Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

ruda P10 SLX->P10 GT/VE 213KM/227Nm


xtomek
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

To co jeszcze zostało do zrobienia w tej furce ?

Kiedy jakieś pomiary Gtechem czy cuś :P

 

Pewnie za***iście czuć ten PIK mocy przy 5 tys. obrotów ;)

 

aha no i niestety chcąć dogonić Coobcia stracicie trochę NM a zyskacie kunia, zawsze tak jest, że NM się troszkę traci zwiększając powera

 

Gratuluję!

Edytowane przez counterox
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hamownia wyszla mega kozak ... niebawem obiecuje jakies zdjecia i moze jakis film sie skombinuje ... ;)

Edytowane przez xkarol
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sorry, zalogowałem się na xkarola.

20 minut dojazdu do hamowni/mapa i 4 podejścia na hamowni/zapłon. Tak ze 2 godziny i już :P

xtomek

Edytowane przez xkarol
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jeszcze nie jest absolutnie wszystko, jak wjedzie ECU Master - czyli będzie poprawnie obsługiwany zapłon, to będzie można ustawić bezkompromisowo czyli nieco z ręki jeszcze przyspieszyć go po czym z dołu do ok 2500obr.min cofnąć go z ECU majstra i to samo zrobić od ok 7000 do odcinki.

 

Na dole nie będzie stuku a na górze dojdzie pewno z 1KM :D

A no i powyżej 7700 można by ciut zdjąć paliwa to by pewno kolejny 1KM więcej by było :P

 

U Yarka w Sunnym na identycznej konfiguracji tylko że z długim dolotem CAI wyszło 211KM i 217Nm o ile mnie pamięć nie myli, tak więc mamy kolejne potwierdzenie że w Primerach wychodzi zawsze ciut więcej KM i sporo więcej Nm - za sprawą dłuższego układu wydechowego, no kurcze innej opcji nie ma :D :D :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z drobniejszych :P inwestycji jeszcze można:

 

1. ECU Master

2. Pompa paliwa

3. Przepustnica

4. R888

6. limiter

7. ........-proszę o podpowiedzi

 

p.s.

Coobcio, o tych pojedyńczych koniach zapomnij. :devil:

Ma być najlepsza i najszybsza Primera N/A w kraju.

Edytowane przez xtomek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ups, w N/A ? Przecież nie w turbo. Nie rozumiem Twojego komentarza. Prosiłem tylko fachowców o podpowiedzi.

Edytowane przez xtomek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najszybszą Primerę N/A już posiadacie, co do czasów na 1/4 mili to jedynie zagrozić wam może na chwile Zuru no i jak skonczymy Bombla to i on może trochę namiszać, choć na szczęście ma duże nie zbyt lekkie kołoa :P

 

PS. na chwilę obecną co do mocy to bym jedynie zainwestował w większą przepustnice gazu i nic więcej...

Co do osiągów to priorytetem są Toyo R888 !!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdy będziemy edytować swoje posty, to nikt nic nie zrozumie :) Do najmocniejszego 2.0 VE w N/A wam brakuje, o to mi chodziło. A 2 NM więcej ma się nijak do kilku koni mniej. Skoro zagęszczamy temat do najszybszej PRIMERY w N/A to fakt, jak narazie jesteście na czele :)

 

Jakby 250 koni było takie łatwe, to Coobcio już by je miał, widocznie trzeba głębiej zaingerować w głowicę i porządne wtryski żeby to ogarnąć i zrobić podstawowe rzeczy jak przepustnica, ewentualnie jakiś bardziej męski kolektor ssący (może custom?).

 

Sama koncepcja jest spoko, już wcześniej gratulowałem, ale jak widać nie tylko kobiety mają gorsze dni...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko dla przypomniena:

 

Tak więc ścieżka mocy: 144,5 -> 139,9 -> 190,7 -> 205,4 -> ......213,0 KM -> .........224KM

ścieżka momentu obr: 180,4 -> 185,9 -> 214,8 -> 214,0 -> ......227,0 Nm -> .........238Nm

swapy motorów: SR20DE-> SR20DEH -><---------- SR20VE -------------------------> +5%

swapy nadwozi <-------------------------P10GT-----------------> <-----P10SLX/GT/VE-------------->

 

Temat nie jest zakończony. A te +2 Nm (? ja zobaczyłem +13 Nm ;)) trochę robią. Akurat ten projekt jest pod nadzorem Coobcia i razem postanowimy co dalej. To nie śą żadne zawody z Coobciem i kimkolwiek, tylko ulepszanie silnika i poprawianie osiągów. Na Super V-Power wyniki na hamowni powinny być o 5% lepsze. Zobaczymy po wymianie przepustnicy. No i wałki N1 bez głębszej ingerencji w motor też są w zasięgu. Jak do tej pory moje wyliczenia jakoś się sprawdzają. Generalnie, dopiero kombinacja mocy, momentu, masy i kierownika stanowi o rezultatach w konkretnej klasie wyścigowej. zarówno w lap race jak i 1/4.

 

Pozdrawiam

Edytowane przez xtomek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pierwsze Ryki będą prawdopodobnie w maju. Kwiecień WST w Poznaniu. Ewentualnie Bemowo SSS, ale tam takie bryki startują, że ....głowa boli. Niskokosztowy projekt jest bez szans. Zobaczymy, jak będzdzie kasa na R888 i kubełeczek, to spróbujemy.

Przy okazji wizualizacja SR20VE wsleeperze pod maską:

 

dc4aa9a0f4eeec32m.jpg

Edytowane przez xtomek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

no i jak tam? jezdzi ta prima czy nie?:D szybciej w porownaniu do poprzedniej, czy raczej bez zmian, bo liczby niby troszke wieksze..

wyglada baaardzo niepozornie. moglbys zamiescic jakis filmik z licznika, jak kiedys Coobcio ze swojego ve zapodal ;)

 

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeździ, jeżdzi.... warto posłuchać :devil:

 

 

 

http://www.youtube.com/watch?v=ab5Lw5WXB1g&feature=related

 

227 Nm to jest niby...:P Nawet Coobcio tyle nie ma.

 

p.s.

 

No i jesteśmy na stronie Coobcia.

 

http://sumo.boo.pl/?p=469

Edytowane przez bort
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hehe nasze wspólne dziecko na mojej stronce opisane, choć rozszerzyć opisik trzeba w wolnej chwili :D

Ps. Mi do was brakuje już tylko 2 Nm :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hehe no niezle brzmi i znika calkiem zacnie :) kiedys w wolnej chwili nakrec jakis filmik z licznika jak dasz rade..

nie no 227Nm to porzadny wynik, ale mnie bardziej interesuja osiagi, a nie liczby, chyba, ze ten projekt to ma byc Dyno Queen ;)

Jedziesz na jakies zawody sprawdzic, czy czas sie poprawil w stosunku do poprzedniej primy?

 

Pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Osiągi zawsze sprawdzamy na komórach. Dyno tylko dla orientacji o przebiegu mocy i momentu. Pewnie będzie to Bemowo 25-go.

p.s.

A nam do Coobcia 16 kuniów brakuje :P Teraz przepustnica i porting. Może z 5 KM ugramy i 230 Nm padnie w N/A.

Edytowane przez xtomek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Dzisiejsze Bemowo relacjonowałem na bieżąco. W Rykach nie powinno być źle. Turbiaki w zasięgu ;) Filmik xkarol zmajstruje.

Edytowane przez xtomek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...