OFF-ROADER Opublikowano 16 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2009 dzięki. mam na oku takiego GR z 96r. 2.8TD właśnie długiego, 4.2 nie udało mi się znaleźć. Mam nadzieję że 12 letni się nie rozsypie jak go zacznę przerabiać Nie rozsypie się Pilnuj chłodnicy ... dbaj o temperaturę płynu chłodzącego Będzie Ci długo służył Mosty , skrzynie są praktycznie pancerne Części w znośnej cenie , jest dużo zamienników , dużo używek Sprawdź go dobrze przed zakupem pod względem technicznym Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość seemann Opublikowano 16 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2009 taki mam zamiar, ale chcę to zrobić za pomoca jakiegoś serwisu, bo sam się nie znam - właściciel się zgodził żeby pojechać do serwisu i obejrzeć, ale nie wiem czy lepszy ASO Nissana (cena x 10), czy może jakiś specjalizujący się w 4x4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OFF-ROADER Opublikowano 16 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2009 czy może jakiś specjalizujący się w 4x4 Zdecydowanie lepszy będzie warsztat 4x4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość seemann Opublikowano 17 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2009 Poszukaj Patrola Y61 2.8 Ideałem byłby Y60 z końcówki produkcji z motorkiem 4.2 D Najbardziej uniwersalny będzie długi Można pobawić się w błocie i świetnie sprawdza się na wyprawach Witam, oglądałem dziś Patrola Y60 Long z 96, bardzo ładny egzemplarz, tylko jakoś tak miałem wrażenie że dość wąski jest w środku, jadąc w zasadzie opierałem się ramieniem o drzwi. Czy jest jakaś zasadnicza różnica poza ceną miedzy modelem Y60 a Y61? Kolega ma z 1999, mam wrażenie że nieco więcej w nim miejsca dla kierowcy - czy są jeszcze jakieś plusy ponadto? Cena generalnie między rocznikiem 96 a 99 to średnio 8-10 tys. więcej... pozdrawiam seemann Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OFF-ROADER Opublikowano 17 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2009 Cena generalnie między rocznikiem 96 a 99 to średnio 8-10 tys. więcej... Jak możesz dołożyć to bezapelacyjnie szukaj Y61 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość seemann Opublikowano 18 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2009 Jak możesz dołożyć to bezapelacyjnie szukaj Y61 nie no, tyle to wiem - jak mogę dołożyć to i mogę szukać rocznika 2006 za ponad stówkę ;-) rzecz w tym czy top rzeczywiście taki skok między Y60 a Y61 i jeśli tak, na czym polegają główne atuty tego drugiego np. 1 999 w porównaniu do takiego staruszka z 1996? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OFF-ROADER Opublikowano 18 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2009 rzecz w tym czy top rzeczywiście taki skok między Y60 a Y61 i jeśli tak, na czym polegają główne atuty tego drugiego np. 1 999 w porównaniu do takiego staruszka z 1996? Tak naprawdę głównie to budą ... moim zdaniem jest znacznie wygodniejsze Dół jest identyczny ... jakieś śladowe zmiany w osprzęcie silnika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
volvo144 Opublikowano 21 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2009 Witam! Proszę o informację czym różni się silnik 2.8 z GR Y60 w stosunku do 2.8 z Y61 po 1997 roku. Czy silnik włożony do "nowej budy" to inna konstrukcja? Na co należy zwrócić szczególną uwagę przy zakupie wozu z tym silnikiem? Czy na prawdę są one wrażliwe aż tak na przegrzanie? Pozdrawiam Marcin Mierzejewski, Gdańsk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OFF-ROADER Opublikowano 21 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2009 Proszę o informację czym różni się silnik 2.8 z GR Y60 w stosunku do 2.8 z Y61 po 1997 roku. Czy silnik włożony do "nowej budy" to inna konstrukcja? Czy na prawdę są one wrażliwe aż tak na przegrzanie? Tak naprawdę niczym .... dorzucili interculer , zwiększyli lekko moc ze 116 bodajże do 130 koni. Tak .... są bardzo wrażliwe na przegrzewanie .... duża głowica lubi pękać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
volvo144 Opublikowano 21 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2009 Tak naprawdę niczym .... dorzucili interculer , zwiększyli lekko moc ze 116 bodajże do 130 koni. Tak .... są bardzo wrażliwe na przegrzewanie .... duża głowica lubi pękać Hmmm, Niedobrze, nielatwo bedzie znalezc dobry egzemlarz Patrola do 43kzl. Pozdrawiam MM [ Dodano: Czw 29 Sty, 2009 22:01 ] No i... znalazlem (chyba) Patrola z 2000 roku, silnik 2.8 litra. Chce sie umowic na ogledziny przedzakupowe w serwisie Nissana. Na co KONIECZNIE trzeba zwrocic uwage przy zakupie tego modelu? Sa jakies charakterystyczne "punkty kontrolne"?? Pozdrawiam MM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Raymund Opublikowano 31 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2009 siema, a co sadzicie o Gr z 2005? kupowac, nie kupowac? zalety i wady Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OFF-ROADER Opublikowano 31 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2009 siema, a co sadzicie o Gr z 2005? kupowac, nie kupowac? zalety i wady Z 2005 roku to już GU4 ... ... brać , polecam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Raymund Opublikowano 31 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2009 Hmmm brac brac ok,tylko tyle sie nasluchalem jego wybuchowosci podczas jazdy po trasie ze zaczynam fisiowac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OFF-ROADER Opublikowano 31 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2009 Hmmm brac brac ok,tylko tyle sie nasluchalem jego wybuchowosci podczas jazdy po trasie ze zaczynam fisiowac. Patrol nie lubi stałych wysokich prędkości autostradowych Będziesz śmigał 130 to nic Ci się nie stanie Jak chcesz jeździć szybciej to polecam M5 :one: [ Dodano: Sob 31 Sty, 2009 16:01 ] Hmmm brac brac ok,tylko tyle sie nasluchalem jego wybuchowosci podczas jazdy po trasie ze zaczynam fisiowac. Zawsze możesz swój zespół napędowy sprzedać i kupić wieczny TD42Ti http://www.allegro.pl/item543612134_fabryc...rol_td42ti.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
volvo144 Opublikowano 31 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2009 Proszę o informację czym różni się silnik 2.8 z GR Y60 w stosunku do 2.8 z Y61 po 1997 roku. Czy silnik włożony do "nowej budy" to inna konstrukcja? Czy na prawdę są one wrażliwe aż tak na przegrzanie? Tak naprawdę niczym .... dorzucili interculer , zwiększyli lekko moc ze 116 bodajże do 130 koni. Tak .... są bardzo wrażliwe na przegrzewanie .... duża głowica lubi pękać No to zapytam inaczej? Czy wybierac silnik 2,8 l (R6) czy juz 3l (R4) po 2000 roku? Ktory jest przyjemniejszy w eksploatacji (nie patrzac na mankamenty typu glowica, tloki...) Pzdr MM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Raymund Opublikowano 31 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2009 Patrzylem troche za Toyota,ale duzo drozsze,tak o 5 lat. BMW to nie dla mnie. Te 130 to nie tak zle,na tego potwora,ale przez dwadziescia godzin?Caly czas mam watpliwosci. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OFF-ROADER Opublikowano 31 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2009 No to zapytam inaczej? Czy wybierac silnik 2,8 l (R6) czy juz 3l (R4) po 2000 roku?Ktory jest przyjemniejszy w eksploatacji (nie patrzac na mankamenty typu glowica, tloki...) Pzdr MM 3.0 żwawszy zdecydowanie ale ryzyko duże jak na ten rocznik Jak w tym dowcipie .... Bzyknąć tygrysa .... przyjemność mała a ryzyko duże 2.8 zdecydowanie słabszy ale o niebo pewniejszy [ Dodano: Sob 31 Sty, 2009 17:27 ] Patrzylem troche za Toyota,ale duzo drozsze,tak o 5 lat. BMW to nie dla mnie. Te 130 to nie tak zle,na tego potwora,ale przez dwadziescia godzin?Caly czas mam watpliwosci. Napisz do czego będzie Ci potrzebne te autko Postaram się coś doradzić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Raymund Opublikowano 31 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2009 Do pracy,bo to duze i ladne,w trase dwa razy w roku,blotko w zaleznosci od czasu i mozliwosci. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OFF-ROADER Opublikowano 31 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2009 Do pracy,bo to duze i ladne,w trase dwa razy w roku,blotko w zaleznosci od czasu i mozliwosci. Będziesz zadowolony z 3.0 ... nie katuj go na autostradach to będzie Ci służył Jak do pracy i na wiele lat to kup GU4 wywal 3.0 i kup nowy zestaw TD42Ti lub inny uzywany 4,2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Raymund Opublikowano 31 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2009 Ok. dzieki. I TEGO BEDE SIE TRZYMAL! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
volvo144 Opublikowano 9 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2009 Witam! Jakie skrzynie automatyczne były montowane w Patrolach 3.0 i jak z ich "wytrzymałością" eksploatacyjną? Pytam bo mam na oku wooz z ASB... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bullet Opublikowano 9 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2009 Witam!!! Chce kupić samochód terenowy do użytku uniwersalnego oraz z dedykacja na wyprawy. Wpadł mi w oko i niejednokrotnie był mi polecany Partol GR Y60 long. I tak wertuje ten Internet,wertuje i znalazłem takie cudeńko. Wiadomo ze samochód najpierw trzeba obejrzeć, pomacać, przejechać się itp. Ale mam prośbę, aby ktoś rzucił okiem na samochód z tego linka http://otomoto.pl/nissan-patrol-gr-y-60-2-...g-C7695639.html I podzielił się swoimi spostrzeżeniami . za wszelki info i sugestie wielkie dzięki. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OFF-ROADER Opublikowano 11 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2009 Witam!!! Piszesz o wyprawach ... jak dalekich :?: ... odpicowany lekko Trzeba jechać i na miejscu zweryfikować , jedź najlepiej z mechanikiem , który zna się na Patrolach . Do jazdy wokół komina się nadaje :one: Ciężko znaleźć dobry egzemplarz z tych lat W przebieg też nie wierz dodaj sobie z 200 Lepiej dołożyć parę groszy i kupić coś świeższego ... ale to moje subiektywne zdanie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Missiek Opublikowano 12 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2009 Witam. Chce kupic Patrola GR Y61 Long, bardzo proszę Was o opinie dotyczące silnika, a mianowicie, czy lepiej kupic 2,8TD (97-00), czy lepiej kupic 3,0Di (00-02). Który silnik jest bardziej wytrzymały, który bardziej usterkowy, jakie mają wady i zalety, i który lepiej spisze się do ciągania przyczepy (ok.900 kg). Na co zwracac uwagę przy kupnie, co posprawdzac, gdzie zajrzec, itp? Trochę już poczytałem, ale sam nie wiem co jest lepsze... Nie mam finansów, żeby kupic 2003 rok, samochód będzie mi potrzebny głównie do jazdy po mieście, ale też trasa. Chciałem też nim ciągnąc przyczepe campingową, np. 1500 km, także na pewno więcej niż 110 km/h nie będzie jeżdził. Znalazłem jeden ciekawy egzemplarz, co o nim sądzicie? http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C7479759 Z góry dziękuję za odpowiedź. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OFF-ROADER Opublikowano 12 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2009 Z góry dziękuję za odpowiedź.Pozdrawiam. Ten z ogłoszenia wygląda sympatycznie ... jeżeli ma wiarygodną przeszłość serwisową jest wart uwagi ... jednak musisz się liczyć z faktem że silnik z tego roku to loteria [ wybuchnie lub nie ] Skłaniał bym się bardziej do poszukiwania autka z silnikiem 2.8 Wybór należy do Ciebie .... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.