Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

ruda P10 SLX->P10 GT/VE 213KM/227Nm


xtomek
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Było zostawić wiązkę z rudej jak ma :)

i tylko przepiąć 4 piny w ECU 2 od przepływki i 2 aparatu zaplonowego no oraz podpiąć SMT6... Banglało by to wówczas na starym ECU z GT :)

Edytowane przez Coobcio
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trzeba było zagdakać pare postów wcześniej. Teraz tylko nadzieja, ze wszystko zostało dobrze opisane. Cała wiącha z czerwonej jest już w rudej. Może sie uda. Jutro c.d. Jakby co, to wpadniesz na Ursynów?

Edytowane przez xkarol
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i parę obiecanych zdjątek rudej :

 

4109efbcf9409c16m.jpg a59bfc32ab22a20dm.jpg 1a30032641700e68m.jpg

 

866973ec195c6ddcm.jpg b979fadb0b05aab8m.jpg 71b6510758e33064m.jpg

 

904b7ded22506222m.jpg ceb5c506187610fem.jpg 7e14247410aa6b35m.jpg

 

6e0ad90d12c56c02m.jpg ac95e3cff836e5abm.jpg 4a1732090a4f23c4m.jpg

 

 

 

 

 

 

 

Edytowane przez xtomek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oddamy się w ręce Coobcia, jak odwalimy brudna robotę. On ma narzędzia i opanowany warsztat. Może to niemozliwe, ale na razie jest target dla rudej 250 KM/250 Nm N/A, z wcześnie wstającym momentem ok. 200 Nm od 1800 obrotów. :P

 

 

 

 

 

 

 

Edytowane przez xtomek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ojej żeby takie gigantyczne moce osiągnąć to nie obejdzie się bez zwiększenia pojemności...

Tak więc może nie wsadzajcie tego silnika :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ojej żeby takie gigantyczne moce osiągnąć to nie obejdzie się bez zwiększenia pojemności...

Tak więc może nie wsadzajcie tego silnika :P 

 

I znowu za późno, najpierw wiącha, teraz motor. Już jest po zawodach. Ale.... chyba nie było jeszcze Primery z kompresorem  ;)

 

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pogadamy po hamowni i regulacji zapłonu. To trzeba na zimno przeanalizować i podjąć własciwą decyzję. Jak na razie, u nas, jednak N/A. :P Mówiłem o ewentualnościach. Dalej sądzę, ze trafił nam się najmocniejszy VVL z tej partii, mimo, że zewnętrznie wyglądał najgorzej. :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam nadzieję, że będzie jeździła na Święta, a reszta będzie gotowa na nasze ulubione Ryki/Ułęż w następnym sezonie. Wtedy zobaczymy, na co rudą stać :P

Edytowane przez xtomek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chłopaki ułeż Ryki są 13 czyli za tydzień !!

Ale to jest jazda szybka torowa... :P A nie 1/4 mili :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Coobcio, wiesz, że myślimy o następnym sezonie. Teraz to możemy tylko trzymac kciuki za Ciebie :D Zaczniemy od 1/4 , zeby sprawdzić osiągi, a potem lap rejsik !!! dopiero. :D może jeszcze jakiś Lublin, żeby xkarol zobaczył, co to jest boczne trzymanie :thumbsup:

Edytowane przez xtomek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz kupcie talerzyki ze spręzynkami BC - napiszę do nich bo Bodek chciał jeden talerzyk...

A wam się przyda z myślą o jeszcze lepszych wałkach, a jak mamy ściągać łep to i tłoczki się wsadzi troszkę doprężające :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozumiem, ze wtedy pojawi się nowe wykonanie 2,0 VVL N/A w Twoim podpisie !!!!

Pozdro :P

Edytowane przez xtomek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Primera ma o tyle lepiej od sunnego że ma dłuższy wydech - wydaje mi się że on daje te ekstra parę KM i Nm... :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ruda już za***rdala, jak to mówi Coobcio. Ale trzeba było całokształt przełożyć z czerwonej do rudej. Nic nie pasowalo. Tablica, kiera i wszystko inne ..... masakra. Została zbieżnośc na tylnych kolach. Też z problemami. Fazy działają. Ze skrzynią z SLX-a biega jak marzenie. Wygląda na szybciejszą niż czerwona.  I jeszcze z Bodkiem mamy projekt na tależyki i sprężynki. Zdjątka wkrotce.

 

 

 

 

 

o CO CHODZI Z TYM NOWYM FORUM, CHYBA KOGOS.......!!!

 

Jak jeszcze Coobcio zapłon, rozrzad i paliwko dopieści, to viva america........................turbiaki siadają  :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

elo chłopakio cudownie że się udało i maszyna chodzi :)

Ale nie wiem czy z tą skrzynią biegów to dobre posunięcie było... Ja mam o wiele krótszą jak wasza orginalna z GT ale 3,4 i 5 chciałbym mieć jeszcze krótsze...

>>> może Podtlenek azotu wrzucimy do niej :> ??

 

Ps. Strojenie jeszcze w tym roku ogarniamy na nowej hamce ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ogarniemy strojonko i hamownię :P Szkoda motora na podtlenek. Pomyślimy, co jescze można zrobić w N/A w granicach rozsadku. Po całkowitej rozbiórce grata okazało się, że buda i podwozie są w świetnym stanie.

Trzeba tylko dorobić śruby od geometrii tylnych kół. Może Coobcio ma na stanie?

Edytowane przez xtomek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...