MacGayver Opublikowano 22 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2009 (edytowane) Nowy silnik wygląda tak Tylko powstał problem, niestety Coobcio nie jest tak kolorowo jak mówiłeś, trzeba będzie coś wymyślić bo kolektor z P10 nie pasuje do głowy z P11 :-| kanał wodny do kitu, nachylenie kanałów do d*py, kształt kanałów do d*py... P11 P10 Edytowane 22 Grudnia 2009 przez MacGayver Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xtomek Opublikowano 23 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2009 (edytowane) Jak bedzie nie do przejścia, to jakaś tam motorownia jest na stanie: motor: SR20De - wielopunktowy wtrysk paliwa, wtryski 269cc/min, odcięcie na 6500obr.min, kolektor wydechowy żeliwny typu 4-1, stopnień sprężania 9,5:1 (tłoki wklęsłe) wałki rozrządu (ssący/wydechowy): 240*/240* @ 9,5mm/9,5mm Moc/Moment: 125KM@6100 /176Nm@4800 Nadaje się do modów. Edytowane 23 Grudnia 2009 przez xtomek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 23 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2009 Aj nie zauwarzyłem że macie P10 GT stary typ tzn high port... Potrzebny wam kolektor ssący oraz rurki wodne z low porta - przepustnica gazu u góry, albo z P11... Ps. od Xtomka możecie przejąć wszystko co potrzebne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MacGayver Opublikowano 23 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2009 no już leży kolektor z gratami od P11 z przepustnica na gorze oczywiscie. osprzet podejdzie z P10? czyli czujniki, silniczek krokowy itp itd? jutro sobie porównam, zobaczymy co z tego wyjdzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 23 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2009 W krokowcu tylko silniczek od klimy się podmienia bo ma inną kostkę... Dalej czujnik wody na zegary przełóż (ten na pojedyńczy kabelek) z P10 bo inne wskazania daje a reszta może zostać z P11... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MacGayver Opublikowano 23 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2009 wolałbym gdyby wieszkość gratów została z P10 - mniejsze koszty Jest i drugi kolektor, teraz tylko czas na przymiarkę gratów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość soda Opublikowano 28 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2010 Kurde, szkoda motorowni. Trzymam kciuki, żeby następna szybko była na właściwym miejscu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MacGayver Opublikowano 29 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2010 (edytowane) Fakt, trochę się tutaj grobowa cisza zrobiła, a nowa motorownia już na miejsc i ma się bardzo dobrze od dobrego miesiaca. Wszystko dziala tak jak powinno i Ryba też zadowolony Teraz nareszcie mozna zaczac isc w mody przy dobrej podstawie Edytowane 29 Stycznia 2010 przez MacGayver Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koziro Opublikowano 29 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2010 hamowanie już było? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość soda Opublikowano 29 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2010 (edytowane) Wszystko dziala tak jak powinno i Ryba też zadowolony No to pięknie Edytowane 29 Stycznia 2010 przez soda Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MacGayver Opublikowano 29 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2010 hamowane będzie pewnie w przeciągu tygodnia, bo albo Rybie nie pasowało albo Witkowi z hamowni, także mam nadzieje ze już niedługo się zgra to wszystko. Ryba już chciał jakieś mody robić ale zabroniłem Trzeba się dowiedzieć od czego zaczynamy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 31 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2010 Ładna i czuściutka robota Szkoda że do silnika z P11 nie dorwaliście kolektora ssącego z P10 na gónej przepustnicy - na nim o wiele więcej Nm się struga jak na tym z P11/N15.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rybon Opublikowano 11 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2010 (edytowane) Troche zaniedbałem swój temat ale już nadrabiam zaległości. Po wymianie silnika musiałem troche odpocząć finansowo. Miesiąc temu zakupiłem kolektor o którym mowi Coobcio ( 40 zł ) jestem na etapie jego polerowania Samochód do tego czasu dostał nową powłokę lakiernicza. Zmienił sie troszkę kształt maski i oraz delikatnie zmodowałem grill. Zakupiony został też zestaw WEITECA Na kwiecień jak na razie planów żadnych nie ma oprócz wymiany prawego łożyska koła i zmontowania całości zawiechy. Jak na razie bardzo mnie ciekawi wynik na hamowni która prawdopodobnie bedzie w sobote. Ale co z tego wyjdzie sam nie wiem. Ostatnio scigałem sie z P10 GT udokumentowne 141KM i byłem przed nim o jakieś 3/4 dl. maski. Edytowane 11 Marca 2010 przez Rybon Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 12 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2010 Zawieszenie bardzo fajne CI siętrafiło, jedyna lepiej prowadząca się P10 od twojej to tylko xTomka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rybon Opublikowano 14 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2010 A to niby czemu.. ? :> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xtomek Opublikowano 15 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2010 (edytowane) Bo czerwona miała, a ruda ma całą zawiechę z najmocniejszej, srebrnej Primery Coobcia Czekamy na Twoje rezultaty z hamowni i na wiosnę jakieś lotniskowe ujeżdżanie Pozdro !!! Edytowane 16 Marca 2010 przez xtomek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rybon Opublikowano 16 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2010 Bo czerwona miała, a ruda ma całą zawiechę z najmocniejszej, srebrnej Primery Coobcia Czekamy na rezultaty z hamowni i na wiosnę jakieś lotniskowe ujeżdżanie Pozdro !!! Ale i tak zawsze bede na podjum jako ta druga P10 jak to Coobcio powiedział "Która dobrze sie prowadzi" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xtomek Opublikowano 16 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2010 (edytowane) Keep smiling, jak to mawiają angliczanie A z podium nigdy nic nie wiadomo Już raz zdarzyło mi się nie włożyć trójki na szybko i wyszła kicha, ponad 16 na ćwiartkę. Pozdro Edytowane 16 Marca 2010 przez xtomek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rybon Opublikowano 17 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2010 Keep smiling, jak to mawiają angliczanie A z podium nigdy nic nie wiadomo Już raz zdarzyło mi się nie włożyć trójki na szybko i wyszła kicha, ponad 16 na ćwiartkę. Pozdro Ale powiem, że Twoje osiągi mnie no aż porażają Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xtomek Opublikowano 19 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2010 Konkurencja rośnie w siłę w tym sezonie. W N/A i w Turbo. Powinieneś dołączyć Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rybon Opublikowano 22 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2010 Chciałbym, jednak nie mogę na to sobie pozwolić w chwili obecnej. Ja mam jasno określony cel. Zresztą, nie stać mnie na taką zabawę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xtomek Opublikowano 23 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2010 Za 50 PLN można podjechać na wyścigi, sprawdzić osiągi autka, zrobić grilla i spędzić wspaniały dzień. O adrenalince nie wspomnę. Sprawdź wst.org.pl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rybon Opublikowano 28 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2010 Za 50 PLN można podjechać na wyścigi, sprawdzić osiągi autka, zrobić grilla i spędzić wspaniały dzień. O adrenalince nie wspomnę. Sprawdź wst.org.pl O to faktycznie fajna zabawa moze sie szykować, dzięki. Rozważę propozycje Na dzień dzisiejszy autko tak sie prezentuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xtomek Opublikowano 28 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2010 (edytowane) I to, co zawsze powtarzam jak mantrę: fotokomórki prawdę powiedzą. Autko pierwsza klasa, robić dalej, bo warto mieć Primerę o osiągach ... Ferrari p.s. Nie wszystkich Ferrari oczywiście!!! Edytowane 28 Marca 2010 przez xtomek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 1 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2010 Lansownik z tej primery wyszedł W tym sozonie dbasz o LOOK a w przyszłym będzie POWER UP Gratulacje w dążeniu do celu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.