xtomek Opublikowano 20 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2009 (edytowane) Przyjechała nowa zabawka. Wygląda jak na P10 świetnie. Od jutra zaczynamy przekładki z czerwonej.Udało się dotrzymać dewizy PURE P10 FOREVER Już wygląda tak: MODEL: Primera P10 SLX->P10 GT/VE 1996 SILNIK: SR20VE/VVL UKŁAD DOLOTOWY: CAI, filtr stożkowy JR, przepływka fi 80 mm UKŁAD WYDECHOWY: SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5 mm, tłumik OBX-R RACING UKŁAD NAPĘDOWY: FWD UKŁAD HAMULCOWY: Primera P11 przód, tył seria - tarcze ZAWIESZENIE: Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm ELEKTRONIKA: SMT6 CAR-AUDIO: Becker Monza/niebieskie, Magnat, subworfer ŚRODEK: Wnętrze P10GT, fotele GT, zegary GT, kierownica GT, deska GT BODY-KIT: Brak MOC: 213 KM 227 Nm było: 205,4 KM+/214 Nm+/275 km/h-rolki OSIĄGI: ...................... było: 60ft 2.436, ET 14.831 DODATKOWE ZMIANY: przesunięta odcinka na 8400obr/min skrzynia P10 SLX sprzęgło spiek wałki SR16VE Edytowane 9 Marca 2010 przez xtomek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xtomek Opublikowano 20 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2009 (edytowane) Parę zdjątek z autokomisu: Edytowane 23 Grudnia 2009 przez xtomek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PMW Opublikowano 20 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2009 Przyjechała nowa zabawka. Wygląda jak na P10 świetnie. Od jutra zaczynamy przekładki z czerwonej.Udało się dotrzymać dewizy PURE P10 FOREVER Zdjątka będą jutro. Pozdro wygląda dobrze tylko nie zepsuj jej "ulep" grillem jak w czerwonej... niech z zewnątrz zostanie OEM - ładne JDM kółko i wystarczy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Rysiu83 Opublikowano 20 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2009 wygląda dobrze tylko nie zepsuj jej "ulep" grillem jak w czerwonej... niech z zewnątrz zostanie OEM - ładne JDM kółko i wystarczy dokładnie...całkowita cicho ciemność to jest to! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xtomek Opublikowano 20 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2009 (edytowane) wygląda dobrze tylko nie zepsuj jej "ulep" grillem jak w czerwonej... niech z zewnątrz zostanie OEM - ładne JDM kółko i wystarczy Cha, cha...tego grilla już nie ma. Junioora tylny zderzak go wykończył p.s. Ja nie psuję samochodów, tylko mnie psują. Ten spoiler to makabra i dziury na pokrywie bagażnika. Coś trzeba z tym zrobić. Edytowane 21 Sierpnia 2009 przez xtomek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wieshaq Opublikowano 20 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2009 No to zabawy ciąg dalszy. Czekamy na dalsze postępy i powodzonka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xtomek Opublikowano 20 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2009 (edytowane) Co robimy: 1.szyberdach przekładka - niekoniecznie 2.elektryczne szyby z tyłu - niekoniecznie 3.przełączniki tylnych szyb na konsoli środkowej - niekoniecznie 4.naprawa /wymiana kostki nawiewu 5.motor SR20VE i skrzynia biegów + komputer 6.Wydech przelotowy 7.napełnienie klimatyzacji 8.kolektor wydechowy 9.radyjko i tuba 10.hamulce z P11 przód 11.No i kiedyś turbo, albo i nie Więcej grzechów na razie nie pmiętam Sorry, parę się znajdzie Edytowane 22 Sierpnia 2009 przez xtomek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 20 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2009 nie nie nie dociążajcie auto szyberdachem !! Klima wystarczy Ps. końcowy tłumik może by przerobić tak by bardziej niepozornie wyglądał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pgaz Opublikowano 20 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2009 Piękną sztukę trafiłeś przynajmniej tak na komisowych fotkach wygląda Powodzenia w przekładkach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xtomek Opublikowano 21 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2009 (edytowane) nie nie nie dociążajcie auto szyberdachem !! Klima wystarczy Ps. końcowy tłumik może by przerobić tak by bardziej niepozornie wyglądał Che, che, szyber to fajna zabawka, ale chyba Cię posłucham. Końcowego, firmowego OBX-a trochę szkoda, ale zobaczymy. 12. O CAI zapomniałem 13. Zawiechę trzeba sprawdzić, bo bardzo ładnie wybiera 14. Ten spoiler tez mi się nie podoba Edytowane 21 Sierpnia 2009 przez xtomek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 21 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2009 Spoiler też mi się nie podoba i waży pewno ze 3-4 KG Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xtomek Opublikowano 21 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2009 (edytowane) 15. elektryczne lusterka 16. Strojenie i hamownia 17. ABS - won 18. Toyo 225 x 40 x 15 na przód, stare już spalone/używki/ były, albo R888 na lekkich felgach. Masa pracy do zrobienia. Zimowe opony Continental Winter Viking 1, kolcowane, na oryginalnych alusach Nissana, już wymienione na Toyasy z czerwonej. Powoli z Coobciem się dogaduję na przyszły tydzień, jak da radę. A tak przy okazji, cena za tą brykę .....5500 to fantazja. Z ubezpieczenia dostałem 3700. Reszta kosztów to nasze zboczenie do wyścigów na 1/4 i zakrętów. Pozdro Edytowane 22 Sierpnia 2009 przez xtomek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xtomek Opublikowano 22 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2009 wygląda dobrze tylko nie zepsuj jej "ulep" grillem jak w czerwonej... niech z zewnątrz zostanie OEM - ładne JDM kółko i wystarczy Podrzuć jakieś jdm-owe propozycje na 15-ki. Tapicerka jest szara, czy przekładać? Bardzo ładna deska, ale bez ciśnienia oleju. Wszelkie rady mile widziane. Pozdro Tomek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maacieq Opublikowano 22 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2009 Podrzuć jakieś jdm-owe propozycje na 15-ki. Tapicerka jest szara, czy przekładać? Bardzo ładna deska, ale bez ciśnienia oleju. Wszelkie rady mile widziane. Pozdro Tomek coś z draga może: http://dragwheels.pl/kolekcja.php Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qwinto Opublikowano 22 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2009 Przyjechała nowa zabawka. Wygląda jak na P10 świetnie. Od jutra zaczynamy przekładki z czerwonej.Udało się dotrzymać dewizy PURE P10 FOREVER Zdjątka będą jutro. Pozdro Tomek, to zwykła P10 SLX, a nie żadne Invitation Zgaduje, rok produkcji 1995? Piękną sztukę trafiłeś przynajmniej tak na komisowych fotkach wygląda Moim zdaniem odpicowana do komisu. Przód malowany, wiec po jakiejś stłuczce. Ale fotki marnej jakości wiec ciężko coś więcej powiedzieć. Trzeba by było organoleptycznie sprawdzić Ale najważniejsze, żeby dobrze jeździła ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xtomek Opublikowano 22 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2009 (edytowane) 1996, nie picowana, progi zrobione bardo ładnie. Możesz oblukać, jak masz ochotę. Lepsze zdjątka może jutro. Specyfikacja wyjściowa: centralny zamek immobilizer klimatyzacja halogeny nakładki zderzaków poduszka powietrzna skrzynia manualna przyciemnione szyby elektryczne szyby przód klamki chromowane tylne lampy po lifcie alufelgi opony lato: przód TOYO PXT1R 195/45 R15, tył TOYO PXT1R 195/50 R15 opony zima: 4 X Continental Winter Viking 1 185/65 R15Q motor: SR20De - wielopunktowy wtrysk paliwa, wtryski 269cc/min, odcięcie na 6500obr.min, kolektor wydechowy żeliwny typu 4-1, stopnień sprężania 9,5:1 (tłoki wklęsłe) wałki rozrządu (ssący/wydechowy): 240*/240* @ 9,5mm/9,5mm katalizator Moc/Moment: 125KM@6100 /176Nm@4800 Edytowane 23 Sierpnia 2009 przez xtomek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 23 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2009 Na pewno będzie lepiej niż było! Czerwona bitch budą nie grzeszyła Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xtomek Opublikowano 23 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2009 (edytowane) Jutro zaczynamy w Falenicy kolejne przekładki, zgodnie z listą. xkarol porobi zdjątka i będzie łatwiej gracisko ocenić. A czerwona być może powstanie jako całkiem nowy projekt. Edytowane 23 Sierpnia 2009 przez xtomek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomiw Opublikowano 23 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2009 Cieszę się że taki potencjał jak miała czerwona się nie zmarnuje! xtomek i xkarol gratki za wytrwałość! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xtomek Opublikowano 23 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2009 (edytowane) Qwinto: Tomek, to zwykła P10 SLX, a nie żadne Invitation Zgaduje, rok produkcji 1995? Załączyłem specyfikację w kolejnym poście. Czego brakuje do invitation ? Może mnie oszukali. Ale chyba nie za 5500. Pozdro od ixów Edytowane 23 Sierpnia 2009 przez xtomek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xkarol Opublikowano 23 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2009 (edytowane) Malowana byla ale jest to ladnie zrobione, lakierek odswiezony ... wazne, ze napewno nie miala mega-dzwona wkoncu to tylko 96 rok wejdzie felga JDMowa napewno i mam swojego faworyta z ofery drag-a ale czuc ze jest nowsza i bardziej w "zbita do kupy" a jak wejda rozporki to juz wogole.. Edytowane 23 Sierpnia 2009 przez xkarol Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość junioor Opublikowano 23 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2009 No to teraz dłubanie dłubanie dłubanie a jak się z tym ogarniecie to pewnie jeszcze troszkę dłubania wam zostanie Autko dobrze wygląda a z czasem i odpychać się będzie lepiej niż dobrze i to się liczy. Gratki za wytrwałość w poszukiwaniach. Teraz czekamy na odpalenie i hamowanie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zuru82 Opublikowano 24 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2009 No no, to P10 pomalu wraca do zycia Buda wyglada ładnie z tego co widzialem, wiec tylko przekladac graty od czerwonej i zostawic cichociemna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość NadiR Opublikowano 24 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2009 Furia widać przyjemna, a że malowana, który ponad 10 letni wóz nie był Też się przekonałem do P10, i świeżutko nabyłem w rajchu (po kilku ładnych miechach poszukiwań, akurat dla młodej i 1.6, aczkolwiek też będę ją użytkował, no i Red Invitation ) ps. Tomek nie chciałbyś moich Borbetów 16": do 1.6 to za duże koła no i gumy 205/45, więc nie nada. link: http://allegro.pl/item722300939_sliczne_borbet_bs5_16_bfgoodrich_205_45.html Jak coś zawsze można się dogadać pozdrawiam i wytrwałości życzę w modzeniu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xtomek Opublikowano 24 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2009 (edytowane) Furia widać przyjemna, a że malowana, który ponad 10 letni wóz nie był Też się przekonałem do P10, i świeżutko nabyłem w rajchu (po kilku ładnych miechach poszukiwań, akurat dla młodej i 1.6, aczkolwiek też będę ją użytkował, no i Red Invitation ) ps. Tomek nie chciałbyś moich Borbetów 16": do 1.6 to za duże koła no i gumy 205/45, więc nie nada. link: http://allegro.pl/item722300939_sliczne_borbet_bs5_16_bfgoodrich_205_45.html Jak coś zawsze można się dogadać pozdrawiam i wytrwałości życzę w modzeniu Sorki, u nas 15-ki jeżdzą zimą i latem. Gumy na razie 195, ale jak dobrze pójdzie to 205 lub 225 jak się na przodzie zmieszczą. Przód oczywiście, bo trakcję na 1/4 już zgubiliśmy. Cieniaki na tył oczywiście. Nalewki Markguma 205 lepiej ciągnęły nawet w deszczu. Po prostu za duży moment i lżejsze alusy. No chyba, że xkarol wymyśli coś innego. Pozdro A w ogóle bardzo ładne są. p.s. Dzisiaj w Falenicy hamulcowanie przechodzi z czerwonej do rudej. Może i zawiecha też. A czerwona chyba na pewno odrodzi się jako turbo wariatka. p.s. 2 pokaż brykę Edytowane 24 Sierpnia 2009 przez xtomek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.