Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

ruda P10 SLX->P10 GT/VE 213KM/227Nm


xtomek
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

No i rudzielec pod domem :devil: Śruby i podkładki regulacyjne dorobione. Geometria teraz wreszcie wyszła O.K. Skrzynia i sprzęgło sprawują się na medal. Z grubszych rzeczy, ale na później, została wiącha od klimy i jej uruchomienie. Filtr JR wrócił pod maskę z nadkola. Będzie bezpieczniej, ale jest głośniej. We wnętrzu jest cała czerwona :rofl: Żadnej różnicy. Prowadnice do kubełków wymontowane i czekają na ich zakup. Będzie quick change version, tak jak sobie Coobcio życzył. Zostaje umówić się z Nim na dokończenie dzieła na hamowni i dokupić kubełki. Zdjątka:

 

301fea8ceb451dc6m.jpgb742cffa606d884bm.jpge4866bf2049a30c1m.jpgb979fadb0b05aab8m.jpg

 

 

8d68929429cf4fbam.jpg51067b23d09a640am.jpg402db638967964eam.jpg71b6510758e33064m.jpg

 

d9dd2f53f95d43dfm.jpg6d22d6ed6ef45497m.jpg

 

c17c254187fd64e2m.jpg8c6975411a04804fm.jpg526b4ddf8c07b7c5m.jpg

Edytowane przez xtomek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Było roboty! Czerwona na złom?

Jutro nastąpi ten smutny dla nas dzień. Na otarcie łez, ruda spisuje się doskonale.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to narazie tylko graty przelozone, a modow zadnych?

 

co chcecie robic zeby osiagnac to docelowe 250KM i 250Nm, bo jestem ciekawy dalszych planow ;)

 

Pozdr

Doszedł zmieniony dolot i wałki, spiek, no i krótsza skrzynia. Trzeba zmierzyć punkt wyjścia na hamowni. A potem zobaczymy na ile kasa pozwoli... mody raczej standardowe, chyba że wróci temat kompresora. Zresztą na komórkach wyjdą osiągi, a xkarol chce powalczyć w lapach. Sama moc i moment to nie wszystko, ruda bedzie docelowo sporo lżejsza niż czerwona. Nie ma ABS-u, szyberdachu, automatycznej anteny, spoilera/soon/ i elektrycznych tylnych drzwi. O oponach na przod tez pomyślimy. :D O kubełku/kubełkach zapomniałem napomknąć.

Edytowane przez xtomek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale jak docelowa konfiguracja ma byc n/a 250KM/250Nm to raczej kompresor odpada chyba, bo to juz nie bedzie wolnossak.. zejscie z masy tez mocy nie zmieni, tylko osiagi, a ja jestem ciekaw co chcecie zrobic zeby osiagnac wartosci z podpisu ;)

walki planujecie jakies bardziej hardcorowe? :D

wazyliscie, ile udalo sie odchudzic auto w porownaniu do czerwonej primery?

 

Pozdr

Edytowane przez ammaimon
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zobaczymy, ale teraz małe OT:

 

czerwonej już nie ma. :angry::angry::angry::angry::angry:

 

a7d2d09ceabdf38cm.jpg

 

b0f8ec77ebf24e80m.jpg

 

df8219fa57075040m.jpg

 

edb136b4d18f613dm.jpg

 

Dała z siebie wszystko, co najlepsze - patrz pierwszy post rudej.

Edytowane przez xtomek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi po głowie chodzi ITB no i jakiś lepszy kolekotr wydechowy jak SSAC, kolektor który jest sprawdzony a nie kosztuje 2x tyle co SR20VE to ASP:

http://www.gspec.com/p-7534-header-20.aspx

 

Do jakies 250KM może i idze dojść na wałkach N1 ale przełamać 230Nm to raczej nie realne... chyba że w grę wchodzi zwiększenie pojemności :D

Edytowane przez Coobcio
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Plan na przyszlosc to komplet lekkich kolek i zamach, nastpenie walki N1 ;) ... narazie 3ba sie nacieszyc tym ze taki kawal roboty zakonczony sukcesem. A pierwszenstwo maja teraz poduszki silnika

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Taka ładna jak Twój S14 to ona nie jest, ale zap......la :devil: xkarol team zrobił coś, co wydawało się niemożliwe. Ale jeszcze ją dopieścimy :P Coobciowe 219/219 N/A do pobicia jak na razie. Pewniesam nam pomoże :D

 

Okazało się że P10 SLX i P10 GT to dwa różne samochody.

Edytowane przez xtomek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najlepsze życzenia na Nowy Wspaniały Rok !!! Dopieścimy rudzielca już wkrótce. I pozdrów Renatę od ixów.

p.s.

mamy już pomaranczowe kierunki ala JDM :rolleyes: Pewnie będzie szybciejsza....od tego :rofl:

Edytowane przez xtomek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najlepsze życzenia na Nowy Wspaniały Rok !!! Dopieścimy rudzielca już wkrótce. I pozdrów Renatę od ixów.

p.s.

mamy już pomaranczowe kierunki ala JDM :rolleyes: Pewnie będzie szybciejsza....od tego :rofl:

foto foto:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

foto foto:D

Będą , po dynoday :P albo jak się zima skończy. Z felgami musimy zrobić jdm-owy porządek - czarne , rude i bardzo... lekkie !!

Całe czarne z rudą oblamówką. I nowe opony na przód, co najmniej 205/40 R 15. Pewnie Toyo PXT1R a na wyścigi Toyo R888 - 205 albo 215 / niskie/ oraz kubełek/kubełki, immobilizer i klima.

 

W następnym tygodniu zobaczymy, co ruda potrafi. Wreszcie będzie obiecana wieki temu hamownia.

Edytowane przez xtomek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na codzien i na ćwiartkę polecam oponki 205/50R15 Toyo R888 - wydajcie kasę raz a porządnie a nie na urzywane gowienka, na tych laczkach spokojnie na ćwiartkę urwiecie 0,3-0,4 sek...

Czyli setka będzie realnie w poniżej 6 sekund :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na codzien i na ćwiartkę polecam oponki 205/50R15 Toyo R888 - wydajcie kasę raz a porządnie a nie na urzywane gowienka, na tych laczkach spokojnie na ćwiartkę urwiecie 0,3-0,4 sek...

Czyli setka będzie realnie w poniżej 6 sekund :)

 

I o to nam biegusia. R888-y są miękkie i na jazdę miejska się nie nadają.  W tym sezonie będą na wyścigi. Na miasto zostaną P-1 xtry . Może masz na wypożyczenie jakieś lekkie cieniasy na tył? Pobicie 14-ki jest naszym marzeniem. Ale perspektywa poniżej 6,0 do setki podnieca.

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ćwiarka w poniżej 14 sek to już gruby wóz musi być... To już wchodzimy w czasy jakie kręcą podstawowe modele FERRARI :)

Dobra opona do tego dopieścić to co się ma pod maską oraz wywalić z auta to co nie potrzebne, na tył jakieś stalowe 14 z ultra wąskimi oponami - ja osobiście latałem na 165/70R14 i pompowałem w nie 3,5 bara...

Ciekawe jakie wyniki będą na obecnej skrzyni, docelowo bym się pokusił o skrzynie z SR16VE albo z primery P11 GT...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ćwiarka w poniżej 14 sek to już gruby wóz musi być... To już wchodzimy w czasy jakie kręcą podstawowe modele FERRARI :)

 

I o to chodzi, ostatnio xkarol na trójce ścignął BMW 8 series :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Coobcio, sam do tego przyłożyłeś rekę

 

Z konikami jeszcze cienko,bo 213 ale z mometem już nie. 227Nm versus 223Nm :D

Coś się jednak pobiło.

 

Pozdrawiamy i dziękujemy!!!

Edytowane przez xkarol
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niewiem czy innym ale mnie cos ta fotka sie nie otwiera ;) Wyszło bardzo ładnie :) Pomysły już są żeby kucy było wiecej ;) Pozdrawiam ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to ja zamieszczę wykresik bo jest być z czego dumnym :)

xTomekostatniistart.jpg

 

227Nm w wolnossącym silniku o pojemności 2.0 - kiedyś mi się to nawet nie śniło a tu proszę... :P

Do tego auto w pełni użytkowe i ekonomiczne.

 

Bardzo mnie Cieszy ten wasz projekt, jestem szczęśliwy że zaufaliście mi jeśli chodzi o zwiększanie mocy i oby było jej jeszcze więcej - pomysłów w miarę nisko kosztowych jeszcze w głowie trochę mi zostało :)

 

Ps. pierwszy wjazd na hamownię bez ruszania zapłonu to było 204KM i 219Nm, wykresy co są na fotce to już jest efekt końcowy Vs, pomiar drugi gdzie już zapłon został lekko przyspieszony...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...