Gość rossi20 Opublikowano 4 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2009 Robimy grata na przyszły sezon. Nie ma pośpiechu, ale ... przymiarka jest do najmocniejszego N/A 2,0. ciezko wam bedzie przebic kube ;-) chociazby dlatego ze sam dlubie i wymysla nowe mody na bierzaco ;-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kenet Opublikowano 4 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2009 przymiarka jest do najmocniejszego N/A 2,0. Nie ma raczej sensu w tej budzie, i tak sunny VE primerze doklepie. VET bardziej mi tu pasuje. Ale trzymam kciuki za projekt. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 4 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2009 Sens jest. Przecieranie szlaków w wyciskaniu mocy z tych silników. Za oceanem już dawno dają radę z 200KM+ na kołach. Czas uskutecznić to u nas. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kenet Opublikowano 4 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2009 Że sens w dłubaniu VE jest to mi nie musisz mówić, ale ja tam widzę ten silnik tylko w sunniaczu. Primera jest ile - 200 kg cięższa? To tak jak byś wziął na pokład 4 fajne dupeczki. Wszystko ładnie pięknie ale nie przyświrujesz Sam bym do astry chętnie VE wsadził Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xtomek Opublikowano 4 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2009 (edytowane) Znaleźliśmy garaż do rozbiórki czerwonej. Od tego trzeba zacząć. I do tego bliziutko, na Ursynowie. Zamierzamy dobrze przygotować rudą budę do VE i niestety, odsprzedać graty z czerwonej. Motor zostaje w gestii Coobcia. Na wiosnę będzie nowa cichociemna Poczekajcie, zobaczycie Edytowane 4 Listopada 2009 przez xtomek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eszi Opublikowano 4 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2009 Co z czerwonej sprzedajesz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xtomek Opublikowano 5 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2009 Lista części z obu samochodów będzie we właściwym dziale, chyba w przyszłym tygodniu. Jeżeli coś potrzebujesz, to proszę na PW. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zuru82 Opublikowano 5 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2009 Lista części z obu samochodów będzie we właściwym dziale, chyba w przyszłym tygodniu. Jeżeli coś potrzebujesz, to proszę na PW. Kiedy w końcu przekładeczka głównych gratów do rudej? p.s Jak coś to ja się zapisuje na głowicę od VE, jak będziesz sprzedawać graty :-P hehe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xtomek Opublikowano 7 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2009 Ta głowica zostaje, przecież wiesz. I cały motor też. Przeszczep z czerwonej do rudej pójdzie na maxa. Zawiecha i wydech i elektronika W końcu musisz mieć jakąś konkurencję na Ursynowie. Gaigerki ładnie zamontowałeś. Profeska. Widziałem na spacerku z Dorą. Samochodzik wygląda extra. A my, jak zdejmiemy tego paskudnego spoilera, to będziemy udawać 1,6 SLX. Pozdro, wpadnij na spota. Dawczyni rudej, czyli czerwona, już przewieziona do warsztatu. Serce boli. Rozbiórka od dzisiaj. Piszcie na PW do mnie lub xkarola, jeżeli coś potrzebujecie. Reszta pójdzie na Allegro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 7 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2009 Wiązkę silnikową i ECU także trzeba przełożyć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xtomek Opublikowano 7 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2009 Wiązkę silnikową i ECU także trzeba przełożyć Wiemy, wiemy. Oczywiście finał będzie należał do Ciebie. Warsztat blisko domu, co pozwoli dobrze przygotować budę, a nie tylko motor przełożyć. Ma być elegancko od zewnątrz i od wewnątrz. Bez pośpiechu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maacieq Opublikowano 8 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2009 Wiemy, wiemy. Oczywiście finał będzie należał do Ciebie. Warsztat blisko domu, co pozwoli dobrze przygotować budę, a nie tylko motor przełożyć. Ma być elegancko od zewnątrz i od wewnątrz. Bez pośpiechu. no miałem wpaść zapomniałem:) to może w tygodniu jakoś podjadę musimy się styknąć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xtomek Opublikowano 24 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2009 (edytowane) ruda straci na wadze ABS, szyber, spoiler, mechanizm anteny i co można pod maską. Parę ładnych kilo. Klima niestety zostaje, a pompsko trochę waży. Powinno być lepiej niż w czerwonej. Na niskich obrotach 180 Nm daje lepszy start niż turbo, ale potem..... Bebechy prawie przełożone, niedługo wizyta u Coobcia na strojenie i hamownię. Dokończymy dzieła w klasie N/A. Nie bez szans na niską 14-kę na przód pójdą 205-ki, bo stare Markgumy ciągnęły wyśmienicie nawet na mokro. Na toyasach 195 było 14,9. A Bombel śmiał si z nalewek. Polecam Markguma, bo za 250 ma się fajna sportową oponkę Edytowane 24 Listopada 2009 przez xtomek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 24 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2009 Ja polecam sliki maxsport bo za 250zł ma się porządną trakcję, mieszanka miekka rozmiar 195/55R15 mają tylko... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 25 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2009 Są tanie te nalewki, na torze poznań się sprawdzają, na 200SX S14 tomka spokojnie przyjmują prędkości 240km/h+ Hetman to samo może potwierdzić za to nie wiem jak z rozmiarami mniejszymi jak 17... Ja do swojego sunny będę brać 205/50R16 właśnie Maxx Sport... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jastrząb Opublikowano 25 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2009 Coobcio a ty chcesz do sunnego wziąć 205/50R16 ?? na przód czy na tył ?? Od razu mówię Ci że na tył takie lacze nie wejdą, będą tarły o amortyzator. Max na tył jest 205/45R16. (bynajmniej u mnie tak jest i w sunnym z silnikiem 1.4) Weź sprawdź czy wejdą, może wersja Gti może ma więcej miejsca. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 26 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2009 Nadkola będę poszerzać, na chwilę obecną latam na komplecie 205/50R16... Albo pozostanę przy tym rozmiarze albo na tył wlecą 225/45R16 bo nie ukrywam że mocno nadsterowny jest sunny a tak głupio latać ciągle mają po 1,4 atmosfery w tylnych laczach by eliminować tą nadsterowność a i tak nie do końca Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xtomek Opublikowano 1 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2009 (edytowane) Elektryczne piekło - demontaż czerwonej Mała sesyjka ursynowskich Primerek, jeszcze zanim będą najszybsze Edytowane 3 Grudnia 2009 przez xtomek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 2 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2009 Piękne męskie dwa wozidła Ps. odrazu odchidźcie wiązkę z tego co nie potrzebne No i jak wóz do wyścigów to można z grodzi usunąć tą przegrodę dzwięko i wilgocio chłonną - mowa już o nowej P10, na starej tylko ćwiczcie Ps. ruda jeszcze nie zglebiona... oj chłopaki poprawcie wy sie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xtomek Opublikowano 2 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2009 (edytowane) Zglebiona, dołożę zdjątka Motor, zawiecha, poduchy, wydech, cała tapicerka itp poprzekładane lub powymieniane. Skrzynia zostaje z SLX-a, no i spieka założyliśmy. Z masakrą elektryczną banda xkarola wojuje. Edytowane 2 Grudnia 2009 przez xtomek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 2 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2009 Skryznia z SLX zostaje - jakieś turbo planujecie ?? Genralnie w N/A co ma mało momentu dąży się do jak najbardziej ciasno zestopniowanych biegów... no zobaczmy jakie to czasy będzie robić, fajnie by było jakąś primerę do sportu przygotowaną zobaczyć z kubełkami bez tylnej kanapy Kurcze fajnie że coś się dzieje, może niebawem na hamkę wjedziemy i dokończymy dzieła Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xtomek Opublikowano 3 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2009 (edytowane) A teraz ruda na tapecie: Edytowane 3 Grudnia 2009 przez xtomek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ktr Opublikowano 3 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2009 gratulacje zapału wrzuc fotki na glebie, jaki tam bedzie zawias? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adams Opublikowano 3 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2009 No widze ze prace ida pelna para Powodzenia! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xtomek Opublikowano 3 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2009 (edytowane) Chyba nikt jeszcze nie przekładał całej wiąchy z GT do SLX-a. Inaczej nie dało by rady opanować VE i klimy i reszty elektryki. Zobaczymy, czy zagdaka Sam motor i reszta to pestka. Trzymajcie kciuki. Ekipa xkarola is the best!!! Jak znajde zdjątka ze zmiany zawiechy i wydechu, to zaraz pójdą na forum. Oczywiście stary, dobry i sprawdzony zawias ze srebrnej Coobcia. Na koniec z Coobciem dopieścimy rude stworzenie i pojedziemy na hamownię i do Ryk na komóry. Osiągi muszą być wiarygodne. Edytowane 3 Grudnia 2009 przez xtomek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.