Rybon Opublikowano 30 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2009 (edytowane) A tu mała ciekawostka juz u mnie w rekach:) Edytowane 30 Lipca 2009 przez Rybon Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rybon Opublikowano 3 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2009 Zaciski od 200SX juz sa na piaskowaniu. Potem tylko malowanie proszkowe zrobienie napisu i bedzie gotowe. W najbliższym tygodniu bedą fotki;] Kolor naturalnie czerwony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rybon Opublikowano 12 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2009 (edytowane) No wiec tak... W Poniedzialek zakupilem Primere P10 GT 95r sedan srebrny. Samochod ulegl wypadkowi pod koniec czerwca. Został sprawdzony silnik jak i komputera by MaC. Wieczorem samochod został przywieziony do mnie na lawecie. Rano nastepnego dnia zabrałem sie za demontarz wnetrza. Brak warunków warsztatowych nie sprzyja. Do dziś zrobiłem: - Wybebeszenie całego wnetrza Gt jak i mojego - Wymontowanie prawie całej instalacji elektrycznej z GT - Zamontowanie tylnej elektryki i szyb do mojej P10 Troche mało, jednak robie wszytsko sam ( z mała pomoca MaCa) i ucze sie przy tym co i jak. Oto foty dotychczasowych poczynań: Jutro kolejny dzien zmagan... bedzie ciezko ale warto ;] Jutro dodam foty zregenerownych zaciskow od 200SX ;] Edytowane 12 Sierpnia 2009 przez Rybon Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rybon Opublikowano 14 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2009 A oto kolejny dzien wzmagań CZWARTEK.Zdjec zaciskow nie wrzuce z uwagi na brak czasu aby je odebrac. Dziś wymontowałem pełną instalacje elektryczna z wnetrz oby pojazdów. Nie myślalem ze moze być to tak duże. Dziś sprzyjała pogoda wiec bardzo pozno skonczyłem było chyba koło pierwszej w nocy. Kolo godziny 17 zabrałem sie za montarz instalacji z GT do mojej P10. Powiem szczerze ze nameczyłem sie okrutnie. Jednak zdarzyłem zrobic cała instalacje tylna samochodu wrac z ulozeniem wiazki oraz podpieciem jej do elektryki szyb tylnich. Zblizala sie godzina 23 kiedy rozpoczynałem demontarz starej instalacji z dzwi od kierowcy. Troche mi sie zeszlo z przekladaniam mechanizmu opuszczania szyb i samej szyby, jednak dałem rade. Zamontowałem tylna kanape, fotele, tunel oraz obicia drzwi tylnich. Na tym zakonczylem zmagania. Ku mojemu zdziwieniu po podpieciu wiazki i innych dupereli chcialem zobaczyć czy samochod zapali. Tu sie okazalo ze jednak nic z tego... Faktycznie rozrusznik pracował silnik troche krecił jednak zochowywał sie tak jak by nie mial czym sie napoić... No ale to zostawiam na jutro gdy przybedzie MaC i jego kolo Wojtas. Razem napewno cos zdzialamy;] Oto foty Moja wiazka juz po demontarzu Montarz nowej wiazki Wiązka kabli z GT Montarz dmuchawy klimatyzacji oraz nagrzewnicy Głowna wtyczka wiazki to ona loczy instalacje silnik-wnetrze Moje wnetrze z widoczna zainstalowana rozdzielnia Reszta fot była juz nie widoczna poniewaz było zbyt ciemno a flesz z komorki nie wystarczał. Jutro-w zasadzie dzisiaj kolejny dzien zmagan, jednak pierw CHWILA SNU Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rybon Opublikowano 14 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2009 Dziś tak duzo nie udało mi sie zrobić. Chyba zmecznenie mnie dopadło. Ale warto uratować to GT Jedynie co zrobiłem to załozenie centarlnego zamka, modułu, instalacji przednich drzwi pasarzer, oraz zamontowanie elektrycznych lusterek. Odebrałem również zaciski. Oto foty: Zaciski Drzwi pasarzera Wnetrze juz prawie gotowe "Pare" pierdół z wnetrza Jednego samochodzu Wszytsko by było dobrze gdy nie imobilajzer który był zamontowany w satrej instalacji;/ Samochod nie odpali do poki nie zrobie obejscia tego;/ Nie ma zaplonu ani nie dziala pompa;/ Nie wiem od czego teraz mam zaczac jestem w kropce. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marceli Opublikowano 15 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2009 Jak już tak robisz pod GT to spojler też bym przerzucił.Nie wydaje Ci się że jest ładniejszy oryginalny? PS.Respect co do projektu i grzebania i plastikach i w elektryce Powodzenia widać że coś się dzieje! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rybon Opublikowano 18 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2009 Już niedługo i zaczynam przekladke. 1.6 --> 2.0 GT Jesli ktoś ma doswiadczenie w tego rodzaju akcji prosze o porady i sugestie od czego zaczynać i na co uwarzac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rybon Opublikowano 21 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2009 Już niedługo i zaczynam przekladke. 1.6 --> 2.0 GT Jesli ktoś ma doswiadczenie w tego rodzaju akcji prosze o porady i sugestie od czego zaczynać i na co uwarzac. Halooo... Panowie to jak doradzicie mi od czego mam zaczać..?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xtomek Opublikowano 22 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2009 Halooo... Panowie to jak doradzicie mi od czego mam zaczać..?? Na lawetę i smaruj z gratami do Coobcia. Tylko umów się, bo on jest always busy. Ja 2,0 De zamieniam na VE w przyszłym tygodniu. Samemu elektroniki nie zrobisz, a motora i tak trzeba wystroić. To trochę kosztuje, ale warto. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rybon Opublikowano 22 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2009 Od kupna P10 z silnikiem 2,0 i przekladki całości. Generalnie w P10 nie opłacalne Generalnie to Ty patrzysz na cene i koszty a ja lubie ten samochod i podoba mi sie jak rzaden inny i nie załuje wladować kasy w niego... chyba ze koledze nie chcialo sie czytać i nie wie o co chodzi w całym projekcie. jak widzicie duzo juz zreszta zrobiłem. Został sam silnik, choć pierwszy raz sie tego podejmuje. Dlatego prosze o rady zwiazane z czynnościami zwiazanymi z wyjeciem silnika. Od czego zaczać- elektryka silnika, mocowania. Na takie porady licze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xtomek Opublikowano 22 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2009 Pierwszego swapa bym jednak radził robić pod okiem fachowców. Opisać się tego chyba nie da. Podtrzymuję moją radę. Uderz do Coobcia. Choćby pogadać co i jak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rybon Opublikowano 22 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2009 Pierwszego swapa bym jednak radził robić pod okiem fachowców. Opisać się tego chyba nie da. Podtrzymuję moją radę. Uderz do Coobcia. Choćby pogadać co i jak. A to to napwno zrobie;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 2 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2009 ale zabawy z kabalkami ja to jedynie bym wiązkę od ECU zmienił na tą z 2.0 nie ma co się bawić z resztą... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rybon Opublikowano 6 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Września 2009 ale zabawy z kabalkami ja to jedynie bym wiązkę od ECU zmienił na tą z 2.0 nie ma co się bawić z resztą... Masz racje Coobcio, jednak moja wiazka w srodku samochodu różniła sie od tej z GT. Aby mieć wszystkie gadzety musialem sie z tym pobawic;] Aktualnie prace trwaja. Silnik jest juz na swoim miejscu, odpala bez problemu - wymaga regulacji jedynie na niskich obrotach. Zawieszenie tylne na swoim miejscu i wiele innych pierduł. Jak tylko skoncze I etam poich modyfikacji ( 1,6 --> 2,0 ) wstawie zdjecia i mega opis. Mam problem jedynie z kierunkami. Cała elektruka dziala bez problemu, tylko migacze nie dzialja;/ Co to moze być..?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcis Opublikowano 8 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2009 A masz podłączony włącznik świateł awaryjnych? Bez niego kierunki nie działają Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rybon Opublikowano 9 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Września 2009 A masz podłączony włącznik świateł awaryjnych? Bez niego kierunki nie działają juz jest oki... faktycznie o tym zapomniałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rybon Opublikowano 9 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Września 2009 juz jest oki... faktycznie o tym zapomniałem. Witam Witam... Znalazłem troche czasu aby opisac to co robilem przez ostatnie 10 dni. Troche sie u mnie pozmienialo. Oto foty: Rozbiórka SR20 Zabawa z Kabelkami Nocne zabawy z wyjeciem 1,6 oraz przygotowaniem prac na nastepny dzien. SR20DE Bawie sie dalej - ale ciezki Cholerna pół oś, narobiła mi troche zamieszania i niespodzianek podczas prac CDN... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rybon Opublikowano 9 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Września 2009 Zamieszczam kolejne foty z prac i samochod w całości;] Środek czyściutki. A tak wyglada "prawie" efekt koncowy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rybon Opublikowano 27 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Września 2009 (edytowane) mam pytanko do nissomaników, planuje zrobić przepływke (coś w sytlu jak jest u xtomka) czy to wiąrze sie z jaką ingerencją w elektonike i ustawienia?? Edytowane 27 Września 2009 przez Rybon Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goago Opublikowano 27 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2009 Pięknie wygląda klawiatura. Widać że ktoś dbał o olej. W moim niestety czarno pod deklem co świadczy o poprzednim właścicielu Co do przepływomierza 80mm to trzeba przestroić np. ecumasterem. P10GT nie miała większej przepływki seryjnie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rybon Opublikowano 27 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Września 2009 (edytowane) Pięknie wygląda klawiatura. Widać że ktoś dbał o olej. W moim niestety czarno pod deklem co świadczy o poprzednim właścicielu Co do przepływomierza 80mm to trzeba przestroić np. ecumasterem. P10GT nie miała większej przepływki seryjnie? Co do oleju slyszalem ze bardzo dobry do tego silnika jest Motul. Jednak bedzie to juz po pół syntetyk. W tamtym tygodniu stukneło juz mu 190000tys. Nie dlugo musze zmienic olej, z pod mich delikatnie mi cieknie;/ Czyli nie zrobie wiekszości modów bez prosiaka..?? ;/ a gdzie moge kupić takiego prosiaka? Edytowane 27 Września 2009 przez Rybon Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rossi20 Opublikowano 27 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2009 mam pytanko do nissomaników, planuje zrobić przepływke (coś w sytlu jak jest u xtomka) czy to wiąrze sie z jaką ingerencją w elektonike i ustawienia?? wymaga podlaczenia ecumastera i wystrojenia, wiec bez swinki sie nie obedzie ;-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goago Opublikowano 27 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2009 mam podobny przebieg i zastosowałem olej 10W60. Przy moim stylu jazdy bałbym się jeździć na półsyntetyku... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rybon Opublikowano 27 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Września 2009 hmm.. no to mam do myslenia. Co do swinki jest to konieczne ale chlopaki gdzie to dostane, wiem ze jest to dość drogie.. co do oleju... jaki masz syl jazdy, mozna to na wiele sposobow rozumować Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ROKI Opublikowano 27 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2009 Bardzo ładna Prima koło super pasuje no i w koncu odpowiedni silnik zawital, takze powodzenia w modach, jak kazdemu zycze wytrwalosci, jeszcze raz gratki autka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.