Rybon Opublikowano 8 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2009 Tak naprawdę, Coobcio sam nie wiem do konca;/ Jechał ze stolicy do domu, wszytsko było pięknie ładnie, smigałem. Wskażniki były ok. z wentylatorami było rownież wszystko wporządku bo się załanczały. To było nagle. Jechałem w pewnym momecie chcialem skrecić wieć zaczymałem sie i silnik zgasł, jak go odpaliłem to to za mna pojawiła sie wielka chmura pary! szybko zjechałem na pobocze i jak otworzyłem klape to sie przeraziłem. Potem tylko hol do lodzi i koniec przygody wszytsko stoi.. Szczerze jestem za opcja zeby robić ten silnik, przynajmniej bede wiedzial na czym tak na prawde stoje, chyba ze Ty Coobcio masz gdzieś jakiś pewny i co najważniejsze zdrowy dół. Jak dzwoniłem do Ciebie polecałeś mi jakiejś firmy panewki jak również pierścienie. Jakie są ceny i gdzie mogę zapytać o takie rzeczy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 8 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2009 Pod doładowanie nejlepszy silnik by był wiadomo jaki... ale z pozostałych ogólno dostępnych to SR20De ze 130 konnej P10 do tego walek ssacy przelorzysz i masz silnik maline... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dylson Opublikowano 8 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2009 X-tomek nie ma przypadkiem takiego silnika do sprzedania? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rybon Opublikowano 8 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2009 Decyzja zapadła mam nadzieje już teraz nic mu nie bedzie dolegało. Remontuje moją SR-ke a wiec czekam do czwartku na wieści o stanie wału a potem zapadnie decyzja odnośnie doboru panewek. Coobcio polecił sklep hipol w wawie. Zadzwoniłem no i polecili panewki ACL Race oraz pierścienie firmy Erikey. Graty zazwyczaj wsadzane do 200SX. Czas pokarze co z tego wyjdzie;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koziro Opublikowano 8 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2009 w sumie to nikt nie kupuje gt żeby po buły jeździć..także wydaje mi się,że to dobry pomysł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 8 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2009 Jak ściągasz głowicę i miski olejowe to obowiązkowo wyjmij korbowody, poskręcaj bez panewek - notując wcześniej gdzie która siedziała i daj do autoszlifu, nie je dokładnie pomierzą czy nie są odkształcone... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rybon Opublikowano 8 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2009 dziekuje za uwagi i rady napewno sie zdadza:D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MacGayver Opublikowano 10 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2009 będzie dobrze mam nadzieje,że jutro już go rusze No to mamy etap pierwszy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zecikk Opublikowano 11 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2009 powodzonka w reanimacji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 11 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2009 Jaki łądny i czyściutki ten silniczek był... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MacGayver Opublikowano 11 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2009 będzie jeszcze ładniejszy i mocniejszy Była koncepcja wrzucenia motorowni z P11 GT ale decyzja zapadła inna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 11 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2009 ale w ślimaka czy kompresor idziecie czy jakiś zgrzebany wolnossak będzie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rybon Opublikowano 13 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2009 (edytowane) Plany są.. zobaczymy jak ich realizacja.. myślałem nad czymś takim Mercedes CLK 2.3 Kompressor Ale do tego jeszcze dluga droga.. Z MaC coś wymyślimy Edytowane 13 Grudnia 2009 przez Rybon Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xtomek Opublikowano 13 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2009 (edytowane) X-tomek nie ma przypadkiem takiego silnika do sprzedania? Dla wszystkich zainteresowanych, ma 135 KM A z tym kompresorem, to mnie dobiłeś.... sam szukam Edytowane 13 Grudnia 2009 przez xtomek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ktr Opublikowano 14 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2009 gratulacje auta elegancko ze wszystko sam praktycznie ogarnołeś, powodzeni w remoncie i ciekawe co tam wymodzisz bo zapowiada sie dosc ciekawie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 15 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2009 Doszły mnie słuchy że motorownia jednak nie opłacalna w naprawie - pewno już wcześniej ktoś ją drutował. Tak więc bez wachania wsadzajcie coś świerzszego, najprostrza opcja do przeszczepu silnika z P11 to przelorzenie ze starego P10-kowego całego kompletnego kolekotra ssącego wraz z pokrywą zaworów... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ammaimon Opublikowano 15 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2009 a co sie stalo, ze nieoplacalny jest remont? Pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MacGayver Opublikowano 15 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2009 Rybon zaraz wrzuci foty, popalone tłoki Tak jak rozmawiałem z Tobą Kuba, wleci najprawopodobniej 2.0 z P11 2000rok, do tego zostanie kolektor z P10GT wydechowy i dolotowy. Ciekawe ile wypluje na początku na hamce Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 15 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2009 pokrywę zaworów też z P10 przełóżcie - odma będzie idealnie pasowała. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rybon Opublikowano 15 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2009 pokrywę zaworów też z P10 przełóżcie - odma będzie idealnie pasowała. Oto tłoki obraz nedzy i rozpaczy! Wlatuje silnik z P11 2000 rok tak jak napisał MaC. Mam nadzieje ze ta motorownia nie sprawi mi tyle problemu co obecna... Potem bedę szukał wałka od wersji GT i bedziemy modzić aby w N/A było jak najwiecej.. ;] Kolejny etap to bedzie juz kompresor z zaworem upustowym i smigamy Każdy mi teraz docina że to na złom się nadaje itp.. ale jeszcze im pokarze;p Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ktr Opublikowano 16 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2009 nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło, życze powodzenia mam nadzieje ze nowy silnik nie sprawi problemów ja nie docinam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koziro Opublikowano 16 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2009 gdzieś czytałem,że sr20 z p11.144 ma fabrycznie wałki z gt wiec chyba nie będziesz musiał niczego szukać.tak mi się coś kojarzy ale mogę się mylić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rybon Opublikowano 16 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2009 gdzieś czytałem,że sr20 z p11.144 ma fabrycznie wałki z gt wiec chyba nie będziesz musiał niczego szukać.tak mi się coś kojarzy ale mogę się mylić. Tak masz racje, jednak to bedzie zwykla 2.0 tyle ze mlodszy i w zyciu nie widzial gazowni, zobaczymy ile na rolkach wyjdzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koziro Opublikowano 16 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2009 mój motor jest najsłabszy z możliwych sr20 i ma 115km.na hamowni wypluło 117 więc jak najbardziej zdrowizna.wałki oby dwa z p11gt już mam w domu ale jakoś nie mam motywacji by je wymienić.napewno podjadę wtedy na tę samą hamownie i sam jestem ciekaw jakie będą przyrosty. Pozdro! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rybon Opublikowano 16 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2009 (edytowane) mój motor jest najsłabszy z możliwych sr20 i ma 115km.na hamowni wypluło 117 więc jak najbardziej zdrowizna.wałki oby dwa z p11gt już mam w domu ale jakoś nie mam motywacji by je wymienić.napewno podjadę wtedy na tę samą hamownie i sam jestem ciekaw jakie będą przyrosty. Pozdro! To juz Coobcio musiałby sie wypowiedziec, pewnie sie orjętuje ile by to dało.. myśle ze walki+mod razrzadu i te 130 kucy bedzie + dotego kolektor sacy i wydechowy z motorowni GT i moze wejsc nawet pod 140 Ja przynajmnie na to licze Edytowane 16 Grudnia 2009 przez Rybon Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.