Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

k10 gaśnie!!!


Gość lipass
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

mam problem z moja k10 1.2. Gdy ja puszczam z obrotow to mi gasnie. Wyczyscilem juz gaźnik, wymieniłem uszczelki i paski rozrzadu i klinowy. pomocy!!! Tak przy okazji jak by to mialo cos zminic mam przejechane 157 tys km.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no nie napisales jednoznacznie czy te wszystkie wymiany sa spowodowane tym ze gasnie, czy tez akurat stalo sie tak ze gasnie po wymianach :D Jakby moja micra gasla na wolnych obrotach a reszta ok to sprawdzilbym ustawienie wolnych obrotow. Jeden z tych elektromagnesow na gazniku tez jest chyba od wolnych obrotow ale pewnosci nie mam....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a gasnie od razu po zmniejszeniu obrotow? czy chwile popracuje i gasnie? no bo jesli od razu to pompa paliwa i filtr paliwa chyba nie, na tej benzynie co jest w gazniku potrafi chwilke na wolnych obrotach pracowac, chyba ze poziom paliwa jest za niski (mozna sprawdzic przez szybke). Sprawdzilbym jeszcze opcje czy to nie filtr powietrza, po prostu podniesc pokrywe. I zastanawialbym sie nad jakas zapchana dysza...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość baca1981

Na 99% masz spierniczona dysze wolnych obrotow :) to takie male ustrojstwo z jednym kabelkiem wystajacym jak chcesz to ci jutro wysle zdjecie bo dzisiej juz mi sie nie chce cykac u mnie bylo to samo 5zl i po problemie pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość baca1981

Przypomnialo mi sie, Problem rozwiazalem wymontowujac ta dysze sprawdz czy u ciebie to cos da ;-) odkrecasz ta srube i wyjmujesz to co jest w srodku i zakrecasz u mnie od tego czasu czyli od ponad roku samochodzik ani razu nie zgasl. A pamietam ze to gasniecie bylo bardzo wkurzajace poprobuj bylem z tym u roznych mechanikow i nic dopiero po wyjeciu tej dyszy problem sie rozwiazal pozdrawiam

j42je.jpg

j55it.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Matimon

Witam.

Sprawdź również, czy przewodzik od podciśnienia dalej znajduje sie na króćcu wychodzącym z filtra powietrza!! Jesli on sie odczepi to gaśnięcie samochodu murowane!! przejrzyj również inne przewody podciśnienia!! Mogą być poprzecierany, a efekt tego jw.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiesz, miałem do dzisiaj to samo, tyle że w Primerze P10. Sprawdziłem wszystkie wężyki podciśnienia przy gaźniku. Jeden był kompletnie zmurszały i łapał powietrze atmosferyczne. Silnik kompletnie przygasał przy schodzeniu z obrotów lub np. załączeniu świateł. Po wymianie wężyka jest jak dawniej - OK! Sprawdź wężyki gaźnika!!!-wbrew pozorom to skomplikowane ustrojstwo i wszystko musi być w dobrej kondycji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a gasnie od razu po zmniejszeniu obrotow? czy chwile popracuje i gasnie? no bo jesli od razu to pompa paliwa i filtr paliwa chyba nie, na tej benzynie co jest w gazniku potrafi chwilke na wolnych obrotach pracowac, chyba ze poziom paliwa jest za niski (mozna sprawdzic przez szybke). Sprawdzilbym jeszcze opcje czy to nie filtr powietrza, po prostu podniesc pokrywe. I zastanawialbym sie nad jakas zapchana dysza...

 

Gaśnie po jakimś czasie, jak silnik jest zimny to jest ok. Dysze wszystkie przeczyscilem, filtr powietrza w porzadku

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...
Gość KaDziesiątka

Odgrzewam temat - moja nie chce z kolei zapalić rano. Za 5, 6 razem zaskoczy. Póki silnik zimny to lubi zgasnąć. Dzisiaj szpakowałem przy gaźniku, ale cóż mnie tam wypatrzeć ciekawego. Może ktoś ma takie objawy porannego rozruchu i coś już z tym zrobił. To mi wygląda jakby ssanie się nie załączało.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odgrzewam temat - moja nie chce z kolei zapalić rano. Za 5, 6 razem zaskoczy. Póki silnik zimny to lubi zgasnąć. Dzisiaj szpakowałem przy gaźniku, ale cóż mnie tam wypatrzeć ciekawego. Może ktoś ma takie objawy porannego rozruchu i coś już z tym zrobił. To mi wygląda jakby ssanie się nie załączało.

 

Jak zagladasz przez filtr do gaznika mozna co nieco wypatrzec: Jak przyjedziesz do domu (nagrzanym) autkiem, daj mu ostygnac - mozesz czekac na drugi dzien. Potem zajrzyj do gaznika - ale bez wlaczania zaplonu i naciskania pedalu gazu - widac w gazniku taka klapke - powinna byc otwarta. Teraz idz wcisnac pedal gazu na maksa i sprawdz czy sie zamknela - jak tak to zamykania ssania jest ok.

 

U mnie ssanie bylo ok, jednak mialem problemy z zapalaniem - uszkodzony byl tloczek pompki przyspieszajacej - kawalek byl pekniety. Jednak autko nie gaslo- jak zapalil bylo ok. Taki przypadek mozesz zdiagnozowac patrzac czy przy naciskaniu pedalu gazu przy zgaszonym silniku jest wtryskiwane paliwo do gaznika.

 

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość KaDziesiątka

Dzięki za te cenne wskazówki, od jutra ponawiam szpakowanie na chłodno, bez gazu i na gazie.

To nara

 

Po skończonej lekcji religii uczniowie do księdza mówią:

- To nara.

Ksiądz przychodzi do pokoju nauczycielskiego i pyta się nauczycieli co to znaczy "nara". Wytłumaczono mu, że to taki skrót od słowa na razie. Po kolejnej lekcji religii, chłopaki do księdza:

- Nara, nara,

a ksiądz:

-Pochwa, pochwa.

:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

heh, nie wiem czy sie dobrze zrozumielismy z tym na gazie/bez gazu. Ssanie przy zimnym silniku zamyka sie po wcisnieciu pedalu gazu i w takim stanie zostaje, nawet jak puscisz pedal gazu.

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a mi sie wydawało ze jak wcisne pedal gazu to ssanie sie załącza (tak pisało w ksiązce);]

a jeszcze jedno pytanie co do tej pompki przyspieszającej to gdzie ona sie znajduje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a mi sie wydawało ze jak wcisne pedal gazu to ssanie sie załącza (tak pisało w ksiązce);]

a jeszcze jedno pytanie co do tej pompki przyspieszającej to gdzie ona sie znajduje

 

Nie wiem co masz na mysli z tym ssaniem, komus wydaje sie inaczej :?:

 

A pompka znajduje sie w gazniku - jest to to cos czego nie widac z zewnatrz. Jest polaczone dzwignia jakos tam z tym czyms co sie wajcha na gazniku jak gaz wciskasz - taka okragla, pofaldowana uszczelka - i w tym siedzi pompka.Jak chcesz to ci moge foto zmajstrowac.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość KaDziesiątka
heh, nie wiem czy sie dobrze zrozumielismy z tym na gazie/bez gazu. Ssanie przy zimnym silniku zamyka sie po wcisnieciu pedalu gazu i w takim stanie zostaje, nawet jak puscisz pedal gazu.

Pozdro

 

Jednak w innej kolejności - najpierw bez gazu, a później na gazie, tzn. zerknę jak to wygląda przed wciśnięciem pedału gazu i późńiej po wciśnięciu.

Czy na zimnym silniku jak wciśnie się pedał gazu i ssanie się zamknie to jest załączone czy odłączone???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Klapka od ssania zamknieta = ssanie wlaczone. Jednoczesnie jak jest zimny z tego co pamietam to dodatkowo otwiera troche przepustnice (tak jakby byl lekko nacisniety gaz) - ale tego to juz nie pamietam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...