lukas Opublikowano 9 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2010 nic tylko popgratulować-PRROFI ROBOTA Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limon Opublikowano 9 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2010 Coobcio opisuj rudą na swojej stronce Bo warto sie pochwalić i gratulacje Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
counterox Opublikowano 9 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2010 (edytowane) To co jeszcze zostało do zrobienia w tej furce ? Kiedy jakieś pomiary Gtechem czy cuś Pewnie za***iście czuć ten PIK mocy przy 5 tys. obrotów aha no i niestety chcąć dogonić Coobcia stracicie trochę NM a zyskacie kunia, zawsze tak jest, że NM się troszkę traci zwiększając powera Gratuluję! Edytowane 9 Marca 2010 przez counterox Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xkarol Opublikowano 9 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2010 (edytowane) Hamownia wyszla mega kozak ... niebawem obiecuje jakies zdjecia i moze jakis film sie skombinuje ... Edytowane 9 Marca 2010 przez xkarol Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas Opublikowano 10 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2010 a ile czasu wam się zeszło na strojeniu?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xkarol Opublikowano 10 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2010 (edytowane) Sorry, zalogowałem się na xkarola. 20 minut dojazdu do hamowni/mapa i 4 podejścia na hamowni/zapłon. Tak ze 2 godziny i już xtomek Edytowane 10 Marca 2010 przez xkarol Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 10 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2010 To jeszcze nie jest absolutnie wszystko, jak wjedzie ECU Master - czyli będzie poprawnie obsługiwany zapłon, to będzie można ustawić bezkompromisowo czyli nieco z ręki jeszcze przyspieszyć go po czym z dołu do ok 2500obr.min cofnąć go z ECU majstra i to samo zrobić od ok 7000 do odcinki. Na dole nie będzie stuku a na górze dojdzie pewno z 1KM A no i powyżej 7700 można by ciut zdjąć paliwa to by pewno kolejny 1KM więcej by było U Yarka w Sunnym na identycznej konfiguracji tylko że z długim dolotem CAI wyszło 211KM i 217Nm o ile mnie pamięć nie myli, tak więc mamy kolejne potwierdzenie że w Primerach wychodzi zawsze ciut więcej KM i sporo więcej Nm - za sprawą dłuższego układu wydechowego, no kurcze innej opcji nie ma :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xtomek Opublikowano 11 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2010 (edytowane) Z drobniejszych inwestycji jeszcze można: 1. ECU Master 2. Pompa paliwa 3. Przepustnica 4. R888 6. limiter 7. ........-proszę o podpowiedzi p.s. Coobcio, o tych pojedyńczych koniach zapomnij. Ma być najlepsza i najszybsza Primera N/A w kraju. Edytowane 11 Marca 2010 przez xtomek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
counterox Opublikowano 11 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2010 ... to musicie zrobić dużo dużo więcej niż Coobcio aby było najszybsze ;P i najmocniejsze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xtomek Opublikowano 11 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2010 (edytowane) Ups, w N/A ? Przecież nie w turbo. Nie rozumiem Twojego komentarza. Prosiłem tylko fachowców o podpowiedzi. Edytowane 11 Marca 2010 przez xtomek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 12 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2010 Najszybszą Primerę N/A już posiadacie, co do czasów na 1/4 mili to jedynie zagrozić wam może na chwile Zuru no i jak skonczymy Bombla to i on może trochę namiszać, choć na szczęście ma duże nie zbyt lekkie kołoa PS. na chwilę obecną co do mocy to bym jedynie zainwestował w większą przepustnice gazu i nic więcej... Co do osiągów to priorytetem są Toyo R888 !!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
counterox Opublikowano 13 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2010 Gdy będziemy edytować swoje posty, to nikt nic nie zrozumie Do najmocniejszego 2.0 VE w N/A wam brakuje, o to mi chodziło. A 2 NM więcej ma się nijak do kilku koni mniej. Skoro zagęszczamy temat do najszybszej PRIMERY w N/A to fakt, jak narazie jesteście na czele Jakby 250 koni było takie łatwe, to Coobcio już by je miał, widocznie trzeba głębiej zaingerować w głowicę i porządne wtryski żeby to ogarnąć i zrobić podstawowe rzeczy jak przepustnica, ewentualnie jakiś bardziej męski kolektor ssący (może custom?). Sama koncepcja jest spoko, już wcześniej gratulowałem, ale jak widać nie tylko kobiety mają gorsze dni... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xtomek Opublikowano 14 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2010 (edytowane) Tylko dla przypomniena: Tak więc ścieżka mocy: 144,5 -> 139,9 -> 190,7 -> 205,4 -> ......213,0 KM -> .........224KM ścieżka momentu obr: 180,4 -> 185,9 -> 214,8 -> 214,0 -> ......227,0 Nm -> .........238Nm swapy motorów: SR20DE-> SR20DEH -><---------- SR20VE -------------------------> +5% swapy nadwozi <-------------------------P10GT-----------------> <-----P10SLX/GT/VE--------------> Temat nie jest zakończony. A te +2 Nm (? ja zobaczyłem +13 Nm ) trochę robią. Akurat ten projekt jest pod nadzorem Coobcia i razem postanowimy co dalej. To nie śą żadne zawody z Coobciem i kimkolwiek, tylko ulepszanie silnika i poprawianie osiągów. Na Super V-Power wyniki na hamowni powinny być o 5% lepsze. Zobaczymy po wymianie przepustnicy. No i wałki N1 bez głębszej ingerencji w motor też są w zasięgu. Jak do tej pory moje wyliczenia jakoś się sprawdzają. Generalnie, dopiero kombinacja mocy, momentu, masy i kierownika stanowi o rezultatach w konkretnej klasie wyścigowej. zarówno w lap race jak i 1/4. Pozdrawiam Edytowane 16 Marca 2010 przez xtomek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość demiss Opublikowano 21 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2010 fajnie będzie zobaczyć nyse ponownie na rykach:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xtomek Opublikowano 21 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2010 (edytowane) Pierwsze Ryki będą prawdopodobnie w maju. Kwiecień WST w Poznaniu. Ewentualnie Bemowo SSS, ale tam takie bryki startują, że ....głowa boli. Niskokosztowy projekt jest bez szans. Zobaczymy, jak będzdzie kasa na R888 i kubełeczek, to spróbujemy. Przy okazji wizualizacja SR20VE wsleeperze pod maską: Edytowane 5 Kwietnia 2010 przez xtomek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ammaimon Opublikowano 10 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2010 no i jak tam? jezdzi ta prima czy nie? szybciej w porownaniu do poprzedniej, czy raczej bez zmian, bo liczby niby troszke wieksze.. wyglada baaardzo niepozornie. moglbys zamiescic jakis filmik z licznika, jak kiedys Coobcio ze swojego ve zapodal Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xtomek Opublikowano 11 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2010 (edytowane) Jeździ, jeżdzi.... warto posłuchać http://www.youtube.com/watch?v=ab5Lw5WXB1g&feature=related 227 Nm to jest niby... Nawet Coobcio tyle nie ma. p.s. No i jesteśmy na stronie Coobcia. http://sumo.boo.pl/?p=469 Edytowane 17 Maja 2010 przez bort Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 11 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2010 Hehe nasze wspólne dziecko na mojej stronce opisane, choć rozszerzyć opisik trzeba w wolnej chwili Ps. Mi do was brakuje już tylko 2 Nm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość demiss Opublikowano 11 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2010 no dzwiek trzeba przyznać piekny:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ammaimon Opublikowano 11 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2010 hehe no niezle brzmi i znika calkiem zacnie kiedys w wolnej chwili nakrec jakis filmik z licznika jak dasz rade.. nie no 227Nm to porzadny wynik, ale mnie bardziej interesuja osiagi, a nie liczby, chyba, ze ten projekt to ma byc Dyno Queen Jedziesz na jakies zawody sprawdzic, czy czas sie poprawil w stosunku do poprzedniej primy? Pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xtomek Opublikowano 11 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2010 (edytowane) Osiągi zawsze sprawdzamy na komórach. Dyno tylko dla orientacji o przebiegu mocy i momentu. Pewnie będzie to Bemowo 25-go. p.s. A nam do Coobcia 16 kuniów brakuje Teraz przepustnica i porting. Może z 5 KM ugramy i 230 Nm padnie w N/A. Edytowane 11 Kwietnia 2010 przez xtomek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość demiss Opublikowano 24 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2010 dłubaj dłubaj i dawaj na wst na men's day:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xtomek Opublikowano 24 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2010 Lubię WST, w maju sprawdzimy, co rudzielec potrafi men's day Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ammaimon Opublikowano 25 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2010 to juz niedlugo w sumie bedzie wiadomo przywiez jakis filmik z zawodow tez Pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xtomek Opublikowano 25 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2010 (edytowane) Dzisiejsze Bemowo relacjonowałem na bieżąco. W Rykach nie powinno być źle. Turbiaki w zasięgu Filmik xkarol zmajstruje. Edytowane 25 Kwietnia 2010 przez xtomek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.