Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

PRIMERA N/A LUKASA -projekt 180+


lukas
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

to Lukas kiedy sie probujemy znowu ???? Juz poznalem (chyba) tajemnice gorszych czasow QPE :devil: moze niedziela?? :whistle:

teraz to tylko jakiś miły wczesny wieczór możemy się ustawić-w niedzielę nie bedzie mnie w wawie

 

martwii mnie jedna rzecz-spalanie stukowe któr pojawia się na LPG jużod 5500 obr oraz czasami na pb...no i autko [MAM WRAŻENIE] ostatnio straciło trochę mocy-bardzo mi się to nie podoba,i nie wiem co z tym robić?może aparat zapłonowy szlak trafił już-tak jak :angry: niegdyś przy p11 kombi[też był stuk]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ZE te zaworki się rozkalibrują ,,,,

i by mieć tą samą moc na LPG co PB potrzeba porządne wtryskiwacze ..

ale i tak Gratulacje za Mocne LPG AUTO

Edytowane przez Tofu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a może wręcz to coś poprawi??mam nadzieję że nie pogorszą sie osiągi-czuję natomiast że sprzęgło totalnie kończy swój żywot-uślizg już jest wyczuwalny na 4 biegu,chyba że takie mam odczucie[może jeszcze zbyt bogata mieszanka z dołu i go tak trochę zalewa]

 

a z innych spraw--w niedługim czasie nastąpi montaż maglownicy z p10 GT--

--oraz przymierzam sie do wyspawania podłogi i doprowadzenia blachy do stanu bardzo dobrego-kilka miejsc już ruda atakuje,no i ktoś zrobił dziarę na masce[rokiemu jeszcze]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a z innych spraw--w niedługim czasie nastąpi montaż maglownicy z p10 GT--

Trzeba przekladac cala maglownice aby uklad kierowniczy chodzil tak jak w GT (ciezej i czulej) czy tylko pompa wspomagania ? ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ojoj chłopaki pokolei

-ruda bedzie już niebawem usunięta[fachowiec już oblukał sprawę no i wstawi łatki gdzie trzeba,resztę poczyści i polakieruje]

-maglownica jeszcze nie zamontowana[czekam na chętnego do tej roboty]

 

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

A teraz o problemach które pojawiły się ostatnio <_<

 

nic nie pisałem ale byłem kolejny raz na hamowni w energy po strojeniu paliwa na PIPERACH

 

auto szło jak burza w porównaniu do tego co było przed strojeniem AFR

 

ależ byłem zdziwiony gdy zamiast mocy wyższej niż 171km [które już było uzyskane] pomiary wyszły 166km,195nm...

 

pomiary powtórzyliśmy i było dramnatycznie gorzej-164,161km...CZYLI POWER NADAL SPADAŁ :blink:

 

-rózne miałem myśli ,sprawdziłem kilka rzeczy,ale wszystko w normie powinno być-nieszczelności w dolocie nie ma,przepływka działa,itd itp

 

---niestety auto zaczeło od tego czasu jezdzić odczuwalnie gorzej-potem zamontowałem sekwencję i zrobiłem 4000 km

 

ale jak na trasie jadą c na benzynie miałem problem żeby zgubić p10 1.6 to juz znaczyło że jest DRAMAT jakiś

 

coobcio wykrcił świeczki-BIAŁE I STOPIONE ELEKTRODY!!na dodatek na 3 garach kompresja ma 12-12.5 zaśna 3 cylindrze tylko 10,5-może zawór siepodwiesił?stąd te kiepskie osiągi?jeszcze z REXem się zmierzyłem no i powiedzmy że dał mi radę[coś droge mi zajechało ale to nieistotne-przy teoretycznej różnicy 30 km!!!]

 

 

>teraz rozważam kilka opcji:

remont silnika[ale nie wiem co powinien objąć]

kupno zdrowego motoru z p11 GT

lub położenie laski na to wszystko..

 

>> co musze teraz zrobić?

-zmienię świeczki n BKR 7EY [czy nie za zimne?jeżdze tylko na vpower 100+ i LPG]

-zmienię kompletnie dolot na fi 80

-kupiłem też nowy stożek na średnicę 80

-pojadę na strojenie do ENERGY -lpg[żeby ubogo nie było

-coobcia poprosze o diagnostykę wszystkiego włącznie z pomierzeniem czy znowu ECU mas nie pogubiło

-zmienię wałki z PIPERcamsów na GT[bo zabija mnie kręcenie silnika jak w HONDZIE vtec]

-usunę jeden z 2 środkowych tłumików

-pojedziemy z coobciem postroić to od nowa...mam nadzieję że cośto zmieni

 

DAWNO NIE BYŁEM TAK ZAŁAMANY :blink::blink::blink:

Edytowane przez lukas
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie przesadzaj ze mialem 30 koni mniej :) 159km i 197nm mi wyszlo na nieszczelnym dolocie...doliczjac blos w naszym pojrdynku to moze 20km mniej :D

kurde-coobcio mnie wkręcił że 142km masz..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No troszkę Cię wkręciłem, z blosem w dolocie REX miał pewno coś w granicach 139KM i ze 190Nm :P

Ps. Rex ma skrzynię z GT - to robi największą różnice.

Edytowane przez Coobcio
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

In plus czy minus ? dluzsze przelozenia ...

krótsze w tym przypadku są lepsze

 

ALE MOŻE KTOŚ WRESZCIE PODPOWIE MI CO ROBIĆ W ZWIĄZKU CO NAPISAŁEM NA POPRZEDNIEJ STRONIE???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wróżek na forum niestety nie ma. Auto najlepiej zna ten kto je robił czyli Coobcio więc on powie Ci najwięcej. Jest za ubogo na LPG czy na benzynie też? Kompresja sprawdzana?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Łukasz wpadłeś do mnie zmierzyłem ci ciśnienie na garach masz 12 12,5 10,5 12,5 do tego świece białe jak kartka papieru - masz cholernie ubogo na LPG...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Łukasz wpadłeś do mnie zmierzyłem ci ciśnienie na garach masz 12 12,5 10,5 12,5 do tego świece białe jak kartka papieru - masz cholernie ubogo na LPG...

na lpg jest ubogo-to się zgadza-ale dlaczego auto nie idzie na benzynie??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z tym LPG to napewno fakt że dużo szybciej psuje silnik przy kiepskiej regulacji,[ale w moim przypadku musi być lpg]

 

tylko zastanawia mnie czy mogło dojść do uszkodzenia świec przez ostatnie 4000km po montażu sekwencji jeśli to auto zrobiło jużwcześniej przez 2 lata kilkadziesiąt tyś km na BLOSIE--obstawiam że zawór się podwiesza albo któreś gniazdo sięjuż opuszcza...

 

udało się ugadać z naszym GURU na całodzienną reanimację auta-poszukać trzeba przyczyny problemu narazie-może ECU znowu pogubiło masy albo cośtakiego..SILNIK i tak idzie pod remont ale jeszcze nie w tej chwili

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro świeczki miałeś upalone i bialutkie to temperatura musiała być bardzo wysoka. 4kkm w zupełności wystarczy by je wykończyć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a czy takie upalone świeczki mogą mieć duży!! wpływ na osiągi??szczególnie na benzynie?wspomnę że elektrod nie ma wogóle już :unsure:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

... :shiftyninja:oby to była główna przyczyna spadku powera

 

Z lpg udam się na reklamację, oraz na porządne strojenie na hamowni ENERGY GAZ

Edytowane przez lukas
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Świece to miałeś wyjarane że hej, obstawiam 1,5mm przerwy na elektrodach... Jak miałeś blosa to świece były normalne jasno brązowe więc silnik nie cierpiał a teraz to białe jak śnieg...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...