kalibrowal i wymienial, etc To tyle odemnie Coobcio: co do mapy, genralnie jest potrzebna, gdyz wtryskiwacze gazowe maja kosmiczne charakterystyki I nie są to charakterystyki liniowe tylko z kosmosu Jak jest dobrze dobrany wtryskiwacz i reduktor, to nie bedzie az tak ubogo na gorze Edytowane 24 Sierpnia 2009 przez Archie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eszi Opublikowano 25 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2009 (edytowane) Eszi, z calym szacunkiem, ale co Ty bredzisz? Maksymalny czas wtrysku na poziomie 15 ms i 2 ms na jalowym to jest krotki czas wtrysku?! Krotki czas wtrysku to ma Matiz. Żółte Valteki to można sobie wsadzić w tyłeczek Listwę wtrysków dobiera się do auta np. żółte z reguły jeżeli czasy wtrysków są poniżej 3ms, jeżeli powyżej 3ms można czerwone valtki, teraz czy BFC czy zwykłe ( chodzi o wydajność) decyduje moc. Oczywiście teoria, teorią w praktyce wychodzi różnie. Na dzień dzisiejszy valteki bym odpuścił lepsze magicjet, a różnica w cenie nieduża. Wiem że valki to chłam, bo sam na nich jeżdżę, z polecenia Marka Gryko z AC BHZ, następne u mnie będą Magic. Edytowane 25 Sierpnia 2009 przez eszi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Archie Opublikowano 27 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2009 Wiem, jak sie dobiera listwe, bo sam u siebie dobieralem Chodzi mi o to, ze SR20DE nie ma krotkich czasow, wrecz przeciwnie. Twoje Valdki fajnie graja, myslalem, ze Ci zaplony wypadaja Ja mam magic jety, jedyny minus jest taki, ze jest problem z cut offem, magic'i maja bardzo szeroki zakres czasow otwarcia. Reasumujac, Lukas za jakis czas bedzie mial problem z LPG, o A jak bedziesz zmienial wtryski, to przy magicach, przy naszej mocy, ok 160 KM masz dysze 2.5,. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas Opublikowano 28 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2009 w moim setupie MAGIC JETY były za słąbe-tzn autko chodziło dużo słabiej niż na tych VALTEkACH wogóle szykują sie kolejne zmany w autku-puki co zapobiegawczo zalałem nowy półsyntetyk i MOTOR LIFE-zrobiłem już2000km nic nie dolałem oliwy czekam na dostawę skrzynki z ALMERY GTi i kolektor ssący z p11GT... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Archie Opublikowano 28 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2009 No to bedziesz musial pomyslec o matrixach (np. Matrix HD544). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas Opublikowano 30 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2009 a co MATRIXY wniosą do mojego układu-są szybsze,czy wydajniejsze?powiem wam że w tym momencie reakcja na wciśnięcie gazu jest bezzwłoczna,i nawet jazda na LPG daje dużo FUNu teraz poproszę o poradę jaką skrzynię wybrać,aby wykorzystać jeszcze lepiej osiągi tego nismo--w tej chwili mam seryjna od wersji SE-125km ,i jest tak piekielnie długa że na 2 biegu 110km/h uzyskuję,a na 4 aż 195 licznikowe...a chciałbym żeby lepiej się auto na dole zbierało-prędkość maxymalna mnie nie interesuje-tylko przedział 0-180km/h Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rex Opublikowano 31 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2009 ja mam od sunnego GTI i ci powiem ze jak zalozylem to myslalem ze z 10km przybylo. 2 konczy sie przy mniej wiecej 100km/h a do tego fura jest o wiele bardziej elastyczna, chociazby na 4. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 31 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2009 Najkrótsza jest skrzynia z Sunny/100Nx GTI. W P10GT była już ciuteczkę dłuższa: http://forum.nissanklub.pl/index.php?showtopic=49858 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas Opublikowano 1 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Września 2009 Najkrótsza jest skrzynia z Sunny/100Nx GTI. W P10GT była już ciuteczkę dłuższa: http://forum.nissanklub.pl/index.php?showtopic=49858 a jaka jest różnica w przełożeniach miedzy sunny gti a almerą gti? oba maja takie same moce,momenty no i 8.2 do 100km/h-więc skrzynki nie są te same? --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- kolejna sprawa>>oprócz skrzyni i sprzęgła zostanie zmieniony już niebawem kolektor ssący na taki z p11 GT lub p11.144,wraz z listwą wtryskową,oczywiście przerobioną pod wtryskiwacze z 200sx do tego dojdzie bezzwężkowy przepływomierz na dolocie fi 80,no i nowy stożek bo mój stary JACKY niestety kiepsko się prezentuje i nie wejdzie na nowe rurki--poprawię też osłony termiczne przy stożku bo teraz sa mało szczelne aaa i zapomniałbym-wydech znowu przejdzie małą metamorfozę-mam teraz 2 tłumiki środkowe[ten drugi mały zostanie usunięty-a nie powinno to wpłynąć na głośność wydechu] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 1 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2009 d*pa podstawa to dobre wtryskiwacze a masz Elektrozawory czerwone żółte nic ne znaczy wywalisz je po ładnych tysiącach ,,,,, reduktor ma być do mocy poboru apetytu a nie do V8 Mazdy też były V6 tylko miały 1.8 litra,,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 1 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2009 W czeskim manualu do N15 podają, ze skrzynia z N15 SR20DE ma te same przełożenia co N14 SR20DE. Numery skrzyń też są te same. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas Opublikowano 1 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Września 2009 (edytowane) tofu nie wiem do czego był twój post... ps,na tych czerwonych elektro zaworach jeździ bardzo miło a co do skrzyń to widze że tak jak myślałem-almera i sunny to takie same są z tym że almerki młodsze-więc większa szansa na dobry egzemplarz--ach żeby tk trafić z sentry ser Edytowane 1 Września 2009 przez lukas Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ammaimon Opublikowano 1 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2009 hmm po co wieksze wtryski? nie lepiej dac pompe np. z 200sx plus regulator cisnienia i zapodac ~3,5bar? na wiekszych wtryskach bedzie trudniej ustawic wlasciwy afr, no chyba, ze i tak nie jezdzisz z sonda poza tym ekonomia spadnie Pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 2 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2009 Lukas kupił od Rokiego wóz już z wtryskami z 200SX S14 - ja to stroiłem więc co do spalania i kultury pracy to stoi na fabrycznym poziomie... Fakt że do tego setupu co ma jest to rozwiązanie na wyrost ale tańsze niż np. Wallbro + nastawny regulator ciśnienia paliwa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ROKI Opublikowano 2 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2009 Dokladnie na tych wtryskach auto bardzo dobrze jezdzilo, spalanie Pb na poziomie 10-11L na 100km Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ammaimon Opublikowano 2 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2009 ja tez u siebie mialem wtryski z 200sx i wrocilem do seryjnych i wiekszego cisnienia.. inna sprawa, ze regulator juz mialem, a pompe dostalem za darmo z 200sx taki setup plus dostrojenie z smt na drodze i teraz jest super - jezdzi wypas, a spalanie spadlo zdecydowanie (ponizej 9l w trasie). silnik daleko odbiega od serii tak wiec mozna sie cieszyc swoja droga VE niby legitymuje sie moca 190KM, a wtryski sa tam 315ccm ( i maja duzy zapas! ).. przy 170KM wtryski 370ccm to duzy "na wyrost" jak stroilismy mojego to w zakresie nizszych obrotow nie dalo sie precyzyjnie ustawic afr`u, bo byly duze przeskoki na czytniku od sondy, co potem przekladalo sie na spalanie przy ekonomicznej jezdzie.. Pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 2 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2009 SMT6 ma dokładność co 0,04V natomiast ECU Master do 0,02V wydaje mi się że stąd były problemy z precyzyjnym trafieniem się w AFR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ammaimon Opublikowano 2 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2009 SMT6 ma dokładność co 0,04V natomiast ECU Master do 0,02V wydaje mi się że stąd były problemy z precyzyjnym trafieniem się w AFR bardzo mozliwe.. tak czy owak seryjne wtryski od Ciebie pomogly Pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas Opublikowano 3 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Września 2009 hmm,mam wtryski z 200sx ale w piwnicy leży też regulator ciśnienia paliwka STILLEN,więc w razie co mam czym soię posiłkować..ps pompa paliwa u mnie mimo że seria to chyba ma dobry wydatek-dziś przy odcince tzn 7300obr udało mi się dobić do 205km/h na 4 biegu...oczywiście licznik jakoś tam przekłamuje,ale aż do samego końca pięknie autko się zakręciło TERAZ BEDĘ JEŹDZIŁ TYLKO NA VPOWER 100+ --widzę znaczną poprawe w górnym zakresie obrotów w stostunku do innych benzyn pb 98 pewnie jest to spowodowane mocno przyspieszonym zapłonem,no i ostrymi wałkami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 3 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2009 Lukasz strasznie wyolbrzymiasz - dawaj planujemy łep i robimy remonta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas Opublikowano 4 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Września 2009 kasy mi brakuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.