Jump to content
Części Nissana - iParts.pl

[P11.144] mocowanie tylnego zderzaka


grzeg255
 Share

Recommended Posts

Witam.

Panowie potrzebuje na predce dowiedziec sie o mocowanie zderzaka.Ostatnio po wjechaniu w dolek mialem obcierke chlapczami,a ze plastik z ktorego sa wykonane,jest twardy i nie do polamania,wiec wyrwalo mi zderzak z bocznego mocowania.Chcialem sie dowiedziec jakie sa tam spinki,poniewaz odstaje bo po bokach i lekko opadl jakby trzymal sie tylko na dolnych srubach.Najlatwiej byloby mi podjechac do serwisu i tam zakupic,ale pracuje do pozna,wiec chce kupic przez net,ale nie wiem czego szukac.

Link to comment
Share on other sites

Grzeg ja nie szukalem zawiasów tylko wkrecilem wkretem zderzak w inne miejsce. NIestety ale co niezrobisz to zawsze bedzie spadac

Ech...no to lipton,szpara jest taka,jakby w tyl dostal.W sobote wybieram sie na wioche,wiec tam zdejme caly zderzak i chyba tez wezme w lapy te wkrety.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Witam.

Panowie potrzebuje na predce dowiedziec sie o mocowanie zderzaka.Ostatnio po wjechaniu w dolek mialem obcierke chlapczami,a ze plastik z ktorego sa wykonane,jest twardy i nie do polamania,wiec wyrwalo mi zderzak z bocznego mocowania.Chcialem sie dowiedziec jakie sa tam spinki,poniewaz odstaje bo po bokach i lekko opadl jakby trzymal sie tylko na dolnych srubach.Najlatwiej byloby mi podjechac do serwisu i tam zakupic,ale pracuje do pozna,wiec chce kupic przez net,ale nie wiem czego szukac.

 

Zerknij w tym temacie:

http://www.nissanklub.pl/?showtopic=48339&st=0&p=569580entry569580

Co prawda ja mam kombi ale spinki są te same. Zamawiałem z USA. Zamiennik a cena bardzo przystępna.

Pozdrawiam.

Bart.

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

witam. zauwazylem ze u mnie tez "podupadl" z prawej strony zderzak - znaczy sie ze peknieta bedzie jakas lapka/zatrzask...lub spadl poprostu z jakiegos? jak do tego zabrac sie bezpiecznie, aby nie ulamac dodatkowo innych czesci aby sprawdzic, jaka przyczyna?

Link to comment
Share on other sites

Guest Michal08

Grzeg, będziesz może kupował te boczne łapki-zatrzaski? Jak tak to ja też bym się pisał na to, zaoszczędzilibyśmy na wysyłce..

Link to comment
Share on other sites

Ja też może byłbym chętny, bo przymierzam się do wymiany zderzaka i chcę wymienić mocowania.

Link to comment
Share on other sites

Jak kupicie cztery komplety to praktycznie będziecie mieli 5 kompletów bo zatrzasków jest 5 w komplecie.

Pozdrawiam.

Bart.

Link to comment
Share on other sites

Jak kupicie cztery komplety to praktycznie będziecie mieli 5 kompletów bo zatrzasków jest 5 w komplecie.

Pozdrawiam.

Bart.

Też bym się dopisał do zamawiających

Link to comment
Share on other sites

Mamy już pięciu chętnych - czyli możemy zrobić zrzutę na cztery komplety mocowań (piąty dostajemy gratis).

Link to comment
Share on other sites

Mamy już pięciu chętnych - czyli możemy zrobić zrzutę na cztery komplety mocowań (piąty dostajemy gratis).

 

Ja też ! ja też !

 

Proszę niech pomysłodawca zrzutki albo ktoś kto już zamawiał z USA te spinki poda nr konta to się zbierze jedno zamówienie i każdy będzie wiedział ile wpłacić.

Link to comment
Share on other sites

Kurcze,nie mam na nic czasu.Ostatnio tylko praca i wies;/ Dokladnie jak kolega napisal,moze ktos z Was juz zamawial,to wie co i jak.Dla mnie w sumie najwazniejsze byly te symbole,bo teraz latwiej szukac.

Link to comment
Share on other sites

Jak nic nie wymyślicie to mogę wam to zamówić bo ja już kupowałem tam te spinki.

Pozdrawiam.

Link to comment
Share on other sites

To jest do kombi czy do hatchbacka ? Bo ja u siebie te plastiki mam jakby mniejsze a mam hatchbacka i w sumie muszę się wybrać so serwisu ile krzykną za to bo też mi zderzak odstaje.

Link to comment
Share on other sites

To jest do kombi czy do hatchbacka ? Bo ja u siebie te plastiki mam jakby mniejsze a mam hatchbacka i w sumie muszę się wybrać so serwisu ile krzykną za to bo też mi zderzak odstaje.

 

Są takie same we wszystkich wersjach nadwozia.

W Almerze N15 też występują te same ale tylko w wersji sedan z tą różnicą że w Primerach są po dwa na jedną strone a w Almie jeden.

Poza tym jak Ci zderzak odstaje dość mocno to spinki mogą nic nie dać - po proatu jest zdeformowany. Ja miałem to samo w kombiaku i kupiłem inny - mniej odstający :) - ale wygląda to o niebo lepiej.

Pozdrawiam.

Bart.

Link to comment
Share on other sites

Ile w końcu jest chętnych i po ile się zrzucamy? czy ktoś wie jak to wygląda z kosztami wysyłki? Czy koszt wysyłki kilki kompletów jest taki sam jak koszt wysyłki jednego?

Link to comment
Share on other sites

Guest Michal08

Nie wiem właśnie jak to zamówić i skąd, dlatego zwróciłem się do kolegów z zapytaniem czy ktoś ich przypadkiem nie będzie kupował, żebym się mógł dopisać do zamówienia. Jeżeli ktoś jest w stanie złożyć zamówienie to ja się piszę na 100%!

Dla mnie 1 komplet proszę :)

Link to comment
Share on other sites

Guest Michal08

Robię listę chętnych na te zatrzaski, proszę pisać do mnie na pw imię, nazwisko, miasto zamieszkania oraz liczbę kompletów (komplet = 4 spinki). Normalnie komplet to 5 spinek, ale potrzeba 4 do zamontowania zderzaka, więc z pozostałych zrobimy kolejny komplet i ogółem wszystkim wyjdzie taniej. Konkretną kwotę oraz numer konta, na które należy wpłacić kasę podam po zrobieniu listy. Kwota będzie zależeć od ilości chętnych, no i oczywiście im więcej chętnych tym taniej ;) Pozdrawiam i czekam na zgłoszenia.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...