Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Primera P10 GT Rybona


Rybon
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Do zalania proponuje Motula, a co do uszczelki to temperaturowym sylikonem

heh no i na darmo siedzialm 1,5h aby znaleść tą uszczelke.

motul ale teraz połsyntetyk czy syntetyk??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I mam oto pierwszy problem w mojej P10. Jadac dziś do lowicza stalo sie cos dziwnego. W pewnym momecie silnik dziwnie chodzi jakby na 3 cylindrach. Szarpał, nie wchodzil rowno na obroty, chodzil jak traktor. Szybko zredukowalem predkośc i jakoś dotarlem do Skierniewic. Przed blokiem jeszcze sprawdzilem co moze być nie tak. Wiec sprawdzilem na którym z cylindrów coś sie spie....doliło. Okazało sie ze 1 cylinder od prawej strony nie chodzi, wiec sprawdzilem swiece. Odziwo iskra była, nie bylo przebić na kablach, wiec sprawdzam dalej. Sprawdzilem wtrysk. Wypiąlem wpine na wtrysku w 4 cylindrze- od razu mozna bylo zauwazyc ze wtrysk wtedy nie chodzi. To samo zrobilem na podejrzanym cylindrze (1 z prawej strony) i zadnego efektu tak jak by wtryskiwacz nie dzialal. Moze przytrafila wam sie podobna historia..?? Martwie sie ze to moze cos z wtryskiem badź elektryka. Jak myślicie..??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dla sprostowania, cylindry liczymy od strony rozrządu bo pogubiłem się w Twoim opisie. Podmień nie działający wtrysk z sąsiednim, który jak twierdzisz działa to będziesz wiedział czy to wtrysk czy np. coś z wiązką. Jak wtrysk to nic poważnego. Używki drogie nie są.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No robota naprawde świetna, widziałem na własne oczy:) Silniczek z czerwoną pokrywą i zegary z GT prezentują się super.

Teraz popracuj trochę nad mocą bo potencjał jest i może Twoja P10 będzie szybsza od Mojej:P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No robota naprawde świetna, widziałem na własne oczy:) Silniczek z czerwoną pokrywą i zegary z GT prezentują się super.

Teraz popracuj trochę nad mocą bo potencjał jest i może Twoja P10 będzie szybsza od Mojej:P

Poczekaj, do wiosny jak MaC mnie wezmie na szkolenie to zobaczymy:]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mimo wszystko proponowałbym pół-syntetyk Motula 6100, silnik nie jest pierwszej świeżości a mineralny to zabójstwo dla tego silnika.

 

p.s. Po diagnozie okazało się, że była to wina świeć i kopułki z palcem. Już był najwyższy czas by je wymienić :) Także żadnej tragedii z wtryskami itp nie było :)

Edytowane przez MacGayver
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gratulacje projektu. nie ma to jak podłubać w swoim:). Może by spotkać sie kiedyś w Skierniewicach u Ciebie?. chetnie bym się włączył do spotkań bo nie ma jak japończyki!!.

 

 

A dzieki;] Co do spotkań chetnie. Tyle że ja urzeduje w łodzi cały czas i tu uczęszczam na spoty Łódzkiej Grupy NKP. Jak bede w skc to mozemy sie spotkać czemu nie. Napisze jak bede;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

ten miesiac był pod znakiem doprowadzenia silnika do stanu fabrycznego, zostały wymienione, kable od świec, olej ( Motul półsyntetyk), filtry, oraz pozbyłem sie wszelkich wycieków. Na koniec silnik został umyty w razie zlokalizowania innych wyciekow.

 

W grudniu chciałbym odwiedzić chamownie. Co polecacie i gdzie. Moze ktoś chętny razem ze mna sie przejechać?

 

spodzik czyściutki;]

20091103%20%281%29.jpg

Edytowane przez Rybon
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dobra, wstepny termin pierwszy tydzien grudnia co do szczegółów bede pisała co i jak

 

Coobcio gdzie ta izba sie mieści podaj namiar;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Organizujemy ekipe na Przybyszewskiego ma być ok 80zł, z Toba by było 6 osób, jeszcze 4 i możemy jechać :unsure:

A to co innego.... mozna pomyśleć tyle ze ja moge dopiero w grudniu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Sadze ze jesli chodzi o hamownie to spokojnie mozesz poprostu odezwac sie do Kuby, pytac kiedy bedzie jechal i z nim sie ustawic a potem podrzucic temat na forum i pewnie jeszcze inni chetni sie znajda :) Sorry za OT

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Oj poleciałem;p uszczelkę wydmuchało woda sie dostała panewki słychać;/ Wszytsko z d*py...

 

Co radzicie? Nowy motor..? Czy bawić sie z moja SR-ką

Kasa niby jest ale czy to tak naprawdę na jedno nie wyjdzie;/ hmm.. I jakie części skoro plany są aby wsadzić kompresor..?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pod grzebanie w N/A polecam silnik z P11.144 na dzień dobry masz najlepszy układ dolotowy ze wszystkich SR20 - poza VE... No i masz wałki jak w GT :)

Ps. no wielka szkoda się wydarzyła - pzrzegrzałeś maszynę, wiatraki się nie załączyły czy jak do tego doszło ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tyle, że nie do N/A a pod kompressor Coobcio :) najlepszy to by był z Sunnego, ale wiadomo że dostać zdrowe to graniczy z cudem xD Myślałem, żeby zostawić jego górę a dół wstawić od De lub Di i ewentualnie przełożyć tłoki, tylko znowu pytanie co z pierścieniami? Bo gdyby chcieć zrobić tak jak się to powinno to sumy robią się astronomiczne :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...