GeorgeGt Opublikowano 27 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2010 czasem zapala mi się w aucie check, poświeci z 10km i zgaśnie. auto wogóle nie reaguje na to, tzn. nie brakuje mocy, nie dymi mocniej ani żadne takie. wie ktoś może o co mu chodzi? autodiagnostyka robiona? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paweleknowakowski Opublikowano 27 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2010 coś mówił o wtrysku sterującym czy jakoś tak. moje pytanie z czym to się wiąże? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GeorgeGt Opublikowano 27 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2010 coś mówił o wtrysku sterującym czy jakoś tak. moje pytanie z czym to się wiąże? jaki błąd wyświetlił? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 27 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2010 może pompa kiepskie paliwo--- filterek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paweleknowakowski Opublikowano 27 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2010 (edytowane) nie wiem jaki. mechanior podpiął jakiś czytnik i powiedział że w pamięci miał błąd wtryskiwacza głównego czy starujący, coś takiego. Edytowane 27 Maja 2010 przez nowak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Unas Opublikowano 15 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2010 Witam.Przwewrtowalem forum ale niestety nie znalazlem nic konkretnego na interesujacy mnie temat. Otoz w mojej primerce P-12 z 2003r. 2,o benzyna bez lpg,jakis czas temu zaswicile sie check.Diagnostyka komputerem wskazala blad 2 sondy lambda za katalizatorem.Sonda zostala wymienina na nowa,firmy bosch.Ku mojemu zdziwieniu po przejechaniu kilkudziesieciu kilometrow check zaswiecil sie ponownie.Diagnostyka i znowu blad drugiej sondy lambda.Wykasownie bledu ponownie kilkadziesiat kilometrow i ponownie swieci sie check.W zwiazku z tym mam pytanie, czy ktos mial podobne objawy i jak sobie z tym poradzil? Bede wdzieczny za wszelkie podpowiedzi.Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 15 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2010 Witam.Przwewrtowalem forum ale niestety nie znalazlem nic konkretnego na interesujacy mnie temat. Otoz w mojej primerce P-12 z 2003r. 2,o benzyna bez lpg,jakis czas temu zaswicile sie check.Diagnostyka komputerem wskazala blad 2 sondy lambda za katalizatorem.Sonda zostala wymienina na nowa,firmy bosch.Ku mojemu zdziwieniu po przejechaniu kilkudziesieciu kilometrow check zaswiecil sie ponownie.Diagnostyka i znowu blad drugiej sondy lambda.Wykasownie bledu ponownie kilkadziesiat kilometrow i ponownie swieci sie check.W zwiazku z tym mam pytanie, czy ktos mial podobne objawy i jak sobie z tym poradzil? Bede wdzieczny za wszelkie podpowiedzi.Pozdrawiam. ten błąd jest związany z katem a nie sondą, czyli prawdopodobnie do wymiany katalizator, jest teraz w "testach" patent aby to ominąć, czekam na wyniki i będzie wiadomo co zrobić aby się nie wyświetlał, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość laki007 Opublikowano 15 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2010 (edytowane) Jakis czas temu zapalila sie kontrolka check engine i mialem problemy z zapalaniem(ok 5s krecenia)po zaplonie bylo ok. po ok 2 tygodniach lampka zgasla a silnik pracowal jak idealnie(zgonilem wszystko na zlej jakosci bezyne). Teraz mam powtorke z rozrywki znowy to samo krece 5 sekund i zapala. Teraz sprawdzilem kody bledow i mam P0335-blad sensora polozenia walu A. Wczoraj lampka sama zgasla silnik pracowal i zapalal idealnie do dzisiaj jak pod sklepem znow musialem kresic ok 4sekund i lampka znow sie zapalila. Ktos wie w czym tu problem bo ja juz sie pogubilem. Edytowane 15 Sierpnia 2010 przez laki007 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość laki007 Opublikowano 15 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2010 Witam.Przwewrtowalem forum ale niestety nie znalazlem nic konkretnego na interesujacy mnie temat. Otoz w mojej primerce P-12 z 2003r. 2,o benzyna bez lpg,jakis czas temu zaswicile sie check.Diagnostyka komputerem wskazala blad 2 sondy lambda za katalizatorem.Sonda zostala wymienina na nowa,firmy bosch.Ku mojemu zdziwieniu po przejechaniu kilkudziesieciu kilometrow check zaswiecil sie ponownie.Diagnostyka i znowu blad drugiej sondy lambda.Wykasownie bledu ponownie kilkadziesiat kilometrow i ponownie swieci sie check.W zwiazku z tym mam pytanie, czy ktos mial podobne objawy i jak sobie z tym poradzil? Bede wdzieczny za wszelkie podpowiedzi.Pozdrawiam. masz pecha kolego katalizator na 100% sie przepalil i daje na sonde gowno ,ktora daje blad. drogo cie to bedzie kosztowalo. Diagnoza katalzator do wymiany min 2500zl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RAAAD Opublikowano 15 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2010 A nie można wstawic strumienicy w obudowie katalizatora ? Niby troche koni dodaje jak co nie ktorzy mówia ,a ile w tym prawdy to nie wiadomo. Tylko sie nie da ominac pewnie spalin co ida przez katalizator a inne przez strumienice do sondy lamba. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2010 masz pecha kolego katalizator na 100% sie przepalil i daje na sonde gowno ,ktora daje blad. drogo cie to bedzie kosztowalo. Diagnoza katalzator do wymiany min 2500zl jak ktoś chce być bardzo ekologiczny to może wstawić kata ale pewnie jakiś uniwersalny też podpasuje, ja nie mam pierwszego i spaliny są OK, także po co straszyć i kombinować, trzeba zastosować patent i już się nie wyświetla Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal801 Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Jaki silnik? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość laki007 Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2010 2.0 benzyna primerka 2004 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Unas Opublikowano 17 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2010 Witam. Dziekuje za informacje. Niestety potwierdziliscie mije przypuszczenia, ze to katalizator.Trzeba bedzie wymienic niestety na nowy.Dino, czy mozesz przyblizyc niec bardziej ten "patent".Bo moze bym poszedl w tym kierunku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 17 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2010 Witam. Dziekuje za informacje. Niestety potwierdziliscie mije przypuszczenia, ze to katalizator.Trzeba bedzie wymienic niestety na nowy.Dino, czy mozesz przyblizyc niec bardziej ten "patent".Bo moze bym poszedl w tym kierunku. trzeba zrobić tulejkę na sondę lambda, teraz jest w testach i narazie check się nie świeci czekam na info po powrocie "TESTERA" z trasy po Europie, koszt to jakieś 10zł (2 browary) w zależności od tego czy jest znajomy tokarz, wymiary i kształt będzie znany po powrocie i na pewno podamy info na forum. a teraz daj swoim mechanikom do zwrotu za nową lambadę to będziesz miał na tulejkę i jeszcze paliwo do nissmo i proponuję iść w tym kierunku bo szkoda kasy na nowego kata, jak pisałem ja mam tylko II bo I wywalony i zmieniony kolektor i spaliny są OK na PB i LPG, dużo też może zależeć od tankowanego paliwa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal801 Opublikowano 17 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2010 Albo jest uszkodzony sam czujnik albo coś dzieje się z wiązką takie jest moje zdanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość laki007 Opublikowano 23 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2010 Wiec tak postawilem wszysto na jedna karte. pojechalem so serwisu wydalem 102 funty wymienili mi za to sensor polorzenia walu(clank sensor position) i......... wygralem autko nie do poznania zapala jak burza koniki wrocily pod maske i spalanie wrocilo do normy na trasie dzisiaj mialem 6.8l na 100km jadac ok 120 na godzine wolniej i szybciej po walijskich drogach kretych. :devil: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość murzynek2519 Opublikowano 24 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2010 nie zdiagnozowalem zadnych bledow na zwarke a mam taka sytuacje przy mocniejszym przygazowaniu zapala sie check i nie gasnie w trakcie jazdy i sa jakies dziwne klopoty z obrotami na luzie nie schodza od razu tak jak powinno byc zatrzymuja sie na jakis czas tak miedzy1200-1400 i dopiero po paru sekundach jest normalnie macie jakies pomysly??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yarcoon Opublikowano 24 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2010 (edytowane) Jak było wcześniej z tymi obrotami? Nie zatrzymywały się tak jak teraz? Robiłeś wszystko zgodnie z instrukcją dot. autodiagnostyki?Kiedy wymieniany był filtr paliwa? I najważniejsze pytanie: masz P11 czy P11.144? Edytowane 24 Września 2010 przez Jaroslaw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość murzynek2519 Opublikowano 24 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2010 Jak było wcześniej z tymi obrotami? Nie zatrzymywały się tak jak teraz? Robiłeś wszystko zgodnie z instrukcją dot. autodiagnostyki?Kiedy wymieniany był filtr paliwa? I najważniejsze pytanie: masz P11 czy P11.144? tak jezeli chodzi o autodiagnostyke to wszystko tak jak jest opisane na forum pokazuje mi 55 czyli brak bledow wczesniej tak nie bylo od miesiaca gdzies tak mam filter zmieniany z szesc miesiecy temu Nowy przeplywomierz powietrza razem z filtrem takze nie wiem co moze byc????? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Quarn Opublikowano 24 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2010 Sprawdz czujnik polożenia pedalu gazu... ja mialem podobny problem tez obroty ale mi jeszce gaz odcinalo.. Moze zaczyna ci padac Sprawdz czujnik polożenia pedalu gazu... ja mialem podobny problem tez obroty ale mi jeszce gaz odcinalo.. Moze zaczyna ci padac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek1958 Opublikowano 24 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2010 Jesli Ci swieci check caly czas i nie pokazuje zadnych bledow to fitr paliwa do odwodnienia,lub wymiany. Sprawa obrotow wyglada tak. Czy ruszales nastawnik pompy wtryskowej . Jesli tak to dawka paliwa do ustawienia. Nic innego nie zrobisz. U mnie po ustawieniu dawki problem podbicia obrotow zniknal. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
and_pec Opublikowano 25 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2010 To że wymieniałeś filtr 6 miechów temu to nie oznacza że jest jeszcze czysty, Juz setki razy było na forum że podbicie obrotów to problem z nastawnikiem Tak jak tam kolego wspomniał możesz mieć też problem z pedałem gazu. Odepnij go i zobacz jaką ma rezystancję na górze i dole, Mierzysz pomiędzy pinami 2 i 4 ( wszystkich jest 5 ) Na zamkniętym wynosi 1,2 a otwartym 1,9 kOhma przy temp 25*C sprawdź jeszcze przełącznik przyśpieszania. Na tej samej wtyczce pomiędzy pinami 1 i 3 powinna być ciągłość po wciśnięciu gazu i jej nie być po puszczeniu. Jak z akceleratorem jest wszystko dobrze to szukaj problemu w suwaku pompy współpracującym z nastawnikiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość stojan0123 Opublikowano 17 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2010 witam wszystkich Otóż mam problem z primerką, ma następujące problemy: -brak mocy przy przyśpieszaniu od 3 biegu to czasami nie chce nawet przyspieszać, -świeci się check engine -przy odpaleniu silnika na zimnym spadają obroty i tak falują ale po chwili powracają na normalną pracę, -dość duża biała chmura dymu -podczas jazdy są czasami szarpania -czasami podczas jazdy przyśpiesza normalnie a czasami zero reakcji na gaz -po wciśnięciu gazu do podłogi nie chce przyśpieszać a jak się dodaje stopniowo to trochę przyśpiesza -po dodaniu gazu silnik nie reaguje od razu nawet na biegu jałowym tylko z opóźnieniem ogólnie jest mułowaty. poczytałem na forum że to może być czujnik położenia przepustnicy może być przyczyną tego?? jeżeli ktoś może to niech zdekoduje numer vin: SJNFEAP11U0494123 A i jak sprawdzić czy czujnik położenia przepustnicy jest uszkodzony?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość primeraszymon Opublikowano 20 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2010 (edytowane) Pomocy. Sprawdzałem dzisiaj bezpieczniki przy włączonej stacyjce . Po tej operacji zaczęła mi mrugać kontrolka check . Co może być przyczyną . Samochód normalnie odpala i jeździ brak jakichkolwiek niepokojących objawów . Jak ewentualnie zlikwidować miganie . Sprawdzałem w instukcji obsługi - awaria systemu NATS - ale samochód normalnie zapala i jeździ Edytowane 20 Grudnia 2010 przez makaronantoni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.