Gość ROKI Opublikowano 10 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2009 to Lukas kiedy sie probujemy znowu ???? Juz poznalem (chyba) tajemnice gorszych czasow QPE moze niedziela?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas Opublikowano 11 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Września 2009 to Lukas kiedy sie probujemy znowu ???? Juz poznalem (chyba) tajemnice gorszych czasow QPE moze niedziela?? teraz to tylko jakiś miły wczesny wieczór możemy się ustawić-w niedzielę nie bedzie mnie w wawie martwii mnie jedna rzecz-spalanie stukowe któr pojawia się na LPG jużod 5500 obr oraz czasami na pb...no i autko [MAM WRAŻENIE] ostatnio straciło trochę mocy-bardzo mi się to nie podoba,i nie wiem co z tym robić?może aparat zapłonowy szlak trafił już-tak jak niegdyś przy p11 kombi[też był stuk] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 13 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2009 (edytowane) ZE te zaworki się rozkalibrują ,,,, i by mieć tą samą moc na LPG co PB potrzeba porządne wtryskiwacze .. ale i tak Gratulacje za Mocne LPG AUTO Edytowane 13 Września 2009 przez Tofu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 14 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2009 Cofniemy na dniach zapłon tym samym niestety skutecznie zabierają moc... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas Opublikowano 14 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Września 2009 a może wręcz to coś poprawi??mam nadzieję że nie pogorszą sie osiągi-czuję natomiast że sprzęgło totalnie kończy swój żywot-uślizg już jest wyczuwalny na 4 biegu,chyba że takie mam odczucie[może jeszcze zbyt bogata mieszanka z dołu i go tak trochę zalewa] a z innych spraw--w niedługim czasie nastąpi montaż maglownicy z p10 GT-- --oraz przymierzam sie do wyspawania podłogi i doprowadzenia blachy do stanu bardzo dobrego-kilka miejsc już ruda atakuje,no i ktoś zrobił dziarę na masce[rokiemu jeszcze] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goago Opublikowano 18 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2009 Słyszałem że świeczki bialutkie u Ciebie...ubogo było na LPG? stąd ten stuk na gazie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xkarol Opublikowano 18 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2009 a z innych spraw--w niedługim czasie nastąpi montaż maglownicy z p10 GT-- Trzeba przekladac cala maglownice aby uklad kierowniczy chodzil tak jak w GT (ciezej i czulej) czy tylko pompa wspomagania ? ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xtomek Opublikowano 18 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2009 Co z tą podłogą???, będzie dobrze? Ruda nie żartuje, i ona właśnie przesądziła o losie czerwonej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas Opublikowano 18 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Września 2009 (edytowane) ojoj chłopaki pokolei -ruda bedzie już niebawem usunięta[fachowiec już oblukał sprawę no i wstawi łatki gdzie trzeba,resztę poczyści i polakieruje] -maglownica jeszcze nie zamontowana[czekam na chętnego do tej roboty] ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- A teraz o problemach które pojawiły się ostatnio nic nie pisałem ale byłem kolejny raz na hamowni w energy po strojeniu paliwa na PIPERACH auto szło jak burza w porównaniu do tego co było przed strojeniem AFR ależ byłem zdziwiony gdy zamiast mocy wyższej niż 171km [które już było uzyskane] pomiary wyszły 166km,195nm... pomiary powtórzyliśmy i było dramnatycznie gorzej-164,161km...CZYLI POWER NADAL SPADAŁ -rózne miałem myśli ,sprawdziłem kilka rzeczy,ale wszystko w normie powinno być-nieszczelności w dolocie nie ma,przepływka działa,itd itp ---niestety auto zaczeło od tego czasu jezdzić odczuwalnie gorzej-potem zamontowałem sekwencję i zrobiłem 4000 km ale jak na trasie jadą c na benzynie miałem problem żeby zgubić p10 1.6 to juz znaczyło że jest DRAMAT jakiś coobcio wykrcił świeczki-BIAŁE I STOPIONE ELEKTRODY!!na dodatek na 3 garach kompresja ma 12-12.5 zaśna 3 cylindrze tylko 10,5-może zawór siepodwiesił?stąd te kiepskie osiągi?jeszcze z REXem się zmierzyłem no i powiedzmy że dał mi radę[coś droge mi zajechało ale to nieistotne-przy teoretycznej różnicy 30 km!!!] >teraz rozważam kilka opcji: remont silnika[ale nie wiem co powinien objąć] kupno zdrowego motoru z p11 GT lub położenie laski na to wszystko.. >> co musze teraz zrobić? -zmienię świeczki n BKR 7EY [czy nie za zimne?jeżdze tylko na vpower 100+ i LPG] -zmienię kompletnie dolot na fi 80 -kupiłem też nowy stożek na średnicę 80 -pojadę na strojenie do ENERGY -lpg[żeby ubogo nie było -coobcia poprosze o diagnostykę wszystkiego włącznie z pomierzeniem czy znowu ECU mas nie pogubiło -zmienię wałki z PIPERcamsów na GT[bo zabija mnie kręcenie silnika jak w HONDZIE vtec] -usunę jeden z 2 środkowych tłumików -pojedziemy z coobciem postroić to od nowa...mam nadzieję że cośto zmieni DAWNO NIE BYŁEM TAK ZAŁAMANY Edytowane 18 Września 2009 przez lukas Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rex Opublikowano 18 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2009 Nie przesadzaj ze mialem 30 koni mniej 159km i 197nm mi wyszlo na nieszczelnym dolocie...doliczjac blos w naszym pojrdynku to moze 20km mniej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas Opublikowano 18 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Września 2009 Nie przesadzaj ze mialem 30 koni mniej 159km i 197nm mi wyszlo na nieszczelnym dolocie...doliczjac blos w naszym pojrdynku to moze 20km mniej kurde-coobcio mnie wkręcił że 142km masz.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 19 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2009 (edytowane) No troszkę Cię wkręciłem, z blosem w dolocie REX miał pewno coś w granicach 139KM i ze 190Nm Ps. Rex ma skrzynię z GT - to robi największą różnice. Edytowane 19 Września 2009 przez Coobcio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xkarol Opublikowano 19 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2009 Ps. Rex ma skrzynię z GT - to robi największą różnice. In plus czy minus ? dluzsze przelozenia ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas Opublikowano 19 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Września 2009 In plus czy minus ? dluzsze przelozenia ... krótsze w tym przypadku są lepsze ALE MOŻE KTOŚ WRESZCIE PODPOWIE MI CO ROBIĆ W ZWIĄZKU CO NAPISAŁEM NA POPRZEDNIEJ STRONIE??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 19 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2009 Wróżek na forum niestety nie ma. Auto najlepiej zna ten kto je robił czyli Coobcio więc on powie Ci najwięcej. Jest za ubogo na LPG czy na benzynie też? Kompresja sprawdzana? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 19 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2009 Łukasz wpadłeś do mnie zmierzyłem ci ciśnienie na garach masz 12 12,5 10,5 12,5 do tego świece białe jak kartka papieru - masz cholernie ubogo na LPG... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas Opublikowano 19 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Września 2009 Łukasz wpadłeś do mnie zmierzyłem ci ciśnienie na garach masz 12 12,5 10,5 12,5 do tego świece białe jak kartka papieru - masz cholernie ubogo na LPG... na lpg jest ubogo-to się zgadza-ale dlaczego auto nie idzie na benzynie?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 19 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2009 - obstawiam mega dużo nagaru na tłokach i do tego jazdę na mega stukowym spalaniu które skutecznie redukuje moc... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 20 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2009 Czyli tak czy siak szykuj się na remoncik co najmniej głowicy. Jednak LPG zabija silnik... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas Opublikowano 20 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Września 2009 z tym LPG to napewno fakt że dużo szybciej psuje silnik przy kiepskiej regulacji,[ale w moim przypadku musi być lpg] tylko zastanawia mnie czy mogło dojść do uszkodzenia świec przez ostatnie 4000km po montażu sekwencji jeśli to auto zrobiło jużwcześniej przez 2 lata kilkadziesiąt tyś km na BLOSIE--obstawiam że zawór się podwiesza albo któreś gniazdo sięjuż opuszcza... udało się ugadać z naszym GURU na całodzienną reanimację auta-poszukać trzeba przyczyny problemu narazie-może ECU znowu pogubiło masy albo cośtakiego..SILNIK i tak idzie pod remont ale jeszcze nie w tej chwili Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 20 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2009 Skoro świeczki miałeś upalone i bialutkie to temperatura musiała być bardzo wysoka. 4kkm w zupełności wystarczy by je wykończyć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas Opublikowano 20 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Września 2009 a czy takie upalone świeczki mogą mieć duży!! wpływ na osiągi??szczególnie na benzynie?wspomnę że elektrod nie ma wogóle już Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 20 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2009 upalone elektrody -> słaba iskra lub jej brak -> niedopalanie mieszanki -> brak mocy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas Opublikowano 20 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Września 2009 (edytowane) ... :shiftyninja:oby to była główna przyczyna spadku powera Z lpg udam się na reklamację, oraz na porządne strojenie na hamowni ENERGY GAZ Edytowane 20 Września 2009 przez lukas Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 20 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2009 Świece to miałeś wyjarane że hej, obstawiam 1,5mm przerwy na elektrodach... Jak miałeś blosa to świece były normalne jasno brązowe więc silnik nie cierpiał a teraz to białe jak śnieg... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.