xtomek Opublikowano 21 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2009 (edytowane) No i rudzielec pod domem Śruby i podkładki regulacyjne dorobione. Geometria teraz wreszcie wyszła O.K. Skrzynia i sprzęgło sprawują się na medal. Z grubszych rzeczy, ale na później, została wiącha od klimy i jej uruchomienie. Filtr JR wrócił pod maskę z nadkola. Będzie bezpieczniej, ale jest głośniej. We wnętrzu jest cała czerwona Żadnej różnicy. Prowadnice do kubełków wymontowane i czekają na ich zakup. Będzie quick change version, tak jak sobie Coobcio życzył. Zostaje umówić się z Nim na dokończenie dzieła na hamowni i dokupić kubełki. Zdjątka: Edytowane 21 Grudnia 2009 przez xtomek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomiw Opublikowano 21 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2009 Było roboty! Czerwona na złom? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xtomek Opublikowano 21 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2009 Było roboty! Czerwona na złom? Jutro nastąpi ten smutny dla nas dzień. Na otarcie łez, ruda spisuje się doskonale. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ammaimon Opublikowano 21 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2009 to narazie tylko graty przelozone, a modow zadnych? co chcecie robic zeby osiagnac to docelowe 250KM i 250Nm, bo jestem ciekawy dalszych planow Pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xtomek Opublikowano 21 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2009 (edytowane) to narazie tylko graty przelozone, a modow zadnych? co chcecie robic zeby osiagnac to docelowe 250KM i 250Nm, bo jestem ciekawy dalszych planow Pozdr Doszedł zmieniony dolot i wałki, spiek, no i krótsza skrzynia. Trzeba zmierzyć punkt wyjścia na hamowni. A potem zobaczymy na ile kasa pozwoli... mody raczej standardowe, chyba że wróci temat kompresora. Zresztą na komórkach wyjdą osiągi, a xkarol chce powalczyć w lapach. Sama moc i moment to nie wszystko, ruda bedzie docelowo sporo lżejsza niż czerwona. Nie ma ABS-u, szyberdachu, automatycznej anteny, spoilera/soon/ i elektrycznych tylnych drzwi. O oponach na przod tez pomyślimy. O kubełku/kubełkach zapomniałem napomknąć. Edytowane 21 Grudnia 2009 przez xtomek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ammaimon Opublikowano 21 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2009 (edytowane) ale jak docelowa konfiguracja ma byc n/a 250KM/250Nm to raczej kompresor odpada chyba, bo to juz nie bedzie wolnossak.. zejscie z masy tez mocy nie zmieni, tylko osiagi, a ja jestem ciekaw co chcecie zrobic zeby osiagnac wartosci z podpisu walki planujecie jakies bardziej hardcorowe? wazyliscie, ile udalo sie odchudzic auto w porownaniu do czerwonej primery? Pozdr Edytowane 21 Grudnia 2009 przez ammaimon Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xtomek Opublikowano 22 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2009 Coobcio też mierzy w 250, przetrze szlak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomiw Opublikowano 22 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2009 Powiem wam że ja bym był za kompresorem - nie ma turbodziury, śrubowy dmucha już od samego dołu a można ugrać 60 KM raczej pewnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xtomek Opublikowano 23 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2009 (edytowane) Zobaczymy, ale teraz małe OT: czerwonej już nie ma. :angry::angry: Dała z siebie wszystko, co najlepsze - patrz pierwszy post rudej. Edytowane 24 Grudnia 2009 przez xtomek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 23 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2009 (edytowane) Mi po głowie chodzi ITB no i jakiś lepszy kolekotr wydechowy jak SSAC, kolektor który jest sprawdzony a nie kosztuje 2x tyle co SR20VE to ASP: http://www.gspec.com/p-7534-header-20.aspx Do jakies 250KM może i idze dojść na wałkach N1 ale przełamać 230Nm to raczej nie realne... chyba że w grę wchodzi zwiększenie pojemności Edytowane 23 Grudnia 2009 przez Coobcio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xkarol Opublikowano 24 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2009 Plan na przyszlosc to komplet lekkich kolek i zamach, nastpenie walki N1 ... narazie 3ba sie nacieszyc tym ze taki kawal roboty zakonczony sukcesem. A pierwszenstwo maja teraz poduszki silnika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xtomek Opublikowano 25 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2009 I silencer, bo troszkę ją słychać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adams Opublikowano 25 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2009 Fajnie ze ruda juz na chodzie - gratulacje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xtomek Opublikowano 25 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2009 (edytowane) Taka ładna jak Twój S14 to ona nie jest, ale zap......la xkarol team zrobił coś, co wydawało się niemożliwe. Ale jeszcze ją dopieścimy Coobciowe 219/219 N/A do pobicia jak na razie. Pewniesam nam pomoże Okazało się że P10 SLX i P10 GT to dwa różne samochody. Edytowane 25 Grudnia 2009 przez xtomek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 25 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2009 Ja już mam 225KM i 223Nm tak więc jest co do pobicia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xtomek Opublikowano 31 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2009 (edytowane) Najlepsze życzenia na Nowy Wspaniały Rok !!! Dopieścimy rudzielca już wkrótce. I pozdrów Renatę od ixów. p.s. mamy już pomaranczowe kierunki ala JDM Pewnie będzie szybciejsza....od tego Edytowane 3 Stycznia 2010 przez xtomek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maacieq Opublikowano 5 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2010 Najlepsze życzenia na Nowy Wspaniały Rok !!! Dopieścimy rudzielca już wkrótce. I pozdrów Renatę od ixów. p.s. mamy już pomaranczowe kierunki ala JDM Pewnie będzie szybciejsza....od tego foto foto:D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xtomek Opublikowano 4 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2010 (edytowane) foto foto:D Będą , po dynoday albo jak się zima skończy. Z felgami musimy zrobić jdm-owy porządek - czarne , rude i bardzo... lekkie !! Całe czarne z rudą oblamówką. I nowe opony na przód, co najmniej 205/40 R 15. Pewnie Toyo PXT1R a na wyścigi Toyo R888 - 205 albo 215 / niskie/ oraz kubełek/kubełki, immobilizer i klima. W następnym tygodniu zobaczymy, co ruda potrafi. Wreszcie będzie obiecana wieki temu hamownia. Edytowane 13 Stycznia 2010 przez xtomek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 4 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2010 na codzien i na ćwiartkę polecam oponki 205/50R15 Toyo R888 - wydajcie kasę raz a porządnie a nie na urzywane gowienka, na tych laczkach spokojnie na ćwiartkę urwiecie 0,3-0,4 sek... Czyli setka będzie realnie w poniżej 6 sekund Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xtomek Opublikowano 5 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2010 na codzien i na ćwiartkę polecam oponki 205/50R15 Toyo R888 - wydajcie kasę raz a porządnie a nie na urzywane gowienka, na tych laczkach spokojnie na ćwiartkę urwiecie 0,3-0,4 sek... Czyli setka będzie realnie w poniżej 6 sekund I o to nam biegusia. R888-y są miękkie i na jazdę miejska się nie nadają. W tym sezonie będą na wyścigi. Na miasto zostaną P-1 xtry . Może masz na wypożyczenie jakieś lekkie cieniasy na tył? Pobicie 14-ki jest naszym marzeniem. Ale perspektywa poniżej 6,0 do setki podnieca. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 5 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2010 Ćwiarka w poniżej 14 sek to już gruby wóz musi być... To już wchodzimy w czasy jakie kręcą podstawowe modele FERRARI Dobra opona do tego dopieścić to co się ma pod maską oraz wywalić z auta to co nie potrzebne, na tył jakieś stalowe 14 z ultra wąskimi oponami - ja osobiście latałem na 165/70R14 i pompowałem w nie 3,5 bara... Ciekawe jakie wyniki będą na obecnej skrzyni, docelowo bym się pokusił o skrzynie z SR16VE albo z primery P11 GT... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xtomek Opublikowano 6 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2010 Ćwiarka w poniżej 14 sek to już gruby wóz musi być... To już wchodzimy w czasy jakie kręcą podstawowe modele FERRARI I o to chodzi, ostatnio xkarol na trójce ścignął BMW 8 series Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xkarol Opublikowano 9 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2010 (edytowane) Coobcio, sam do tego przyłożyłeś rekę Z konikami jeszcze cienko,bo 213 ale z mometem już nie. 227Nm versus 223Nm Coś się jednak pobiło. Pozdrawiamy i dziękujemy!!! Edytowane 9 Marca 2010 przez xkarol Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limon Opublikowano 9 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2010 Niewiem czy innym ale mnie cos ta fotka sie nie otwiera Wyszło bardzo ładnie Pomysły już są żeby kucy było wiecej Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 9 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2010 No to ja zamieszczę wykresik bo jest być z czego dumnym 227Nm w wolnossącym silniku o pojemności 2.0 - kiedyś mi się to nawet nie śniło a tu proszę... Do tego auto w pełni użytkowe i ekonomiczne. Bardzo mnie Cieszy ten wasz projekt, jestem szczęśliwy że zaufaliście mi jeśli chodzi o zwiększanie mocy i oby było jej jeszcze więcej - pomysłów w miarę nisko kosztowych jeszcze w głowie trochę mi zostało Ps. pierwszy wjazd na hamownię bez ruszania zapłonu to było 204KM i 219Nm, wykresy co są na fotce to już jest efekt końcowy Vs, pomiar drugi gdzie już zapłon został lekko przyspieszony... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.