Gość rex Opublikowano 21 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2009 no i na co te sekwencje Ja ma blosa i napewno nie jest za ubogo bo spalanie mam 15 minimum hehe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas Opublikowano 21 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Września 2009 no i na co te sekwencje Ja ma blosa i napewno nie jest za ubogo bo spalanie mam 15 minimum hehe a mnie powinno było coś tknąć ze przy non stop upalaniu[bo inaczej nie umiem] paliła max 9.7 l lpg...a zawsze poprzednie rasowane nissmoki 2.0 spalały na sekwencji minimum 11.5 litra--czyli tak mi pan gazownik dobrze zrobił że świeczki nowe kupiłem BKR7EY...2 stopnie zimniejsze niż seryjnie producent przewiduje we czwartek składam wizyte z reklamacją tego strojenia--a potem jak już ogarnę nowy CAI na strojenie do ENEGRY walę-swoją drogą to ciekawe ile mi moc teraz spadła na tak wyjaranych świeczkach--czuje że ze 171km zostało ze 130km po pojedynku z rexem [na benzynie][o lpg nie wspominając już] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość johny_fellow Opublikowano 23 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2009 lukas, tak sobie czytam Twój temat i powiem Ci, że gazownicy naprawdę konkretnie dali ciała. Ja w mojej P11 mam sekwencję BRC. Nalatałem na niej już ponad 38tkm i nic się nie dzieje. Świece przy wymianie (co 10tkm) wyglądają jak nowe. Osiągi samochodu są niemal identyczne na LPG i benzynie, bo tak chciałem mieć to wyregulowane i zestrojone. Pali mi gazu ok. 10l/100km w trasie i ok. 15l/100km w mieście, więc jeździ się naprawdę tanio. Faktem jest też to, że modów w moim dupowozie nie ma. Poprostu nie mam teraz na nie czasu, i modować będę chciał kolejną furkę, która chodzi mi po głowie Pamiętam też, że pisałeś coś o tym, że gazownię będziesz miał tanio - może zbyt tanio? Może zastosowali słabsze elementy instalacji? Ja zapłaciłem za moją 2.800zł, i średnio raz na 3 miesiące zostawiam u gazowników 140zł za wymianę filtrów gazu i świec. Świeczki jakie mam to NGK V-LINE 28 (czyli BKR-6E). I jeszcze jedno - czy na LPG kręcisz wysoko silnik? U mnie jest tak, że gdy np. przy wyprzedzaniu wkręci się na 5500RPM to instalacja automatycznie przełącza na benzynę. Wydaje mi się, że to dla bezpieczeństwa motorowni. Samo przełączenie trwa ułamek sekundy i nawet go nie czuć. Słyszę tylko pikanie sterownika wewenętrznego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas Opublikowano 23 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Września 2009 lukas, tak sobie czytam Twój temat i powiem Ci, że gazownicy naprawdę konkretnie dali ciała. Ja w mojej P11 mam sekwencję BRC. Nalatałem na niej już ponad 38tkm i nic się nie dzieje. Świece przy wymianie (co 10tkm) wyglądają jak nowe. Osiągi samochodu są niemal identyczne na LPG i benzynie, bo tak chciałem mieć to wyregulowane i zestrojone. Pali mi gazu ok. 10l/100km w trasie i ok. 15l/100km w mieście, więc jeździ się naprawdę tanio. Faktem jest też to, że modów w moim dupowozie nie ma. Poprostu nie mam teraz na nie czasu, i modować będę chciał kolejną furkę, która chodzi mi po głowie Pamiętam też, że pisałeś coś o tym, że gazownię będziesz miał tanio - może zbyt tanio? Może zastosowali słabsze elementy instalacji? Ja zapłaciłem za moją 2.800zł, i średnio raz na 3 miesiące zostawiam u gazowników 140zł za wymianę filtrów gazu i świec. Świeczki jakie mam to NGK V-LINE 28 (czyli BKR-6E). I jeszcze jedno - czy na LPG kręcisz wysoko silnik? U mnie jest tak, że gdy np. przy wyprzedzaniu wkręci się na 5500RPM to instalacja automatycznie przełącza na benzynę. Wydaje mi się, że to dla bezpieczeństwa motorowni. Samo przełączenie trwa ułamek sekundy i nawet go nie czuć. Słyszę tylko pikanie sterownika wewenętrznego. jutro strojenie lpg -takie reklamacyjne na świeczkach BKR7EY... a kręcę aż po 7000na lpg-stuk był od 5500 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość johny_fellow Opublikowano 24 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2009 No to może poprostu na LPG nie kręć go tak wysoko. To jest paliwo do oszczędzania a nie do wyścigów Poproś też gozowników żeby ustawili Ci przejście z LPG na benzynę przy 5500RPM. U mnie przechodzi tak łagodnie, że wogóle tego nie czuć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rossi20 Opublikowano 24 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2009 ja tez mam przelaczanie powyzej 5500 na benzyne, gaz od dolu do 5500 , pozniej przelacza sie na benzyne. Mi pali po warszawie w korkach 12-13 litrow gazu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas Opublikowano 24 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Września 2009 tak też zrobię ps dziś oczyściłem stożek-był tak zasyfiony że sam opór dawał..jutro może świeczki zimne zamontuję bo z kluczem mam kłopoty do świeczek no i już jest koncepcja na WIELKI POWRÓT MOCY,alke o tym napiszę wkrótce Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wujek_trzcina Opublikowano 24 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2009 (edytowane) W razie co zgłaszam chęć na rzeźbę... może by aku wywalić do bagażnika i zrobić kolektor na długaśnych rurach z suszarką w miejscu aku? Miałbyś jedyny w swoim rodzaju kolektorek... dobry piping i jakaś turbinka coby ssała jak silnik GE F414 w myśliwcu F16 ! Dobrać jakiś ciekawy IC żeby dolot nie za długi by był i efekt może być więcej niż zadowalający. Tak to widzę Edytowane 24 Września 2009 przez wujek_trzcina Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas Opublikowano 25 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Września 2009 zdjęcie piękne-pomysł zacny,zastanowić się zawsze można-PUKI CO WJEŻDZA NOWY MOTOR Z P11GT,z obrobionym kolektorem ssącym i większością gratów które były w starym silniku-wreszcie CZARNY dekiel bedę miał-a taki najbardziej mi odpowiada jeden z kolegów klubowych ma swietną p11 GT na części-nie widziała polskich drug,a silnik ma 110tyśkm..i totalne zero wycieków-STWIERDZIŁEM ŻE REMONT JEST NIE OPŁACALNY >teraz bedą znowu wałki z GT,a piper camsy już znalazły nowego właściciela > jak dobrze pójdzie to bedzie pierwsze klubowe auto z kolektorem typu I T B...ale to przyszłość ATAK na 175km ROBIMY,i cały czas N/A[na suszarkę może przyjdzie czas] ps . czy ktoś może wie gdzie można dostać silikonowe przewody,kolanka itp w koklorze białym-tak żeby nie zrujnować portfela?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eszi Opublikowano 28 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2009 I co tam kiedy motorownia i inne gadżety, mieliśmy kreskę ustalić, miejscówka jest, tylko czekam i nie tylko ja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas Opublikowano 28 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Września 2009 jak sie uda to jeszcze tym szrociszczem swoim ci dupsko złoję,hihi [oczywiście na starej motorowni ] NO WIĘC GDZIE KUPIĘ PRZEWODY SILNIKONOWE BIAŁE CHŁOPAKI? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eszi Opublikowano 28 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2009 jak sie uda to jeszcze tym szrociszczem swoim ci dupsko złoję,hihi [oczywiście na starej motorowni ] NO WIĘC GDZIE KUPIĘ PRZEWODY SILNIKONOWE BIAŁE CHŁOPAKI? marzyciel tą prawie serią? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas Opublikowano 29 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Września 2009 marzyciel tą prawie serią? jak świeczuszki nowe zapodam to znowu ok 170km powinno być..tak sądzę-ale jak mnie zjesz to bedę szybciej chciał zmiany dokonać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rybon Opublikowano 29 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2009 jak świeczuszki nowe zapodam to znowu ok 170km powinno być..tak sądzę-ale jak mnie zjesz to bedę szybciej chciał zmiany dokonać hehe oj chcialbym to zobaczyć:D juz nie dlugo i ja sie z wami bede mogł zmierzyc Chlopaki gdzie polecacie hamownie w wawie..?? z dobra cena..? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas Opublikowano 29 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Września 2009 hehe oj chcialbym to zobaczyć:D juz nie dlugo i ja sie z wami bede mogł zmierzyc Chlopaki gdzie polecacie hamownie w wawie..?? z dobra cena..? hmm nie wiem rybon do czego zmierzasz ale mimo wyeksploatowania to miesiąc wstecz na hamowni moje auto miało jeszcze 171km 196nm... a hamownia to ENERGY GAZ na ul ostrobramskiej-vis a vis BMW AUTO FUS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rossi20 Opublikowano 2 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2009 Pochwal sie wykresem nowym cos hamowane było? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas Opublikowano 2 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Października 2009 wykresu puki co nie wkleję bo nie zgrałem go na pen drive a Dziś ranno podbiłem do ENERGY aby sprawdzić na hamowni czy dzięki wyczyszczeniu stożka i założeniu świeczek wróciło mi choć troszkę mocy-ale na OSTROBRAMSKIEJ mnie olali[czasu nie mieli ...] Podbiłem więc do KREATORA MOCY i tam się zhamowałem [ich pomiary są zwykla nieco zawyżone ale róznica może jest ok 2-3 km w stostunku do ENERGY ] oto co wyszło: 169km @ 6650 obr , 195nm przy nie pamiętam jakich obrotach silnik już dużo przeszedł-czas na nowy zakup Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rossi20 Opublikowano 3 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2009 I to jest piękne w SR20 że nawet ku swojemu końcowi, ku śmierci, chyląc sie ku upadkowi, paląc tyle oleju co benzyny, wciąż trzyma moc i może zaskoczyć nie jednego na ulicy , i nie poddają sie te silniki tak szybko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PMW Opublikowano 3 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2009 oto co wyszło: 169km @ 6650 obr , 195nm przy nie pamiętam jakich obrotach no faktycznie słabo jak na sr20 - tyle to powinien mieć seryjny zdrowy motor po ustawieniu zapłonu i rozrządu a tutaj wałki i 169km Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas Opublikowano 3 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Października 2009 (edytowane) Edytowane 3 Października 2009 przez lukas Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas Opublikowano 3 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Października 2009 PMW zastanów się co ty napisałeś--ZDROWY SR20 niezwykla żadko ma seryjną moc-wyjątek to rossiego p10 gt,ja mam silnikm z almery GTI [143km]seryjnie maił chyba 136-138 więc nie pisz głupot że po modzie rozrządu i po zapłonie powinno być blisko 170km z tego motoru-a jakoś udało się tę barierę złamać tylko kilku z nas... FAKTEM JEST NATOMIAST ŻE SPODZIEWAŁEM SIĘPO TYCH WAŁECZKACH WIĘCEJ MOCY-ale po pierwsze [nie licząc starego motoru]nie mam splanowanej głowicy,a po drugie mam tłumiki z seryjnego auta[maxima v6]-sądzę że bez trudu oprzy układzie wydechowym 2.5 cala przelotowym no i modach głowy pękłoby 180km ale to już niebawem przeszłośc--SILNIK NOWY BEDZIE I WSZYSTKIE MODY ZROBIĘW OPARCIU O WAŁEK SSĄCY GT Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 3 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2009 no faktycznie słabo jak na sr20 - tyle to powinien mieć seryjny zdrowy motor po ustawieniu zapłonu i rozrządu a tutaj wałki i 169km Dobrze piszesz, że "powinien mieć" ale niestety, żaden tyle nigdy nie miał i mieć nie będzie. Tyle to mają SR20 po wstępnym odmuleniu czyli oprócz rozrządu i zapłonu jeszcze na wydechu i dolocie... Druga sprawa to fakt, że Almera GTI ma w serii 142KM a nie jak GT 150KM (jednak tyle mają patrząc na Rossiego auto) i 27KM przyrostu dla rozjechanego już silnika to wcale nie taka lipa. Poza tym te wałki są bardzo uliczne, żaden hardkor. Dobrze, że moc cudownie powróciła Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eszi Opublikowano 3 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2009 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas Opublikowano 3 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Października 2009 moc powróciła ale żeby tak jeszcze cudownie oliwy nie ubywało... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ROKI Opublikowano 10 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2009 i jak z silnikiem bedzie nastepny?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.