Gość grzes757 Opublikowano 16 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2009 (edytowane) Witam Wszystkich, od dłuższego czasu zauważyłem iż mój patrol z silnikiem 2.8 zaczyna puszczać czarną chmurkę przy rozruchu i przy nawet nie intensywnym dodawaniu gazu. Towarzyszy niestety temu mały brak mocy. Ale brak mocy może również być spowodowany nowymi kołami 35 calowymi. Potęzny braki odczuwalne są do 2000 obrotów, od 2000-2500 tak nawet nawet, a od 2500 to nie narzekam. jak jadę w terenie(błotko czy cos kleistego) jak sie nie rozpędze na reduktorze powyżej tych 2000 to nawet mi zgaśnie jednocześnie puszczając czarną chmurę. Jak sądzicie czym może być to spowodowane? P.s. porównywalnie było na orginalnych wymiarowo kołach Podro Edytowane 16 Października 2009 przez grzes757 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OFF-ROADER Opublikowano 16 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2009 (edytowane) Może być wiele czynników ... - kończy się pompa - wtryski - turbina - filtr paliwa , powietrza - sprawdź płyn w chłodnicy czy nie robi się olejowy ... itd Przez koła też straciłeś parę % mocy ... fabrycznie jest 31 cali Policz ile to % i będziesz wiedział ile mocy Ci uciekło w napęd Musisz powoli wszystko sprawdzać albo .... ... udać się do fachowca od Patroli Edytowane 16 Października 2009 przez OFF-ROADER Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niebora Opublikowano 17 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2009 Kluczową sprawą użytkownika Patrola jest znalezienie mechanika, który na Patrolach się zna. Od 20 lat jeżdżę Mercedesami i nie mam żadnych problemów, ponieważ znalazłem mechanika, który pracował w serwisie Mercedesa w Niemczech. Teraz już serwisuje mi auto jego syn, który też pracuje w Niemczech, w tym samym serwisie. Jak kupiłem Patrola przeszedłem gehennę - mój mechanik powiedział, że Nissana nie będzie robił. Najpierw więc udałem się do autoryzowanego serwisu, który więcej popsuł niż nareperował, potem był renomowany warsztat w większym mieście, na który nie mogę złego słowa powiedzieć - próbowali rozwiązać problem ale się nie udało i zwrócili kasę. Dopiero jak na pobliskiej wioseczce znalazłem samorodny talent, który też jeździ Patrolem, skończyły się moje problemy. Samochód jeździ jak tylko sobie zażyczę. Dobrego mechanika poznasz po tym, że na jego podwórku stoi więcej samochodów niż w komisie a na termin trzeba czekać do dwóch miesięcy. Najlepiej jak on również jeździ Patrolem. Pozdrawiam i życzę szerokości. PS. Tak na marginesie to sądzę, że przy silniku 2,8 zakładanie większych kół bez zwolnic jest bez sensu i tylko pogarsza właściwości terenowe, zabierając moc. Takie lifty można robić jak się ma silnik 4,2 litra. W 2,8 wystarczy założyć opony MT. Jeśli gaśnie w błocku na reduktorze to coś jest nie tak z silnikiem, albo pompą wtryskową albo z turbiną. I właśnie dlatego jest potrzebny dobry mechanik. Jak pójdziesz do głąba, to tylko naciągnie Cię na wymianę niepotrzebnych rzeczy a na końcu powie, że ten typ tak ma i nic nie da się zrobić. Pozdro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OFF-ROADER Opublikowano 18 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2009 zakładanie większych kół bez zwolnic jest bez sensu ... że niby jak ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niebora Opublikowano 19 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2009 ... że niby jak ??? Bez zmiany przełożeń w mostach (koszt pewnie ok. 4-5 tys. zł) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OFF-ROADER Opublikowano 19 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2009 (edytowane) Bez zmiany przełożeń w mostach (koszt pewnie ok. 4-5 tys. zł) O co Ci chodziło ? zakładanie większych kół bez zwolnic jest bez sensu Edytowane 19 Października 2009 przez OFF-ROADER Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gibson74 Opublikowano 19 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2009 O co Ci chodziło ? Koledze chodziło pewnie o zmianę przełożeń w mostach, a napisał może z rozpędu: zwolnic . Nie byłby to pierwszy taki przypadek. Po prostu tak to się jakoś czasem kojarzy . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OFF-ROADER Opublikowano 20 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2009 (edytowane) Nie byłby to pierwszy taki przypadek. Po prostu tak to się jakoś czasem kojarzy . ... a już myślałem że kolega jest specem od Patrolowskich mostów portalowych :) Edytowane 20 Października 2009 przez OFF-ROADER Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niebora Opublikowano 20 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2009 Ha,ha,ha Igor. Nie bądź złośliwy . Wyjaśniłem już wcześniej, że chodziło mi o zmianę przełożeń ( główki w mostach - czy coś . Jak szybko piszę, zdarza mi się przejęzyczyć lub pomylić więc nie nabijaj się tylko mnie popraw. Nie jestem mechanikiem a Patrolami interesuję się odkąd sam kupiłem tę GRaciarnię, czyli niewiele ponad rok. Samochód jest jednak kultowy, wzbudza dużo emocji, właściciele są w nim zakochani więc i informacji o nim w necie dużo. Sam się przyznam, że ostatnio Mercedes stoi w garażu a śmigam Mastodontem nawet po fajki do kiosku. Pozdro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OFF-ROADER Opublikowano 20 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2009 zdarza mi się przejęzyczyć lub pomylić więc nie nabijaj się tylko mnie popraw. Proszę ... http://www.marks4wd.com/products/gearmaster/Nissan%20Portals/Nissan%20Portal%20History.htm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Dziku_1508 Opublikowano 5 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2010 Witam. Jestem nowym użytkownikiem Nissana Patrola GR 2.8, rocznik 1998. Mam pytanie odnośnie auta. Ile czasu potrzebuje do rozpędzenia się do 100km/h? U mnie wykazuje ok 35 sekund, czy to dużo? Dodam, że koła mają oryginalny rozmiar. A co do pielęgnacji, jest to samochód który poddaję się korozji, czy należałoby teraz po sezonie zimowym wyczyścić zawieszenie i zakonserwować? Jakie mogą być skutki niedziałającego reduktora (4L)?? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sp7foy Opublikowano 5 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2010 Ile czasu potrzebuje do rozpędzenia się do 100km/h? A potem są żale na forum, że silniki wybuchają itp. Jeśli szukałeś samochodu sportowego to trochę źle wybrałeś. Odpowiadając to: Mój 3.0 do 100 km/h rozpędza się cały dzień albo i kilka, bo tylko w wyjątkowych sytuacjach przekraczam tą prędkość. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Dziku_1508 Opublikowano 5 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2010 Chciałbym aby wyraziła swoją opinię osoba bardziej kompetentna i "obcykana" w temacie ponieważ pytam się poważnie a dostaję wiadomości które nikomu nie pomagają a obrażają. Kupiłem patrola, nie wiem jakie powinien mieć osiągi, może skoro mój ma 35 sek do setki to coś jest nie tak? skąd mam drogi panie SławekS mam wiedzieć? Chce zdiagnozować czy wszystko jest ok, może mam przepływomierz uszkodzony, i dlatego się pytam czy ten czas jest normą czy jest to za długi czas. Pozdrawiam i proszę o kompetentne odpowiedzi Chciałbym aby wyraziła swoją opinię osoba bardziej kompetentna i "obcykana" w temacie ponieważ pytam się poważnie a dostaję wiadomości które nikomu nie pomagają a obrażają. Kupiłem patrola, nie wiem jakie powinien mieć osiągi, może skoro mój ma 35 sek do setki to coś jest nie tak? skąd mam drogi panie SławekS mam wiedzieć? Chce zdiagnozować czy wszystko jest ok, może mam przepływomierz uszkodzony, i dlatego się pytam czy ten czas jest normą czy jest to za długi czas. Pozdrawiam i proszę o kompetentne odpowiedzi PS. Na biegu jałowym długo się wkręca na obroty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rowinx Opublikowano 5 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2010 waga parcha około 2500 kg koni około 120 to jest koń roboczy a nie wyścigówka tym się jezdzi najlepiej do 100km/h , a jak ty parcha tak chłostasz to długo się nim nie na cieszysz odejdzie najpierw czapka a po jej remoncie turbina a jak już to wszystko zrobisz a auto nie będzie działać tak jak wcześniej to wtedy kupisz 3,0 di bo ma 150 koni i zabijesz mu motor w tydzień, tym się jezdzi do 2500 obr i sam się bujnie do tej twojej wymarzonej setki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
clipp Opublikowano 5 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2010 (edytowane) Chciałbym aby wyraziła swoją opinię osoba bardziej kompetentna i "obcykana" w temacie ponieważ pytam się poważnie a dostaję wiadomości które nikomu nie pomagają a obrażają. Kupiłem patrola, nie wiem jakie powinien mieć osiągi, może skoro mój ma 35 sek do setki to coś jest nie tak? skąd mam drogi panie SławekS mam wiedzieć? Chce zdiagnozować czy wszystko jest ok, może mam przepływomierz uszkodzony, i dlatego się pytam czy ten czas jest normą czy jest to za długi czas. Pozdrawiam i proszę o kompetentne odpowiedzi PS. Na biegu jałowym długo się wkręca na obroty Myśle że nawet wyjątkowo biegły znawca miałby problem z ustaleniem przyczyny na odległośc i po tej masie informacji którą podałeś. Może być wszystko i nic. Może ktoś wcześniej grzebał przy pompie, może masz zawalony filtr paliwa, może ..... , może masz zawalony syfem zbiornik paliwa. itd. Może też być znacznie poważniej,- znaczy kosztowniej Znasz historię tego auta, czasami wiedza o przeszłości samochodu bywa bardzo pomocna.Co to znaczy długo wkręca się na obroty ? A wiesz jak szybko na biegu jałowym powinien wkręcać sie na obroty Patrol? Ja nie wiem ale jeżeli takie info będzie Ci pomocne to pójde, odpale Parcha i sprawdzę ile potrzebuje czasu od 0 - 3000 obrotów. Takie diagnozowanie to wróżenie z fusów. Zacznij od rzeczy prostych. Układ paliwowy, - cisnienia na pompie i wtrysków sam nie ogarniesz. Jak wygląda filtr powietrza , zawalony ? Podaj trochę wiecej detali, czy dymi, czy pracuje równo na niskich i wysokoch obrotach , czy motor wydaje dziwne dzwięki itd itp. Popatrz i napisz, a wtedy pewno ktoś cos doradzi /znaczy sie OFFROADER bo wiedza u niego jest pokaźna/ Patrol nie jest pociskiem, nikt pewno z uczestników tego forum nie sprawdzał w ile rozpędzi sie do setki, bo to akurat nie jest najważniejsze jeśli chodzi o Patrola. Nie spinaj się i nie obrażaj Napisz coś więcej - pewnie ktoś pomoże. Edytowane 5 Marca 2010 przez clipp Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rowinx Opublikowano 5 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2010 możesz kupić takiego patrola tel leci prawie 400km/h Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
clipp Opublikowano 5 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2010 waga parcha około 2500 kg koni około 120 to jest koń roboczy a nie wyścigówka tym się jezdzi najlepiej do 100km/h , a jak ty parcha tak chłostasz to długo się nim nie na cieszysz odejdzie najpierw czapka a po jej remoncie turbina a jak już to wszystko zrobisz a auto nie będzie działać tak jak wcześniej to wtedy kupisz 3,0 di bo ma 150 koni i zabijesz mu motor w tydzień, tym się jezdzi do 2500 obr i sam się bujnie do tej twojej wymarzonej setki Eeee, bez przesady można trochę więcej niż do 2500 obr. Spokojnie,--- 3000 obr. nie zrobi mu krzywdy To pożądny 6 cyl. silnik,a nie popierdułka. Jak motor w dobrym stanie, a nie skatowany po przebiegu 400 tys. to pilnować wiskozy,nie pozwolić mu sie przegrzać ,wymieniać i lać dobry olej i jeżdzić nawet 120 km/h Kuku się nie stanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rowinx Opublikowano 5 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2010 masz rfację ale 100 i 2500 to najekonomiczniejsza jazda przyznasz racją , no i to nie jest wyścigówka tak jak to moje http://picasaweb.google.pl/rowinxx/MojeAutko# Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
clipp Opublikowano 5 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2010 (edytowane) Witam. Jestem nowym użytkownikiem Nissana Patrola GR 2.8, rocznik 1998. Mam pytanie odnośnie auta. Ile czasu potrzebuje do rozpędzenia się do 100km/h? U mnie wykazuje ok 35 sekund, czy to dużo? Dodam, że koła mają oryginalny rozmiar. A co do pielęgnacji, jest to samochód który poddaję się korozji, czy należałoby teraz po sezonie zimowym wyczyścić zawieszenie i zakonserwować? Jakie mogą być skutki niedziałającego reduktora (4L)?? Pozdrawiam Co do korozji to Parchaty w przeciwieństwie do ryby psuje się od tyłu. Tam ruda, czyni najczęściej największe spustoszenie. Najpierw dobrze umyc spód auta i jak najbardziej zakonserwować, Są tacy co trochę czyszczą, inni piaskują ramę, jeszcze inni kładą cienką warstwe magicznego Hameraita /fonetycznie/ a dopiero na tak zagruntowaną powierzchnie natryskują jakiś zabezpieczający szuwaks. Napewno warto ,wolniej bedzie gnił. A reduktor, cóz ja bym się zainteresował czemu padł. A skutek nie działającego 4L, to taki że go nie zapniesz. Ale ja bym zobaczył co tam siedzi w środku czytaj czym jest zalany, jak to wygląda i jak śmierdzi, / przepracowany wygrzany olej inaczej pachie, na inną barwę i lepkość - pomacaj paluszkami/ przy koazji zobaczył czy jakieś opiłki lub wieksze kawałki szlachetnej stali nie poniewierają sie tam. masz rfację ale 100 i 2500 to najekonomiczniejsza jazda przyznasz racją , no i to nie jest wyścigówka tak jak to moje http://picasaweb.google.pl/rowinxx/MojeAutko# Fajna zmotka I ganiasz tym 100 km/h Edytowane 5 Marca 2010 przez clipp Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rowinx Opublikowano 5 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2010 kilka razy ale w polu bo jak kasztanka zaczyna szaleć na tych 36 cali i 0.8 atm to sobie wyobraź to na asfalcie , nie ma do kąt uciekać , ja tym pykam tak średnio ok 50 w terenie bo mam to wyłącznie do extreemu , jak by ktoś chciał to mogę sprzedać tanio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Dziku_1508 Opublikowano 5 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2010 waga parcha około 2500 kg koni około 120 to jest koń roboczy a nie wyścigówka tym się jezdzi najlepiej do 100km/h , a jak ty parcha tak chłostasz to długo się nim nie na cieszysz odejdzie najpierw czapka a po jej remoncie turbina a jak już to wszystko zrobisz a auto nie będzie działać tak jak wcześniej to wtedy kupisz 3,0 di bo ma 150 koni i zabijesz mu motor w tydzień, tym się jezdzi do 2500 obr i sam się bujnie do tej twojej wymarzonej setki Chodzi mi nie o ściganie się... jak napisałem chodzi mi czy to normalne że do setki dochodzi 35 sek, ludzie Myśle że nawet wyjątkowo biegły znawca miałby problem z ustaleniem przyczyny na odległośc i po tej masie informacji którą podałeś. Może być wszystko i nic. Może ktoś wcześniej grzebał przy pompie, może masz zawalony filtr paliwa, może ..... , może masz zawalony syfem zbiornik paliwa. itd. Może też być znacznie poważniej,- znaczy kosztowniej Znasz historię tego auta, czasami wiedza o przeszłości samochodu bywa bardzo pomocna.Co to znaczy długo wkręca się na obroty ? A wiesz jak szybko na biegu jałowym powinien wkręcać sie na obroty Patrol? Ja nie wiem ale jeżeli takie info będzie Ci pomocne to pójde, odpale Parcha i sprawdzę ile potrzebuje czasu od 0 - 3000 obrotów. Takie diagnozowanie to wróżenie z fusów. Zacznij od rzeczy prostych. Układ paliwowy, - cisnienia na pompie i wtrysków sam nie ogarniesz. Jak wygląda filtr powietrza , zawalony ? Podaj trochę wiecej detali, czy dymi, czy pracuje równo na niskich i wysokoch obrotach , czy motor wydaje dziwne dzwięki itd itp. Popatrz i napisz, a wtedy pewno ktoś cos doradzi /znaczy sie OFFROADER bo wiedza u niego jest pokaźna/ Patrol nie jest pociskiem, nikt pewno z uczestników tego forum nie sprawdzał w ile rozpędzi sie do setki, bo to akurat nie jest najważniejsze jeśli chodzi o Patrola. Nie spinaj się i nie obrażaj Napisz coś więcej - pewnie ktoś pomoże. clipp Dziękuję bardzo za odpowiedź. Nie jestem piratem, ale sprawdzenie przyśpieszenia może wykazać czy silnik pracuje jak należy. To co napisałeś, na pewno okaże się pomocne. Silnik na wysokich obrotach ładnie równo pracuje, na niskich również, ale jak jest zimny to muszę wcisnąć HEAT jeśli się nie mylę, jak tak to przepraszam, pochodzi na HEAT-cie ok 30 sek i chodzi naprawde dobrze, odpala bardzo fajnie, tylko czasem potrzebuje długo zakręcić. Jestem nowym użytkownikiem i chciałbym się po prostu dowiedzieć co nie co od was, nabyć doświadczenie. Dziękuję za czas dla mnie. Sprawdzę to wszystko co zostało opisane. A może inaczej zapytam, ma ktoś dane techniczne dokładne do patrola gr 2.8 td 130KM? pozdrawiam możesz kupić takiego patrola tel leci prawie 400km/h Jestem myśliwym, kupiłem to auto bo bardzo polecał kolega, niektórym naprawde trudno jest zrozumieć że chcę zdiagnozować auto!! Jakbym chciał na rajdy to kupiłbym porshe. Kolejna mało kompetentna osoba Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
clipp Opublikowano 5 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2010 (edytowane) kilka razy ale w polu bo jak kasztanka zaczyna szaleć na tych 36 cali i 0.8 atm to sobie wyobraź to na asfalcie , nie ma do kąt uciekać , ja tym pykam tak średnio ok 50 w terenie bo mam to wyłącznie do extreemu , jak by ktoś chciał to mogę sprzedać tanio Coś na ten temat wiem........., mówisz 38' teraz rozumiem czemu most nie wytrzymał, "przemielony razem z budą", Wał ukręcony, co tam za motor siedzi HUBERTUS, Zaczni od rzeczy najprostrzych. Przedmuchaj kompresorem przewody paliwowe, z otwartym wlewem paliwa, wymień filtr paliwa / jeżeli nie zrobiłeś tego jeszcze/, wyjmij filtr powietrza z puszki i zobacz czy tak samo wchodzi na obroty jak z filtrem. Zrób to samo z zapiętą przepływką, potem z odpietą kostką z przepływki. Potem będziemy zastanawiać się dalej. Zobacz jak wygląda płyn chłodzący, czy nie jest zabrudzony, obejzyj korek - wlew oleju, czy nie masz masła orzechowego na denku korka, wyjmij bagnet i przyjżyj sie olejowi na bagnecie czy nie ma tam czegos a la zarenek kaszki mannej. Jak Parch palił przy ostatnich mrozach???? Czy jak jeżdzisz to sie grzeje ????\ Jakieś manuale są przyklejona na forum Edytowane 5 Marca 2010 przez clipp Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Dziku_1508 Opublikowano 5 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2010 To znaczy auto kupiłem 2 dni temu. Posiadam motocykl to przed kupnem sprawdzałem czy nie ma tej mazi na korku czy bagnecie, sprawdzając nie było jej, sparwdzałem czy podczas pracy silnika nie wydobywało się powietrze ze zbiorniczka na płyn chłodzący, nie wydobywał się więc sugeruję że uszczelka pod głowicą jest ok. Chciałbym go podłączyć pod komputer i zobaczyć. Moje auto pierw do 110000 km było używane przez niemca, a potem przez 10 lat garazowany przez polaka w górach ponieważ za drogi w utrzymaniu, zrobił 10000 km w ciągu 10 lat, po prostu za drogi, kupiony od prywatnej osoby. Osoba dorosła i wydaje mi się że to co mówił to warto było wziąć do siebie. Jutro siądę i zrobię to co polecasz. Dziękuję Tobie bardzo za pomoc. Mam nadzieję że kiedyś mi uda się Tobie pomóć Jak Parch palił przy ostatnich mrozach???? Czy jak jeżdzisz to sie grzeje ????\ Jakieś manuale są przyklejona na forum Przy mrozach jak np koło moich okolic przy -5 stopni to bardzo fajnie tylko że nie równo przez jakiś czas, więc dałem HEAT, po 30 sek fajnie pracował. Silnik się nie grzeje. wskazówka pokazuje ok środek, nie cały. Aha, zapomniałem dodać, przy rurach które prowadzą spod głowicy do intercoolera w jednej rurze przy uszczelce lekko widać ślady oleju. Czyżby intercooler był uszkodzony? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niebora Opublikowano 5 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2010 Witam. Jestem nowym użytkownikiem Nissana Patrola GR 2.8, rocznik 1998. Mam pytanie odnośnie auta. Ile czasu potrzebuje do rozpędzenia się do 100km/h? U mnie wykazuje ok 35 sekund, czy to dużo? Dodam, że koła mają oryginalny rozmiar. A co do pielęgnacji, jest to samochód który poddaję się korozji, czy należałoby teraz po sezonie zimowym wyczyścić zawieszenie i zakonserwować? Jakie mogą być skutki niedziałającego reduktora (4L)?? Pozdrawiam Witam. Mam też 2,8 tdi. Jutro jadę do lasu więc sprawdzę ile mój się rozpędza i Ci napiszę. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
clipp Opublikowano 5 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2010 To znaczy auto kupiłem 2 dni temu. Posiadam motocykl to przed kupnem sprawdzałem czy nie ma tej mazi na korku czy bagnecie, sprawdzając nie było jej, sparwdzałem czy podczas pracy silnika nie wydobywało się powietrze ze zbiorniczka na płyn chłodzący, nie wydobywał się więc sugeruję że uszczelka pod głowicą jest ok. Chciałbym go podłączyć pod komputer i zobaczyć. Moje auto pierw do 110000 km było używane przez niemca, a potem przez 10 lat garazowany przez polaka w górach ponieważ za drogi w utrzymaniu, zrobił 10000 km w ciągu 10 lat, po prostu za drogi, kupiony od prywatnej osoby. Osoba dorosła i wydaje mi się że to co mówił to warto było wziąć do siebie. Jutro siądę i zrobię to co polecasz. Dziękuję Tobie bardzo za pomoc. Mam nadzieję że kiedyś mi uda się Tobie pomóć Poproś do tablicy OFFROADERA - to chodząca encyklopedia z zamiłowania i praktyki, coś podpowie doradzi pomożę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.