borciuch1964 Opublikowano 25 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2008 hm no ciekawe nie czuc nic z rury poza spalonym gazem... elektrozawor to pewnie takie cos z dwoma kablami z taka wajcha co jak ja przestawie to mam wiecznie benzynke... przez to przechodzi do gaznika? ale jaja... jak to sprawdzic>? wypiac wezyk za tym odpalic na gazie i zobaczyc czy bedzie sie lala benzyna>>? [ Dodano: Wto 25 Lis, 2008 21:47 ] a jest taki elektrozawor odcinajacy lpg po przelaczeniu na bryne>? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alfabox0266 Opublikowano 25 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2008 elektrozawor to pewnie takie cos z dwoma kablami Dokładnie to a jest taki elektrozawor odcinajacy lpg po przelaczeniu na bryne>? Powinien być drugi na rurce gazowej wypiac wezyk za tym odpalic na gazie i zobaczyc czy bedzie sie lala benzyna>>? W sumie to najlepszy sposób,ale sobie go przedłuż i wsadź do jakiejś butelki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
borciuch1964 Opublikowano 26 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2008 Wlasnie jestem po sprawdzeniu. NIe przedluzylem tego. Poprostu wypialem wezyc ten juz za tym zaworem wlaczylem auto na gazie i nic.... sucho. 15minut gazowania a sucho... przelaczylem na benzyne wlozylem butelke zamiast wezyka i benzynka miala cisnienie idealne i jest to sama benzynka... nie zostawia plam czyli nie ma oleju zaciagnietego przez pompke (tylko taki sposob wymyslilem i jeszcze na palcach mialem benzyne ta co poleciala i litr ze stacji konsystencja taka sama po wyschnieciu identyczny smrodzik i na rekach nie zostaje nic tlustego ani po jednej ani po drugiej..) czyli zdrowy.. moze poprostu mi zwyczajnie paruje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mc Opublikowano 1 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2008 kurcze wymieniłem pompę paliwa i nic to nie dało. Dalej mi mikrolot gaśnie, nawet już nie wyjeżdżam z garażu. Może ktoś opisze jeszcze jak czyścić dyszę wolnych obrotów. Będę wdzięczny za każdą podpowiedź. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
borciuch1964 Opublikowano 1 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2008 odkrecic trzeba taka srube co wchodzi do gaznika i ona ma kabelek. A jedno pytanie kiedy wymieniles filtr powietrza i na jaki i filtr paliwa i na jaki>? ja sie pochwale... po wymianie kopulki palca kabli swiec i filtra gazu auto z 8.5lpg zeszlo na 4.85!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! SZOK ale dzis przejechalem prawie 300km dwa razy tankowalem jak bylo 150km przejechane i wchodzilo 7.28 gazu za pierwszym tankowaniem za drugim 7.24LPG ja jestem w szoku brak mi slow Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soul Opublikowano 1 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2008 to jest niemozliwe, masz za ubogą mieszanke... normalnie mikra na benzynie pali minimum 5litrow PB w trasie... wiec nie mozliwe jest 4,85 i to LPG... splynie CI niedlugo glowica od takiej jazdy.. a w k10 zawory lubią sie wypalac od ubogiej mieszanki... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mc Opublikowano 2 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2008 Filtr paliwa i powietrza wymieniałem jakiś miesiąc temu. Filtry kupowałem z filtronu: - filtr paliwa PS901, - filtr powietrza AR 228. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
borciuch1964 Opublikowano 2 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2008 nie ruszany gaz. poprostu wymienilem te rzeczy co pisalem i tak jest ;D auto ma moc delikatnie mniejsza niz na bezynie wiec za ubogo nie jest napewno Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mimier Opublikowano 2 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2008 po wymianie kopulki palca kabli swiec i filtra gazu auto z 8.5lpg zeszlo na 4.85!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! SZOK znając życie miałeś dotankowany zbiornik ponad stan gdy zawór odbija i później dotankowałeś prawidłowo na maksa i stąd takie spalanie. Mnie też takie spalanie raz wyszło jak wracałem z Niemiec ale się skapowałem o co chodzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
borciuch1964 Opublikowano 2 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2008 ale tankowalem dwa razy na tej samej stacji zobaczymy moze jutro bo dzis juz mam prawie 80km na liczniku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mc Opublikowano 18 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2009 :sylwester: Lepiej później niż wcale ale w końcu znalazłem przyczynę gaśnięcia podczas jazdy i problemów z odpalaniem mojej micruni. Wymieniłem filtry, kable w-n, świece, pompę paliwa, cewkę a przyczyną był aparat zapłonowy :diabel: Przynajmniej mam połowę nowych części hehe Pieniędzy i czasu trochę mnie to kosztowało ale nic nie zastąpi dźwięku tego silnika. :one: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
borciuch1964 Opublikowano 18 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2009 tzn co z nim bylo konretnie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.