Niebora Opublikowano 25 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2011 Sprawdź kompresję na cylindrach. Wygląda na to, że padła uszczelka lub głowica. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr1717 Opublikowano 25 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2011 Obstawiam jak Debeściak. Raczej niestety uszczelka lub glowica - ten siwy dym.....Nie odpala bo płyn w cylindrach, Zobacz czy nie przybylo oleju lub nie ubyło płynu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebastiano y61 Opublikowano 22 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2016 (edytowane) Witam jestem nowy jak każdy mam pare pytań odnośnie parcha .... Wcześniej miałem K260 2.8 a teraz od niedawna jestem właścicielem Y61 2.8 1998 long przebieg 330 tys ...oraz 3 katow w polsce Niestety problem jak w temacie Parch słaby .... Dużo rzeczy już zrobiłem z Patrolem ,czytając wasze posty eliminowałem wszystkie przyczyny .... Kupiłem patrola i był strasznie słaby i okorpinie malo palil tzn ok 6/7l ropy ...Po przyjezdzie do domu pojechal do mechanika na pakiet startowy czyli rozrząd wraz z pompa wody oczywiście termostat,regulator napieciecia ,wszystkie oleje rownież w mostach i skrzyni, reduktorze wymienione ,wszystkie filtry do tego nowa chlodnica firmy Nissen wjechala pod maske, Visco zostało bo jest ok sprawdzone tak jak na forum znawcy pisza a pozatym temperatura ok ...... Odpalał dobrze czy zimny czy ciepły ale dramat był z ruszeniem tzn musiałem wcisnać pedał gazu na ok 1400 obrotów i dopiero ruszałem a jak zobaczył mała górkę był dramat musiałem reduktor ON żeby wyjechać ..... Poprosiłem chłopaków żeby zaglądneli do przewodów paliwowych bo może dostaje za mało paliwa bo mało palil i nie jechał ... Sprawdzone i wszystko było dobrze .. Poprzedni właściciel powiedział że pompa była uszczelniana to stwierdziliśmy że poprostu źle ustawił pompę i ma za mało paliwa dodaje ze pompa oryginalna elektroniczna ....\\ Tak na oko chłopaki w warsztacie ustawili mu dawkę paliwa na większa ,owszem było już lepiej ale dalej mnie to nie pasowało ...\ Po czym okazało się że już na ciepłym ciężko pali no to zawiozłem do Typowego serwisu który zajmuje się DIESLAMI ... Powiedzieli mi że cokolwiek żeby ustalić z Parchem to trzeba zmierzyć najpierw kompresje Nie mam jej przy sobie teraz ale wrzuce dane ale przepaść duża od 24do 28 max a chyba ideał ma 31 ... Acha na zimnym motor ladnie chodzi ale jak sie juz zagrzeje to zaczyna przebierać tak jakby falował na obrotach ale wskazówka jest na 800 oraz cały motor się trzęsie jakby miał parkinsona .... :thumbsdown:Stawiam że głowica do roboty Nie ubywa płynu w chłodnicy ani oleju w silniku Dodam że turbo zostało zregenorowane w TurboTech oddzial Poznan .... dostałem stare wnętrzności, przyszło jak nówka Popma wtryskowa też została zregenorowana i ostawiona podobno jak producent .. Niestety dalej słabo to jedzie ...\ Mówią że wtryski leja i sa do regeneracji ale nie wiem czy wszystkie i teraz powstaje magiczne pytanie czy je robić czy już mysleć na głowica >>>????? Wtryski chyba mogę dość szybko sprawdzić na ciepłym silniku odkręcając po koleji każdy i sprawdzić na którym jest brak reakcji na popuszczenie ... Acha przeplywówkę sprawdzałem i jest ok bo przepinałem z 2 innych Patroli ...Jak odepne kabel to czuc minimalny spadek mocy Wrzucam magiczne dane z badania kompersji wszystko podam około ponieważ to jest wykres rysowany przez to magiczne urządzenie ; Cyl.1. slabe 28 Cyl 2. 26 Cyl.3. slabe 26 Cyl.4. slabe 28 Cyl.5.24 Cyl.6. 26 Mam jeszcze mały problem jak jadę asfaltem to po dodaniu gazu lub go puszczeniu lewarek od zmiany biegów skrzyni manualnej rusza się sam do przodu i tyłu ... Proszę o jakieś podpowiedzi pozdrawiam Edytowane 22 Maja 2016 przez Sebastiano y61 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziarus Opublikowano 23 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2016 czujnik położenia wału sprawdzałeś ? Mi jak walną czujnik to też falowały obroty i chodził jak chciał . Pewnie to nie jest przyczyną ale warto sprawdzić a morze jednak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebastiano y61 Opublikowano 23 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2016 (edytowane) czujnik położenia wału sprawdzałeś ? Mi jak walną czujnik to też falowały obroty i chodził jak chciał . Pewnie to nie jest przyczyną ale warto sprawdzić a morze jednak Ale zapewne falował ci patrol na zimnym i ciepłym ...Oraz na obrotomierzu widziałeś falowanie obrotów a u mnie na obrotomierzu nic a nic...Ale dzięki Edytowane 23 Maja 2016 przez Sebastiano y61 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziarus Opublikowano 23 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2016 to akurat miałem w terraniaku tak strzeliłem , często za problemem stoi duperel 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebastiano y61 Opublikowano 11 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2016 Witam jestem nowy jak każdy mam pare pytań odnośnie parcha .... Wcześniej miałem K260 2.8 a teraz od niedawna jestem właścicielem Y61 2.8 1998 long przebieg 330 tys ...oraz 3 katow w polsce Niestety problem jak w temacie Parch słaby .... Dużo rzeczy już zrobiłem z Patrolem ,czytając wasze posty eliminowałem wszystkie przyczyny .... Kupiłem patrola i był strasznie słaby i okorpinie malo palil tzn ok 6/7l ropy ...Po przyjezdzie do domu pojechal do mechanika na pakiet startowy czyli rozrząd wraz z pompa wody oczywiście termostat,regulator napieciecia ,wszystkie oleje rownież w mostach i skrzyni, reduktorze wymienione ,wszystkie filtry do tego nowa chlodnica firmy Nissen wjechala pod maske, Visco zostało bo jest ok sprawdzone tak jak na forum znawcy pisza a pozatym temperatura ok ...... Odpalał dobrze czy zimny czy ciepły ale dramat był z ruszeniem tzn musiałem wcisnać pedał gazu na ok 1400 obrotów i dopiero ruszałem a jak zobaczył mała górkę był dramat musiałem reduktor ON żeby wyjechać ..... Poprosiłem chłopaków żeby zaglądneli do przewodów paliwowych bo może dostaje za mało paliwa bo mało palil i nie jechał ... Sprawdzone i wszystko było dobrze .. Poprzedni właściciel powiedział że pompa była uszczelniana to stwierdziliśmy że poprostu źle ustawił pompę i ma za mało paliwa dodaje ze pompa oryginalna elektroniczna ....\\ Tak na oko chłopaki w warsztacie ustawili mu dawkę paliwa na większa ,owszem było już lepiej ale dalej mnie to nie pasowało ...\ Po czym okazało się że już na ciepłym ciężko pali no to zawiozłem do Typowego serwisu który zajmuje się DIESLAMI ... Powiedzieli mi że cokolwiek żeby ustalić z Parchem to trzeba zmierzyć najpierw kompresje Nie mam jej przy sobie teraz ale wrzuce dane ale przepaść duża od 24do 28 max a chyba ideał ma 31 ... Acha na zimnym motor ladnie chodzi ale jak sie juz zagrzeje to zaczyna przebierać tak jakby falował na obrotach ale wskazówka jest na 800 oraz cały motor się trzęsie jakby miał parkinsona .... :thumbsdown:Stawiam że głowica do roboty Nie ubywa płynu w chłodnicy ani oleju w silniku Dodam że turbo zostało zregenorowane w TurboTech oddzial Poznan .... dostałem stare wnętrzności, przyszło jak nówka Popma wtryskowa też została zregenorowana i ostawiona podobno jak producent .. Niestety dalej słabo to jedzie ...\ Mówią że wtryski leja i sa do regeneracji ale nie wiem czy wszystkie i teraz powstaje magiczne pytanie czy je robić czy już mysleć na głowica >>>????? Wtryski chyba mogę dość szybko sprawdzić na ciepłym silniku odkręcając po koleji każdy i sprawdzić na którym jest brak reakcji na popuszczenie ... Acha przeplywówkę sprawdzałem i jest ok bo przepinałem z 2 innych Patroli ...Jak odepne kabel to czuc minimalny spadek mocy Wrzucam magiczne dane z badania kompersji wszystko podam około ponieważ to jest wykres rysowany przez to magiczne urządzenie ; Cyl.1. slabe 28 Cyl 2. 26 Cyl.3. slabe 26 Cyl.4. slabe 28 Cyl.5.24 Cyl.6. 26 Mam jeszcze mały problem jak jadę asfaltem to po dodaniu gazu lub go puszczeniu lewarek od zmiany biegów skrzyni manualnej rusza się sam do przodu i tyłu ... Proszę o jakieś podpowiedzi pozdrawiam Panowie nic mi nie pomożecie w tym temacie ...??? Pytań było o parę rzeczy plisss Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SNAKE4X4 Opublikowano 15 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2016 Z kompresją dramatu nie ma, ostatnio widziałem Y61 z kompresją na poziomie 18 i jeszcze jechała Myślę, że głowica to jeszcze chyba nie, coś by się działo z temperaturą, ale skoro twierdzisz, że tak, to zrób test na zawartość CO2 w układzie chłodzenia Możesz sprawdzić jeszcze wszystkie podciśnienia, może któryś wężyk sparciał i jest nieszczelny. Pozostaje jeszcze kwestia wtrysku sterującego, na początek możesz odłączyć wtyczkę, zobaczysz czy jest jakaś różnica, najlepiej byłoby jakbyś mógł podmienić go na egzemplarz z innego auta, miernikiem go nie sprawdzisz, bo nawet jak jest nowy, to miernik nic nie pokaże Co do lewarka dźwigni zmiany biegów, sprawdź poduszki pod skrzynią i silnikem Może to banalne, ale sprawdź jeszcze ustawienie rozrządu, może jeden ząbek na pompie, czy cuś? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebastiano y61 Opublikowano 2 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2016 (edytowane) Dziękuje za odpowiedz Snake Z wtryskiem sterującym był problem ponieważ wogle nie był wpięty brakowało instalacji w tym momencie została odbudowana oraz zregenerowane wtryski .. kopci mniej i trochę lepiej jedzie ale szału nie ma nadal .Firma która zregenerowała wtryski twierdzi ze to może buc problem głowiczki w pompie wytryskowej ponieważ została założona zmodyfikowana tzn z twarszych materiałów i to w niej tkwi problem .... dodam ze jak kuleje silnik po rozgrzaniu tzn przebiera ,nierówno pracuje to po włączeniu klimy sie uspokaja i pracuje równo ... wymienię glowiczke w pompie i sie wtedy może dowiem czegoś więcej Edytowane 2 Października 2016 przez Sebastiano y61 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SNAKE4X4 Opublikowano 2 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2016 wydaje mi się, że niepotrzebnie inwestujesz w tą pompę wtryskową zamiast wymienić ją na mechaniczną i zapomnieć o problemie skoro przebiera na rozgrzanym silniku, zrób test z zamrażaniem, jak włączasz klimę, to przestaje przebierać, bo przyspieszacz od klimy podnosi obroty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebastiano y61 Opublikowano 2 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2016 (edytowane) Chciałbym zmienić ale teraz za dużo mnie ona już kosztowała bo ok 2300 żeby ja wymontował i położył na regale żeby leżała ... Edytowane 2 Października 2016 przez Sebastiano y61 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Robert1983 Opublikowano 6 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2022 Cześć, mam od niedawna Patrola y61. Dopiero poznaje maszynę ale już znalazłem kilka niewiadomych. Pierwsza to nie działający abs, przy hamowaniu łapie tak jakby na jedno koło i wydaje taki charakterystyczny dźwięk i blokuje jedno kolo, kontrolka nie świeci a jak już się zaświeci to hamuje dobrze. Drugi problem to silnik niestety. Jest to 2.8 TDI który wkręca się do 2000obr/min i dalej nie chce. Wciskając pedal gazu do końca zaczyna dymić. Podejrzewam problem z paliwem chyba że na co innego zwrócić uwagę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.