Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

k10 gaśnie!!!


Gość lipass
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam szczesliwych posiadaczy nissana Smile

Naprawiam Micre k10 z 98 r (silnik 91r Smile. Problem polega na ciągłym gaśnieciu jej i nie stabilnej pracy na biegu jałowy.

Na poczatku rozkreciłem i oczysciłem gaźnik(na dole sprawdziłem i wyczysciłe dysze), wyregulowałem skład mieszanki i obroty - było dobrze przez 1 dzień !!! Potem znowu nawet rozgrzany silnki na ludzie zaczyna sie dusic i gasnie Sad

Wymieniłem palec rozdzielacza i przeszlifowałem styki. A silnik wciaz chodzi nierowno i nie stanbilnie przy przwie 2000 obr/min !! Na wyrzszych jest ok ale nizej gaśnie!! Porzyczyłem miernik, w ktorym jest pomiar obrotów i kąta alfa Smile, on powinien byc chyba ok 50-55 stopni, przy niskich obrotach jest 20-30 dopiero na wysokich ma 50. Jakies pomysły, bo ja juz trace powoli POMOCY - ODWDZIECZE SIE Smile

Acha tam byłakiedys dyskusja o solenoidzie wolnych obrotow- ja mam niesprawyny ale on tylko sie wlacza przy wlaczonych swiatłach i podgrzewaniu tylniej szyby a on mi gaznie zawsze!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ee w moim k10 sa 2 solenoidy" andy dieseling" i "idele spped control" a ten drugi to ten od swiateł oto zdjecia gaznika:

k10a.jpg

k10b.jpg

 

Srubka krecenie nic nie daje (ta od mieszanki, tzn daje minimalnie ale silnik ciagle SUPER niestabilnie chodzi i gasnie) dysze ktora jest za nia tak jak pisałem czysciłem. Moze to cos z zapłonem??

Acha gdzie tanio mozna kupic uszczelki do gaznika (tak na rpzyszłosc) i kable zapłonowe?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ee w moim k10 sa 2 solenoidy" andy dieseling" i "idele spped control" .....

 

Wlasnie caly myk w tym "anty dieseling" - jak on nie dziala nie masz wolnych obrotow. I tak mi sie przypomnialo - sprawdz czy masz wszystkie wezyki dobrze spiete i nie popekane.

 

Gdzie uszczelki kupic nie wiem - w Gdańsku znalazlem kolesia od gaznikow ale zyczyl sobie 220zl z czyszczeniem :evil:

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 7 miesięcy temu...

Siema

odnawiam ten wątek. a więc niedawno jakies 300 km temu zrobilem remoncik glowicy i wszystko ok jeździ super, na gazie i na benzynie. hmm ale ostatnio jechałem sobie na benzynie jakies 30 km juz po miescie , dzisiaj jade wciskam sprzęgło przed skrzyzowaniem i auto mi gasnie , załaczam mocniej musze gaz wcisnąć zapala wiec jade , znow wciskam sprzeglo i gasnie ,tak do samego konca,,,,na gazie jeździ normalnie super , co mam sprawdzać, dzieki za podpowiedz;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 lata później...
Przypomnialo mi sie, Problem rozwiazalem wymontowujac ta dysze sprawdz czy u ciebie to cos da ;-) odkrecasz ta srube i wyjmujesz to co jest w srodku i zakrecasz u mnie od tego czasu czyli od ponad roku samochodzik ani razu nie zgasl. A pamietam ze to gasniecie bylo bardzo wkurzajace poprobuj bylem z tym u roznych mechanikow i nic dopiero po wyjeciu tej dyszy problem sie rozwiazal pozdrawiam

Obrazek

Obrazek

 

Czy takie wymontowanie jest bezpieczne? ma jakies negatywne oddzialywania? ostatnio podlaczylem jeden kabelek do gaznika w haynsie wyczytalem ze to kabelek od jakiegos antydieslingu na forum wyczytalem ze to dysza wolnych obrotow. NIE mialem tego podlaczonego i auto na gazie chodzilo. Na beznynie gasnie. Po podlaczeniu tego na benzynie takze gasnie a na gazie jest jakby troche slabszy> rozjasni ktos ten antydiesling?

 

[ Dodano: Czw 23 Paź, 2008 14:34 ]

a66688f81cc5332a.jpg o to mi chodzi/ zdejme kabel czy podlacze bez roznicy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

siema jesli chodzi o ten kabel to musiałbym poszperac troche bo niewiem teraz do czego służył , a wolne obroty mi się pokazały po tym jak rozkręciłem gaźnik i go przeczyściłem , wszystkie dysze i elektrozawory posprawdzałem na krótko do akumulatora plus minus a potem na odwrót , moze to pomogło ze się rozruszały

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

he tylko rogrzebac gaznik z wkladka pod lpg to jest problem bo pali mi ladnie 6stke gazu pogrzebie i znowu bedzie 8-9... :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja miałem taką podkładkę ale miedzy gaznikiem a puszką powietrza (tam gdzie filtr powietrza:P potem na sylikon to tam położyłem znów ,zeby lewego powietrza niebrało:P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

juz wiem wszystko o tym kablu :) wymontowalem dysze wolnych obrotow wykompalem ja zmontowalem spowrotem podlaczylem ten kabelek i na benzynce chodzi jak ta lala :D:P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Ostatnio mam problem z gaśnięciem micruni. Wymieniłem filtr powietrza i paliwa ale niestety nic to nie dało. Po 2km jazdy nagle słabnie i gaśnie a ponowne odpalenie jest możliwe dopiero po 15minutach. I tak w kółko. Wlałem jeszcze na próbe do baku płyn do czyszczenia układu paliwowego i nic. Chyba bede musiał sie wybrać na szrot po pompę paliwa bo już nie mam pomysłu co to moze być a wydaje mi się ze to coś z przepływem paliwa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prosto jest sprawdzic pompe paliwa... identycznie jak w maluchu. Dwie sruby demontarz```` wystarczy poryszac tym czyms w niej i sie okaze czy pompuje :) ale twoj problem to nie pompa paliwa... bardziej kable swiece..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

rano silnik odpala za pierwszym razem i nie ma z tym problemu. Tylko właśnie po przejechaniu ok 2km silnik gaśnie bez żadnych szarpnięć. Następuje cisza :) a raczek krzyk ciszy :) Musze czekać 15minut i jade dalej :) tak więc nie wiem czy to świece

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale dziwne ,przez te 15 min silnik stygnie i jest ok do następnego zagrzania, czyli cos z tym jest związane,

a nie szwankuje cos ze ssaniem?;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przeczyść gaźnik najprawdopodobniej jest zawalona dysza wolnych obrotów i jak zaczyna otwierać się ssanie to brakuje paliwa.To byłaby opcja jeśli gasł by na wolnych.Sprawdź także czy nie przyciera się wodzik od pompy paliwa,który może blokować się przy rozgrzaym silniku.Jest możliwa też trzecia opcja po wygaśnięciu sprawdź czy cewka WN nie grzeje się,jeśli tak to może łapać przebicie wewnątrz i jest zanik iskry.Możliwości jest wiele w tym sprzęcie,może być to nawet kwestia niedrożnego odpowietrzenia zbiornika i podciśnienie uniemożliwia pobór paliwa przez pompę.Lub kwestia przegrzewania się układu sterowania zapłonem (moduł)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

o alfabox jak sprawdzic droznosc odpowietrzenia zbiornika gdzie tego szukac? co otworze to mi syczy... i co najlepsze na benzynie nie jezdze nie ma wycieku nic nie smierdzi a benzyny ubywa.. Przy okazji jutro zabadam dla ciekawosci moja cewke czy sie grzeje :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i co najlepsze na benzynie nie jezdze nie ma wycieku nic nie smierdzi a benzyny ubywa

Czyli prosty wniosek,jednak jeździsz na benie a o tym nie wiesz,po prostu przepuszcza elektrozawór ;) Jeździsz na mieszaninie beny z LPG :029:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...