Coobcio Opublikowano 15 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2009 No to wpadaj jutro przed robotą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas Opublikowano 18 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2009 hmm w tym tygodniu jakoś nie składało sie zeby stroi cfure-ale zrobiłem inne sprawy: -maglownica z p10 gt założona -zbierzność poprawiona -nowy program LPG -uszczelnienie dekla zaworowego teraz czekam na montaż[i zakup sondy lambda],oraz zmainę z kolektora SSCAS na 4-2-1 z sunny GTi po portingu i z miejscem na lambde-ale nie wiem czy znowu pana TOMALI nie bedzie z taką zamianą odwiedzić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 18 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2009 Mam sondę, pisałem ci smsa (nie wiem czy go dostałeś). Montaż w cenie, cena do uzgodnienia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas Opublikowano 23 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2009 Mam sondę, pisałem ci smsa (nie wiem czy go dostałeś). Montaż w cenie, cena do uzgodnienia tak wiem ze masz sondę-bullit mi powiedział..cienko z kasą Pnie w tym momencie jutro z rańca wizyta u COOBCIA w celu poprawienia smętnej zamulonej benzyny--COOBCIU GRZEJ LAPTOPA JUŻ!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limon Opublikowano 23 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2009 Z tego co dzisiaj widzialem to czeka juz naładowany do pelna xD Hehe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas Opublikowano 23 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2009 no to i lep[iej dla niego--troche czas zestroićto badziewie co mi pozostało pod maską żeby jakoś dotoczyć się do wiosny.. CZAS NA ZMIANY Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 24 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2009 No to bardzo szybkie strojenie było dziś ale wóz odżył, chyba jest good co Lukas ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas Opublikowano 24 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2009 (edytowane) hejhej-jasne że odżył jak po kazdej wizycie u CIEBIE-dzięki już po czwartkowym wieczorku bede potrzebował nieco konkretniej dostroic wóz bo zammiast SSCAS wjeżdza kolektor z sunny gti po portingu[trwa useryjnianie autka do końca już] no i LPG chyba tez trzeba podstroic do nowych warunków tematu ciąg dalszy-wczoraj dzięki koledze BARYŁA udało się przeswapowac kolektor z sunnego gti [po portingu ]do mojej fury,a jeden z naszych klubowiczóww przygarnoł SSCASa teraz już więcej nie mam zamiaru zmieniać chyba do wiosny-w marcu SPRZEDAŻ autka musze udać sie na kolejne strojenie do coobcia i LPG pod to też ustawić i aby do wiosny Edytowane 27 Listopada 2009 przez lukas Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bullitt Opublikowano 27 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2009 Po ostatecznym strojeniu po powrocie do seryjnej konfiguracji jak pogoda pozwoli pomierz na Gtechu primę, ciekawe jak podaje to co jej zostało Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 28 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2009 Hamkę można odwiedzić i prze G-techować się a jak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas Opublikowano 28 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2009 no właśnie małe strojenie potrzebne,LPG też przestroje i na hamownię uderzę-- na moje oko ze 145-150km to jeszcze ma,bo po tych zmianach i bez kolejnej poprawy nastawów ECU na 4 biegu poleciałem jeszcze równo 200 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baryla Opublikowano 28 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2009 Rzeźba była nie samowita... szczególnie u bullita, jak bym wiedział wogóle bym sie nie podjął. P.S jak tam bullit doszło cos mocy po założeniu hyper rury? hehe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bullitt Opublikowano 29 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2009 U mnie już ogarnięty temat, rzeźba była ostra ale swoje zadanie spełniło i dojechało a teraz po poprawkach wygląda to tak : Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eszi Opublikowano 29 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2009 U mnie już ogarnięty temat, rzeźba była ostra ale swoje zadanie spełniło i dojechało a teraz po poprawkach wygląda to tak : Fakt i to chyba migomat atakował, jaka średnica poszła? Zrobił byś wreszcie prezentacje swojego bolidu, trzeba sie umówić na testy niebawem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bullitt Opublikowano 29 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2009 Do testów to jeszcze parę rzeczy trzeba ogarnąć, narazie nie mogę pałować za bardzo żeby końcowego nie wydmuchać bo jest za wąski do reszty, niebawem coś o większym przepuście wjedzie. Średnica 60,3mm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas Opublikowano 29 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2009 (edytowane) [ ja to myślę bullitt że czas na opisanie twojego projektu-PODOBNO TO MA BYĆNAJSZYBSZA P11 w klubie ,co?? Edytowane 29 Listopada 2009 przez lukas Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eszi Opublikowano 29 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2009 To mocny i zdrowy wóz. Po face and engine liftingu otrzymał nowe życie i niejeden by się zdziwił. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bullitt Opublikowano 29 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2009 [ ja to myślę bullitt że czas na opisanie twojego projektu-PODOBNO TO MA BYĆNAJSZYBSZA P11 w klubie ,co?? tego to akurat dowiedziałem się od Ciebie że ma taka być nie mam ciśnień ani budżetu na robienie czegoś naj..., a że trochę lubię dłubać sobie przy nysce to tylko jej na zdrowie wychodzi i tylko dla siebie to robię, co do opisania projektu może kiedyś to zrobię, w końcu idą coraz dłuższe wieczory, ale najpierw mam inną pracę do napisania i też zabieram się do niej jak pies do jeża Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eszi Opublikowano 30 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2009 tego to akurat dowiedziałem się od Ciebie że ma taka być nie mam ciśnień ani budżetu na robienie czegoś naj..., a że trochę lubię dłubać sobie przy nysce to tylko jej na zdrowie wychodzi i tylko dla siebie to robię, co do opisania projektu może kiedyś to zrobię, w końcu idą coraz dłuższe wieczory, ale najpierw mam inną pracę do napisania i też zabieram się do niej jak pies do jeża Najpierw szkoła, później reszta. Najbardziej cenie w tobie skromność Ziomuś, wszystko w swoim czasie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas Opublikowano 2 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2009 dziśiaj odwiedziłem naszego COOBCIA i zacnie zajoł się strojeniem fury po dokończeniu wydaszku--najdziwniejsze że AFR jest super dopiero od 6500-7300 obr,wczesniej już nie można wachy dolać było za to na LPG ciągle trzeba wachy zdejmować bo jest masakrycznie przelane,więc wizyta w rembertowie musi być z moih odczuć wygląda że możę te 140km jest na pb jeszcze-w sumie mimo że wałki mam seryjne z p11 to rozrząd przestawiony,kolektor z sunny GTi siedzi no i wydeszek 2.1 cala aż o końca pozostał w autku--na jakieś marne 2,5 V6 opla czy forda powinno wystarczyć jeszcze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 2 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2009 No na gazie to masz dzikość... Na maksa zmniejszyłem ci Cisnienie GAZU a i tak AFR oscyluje w granicy 12-9,9 z turbiny mu tam podać i akurat by się zuborzyło przy gazie w podłodze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas Opublikowano 21 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2009 (edytowane) narazie to musiałem zreanimowac akumulator bo nie był w stanie zapalic silnika czekam aż zniknie śnieg coby wreszcie pozwolic wykaza się panu od LPG ps.mam już kolejny szalony pomysł na mody autka-kto wie czy nie bedzie znowu nissanek Edytowane 21 Grudnia 2009 przez lukas Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 23 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2009 Ja nie wiem czy do P10 nie powrócić jako do maszynki na tor, klatkę rąbnąć, maks wydmuszę VE jakieś 230KM i krótka skrzynia, do tego koła 18" i duży negat Krótkie auto jakim jest sunny nie będzie tak się trzymać jak nieco dłuższa prima Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas Opublikowano 10 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2010 pochwalę się wam-2 razy moja primerka dała rade A4 1.8 t--małolacik za kierownicą nie mógł uwierzyć że mam słabiutki motor[na moje oko może ze 140kuca zostało]--kocham NISSANKI Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 11 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2010 no no... Może by tak suszarkę do Ciebie wsadzić na parę dni chociaż jak będzie sucho to może jakaś grubszą rybę wychaczysz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.