Rybon Opublikowano 8 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Października 2009 Do zalania proponuje Motula, a co do uszczelki to temperaturowym sylikonem heh no i na darmo siedzialm 1,5h aby znaleść tą uszczelke. motul ale teraz połsyntetyk czy syntetyk?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rossi20 Opublikowano 8 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2009 heh no i na darmo siedzialm 1,5h aby znaleść tą uszczelke. motul ale teraz połsyntetyk czy syntetyk?? No zalezy jaki masz teraz zalany. Zastanow sie tez nad Valvoline. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rybon Opublikowano 9 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Października 2009 I mam oto pierwszy problem w mojej P10. Jadac dziś do lowicza stalo sie cos dziwnego. W pewnym momecie silnik dziwnie chodzi jakby na 3 cylindrach. Szarpał, nie wchodzil rowno na obroty, chodzil jak traktor. Szybko zredukowalem predkośc i jakoś dotarlem do Skierniewic. Przed blokiem jeszcze sprawdzilem co moze być nie tak. Wiec sprawdzilem na którym z cylindrów coś sie spie....doliło. Okazało sie ze 1 cylinder od prawej strony nie chodzi, wiec sprawdzilem swiece. Odziwo iskra była, nie bylo przebić na kablach, wiec sprawdzam dalej. Sprawdzilem wtrysk. Wypiąlem wpine na wtrysku w 4 cylindrze- od razu mozna bylo zauwazyc ze wtrysk wtedy nie chodzi. To samo zrobilem na podejrzanym cylindrze (1 z prawej strony) i zadnego efektu tak jak by wtryskiwacz nie dzialal. Moze przytrafila wam sie podobna historia..?? Martwie sie ze to moze cos z wtryskiem badź elektryka. Jak myślicie..?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 10 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2009 Dla sprostowania, cylindry liczymy od strony rozrządu bo pogubiłem się w Twoim opisie. Podmień nie działający wtrysk z sąsiednim, który jak twierdzisz działa to będziesz wiedział czy to wtrysk czy np. coś z wiązką. Jak wtrysk to nic poważnego. Używki drogie nie są. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Neptune Opublikowano 16 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2009 No robota naprawde świetna, widziałem na własne oczy:) Silniczek z czerwoną pokrywą i zegary z GT prezentują się super. Teraz popracuj trochę nad mocą bo potencjał jest i może Twoja P10 będzie szybsza od Mojej:P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rybon Opublikowano 19 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Października 2009 No robota naprawde świetna, widziałem na własne oczy:) Silniczek z czerwoną pokrywą i zegary z GT prezentują się super. Teraz popracuj trochę nad mocą bo potencjał jest i może Twoja P10 będzie szybsza od Mojej:P Poczekaj, do wiosny jak MaC mnie wezmie na szkolenie to zobaczymy:] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MacGayver Opublikowano 22 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2009 (edytowane) mimo wszystko proponowałbym pół-syntetyk Motula 6100, silnik nie jest pierwszej świeżości a mineralny to zabójstwo dla tego silnika. p.s. Po diagnozie okazało się, że była to wina świeć i kopułki z palcem. Już był najwyższy czas by je wymienić Także żadnej tragedii z wtryskami itp nie było Edytowane 22 Października 2009 przez MacGayver Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zwyczajny Opublikowano 23 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2009 Gratulacje projektu. nie ma to jak podłubać w swoim:). Może by spotkać sie kiedyś w Skierniewicach u Ciebie?. chetnie bym się włączył do spotkań bo nie ma jak japończyki!!. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rybon Opublikowano 23 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Października 2009 Gratulacje projektu. nie ma to jak podłubać w swoim:). Może by spotkać sie kiedyś w Skierniewicach u Ciebie?. chetnie bym się włączył do spotkań bo nie ma jak japończyki!!. A dzieki;] Co do spotkań chetnie. Tyle że ja urzeduje w łodzi cały czas i tu uczęszczam na spoty Łódzkiej Grupy NKP. Jak bede w skc to mozemy sie spotkać czemu nie. Napisze jak bede;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wronek89 Opublikowano 23 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2009 uczęszczam na spoty Łódzkiej Grupy NKP. Eee ja to już zapomniałem jak wyglądasz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rybon Opublikowano 3 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2009 (edytowane) ten miesiac był pod znakiem doprowadzenia silnika do stanu fabrycznego, zostały wymienione, kable od świec, olej ( Motul półsyntetyk), filtry, oraz pozbyłem sie wszelkich wycieków. Na koniec silnik został umyty w razie zlokalizowania innych wyciekow. W grudniu chciałbym odwiedzić chamownie. Co polecacie i gdzie. Moze ktoś chętny razem ze mna sie przejechać? spodzik czyściutki;] Edytowane 3 Listopada 2009 przez Rybon Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 3 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2009 Do warszawy zapraszam wjazd 50zl i porównanie z innymi wozami I odrazu na miejscu jakieś mody można strzelić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zwyczajny Opublikowano 3 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2009 Ja sie dopisuje do hamowni,chetniesprawdze jak tam 1,4 potrafi zakrecic kolami. daj znac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rybon Opublikowano 3 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2009 dobra, wstepny termin pierwszy tydzien grudnia co do szczegółów bede pisała co i jak Coobcio gdzie ta izba sie mieści podaj namiar;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wronek89 Opublikowano 4 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2009 Spalisz kupe wachy i Ci wyjdzie drożej niż w Łodzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rybon Opublikowano 4 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2009 Wronek, daj sobie na wstrzymanie. Co proponujesz ZASTEC hehe za jeden pomiar wy***ie 200 zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wronek89 Opublikowano 4 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2009 Organizujemy ekipe na Przybyszewskiego ma być ok 80zł, z Toba by było 6 osób, jeszcze 4 i możemy jechać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rybon Opublikowano 4 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2009 Organizujemy ekipe na Przybyszewskiego ma być ok 80zł, z Toba by było 6 osób, jeszcze 4 i możemy jechać A to co innego.... mozna pomyśleć tyle ze ja moge dopiero w grudniu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wronek89 Opublikowano 4 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2009 Gdzieś na początku grudnia? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rybon Opublikowano 4 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2009 Gdzieś na początku grudnia? dokladnie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zwyczajny Opublikowano 19 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2009 ja chetnie ruszylbym do wwa.. ewentualnie sam pojade jak chlopaki z forum beda sie umawiali,choc raczej nikt nie da znac:/... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adams Opublikowano 19 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2009 Sadze ze jesli chodzi o hamownie to spokojnie mozesz poprostu odezwac sie do Kuby, pytac kiedy bedzie jechal i z nim sie ustawic a potem podrzucic temat na forum i pewnie jeszcze inni chetni sie znajda Sorry za OT Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rybon Opublikowano 8 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2009 Oj poleciałem;p uszczelkę wydmuchało woda sie dostała panewki słychać;/ Wszytsko z d*py... Co radzicie? Nowy motor..? Czy bawić sie z moja SR-ką Kasa niby jest ale czy to tak naprawdę na jedno nie wyjdzie;/ hmm.. I jakie części skoro plany są aby wsadzić kompresor..? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 8 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2009 Pod grzebanie w N/A polecam silnik z P11.144 na dzień dobry masz najlepszy układ dolotowy ze wszystkich SR20 - poza VE... No i masz wałki jak w GT Ps. no wielka szkoda się wydarzyła - pzrzegrzałeś maszynę, wiatraki się nie załączyły czy jak do tego doszło ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MacGayver Opublikowano 8 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2009 Tyle, że nie do N/A a pod kompressor Coobcio najlepszy to by był z Sunnego, ale wiadomo że dostać zdrowe to graniczy z cudem xD Myślałem, żeby zostawić jego górę a dół wstawić od De lub Di i ewentualnie przełożyć tłoki, tylko znowu pytanie co z pierścieniami? Bo gdyby chcieć zrobić tak jak się to powinno to sumy robią się astronomiczne :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.