BartekZ33 Opublikowano 28 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2012 Wiadomo, ze nie jest to samochód na mega opady śniegu i na zaspy ale po mieście można spokojnie się poruszać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mlynarz86 Opublikowano 28 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2012 (edytowane) Ja już się przygotowałem - kupione w zeszłym roku Michelin Alpin siedzą. Różnica kolosalna w stosunku do letnich jeżeli chodzi o ruszanie na zaśnieżonej drodze i hamowanie. Będzie trzeba jeszcze trochę dociążyć bagażnik i zetka nie będzie się bała zimy Edytowane 28 Października 2012 przez Młynarz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartekZ33 Opublikowano 28 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2012 Ja tam dociążam swoja masą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mlynarz86 Opublikowano 28 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2012 Ja tam dociążam swoja masą Można i tak Poniżej wspomnienie ostatniej zimy. Wystarczy popatrzeć i już się człowiekowi chłodniej robi : Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartekZ33 Opublikowano 28 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2012 W ogóle jak widzę Zetki na fotach w śniegu to tak oporowo nie pasuje, że to szok A jakieś porady nawet najprostrze ? Może komuś się przydadzą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewa_hb Opublikowano 2 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2012 E tam nie pasuje.. Pasuje jak ulał :P A porady? Noc, świeży śnieg duży parking i wio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
13E7 Opublikowano 10 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2013 Pozwole sobie odgrzac. Ktos jezdzi w zime na sprezynach HR? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziubas Opublikowano 10 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2013 da rade Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sajmon_LP Opublikowano 14 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2013 Szykując się do zimy chce zadbać o to, by auto podnieść troszkę wyżej, nie będe wymieniał sprężyn na seryjne, myślałem bardziej o oponach 225/65/18 które podniosą auto wyżej o ok 3,5cm w stosunku do opon które mam 245/45/18 (wyniki z kalkulatora średnicy opon) tak więc te 35mm byłoby ok. Pytanie jednak brzmi jak się będą miały opony o takim profilu ? o tył się nie martwie bo zawsze mogę wyjąć dystane i trzeć nie będzie, gorzej być może z przodem. Jakie balony montowaliście do swoich zetek i było ok ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bydle Opublikowano 15 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2013 Tym autem nie jezdzie sie zima...bo to grzech. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawell31 Opublikowano 15 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2013 sajmon coś powaliłeś chyba z tym kalkulatorem. Podjedź gdzieś na wulkanizacje i zobacz jakie wielkie są 225/65/18. Albo do jakiegoś właściciela murano bo tam są takie koła. 225/50/18 by uszło:D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
driver_kaskader Opublikowano 15 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2013 ja swoją 350 tkę miałem trzymać w garazu dlatego kupiłem na zime meganke ale na przodzie mam nowe zimówki wiec do tyłu jednak się skusze i też kupię jakieś opony tylko pytanie jaki rozmiar założyć do oryginalnych felg 18" ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomoakatomi Opublikowano 15 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2013 na przod na zimie proponuje 245 przod i tyl 255 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawell31 Opublikowano 16 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2013 za szerokie na zimę. będzie Ci auto stało w miejscu zamiast jechać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sajmon_LP Opublikowano 16 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2013 im węższe tym lepiej się auto prowadzi i mniejsze ryzyko zakopania. fizyka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
driver_kaskader Opublikowano 17 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2013 (edytowane) No właśnie do jeepa kupiłem sobie 225 zamiast seryjnych 235 i miałęm wrażenie że lepszym wyborem jednak są szersze gumu bo mają większą powierzchnię ? 235 podejdzie na oryginalną felgę ? Edytowane 17 Października 2013 przez driver_kaskader Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawell31 Opublikowano 19 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2013 Ja w navarze miałem na ziemię 265 i było dobrze, trochę cięższe auto i wieksza średnica całego koła. Ale g35 latam na 225 i jest w sam raz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kyo Opublikowano 4 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2013 Wielka prośba od początkującego - jakie wybrac opony do 350z ( fabryczne zawieszenie ) na zimę? Pytam głównie o rozmiary - tabelka w aucie pokazuje mi że powinny być 225/45R18 i 245/45R18 ale martwie się, że za szerokie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hot_rider Opublikowano 4 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2013 ja miałem 255 i było ok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
driver_kaskader Opublikowano 24 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2014 (edytowane) kupiłem 2 x pirelli sotzero 245/45 r18 po 250zł za sztuke 2 letnie na dodatek 7,6 MM bieżnika wiec mogę polecić aczkolwiek te opony nie robią szału na suchym. Jako że zima sie zbliża opony na przód już kupiłem Nokiany WR2 teraz pasuje założyć na tył coś ale po doświadczeniu z fatalnymi Pirelli SottoZero chce założyć opony z kolcami, kto z was użytkował ? Jakie opinie ? Ps. wiem że nie wolno ich w PL stosować Edytowane 24 Września 2014 przez driver_kaskader Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Doodek Opublikowano 27 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2014 (edytowane) kupiłem 2 x pirelli sotzero 245/45 r18 po 250zł za sztuke 2 letnie na dodatek 7,6 MM bieżnika wiec mogę polecić aczkolwiek te opony nie robią szału na suchym. Jako że zima sie zbliża opony na przód już kupiłem Nokiany WR2 teraz pasuje założyć na tył coś ale po doświadczeniu z fatalnymi Pirelli SottoZero chce założyć opony z kolcami, kto z was użytkował ? Jakie opinie ? Ps. wiem że nie wolno ich w PL stosować Nie umiem uzywac tego gównianego edytora albo w chromie nie działa... w każdym razie chciałem odpowiedzieć co następuje Ja kupilem Continentale 245/45 18 i chyba na przód kupie 225... Czy lepiej 205? Co do tych kolcy to ja bym uważał, na suchej drodze bedzie słychać i misiaczki na bank sie przyczepią Edytowane 27 Września 2014 przez Doodek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daniel.tymek Opublikowano 27 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2014 205? Chyba idziesz w złą stronę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
madmen Opublikowano 28 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2014 na śniegu węższe opony sprawują się lepiej. Węższa opona wywiera większe ciśnienie na luźną powłokę i ma większe szanse przebić się do bardziej przyczepnego podłoża poniżej. Ja już 2 zimy przejeździłem na takim zestawie: przód R18 215 / 55 tył R18 225 / 50 średnica przednich kół jest zwiększona, dzięki czemu przód się podnosi o ponad cm chyba, z tyłu natomiast zachowałem fabryczną średnicę koła co by w najmniejszym stopniu zakłucać działanie kontroli trakcji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jakub350 Opublikowano 28 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2014 Ja kupiłem na zime nowe continentale 255/45R18 i na sniegu jest kiepsko bo są za szerokie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daniel.tymek Opublikowano 28 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2014 (edytowane) Węższe opony będą sprawowały się w zimę lepiej ba nawet weźmy pod uwagę lato i Subaru BRZ/Toyotę GT86 ,które to nie głupio driftuje właśnie dzieki weższym oponom ,ale raz wygląda to mało męsko ,dwa nasze zetki mają spora wagę ,lata sie nimi szybciej niż rodzinnym kombi więc czy u Nas ta reguła się sprawdza?Czym szersze opony tym krótsza droga hamowania. Ja mam na zimę tył Pirelli 255 przód continentale 225 i jeździło mi się dobrze. Zobaczymy może jak spadną większe śniegi to będe narzekał. Zeta i w zimę musi ładnie wyglądać Edytowane 28 Września 2014 przez daniel.tymek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.