RAAAD Opublikowano 21 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2014 Jestem właśnie po wymianie czujnika, kupiłem czujnik boscha od opla za 105zł. Identyczny czujnik co bosch jest również czujnik delphi. Ma identyczne wymiary i oporność, jest około 20złotych tańszy. Wtyczki wcale nie trzeba obcinać i lutować, wystarczy obciąć plastik do okoła pinów oraz piny troche przypiłować i wszystko jest git malina Może podaj nr katalogowy twojej części czy jakieś foto jak masz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misiek9410 Opublikowano 22 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2014 bosh 0 281 002 138 jest to ten czujnik a zdjęcia wtyczki wrzucę jutro 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RAAAD Opublikowano 22 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2014 Dzięki Pewnie innym też się przyda Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Suporeks Opublikowano 18 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2014 I ja dziękuję Wymieniłem czujnik położenia wału właśnie na ten bosch'owski (dwa posty wyżej), który co prawda trzeba sporo przeszlifować, by pasował, ale jak dotąd silnik pracuje stabilnie, nie zdarzają mu się niepokojące skoki obrotów, występujące przed wymianą. Jeszcze raz, wielkie podziękowania, szczególnie za info o pasującym zamienniku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
now12300 Opublikowano 27 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2014 Witam morze ktoś udzieli mi porady w mojej primie p11 td 98r na zimnym silniku wszystko jest ok pracuje silnik równo ,gdy tylko się zagrzeje przejadę po paru minutach falują obroty ,Przyśpieszenie jest ok nie kopci nie dymi przy tym dławieniu tylko te obroty falujące.Wtrysk sterujący wymieniony po regeneracji,pompa wtrysku wymieniona diagnostyka wykazała ok pali na dotyk (ciepły zimny) moc przyśpieszenia są ,sprawdzałem ten czujnik położenia wału ma zmienne wartości wachluje od 0,9 do -1,3(podczas pracy na wolnych obrotach).Czy to morze być powód tych wachlowań na biegu jałowym ???Panowie doradźcie czytam te wasze posty i sporo się dowiedziałem .Dodam tylko że nie pokazuje mi żadnego błędu prócz kontrolki ABS (BRAK PRAWEGO PRZEDNIEGO CZUJNIKA).Po rozłączeniu czujnika wału i i odpaleniu dodał sam gazu i zgasł,zresetowałem zworką tak jak pisaliście wyskoczył błąd 47 skasowałem i chek zgasł ale obroty nadal falują TYLKO przy ciepłym silniku .Z rana na zimnym 10 min ekstra jak szwajcar zagrzeje się i znowu to samo.Nie wiem czy może to być ten czujnik wału.????? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
and_pec Opublikowano 27 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2014 Ciekaw jestem jak odpaliłeś traktora po odpięciu czujnika. Jeśli czujnik jest cały (nie skorodowany) to zajmij się kątem wtrysku i rozrządem po stronie pompy, może ci przestawili przy wymianie pompy 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
now12300 Opublikowano 28 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2014 Witam morze ktoś udzieli mi porady w mojej primie p11 td 98r na zimnym silniku wszystko jest ok pracuje silnik równo ,gdy tylko się zagrzeje przejadę po paru minutach falują obroty ,Przyśpieszenie jest ok nie kopci nie dymi przy tym dławieniu tylko te obroty falujące.Wtrysk sterujący wymieniony po regeneracji,pompa wtrysku wymieniona diagnostyka wykazała ok pali na dotyk (ciepły zimny) moc przyśpieszenia są ,sprawdzałem ten czujnik położenia wału ma zmienne wartości wachluje od 0,9 do -1,3(podczas pracy na wolnych obrotach).Czy to morze być powód tych wachlowań na biegu jałowym ???Panowie doradźcie czytam te wasze posty i sporo się dowiedziałem .Dodam tylko że nie pokazuje mi żadnego błędu prócz kontrolki ABS (BRAK PRAWEGO PRZEDNIEGO CZUJNIKA).Po rozłączeniu czujnika wału i i odpaleniu dodał sam gazu i zgasł,zresetowałem zworką tak jak pisaliście wyskoczył błąd 47 skasowałem i chek zgasł ale obroty nadal falują TYLKO przy ciepłym silniku .Z rana na zimnym 10 min ekstra jak szwajcar zagrzeje się i znowu to samo.Nie wiem czy może to być ten czujnik wału.????? Absolutnie sam wymieniałem pompę wtryskową pilnowałem znaków ustawiłem te dwa punkty jak trzeba co do milimetra powiedzmy ,kolo zębate od pompy było zablokowane wsadziłem w jeden z sześciu otworów pręt identycznej średnicy, pompę z wieloklinem ustawiłem w takim samym położeniu że przy wkładaniu wskoczył wieloklin z pompą równiutko do koła zębatego i potem tylko dokręcona nakrętka od tego koła i ok.Po odpowietrzeniu pompką od paliwa troszkę problemy były z odpaleniem ale pompę która jest przykręcona na trzy śruby przesunołem do przodu w stronę kierowcy i gitara pali na dotyk ,a wcześniej miałem dławienie i siwy dym przy starej pompie nie wspomne że ciężko palił na ciepłym ,przy tej całej operacji miałem schemat rozrządu więc nie ma mowy o przestawieniu.Wtrysk mam po regeneracji w kawalerii zebrzydowskiej oddałem stary przysłali mi nowy po regeneracji z gwarancją 4 lata na papierze ,po diagnostyce u znajomego mechanika stwierdził iż kąty i zakres pracy wtrysku jest super w porównaniu ze starym,gdy trzeba było młotkiem stuknąć aby była chwilowa reakcja.Dodam że wymieniłem jeszcze arternator bo też padł po wymianie ok napięcie podczas pracy 14.3 v czyli ładuje.Nie wiem czemu ta anomalia na ciepłym silniku z falowaniem obrotów bardzo znikomym nie wielkim 30-80 obrotów (ale jest jednak).Na zimnym jak wspominałem jak ręką odjoł . Absolutnie sam wymieniałem pompę wtryskową pilnowałem znaków ustawiłem te dwa punkty jak trzeba co do milimetra powiedzmy ,kolo zębate od pompy było zablokowane wsadziłem w jeden z sześciu otworów pręt identycznej średnicy, pompę z wieloklinem ustawiłem w takim samym położeniu że przy wkładaniu wskoczył wieloklin z pompą równiutko do koła zębatego i potem tylko dokręcona nakrętka od tego koła i ok.Po odpowietrzeniu pompką od paliwa troszkę problemy były z odpaleniem ale pompę która jest przykręcona na trzy śruby przesunołem do przodu w stronę kierowcy i gitara pali na dotyk ,a wcześniej miałem dławienie i siwy dym przy starej pompie nie wspomne że ciężko palił na ciepłym ,przy tej całej operacji miałem schemat rozrządu więc nie ma mowy o przestawieniu.Wtrysk mam po regeneracji w kawalerii zebrzydowskiej oddałem stary przysłali mi nowy po regeneracji z gwarancją 4 lata na papierze ,po diagnostyce u znajomego mechanika stwierdził iż kąty i zakres pracy wtrysku jest super w porównaniu ze starym,gdy trzeba było młotkiem stuknąć aby była chwilowa reakcja.Dodam że wymieniłem jeszcze arternator bo też padł po wymianie ok napięcie podczas pracy 14.3 v czyli ładuje.Nie wiem czemu ta anomalia na ciepłym silniku z falowaniem obrotów bardzo znikomym nie wielkim 30-80 obrotów (ale jest jednak).Na zimnym jak wspominałem jak ręką odjoł . Znalazłem powód satysfakcja gwarantowana (wyjeździłem do zera paliwo , I zatankowałem nowego na Shelu lepszego ) jak rękom odjoł, zero paliwa na okazjonalnych stacjach za 5 zł olej napędowy połakomiłem się i mam za swoje .Paliwo to podstawa dobre rzecz jasna.Nie falują obroty (nawet na ciepłym chodzi jak szwajcar ).Traktomaniak pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 28 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2014 Znalazłem powód satysfakcja gwarantowana (wyjeździłem do zera paliwo , I zatankowałem nowego na Shelu lepszego ) jak rękom odjoł, zero paliwa na okazjonalnych stacjach za 5 zł olej napędowy połakomiłem się i mam za swoje .Paliwo to podstawa dobre rzecz jasna.Nie falują obroty (nawet na ciepłym chodzi jak szwajcar ).Traktomaniak pozdrawiam. A już od dawna i wszędzie są artykuły "Samochód diesel - zapomnij o oszczędnościach". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zylozbindugi Opublikowano 8 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2014 Ciekaw jestem jak odpaliłeś traktora po odpięciu czujnika. Jeśli czujnik jest cały (nie skorodowany) to zajmij się kątem wtrysku i rozrządem po stronie pompy, może ci przestawili przy wymianie pompy Ja jeżdze na odłączonym czujniku już prawie rok, normalnie mi odpala, tylko właśnie obroty falują... może wiecie gdzie można w miarę tanio? czy wogóle nowy czujnik dostanę do 400zł, bo od opla próbowałem rzeźbić i 70 zł poszło się je... nie działa... bo już trochę mnie męczy jazda na odłączonym czujniku... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawa Opublikowano 8 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2014 (edytowane) Ja będę rozbierał swojego traktorka to czujnik oryginał 100% sprawny byłby na sprzedaż Edytowane 8 Września 2014 przez Gawa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RAAAD Opublikowano 9 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2014 A jaka byłaby cena? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawa Opublikowano 9 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2014 patrząc na dostępność i ceny na allegro i jak by wyszedł bez problemu z silnika bo auto jeszcze jeździ to tak myślę ok. 200zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zylozbindugi Opublikowano 11 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2014 Ja będę rozbierał swojego traktorka to czujnik oryginał 100% sprawny byłby na sprzedaż No to daj mi znać jak będziesz wyjmował czujnik, chętnie kupię... w razie czego tel. 798951676 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawa Opublikowano 11 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2014 (edytowane) ok. zaklepuję dla Ciebie czujnik, aby tylko dało się go wyjąć, ale przy silniku nie rdzewieje tak jak w piastach koło czujników ABS. Edytowane 11 Września 2014 przez Gawa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
falbinho4 Opublikowano 19 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2014 Witam, mam takie pytanko bo wszędzie piszecie że cos trzeba przyszlifowac tylko pytanie co? i w ktorym dokładnie miejscu. Zakupiłem czujnik Oplowski Bosha i jutro wybieram sie do mechaniora. Czekam na podpowiedzi ! thx ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RAAAD Opublikowano 19 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2014 Jak na foto widać troche trzeba ten oplowski czujnik żeby można ja połączyć z nissana kostka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
falbinho4 Opublikowano 19 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2014 Ale gdzie w ktorym miejscu ??? Bo jakos nie wiem bardzo o cochodzi póki jutro nie wyciągne staregov:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marlos90 Opublikowano 20 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2014 kostka / złącze nie pasuje także musisz przełożyć ze starego i polutować kable oraz obudowę czujnika musisz przytrzeć papierem ściernym bo nie włożysz w blok czujnika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
falbinho4 Opublikowano 21 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2014 (edytowane) Kostka przy lekkiej przeróbce pasuje no i trzeba było wyrównac ten czujnik własnie tak jak mówicie i te schodki diaksem wyrównać na chwile obecną wszystko pieknie działa . Temat MEGA POMOCNY Edytowane 21 Września 2014 przez falbinho4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RAAAD Opublikowano 27 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2014 Mam mały problem i potrzebuje Waszej pomocy. A problem dotyczy połączenia kabli z nowym oplowski czujnikiem nr co jest w 102 poście. Nie nacinałem koszulki i nie sprawdzałem kolorów na tym oplowskim czujniku. Na moim są kolory stojąc przed silnikiem od lewej brązowy,pomarańczowy i biały, teraz sprawdzałem przy latarce pod chmurką kolory i to jest kostka z wiązki silnika. A na czujniku moim są kolory też od lewej czarny ,biały ,czarny lub ciemny siwy. I mam prośbę jaka ma być konfiguracja połączenia kolorów żeby wszystko grało jak należy? Czy wystarczy doszliwować kostkę i ją podłączyć ekran z ekranem wg 3 zdj w poście 102? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wyremontuj.dom Opublikowano 5 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2015 Super , działa w 100 procentach sam dziś sprawdzałem. Wielkie dzięki za udostępnienie zdjęć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czarek_88 Opublikowano 10 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2015 Witamzamontowałem ten zamiennik od opla firmy delphii teraz tak na starym czujniku miałem kable koloru biały czarny i ciemno szary, natomiast na oplowskim żółty czerwony i czarny.Nie wiem który kabel to tzw "ekran" o którym piszecie, nie wiem co to jest i jak go odróżnić bo kable wygladają od środka tak samo, a koledzy kazaliście podłączyć to w taki sposób że czarny z czarnym biały z żółtym i ten "ekran" z "ekranem" na to wychodzi że u mnie ten ekran to ciemno szary a w nowym czujniku czerwony i tak podłączyłęm.I teraz tak auto odpaliło ale kuleje na wolnych obrotach i dalej nie pali sie przy włączaniu zapłonu kontrolka check - nie można wywołac odczytu błędów.Co mam poprawić prosze o podpowiedzi może źle kable podłączyłem , dajcie jakies podpowiedzi , pozdrawiam i dziękuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mateusz_P11_144 Opublikowano 10 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2015 dalej nie pali sie przy włączaniu zapłonu kontrolka check - nie można wywołac odczytu błędów. A wcześniej szło wywołać i się zapalała? 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czarek_88 Opublikowano 11 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2015 A wcześniej szło wywołać i się zapalała? NIE, bo kupiłem go kilka dni temu głupiał na wolnych obrotach i po 10 km zdechł i obstawiłem czujnik położenai wału który rzeczywiście był zniszczony i nie wiem czy dobrze podłączyłem te kabelki bo sugerowałem się tymi kolorami od boscha a ja mam delphi, chyba że te falowanie obrotów ustanie jak pisali niektórzy co mieli taki problem że po jakims czasie zaczął chodzić dobrze, no ale pozostaje brak checka... Podpowie ktoś jak z tymi kolorami w czujniku delphi jak je podłączyć z oryginalną kostką ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mateusz_P11_144 Opublikowano 12 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2015 Skoro wcześniej nie szło i nie zapala się podczas zapłonu to albo masz specjalnie wyjętą żaróweczkę albo się spaliła- bo ikonka MUSI ZAWSZE się zapalić podczas rozruchu niezależnie od awarii. Później gaśnie jak jest ok i pali się stale jak coś nie halo. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.