Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Słaby silnik


Gość grzes757
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

MAŁO KOMPETENTNY jesteś ty kolego bo jak kupowałeś pierwszą terenówkę to trzeba było po czytać forum i zasięgnąć języka u użytkowników a jak codzi o ścisłość to ja miałem 6 Y61, więc z pewnością mam troszkę więcej wiadomości na temat tych samochodów,

 

 

a wracając do tematu serce 3,3 turbo :whistle:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Dziku_1508

Witam. Mam też 2,8 tdi. Jutro jadę do lasu więc sprawdzę ile mój się rozpędza i Ci napiszę. Pozdrawiam.

 

 

O! Dziękuję bardzo, muszę wiedzieć czy silnik dobrze pracuje, czy nie ma błędów w pracy silnika. dziękuję bardzo. Ostatnio miałem okazje sprawdzić go w terenie, no jak to myśliwy ;), tylko reduktor mam do wymiany bo poprzedni właściciel z niemiec włączył reduktor podczas jazdy a a trzeba się koniecznie zatrzymać jak przełącza się z 4H lub 2H na 4L. Powiem żeauto jest super, teraz każdy mi zjeżdża z drogi haha ;). Kolega śmiga na rajdy to powiedział od razu; Bierz patrola z rocznika 1999 lub 98 lub 00, ale musi to być 2.8. To prawda że 3.0 mimo delikatnej jazdy jest awaryjny?

 

MAŁO KOMPETENTNY jesteś ty kolego bo jak kupowałeś pierwszą terenówkę to trzeba było po czytać forum i zasięgnąć języka u użytkowników a jak codzi o ścisłość to ja miałem 6 Y61, więc z pewnością mam troszkę więcej wiadomości na temat tych samochodów,

 

 

a wracając do tematu serce 3,3 turbo :whistle:

 

 

z tego co słyszałem to 4.2 jest nie do zajechania, oczywiście w dieslu, a mi 2.8 polecił kolega który uczęszcza w rajdach, jeździ patrolem y60 z tego rocznika co ja. Jezdzi na zachodzniopomorskich terenach. Patrol jest autem praktycznie niezniszczalnym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To znaczy auto kupiłem 2 dni temu. Posiadam motocykl to przed kupnem sprawdzałem czy nie ma tej mazi na korku czy bagnecie, sprawdzając nie było jej, sparwdzałem czy podczas pracy silnika nie wydobywało się powietrze ze zbiorniczka na płyn chłodzący, nie wydobywał się więc sugeruję że uszczelka pod głowicą jest ok. Chciałbym go podłączyć pod komputer i zobaczyć. Moje auto pierw do 110000 km było używane przez niemca, a potem przez 10 lat garazowany przez polaka w górach ponieważ za drogi w utrzymaniu, zrobił 10000 km w ciągu 10 lat, po prostu za drogi, kupiony od prywatnej osoby. Osoba dorosła i wydaje mi się że to co mówił to warto było wziąć do siebie. Jutro siądę i zrobię to co polecasz. Dziękuję Tobie bardzo za pomoc. Mam nadzieję że kiedyś mi uda się Tobie pomóć

 

Jak Parch palił przy ostatnich mrozach???? Czy jak jeżdzisz to sie grzeje ????\

Jakieś manuale są przyklejona na forum

 

 

Przy mrozach jak np koło moich okolic przy -5 stopni to bardzo fajnie tylko że nie równo przez jakiś czas, więc dałem HEAT, po 30 sek fajnie pracował. Silnik się nie grzeje. wskazówka pokazuje ok środek, nie cały. Aha, zapomniałem dodać, przy rurach które prowadzą spod głowicy do intercoolera w jednej rurze przy uszczelce lekko widać ślady oleju. Czyżby intercooler był uszkodzony?

 

HUBERTUS - /Wciskaj cytuj przed pisaniem posta bo sa już sie gubie czy sam sobie nie odpowiadam/

 

To że się lekko poci to nie oznaka że padła turbina, znajdz takiego któremu sie nie poci w leciwym aucie.

Padająca turbina najpierw gwiżdze - im wyższe obroty tym głośniej, i potrafi długo tak sobie gwizdać zanim padnie ,-jak umiera to olej spalony pięknie wychodzi rurą wydechową i dymi przepięknie :whistle: . Poza tym turbina nie pracuje od początku obrotów i generalnie nie ma wpływu na wkręcanie się silnika do powiedzmy umownie około 2000 obr.

 

Daj foty tego swojego potwora albo link do ogłoszenia jeżeli nie został zdjety przez sprzedającego

Edytowane przez clipp
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Dziku_1508

MAŁO KOMPETENTNY jesteś ty kolego bo jak kupowałeś pierwszą terenówkę to trzeba było po czytać forum i zasięgnąć języka u użytkowników a jak codzi o ścisłość to ja miałem 6 Y61, więc z pewnością mam troszkę więcej wiadomości na temat tych samochodów,

 

 

a wracając do tematu serce 3,3 turbo :whistle:

 

 

rozumiem że terenówka to terenówka, osobówka to osobówka, sportówka to sportówka, kupiłem terenówkę na polowania ale i także na wyprawy rodzinne, mam nadzieję, że patrol mimo wieku 12 lat będzie mi jeszcze długo służył. Aha, ma ktoś może dobry reduktor do partola gr 2.8? Kupiłem z uszkodzonym, ale nie wydaje mi się aby był aż taki priorytetowy podczas jazdy w terenie. Całe szczęście de difflock działa. Chciałem kupić Jeepa Cheeroke, znajomy od razu odradził, poiedział tak: Tylko PATROL. i faktycznie, na rajdach dużo osób używa patrola, ale nie tylko na rajdy, ale także na teren, szkoda tylko że nie był ocynkowany, i trzeba uważać na korozję. Zna może ktoś jakiś dobry środek na tzw "pypcie"?? Wierzę że masz doświadczenie w tych sprawach, ja jestem zielony i pytam o wszystko, ponieważ kupiłem patrola i chciałbym go zdiagnozować wg Waszych opinii. A kupiłem bo kolega polecał, zwłaszcza że jest na pompie na nie na pompowtryskach

 

Przy mrozach jak np koło moich okolic przy -5 stopni to bardzo fajnie tylko że nie równo przez jakiś czas, więc dałem HEAT, po 30 sek fajnie pracował. Silnik się nie grzeje. wskazówka pokazuje ok środek, nie cały. Aha, zapomniałem dodać, przy rurach które prowadzą spod głowicy do intercoolera w jednej rurze przy uszczelce lekko widać ślady oleju. Czyżby intercooler był uszkodzony?

 

HUBERTUS - /Wciskaj cytuj przed pisaniem posta bo sa już sie gubie czy sam sobie nie odpowiadam/

 

To że się lekko poci to nie oznaka że padła turbina, znajdz takiego któremu sie nie poci w leciwym aucie.

Padająca turbina najpierw gwiżdze - im wyższe obroty tym głośniej, i potrafi długo tak sobie gwizdać zanim padnie ,-jak umiera to olej spalony pięknie wychodzi rurą wydechową i dymi przepięknie :whistle: . Poza tym turbina nie pracuje od początku obrotów i generalnie nie ma wpływu na wkręcanie się silnika do powiedzmy umownie około 2000 obr.

 

Daj foty tego swojego potwora albo link do ogłoszenia jeżeli nie został zdjety przez sprzedającego

 

 

Dodam jutro fotki, ponieważ na ogłoszeniu nie miał żadnych zdjęć. Jest to co prawda uboga wersja, ale mam za nad rzut kilka koncepcji co do modenizacji zewnętrznej mojej FURY ;). Dodam fotki co z tym olejem. Czy olej z silnika idzie do intercoolera?? czy tam idzie powietrze? tak przy powyżej 2,5 tys obrotów mi się wkręca, widocznie to wina pompy, pompa a pompowrtyski to wielka różnica :). Jutro będą foty :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

MAŁO KOMPETENTNY jesteś ty kolego bo jak kupowałeś pierwszą terenówkę to trzeba było po czytać forum i zasięgnąć języka u użytkowników a jak codzi o ścisłość to ja miałem 6 Y61, więc z pewnością mam troszkę więcej wiadomości na temat tych samochodów,

 

 

a wracając do tematu serce 3,3 turbo :whistle:

 

No właśnie, 3,3 - to też wiele tłumaczy ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Dziku_1508

No właśnie, 3,3 - to też wiele tłumaczy ;)

 

 

3.3 były takie silniki?

 

No właśnie, 3,3 - to też wiele tłumaczy ;)

 

 

z tego co słyszałem to 3.0 to totalna klapa, chyba że po 2007 roku

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O! Dziękuję bardzo, muszę wiedzieć czy silnik dobrze pracuje, czy nie ma błędów w pracy silnika. dziękuję bardzo. Ostatnio miałem okazje sprawdzić go w terenie, no jak to myśliwy ;), tylko reduktor mam do wymiany bo poprzedni właściciel z niemiec włączył reduktor podczas jazdy a a trzeba się koniecznie zatrzymać jak przełącza się z 4H lub 2H na 4L. Powiem żeauto jest super, teraz każdy mi zjeżdża z drogi haha ;). Kolega śmiga na rajdy to powiedział od razu; Bierz patrola z rocznika 1999 lub 98 lub 00, ale musi to być 2.8. To prawda że 3.0 mimo delikatnej jazdy jest awaryjny?

 

Te trzylitrowe wyszły w 2000r. po mariażu z Renault. Miały wady konstrukcyjne i była akcja serwisowa. W Niemczech wymieniali silniki gratis. Nie wiem czy we wszystkich. W każdym razie mają gorszą opinię niż 2,8. Silnik możesz sprawdzić podłączając go do komputera. Mogą być błędy i warto je wykasować. Też poluję i tłukę się po Puszczy Solskiej więc mogę powiedzieć, że reduktor to podstawa. Warto też kupić plastikową wannę do bagażnika żeby wykładzina nie capiła po zwierzynie.

 

 

z tego co słyszałem to 4.2 jest nie do zajechania, oczywiście w dieslu, a mi 2.8 polecił kolega który uczęszcza w rajdach, jeździ patrolem y60 z tego rocznika co ja. Jezdzi na zachodzniopomorskich terenach. Patrol jest autem praktycznie niezniszczalnym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

rozumiem że terenówka to terenówka, osobówka to osobówka, sportówka to sportówka, kupiłem terenówkę na polowania ale i także na wyprawy rodzinne, mam nadzieję, że patrol mimo wieku 12 lat będzie mi jeszcze długo służył. Aha, ma ktoś może dobry reduktor do partola gr 2.8? Kupiłem z uszkodzonym, ale nie wydaje mi się aby był aż taki priorytetowy podczas jazdy w terenie. Całe szczęście de difflock działa. Chciałem kupić Jeepa Cheeroke, znajomy od razu odradził, poiedział tak: Tylko PATROL. i faktycznie, na rajdach dużo osób używa patrola, ale nie tylko na rajdy, ale także na teren, szkoda tylko że nie był ocynkowany, i trzeba uważać na korozję. Zna może ktoś jakiś dobry środek na tzw "pypcie"?? Wierzę że masz doświadczenie w tych sprawach, ja jestem zielony i pytam o wszystko, ponieważ kupiłem patrola i chciałbym go zdiagnozować wg Waszych opinii. A kupiłem bo kolega polecał, zwłaszcza że jest na pompie na nie na pompowtryskach

 

 

 

HUBERTUS - /Wciskaj cytuj przed pisaniem posta bo sa już sie gubie czy sam sobie nie odpowiadam/

 

To że się lekko poci to nie oznaka że padła turbina, znajdz takiego któremu sie nie poci w leciwym aucie.

Padająca turbina najpierw gwiżdze - im wyższe obroty tym głośniej, i potrafi długo tak sobie gwizdać zanim padnie ,-jak umiera to olej spalony pięknie wychodzi rurą wydechową i dymi przepięknie :whistle: . Poza tym turbina nie pracuje od początku obrotów i generalnie nie ma wpływu na wkręcanie się silnika do powiedzmy umownie około 2000 obr.

 

Daj foty tego swojego potwora albo link do ogłoszenia jeżeli nie został zdjety przez sprzedającego

 

 

Dodam jutro fotki, ponieważ na ogłoszeniu nie miał żadnych zdjęć. Jest to co prawda uboga wersja, ale mam za nad rzut kilka koncepcji co do modenizacji zewnętrznej mojej FURY ;). Dodam fotki co z tym olejem. Czy olej z silnika idzie do intercoolera?? czy tam idzie powietrze? tak przy powyżej 2,5 tys obrotów mi się wkręca, widocznie to wina pompy, pompa a pompowrtyski to wielka różnica :). Jutro będą foty :)

 

Intercooler jest smarowany olejem z silnika.

Mam tylko jedną zagwostkę mówisz że difflock działa, masz wywalony redutor i difflock działa ? Jak to sprawdziłeś że spina? :rolleyes2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Dziku_1508

tak, wannę chce koniecznie dostać. znajomy ma patrola o takiej samej skorupie tylko ze 3.0 z 00 r. ma jeden do sprzedania lub oddania za tzw flache ;). Zwierzyna jednak traci tej farby po strzale wiec szkoda byloby zabrudzić sobie tapicerke, latwiej umyć plastik i gumę niż szmatę. Nie mogę się doczekać aż przewiezie pierwszego dzika o wadze 160 kg ;) lub jelenia szlachetnego. Przez 10 lat używałem skodę oktawię 1.9 tdi 90 KM, powiem że też sprawuje się super mimo przejechaniu 350000 km, ma już luzy lekkie na kierownicy, ale żeby nim jechać 600 km to się nie boję. Kocham pompy, może słabsze, ale niezawodne. Pompowtryski są podatne niby na gorsze paliwo, prawda to?

 

Dodam jutro fotki, ponieważ na ogłoszeniu nie miał żadnych zdjęć. Jest to co prawda uboga wersja, ale mam za nad rzut kilka koncepcji co do modenizacji zewnętrznej mojej FURY ;). Dodam fotki co z tym olejem. Czy olej z silnika idzie do intercoolera?? czy tam idzie powietrze? tak przy powyżej 2,5 tys obrotów mi się wkręca, widocznie to wina pompy, pompa a pompowrtyski to wielka różnica :). Jutro będą foty :)

 

Intercooler jest smarowany olejem z silnika.

Mam tylko jedną zagwostkę mówisz że difflock działa, masz wywalony redutor i difflock działa ? Jak to sprawdziłeś że spina? :rolleyes2:

 

 

włączyłem 4H bo tylko wtedy działa niby difflock, wiechał kuzyn (który niby bardzo dobrze zna się na terenówkach) i powiedział że jest ok, myślę że mówi prawdę. Kontrolka po włączeniu difflocka nie mruga tylko świeci się stale, czyli został załączony. To oczywiście moje zdanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak, wannę chce koniecznie dostać. znajomy ma patrola o takiej samej skorupie tylko ze 3.0 z 00 r. ma jeden do sprzedania lub oddania za tzw flache ;). Zwierzyna jednak traci tej farby po strzale wiec szkoda byloby zabrudzić sobie tapicerke, latwiej umyć plastik i gumę niż szmatę. Nie mogę się doczekać aż przewiezie pierwszego dzika o wadze 160 kg ;) lub jelenia szlachetnego. Przez 10 lat używałem skodę oktawię 1.9 tdi 90 KM, powiem że też sprawuje się super mimo przejechaniu 350000 km, ma już luzy lekkie na kierownicy, ale żeby nim jechać 600 km to się nie boję. Kocham pompy, może słabsze, ale niezawodne. Pompowtryski są podatne niby na gorsze paliwo, prawda to?

 

 

 

Intercooler jest smarowany olejem z silnika.

Mam tylko jedną zagwostkę mówisz że difflock działa, masz wywalony redutor i difflock działa ? Jak to sprawdziłeś że spina? :rolleyes2:

 

 

włączyłem 4H bo tylko wtedy działa niby difflock, wiechał kuzyn (który niby bardzo dobrze zna się na terenówkach) i powiedział że jest ok, myślę że mówi prawdę. Kontrolka po włączeniu difflocka nie mruga tylko świeci się stale, czyli został załączony. To oczywiście moje zdanie

 

Ja bym sprawdził to inaczej wywindował Parcha do góry, zapalił, wbił 4H /o ile można zapiąć difflock na 4H/ czyli w moim przypadku wbił 4L potem difflocka i popatrzył jak krecą sie tylne koła, jeżeli oba w tę samą stronę jest O.K, jeżeli nie- jedno do przodu drugie do tyłu to nie jest ok. To tak po mojemu. Ewentualnie na bardzo lużnej nawierzchni - piasek -spiąć i delikatnie zakręcić kołami, jak oba tylne kręcą jest OK, jak jedno kicha :whistle:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Dziku_1508

włączyłem 4H bo tylko wtedy działa niby difflock, wiechał kuzyn (który niby bardzo dobrze zna się na terenówkach) i powiedział że jest ok, myślę że mówi prawdę. Kontrolka po włączeniu difflocka nie mruga tylko świeci się stale, czyli został załączony. To oczywiście moje zdanie

 

Ja bym sprawdził to inaczej wywindował Parcha do góry, zapalił, wbił 4H /o ile można zapiąć difflock na 4H/ czyli w moim przypadku wbił 4L potem difflocka i popatrzył jak krecą sie tylne koła, jeżeli oba w tę samą stronę jest O.K, jeżeli nie- jedno do przodu drugie do tyłu to nie jest ok. To tak po mojemu. Ewentualnie na bardzo lużnej nawierzchni - piasek -spiąć i delikatnie zakręcić kołami, jak oba tylne kręcą jest OK, jak jedno kicha :whistle:

 

 

najlepsze jest to że w ogóle nie włącze 4L

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym sprawdził to inaczej wywindował Parcha do góry, zapalił, wbił 4H /o ile można zapiąć difflock na 4H/ czyli w moim przypadku wbił 4L potem difflocka i popatrzył jak krecą sie tylne koła, jeżeli oba w tę samą stronę jest O.K, jeżeli nie- jedno do przodu drugie do tyłu to nie jest ok. To tak po mojemu. Ewentualnie na bardzo lużnej nawierzchni - piasek -spiąć i delikatnie zakręcić kołami, jak oba tylne kręcą jest OK, jak jedno kicha :whistle:

 

 

najlepsze jest to że w ogóle nie włącze 4L

 

Znaczy da sie wbić ale nie trybi, czy nawet lewarek nie chce wejsc w położenie 4L ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym sprawdził to inaczej wywindował Parcha do góry, zapalił, wbił 4H /o ile można zapiąć difflock na 4H/ czyli w moim przypadku wbił 4L potem difflocka i popatrzył jak krecą sie tylne koła, jeżeli oba w tę samą stronę jest O.K, jeżeli nie- jedno do przodu drugie do tyłu to nie jest ok.

 

Bez oporu to nie ma powodu żeby się nie kręciły razem.

Musiałbyś podnieść tylko trzy koła, jedno tylne zostawić podparte na twardym i zobaczyć czy będzie przenosiło napęd.

Teraz w zimie to najprościej na lodzie.

A załączyć to się chyba da też na 2H, to nie jest jakoś ze skrzynią biegów połączone.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bez oporu to nie ma powodu żeby się nie kręciły razem.

Musiałbyś podnieść tylko trzy koła, jedno tylne zostawić podparte na twardym i zobaczyć czy będzie przenosiło napęd.

Teraz w zimie to najprościej na lodzie.

A załączyć to się chyba da też na 2H, to nie jest jakoś ze skrzynią biegów połączone.

 

Coś SławkuS zdaje się krecisz. Które koło i gdzie ma przenosić napęd :rolleyes: Rozumiem że chcesz aby podniesiony samochód /trzy koła w górze / spadł. Przy zblokowanym dyfrze , stojąc na jednym tylnim kole samochód pojedzie.

 

Ale O.K Jeszcz raz

 

Blokada dyfra - Podnosimy auto i krecimy jednym kołem. Jesli oba koła kreca sie w jedna strone difflock zapięty i działa. Jesli jedno kolo w przod, drugie w tyl - otwarty mechanizm roznicowy - Difflock nie działa albo nie zapięty

 

Co do 2H to nie ma szans zapięcia blokady w Patrolu. Na 4H według mnie też nie zapniesz,

 

Poczytaj zanim napiszesz, bo to nie tylko moja teoria a inni wezmą to za dobrą monetę i zrobią sobie albo Parchowi krzydę :whistle:

http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/56211-sposob-dziaana-diff-locka/

Edytowane przez clipp
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Dziku_1508

najlepsze jest to że w ogóle nie włącze 4L

 

Znaczy da sie wbić ale nie trybi, czy nawet lewarek nie chce wejsc w położenie 4L ??

 

 

Tak, wbić wbije ale auto stoi w miejscu, nie chce jechać

 

Bez oporu to nie ma powodu żeby się nie kręciły razem.

Musiałbyś podnieść tylko trzy koła, jedno tylne zostawić podparte na twardym i zobaczyć czy będzie przenosiło napęd.

Teraz w zimie to najprościej na lodzie.

A załączyć to się chyba da też na 2H, to nie jest jakoś ze skrzynią biegów połączone.

 

 

Chciałem spróbować na 2H ale difflock ciągle świeci pulsacyjnie, dowiedzialem się że musi się świecić na stałe aby difflock był załączony, a przy 2H nie ma możliwości aby zablokować wszystkie koła

 

Coś SławkuS zdaje się krecisz. Które koło i gdzie ma przenosić napęd :rolleyes: Rozumiem że chcesz aby podniesiony samochód /trzy koła w górze / spadł. Przy zblokowanym dyfrze , stojąc na jednym tylnim kole samochód pojedzie.

 

Ale O.K Jeszcz raz

 

Blokada dyfra - Podnosimy auto i krecimy jednym kołem. Jesli oba koła kreca sie w jedna strone difflock zapięty i działa. Jesli jedno kolo w przod, drugie w tyl - otwarty mechanizm roznicowy - Difflock nie działa albo nie zapięty

 

Co do 2H to nie ma szans zapięcia blokady w Patrolu. Na 4H według mnie też nie zapniesz,

 

Poczytaj zanim napiszesz, bo to nie tylko moja teoria a inni wezmą to za dobrą monetę i zrobią sobie albo Parchowi krzydę :whistle:

http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/56211-sposob-dziaana-diff-locka/

 

 

Prawda, difflock blokuje tylko tylne koła, przednie pracują osobno, ale tylko przy 4H. Mam tam jakąś książeczkę dla właściciela, musiałem o tym poczytać, i u mnie difflock działa przy 4H lub 4L. Może mam wersje z Marsa? ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego Hubertus ...

 

Nie wiem gdzie i z jakich rąk nabyłeś Patrola ...

Z tym przyspieszaniem masz zdecydowanie coś nie tak ...

Patrol faktycznie nie jest wyścigówką ale zdrowy 2.8 powinien się zebrać w 17-20 sekund

Myślę że masz coś nie tak z pompą ...

... ale jak przedmówcy Ci doradzili powinieneś eliminować ... filtr paliwa , filtr powietrza ( szczególnie że słabo wkręca się na obroty )

zobacz turbinę ( są przypadki że padają bezobjawowo )

 

Co do reduktora ... trzeba być mistrzem świata żeby w Patrolu zamordować reduktor ( chodź się zdarza )

Pierwsze co zrób to spuść olej , zobacz w jakim jest stanie , czy nie ma wody , mógł zassać po wodowaniu i teraz się uzewnętrznił problem bo jest niska temp. zobacz czy nie ma w oleju i na korku pokaźnej ilości opiłków

 

Jak coś więcej napiszesz na pewno każdy z nas będzie starał Ci się pomóc ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chłopaki!!!!! co wy piszecie diff loook to pneumatyczna blokada tylnego mostu która z reduktorem nie ma nic wspólnego, nie można wyrzucić reduktora bo gdzie przykręcisz wały??? w reduktorze jest łańcuch a w moim koła które przenoszą napędy i jak by się zerwał taki łańcuch to wcale by nie jechał, jak jedzie na 2 droga i 4 droga potem masz Neutral i 4 pole i na tym nie jedzie to sprawdz dżwignię , a co do zniszczeń to w patrolu idzie zniszczyć wszystko przynajmniej mi się udało a ludzie mówią że mam najtwardszy model ja tylko nie zabiłem motoru ale kolega zabił motor ale po dachowaniu, a jak podniesiesz 3 koła a diff loook za działa to zepchnie z kobyłek czy tam innych lewarków , ale co tam sprawdzcie wszystko w swoich parchach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chłopaki!!!!! co wy piszecie diff loook to pneumatyczna blokada tylnego mostu która z reduktorem nie ma nic wspólnego, nie można wyrzucić reduktora bo gdzie przykręcisz wały??? w reduktorze jest łańcuch a w moim koła które przenoszą napędy i jak by się zerwał taki łańcuch to wcale by nie jechał, jak jedzie na 2 droga i 4 droga potem masz Neutral i 4 pole i na tym nie jedzie to sprawdz dżwignię , a co do zniszczeń to w patrolu idzie zniszczyć wszystko przynajmniej mi się udało a ludzie mówią że mam najtwardszy model ja tylko nie zabiłem motoru ale kolega zabił motor ale po dachowaniu, a jak podniesiesz 3 koła a diff loook za działa to zepchnie z kobyłek czy tam innych lewarków , ale co tam sprawdzcie wszystko w swoich parchach

 

Właśnie ...... :rolleyes2: to jest myśl, HUBERTUS napewno wbijasz 4L czy zostajesz na NEUTRALU i może dlatego Parch nie chce jechać :angry: Lewarek max do siebie i wcisnąć do dołu przed wbiciem 4L :P

I może jeszcze jedno, wbijasz 4L "na postoju", nie jadąc. B)

Edytowane przez clipp
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

HUBERTUS napewno wbijasz 4L czy zostajesz na NEUTRALU i może dlatego Parch nie chce jechać :angry: Lewarek max do siebie i wcisnąć do dołu przed wbiciem 4L :P

Oplułem monitor :D :D :D

Edytowane przez OFF-ROADER
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oplułem monitor :D :D :D

No co Chłopak zielony, może nie wiedzieć :dribble: OFF-ROADER to nie Rajdy to Nissanklub <_<

Edytowane przez clipp
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Dziku_1508

Oplułem monitor :D :D :D

 

Kuzyn, który ma też samochód terenowy, męczył się przez 15 min aby włączyć 4L, mówił że coś jest nie tak z reduktorem. na 4H to bez problemu zmieniam, czy też na 2H. Poprzedni właściciel jak demonstrował auto to też powiedział, że nie raz kombinował z włączeniem 4L i mu się nie udawało. Jak kupił od niemca to niemiec mu też to przekazał że 4L nie działa, podejrzewam że pierwszy właściciel chciał się pobawić reduktorem na asfalcie.

 

 

I co do prędkości to naprawdę, zwija się długo, nie przyśpieszam z "piskami", ale gdy ruszy do nóżkę wciskam do końca. Jak pedał gazu wcisne do końca i potem lekko popuszczam to w odpowiednim momencie szybciej przyśpiesza niż na wciśniętej nóżce gasu do samego końca, miałem to samo w skodzie octavii gdy padł przepływomierz

 

Kolego Hubertus ...

 

Nie wiem gdzie i z jakich rąk nabyłeś Patrola ...

Z tym przyspieszaniem masz zdecydowanie coś nie tak ...

Patrol faktycznie nie jest wyścigówką ale zdrowy 2.8 powinien się zebrać w 17-20 sekund

Myślę że masz coś nie tak z pompą ...

... ale jak przedmówcy Ci doradzili powinieneś eliminować ... filtr paliwa , filtr powietrza ( szczególnie że słabo wkręca się na obroty )

zobacz turbinę ( są przypadki że padają bezobjawowo )

 

Co do reduktora ... trzeba być mistrzem świata żeby w Patrolu zamordować reduktor ( chodź się zdarza )

Pierwsze co zrób to spuść olej , zobacz w jakim jest stanie , czy nie ma wody , mógł zassać po wodowaniu i teraz się uzewnętrznił problem bo jest niska temp. zobacz czy nie ma w oleju i na korku pokaźnej ilości opiłków

 

Jak coś więcej napiszesz na pewno każdy z nas będzie starał Ci się pomóc ;)

 

 

Zawiozę go na wymianę wszystkich olejów, ale musi to poczekać. W końcu week. Zawiozę do znajomego który zajmuje się patrolami. Podłącze go pod komputer i mam nadzieje że wykaże przyczynę. Ale jak polecacie, wymienię filtry

 

Przy mrozach jak np koło moich okolic przy -5 stopni to bardzo fajnie tylko że nie równo przez jakiś czas, więc dałem HEAT, po 30 sek fajnie pracował. Silnik się nie grzeje. wskazówka pokazuje ok środek, nie cały. Aha, zapomniałem dodać, przy rurach które prowadzą spod głowicy do intercoolera w jednej rurze przy uszczelce lekko widać ślady oleju. Czyżby intercooler był uszkodzony?

 

HUBERTUS - /Wciskaj cytuj przed pisaniem posta bo sa już sie gubie czy sam sobie nie odpowiadam/

 

To że się lekko poci to nie oznaka że padła turbina, znajdz takiego któremu sie nie poci w leciwym aucie.

Padająca turbina najpierw gwiżdze - im wyższe obroty tym głośniej, i potrafi długo tak sobie gwizdać zanim padnie ,-jak umiera to olej spalony pięknie wychodzi rurą wydechową i dymi przepięknie :whistle: . Poza tym turbina nie pracuje od początku obrotów i generalnie nie ma wpływu na wkręcanie się silnika do powiedzmy umownie około 2000 obr.

 

Daj foty tego swojego potwora albo link do ogłoszenia jeżeli nie został zdjety przez sprzedającego

 

 

 

dodaję fotki

post-31835-1267883982,2552_thumb.jpg

post-31835-1267884001,6463_thumb.jpg

post-31835-1267884021,9633_thumb.jpg

post-31835-1267884031,8249_thumb.jpg

Edytowane przez _Hubertus_
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Dziku_1508

ładny tylko jakieś oponki musisz skombinować 33 cale

 

 

Dziękuję. Chcę dodać kilka dodatków, takie jak relingi, orurowanie, halogeny. Mojego patrola będzie czekać praca w terenie. Na fotce (pierwsza z prawej) widać olej, i takie coś jakby było spawane. Przyjrzyjcie się dokładnie. 33 cale to nie będzie miał za ciężko? Znajomy ma opony od hummera, ale ma on motor 3.0

 

Dziękuję. Chcę dodać kilka dodatków, takie jak relingi, orurowanie, halogeny. Mojego patrola będzie czekać praca w terenie. Na fotce (pierwsza z prawej) widać olej, i takie coś jakby było spawane. Przyjrzyjcie się dokładnie. 33 cale to nie będzie miał za ciężko? Znajomy ma opony od hummera, ale ma on motor 3.0

 

 

 

Posiada ktoś może książkę serwisową do Patrola GR 2.8?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...