lemmy69 Opublikowano 17 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2011 pół stopnia na 5 cm - to właściwie nic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 17 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2011 no nie zupełnie to 30% całego zakresu PK w jakim się masz mieścić, jeszcze gorzej w przypadku WSZ bo to się zmienia najbardziej cały zakres dla WSZ to 1°30' .... pozatym zależy w którym miejscu ustawiania byłeś, bo jak na minimum to kiepsko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość terranosaur Opublikowano 10 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2012 ja wszystko dobrze zrobicie to efekt bedzie taki ;D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 12 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2012 oby nie ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Koval Opublikowano 13 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2012 ... ale lustereczko na lewym błotniczku wymiata Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Javka Opublikowano 23 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2012 Witam,jestem w trakcie remontu T1 ( odtwarzanie ramy i nadwozia) i zastanawiam się na podniesieniu nadwozia od 3-5cm,no i mam pytanie co z kolumną kierowniczą,trzeba przedłużać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 23 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2012 (edytowane) przy 40mm wystarcza, ale .. mimo to planuje dołożyć dystanse. Edytowane 23 Stycznia 2012 przez hugh_h Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kylo_k2 Opublikowano 23 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2012 Witam,jestem w trakcie remontu T1 ( odtwarzanie ramy i nadwozia) i zastanawiam się na podniesieniu nadwozia od 3-5cm,no i mam pytanie co z kolumną kierowniczą,trzeba przedłużać? witaj ja podniosłem swojego o 5cm na budzie. do zrobienia dodatkowo to mocowanie zderzaków wlew paliwa mi wystarczył nic nie robiłem, kolumna kierownicza powinna być ok ale sprawdź na wieloklinie czy ci starczy u mnie zostało bardzo dużo więc nic nie robiłem. Przewody hamulcowe jak masz w dobrym stanie to trochę trzeba podgiąć jak w złym to szybko się zweryfikują przy doginaniu. Posprawdzaj miejsca mocowań poduswzek do budy w szczególności te z przodu bo mogą być do weryfikacji. Jeszcze trzeba przerobić nocowanie plastiku na chłodnicy tak żeby wisko nie obcierało ale to kosmetyczny zabieg. więcej nie pamiętam. A z lewarkami też nic nie trzeba robić. A tak ogólnie to nie jest dużo roboty a efekt rewelacyjny, po tym zabiegu i podkręceniu drążków powinny wejść koła 32' a 33' jak delikatnie podetniesz przednie błotniki w okolicy drzwi/próg. powodzenia i załóż wątek z remontu i postępu prac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 23 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2012 z chłodnicą to sie nie zgodze trzeba całą opuścić, żeby nie tracic wydajności chłodzenia, z leawrkami a w sumie z lewarkiem od reduktora musiałem sie pobawic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kylo_k2 Opublikowano 23 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2012 (edytowane) z chłodnicą to sie nie zgodze trzeba całą opuścić, żeby nie tracic wydajności chłodzenia, z leawrkami a w sumie z lewarkiem od reduktora musiałem sie pobawic zapomniałem dopisać o opuszczeniu chłodnicy ale to oczywiste. opuszczasz chłodnicę i poprawiasz położenie plastiku chyba że go nie masz ale uważam że lepiej jak jest. W TI nie będziesz miał problemu z lewarkami. a tak przy okazji właśnie dostałem e-mail od eskapady4x4 podobno mają mieć w ofercie zawieszenie do terrano +80mm Trail master by Mass. za niecałe 3300. jutro do nich zadzwonie i dowiem się co wchodzi w skład zestawu. Edytowane 23 Stycznia 2012 przez Kylo_k2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 23 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2012 (edytowane) a ja w d21 miałem .... i to przy 4cm, bo inaczej było tak .. guma przeszkadzała w 4l a kolumne to chyba 2cm wysunąłeś ? u mnie z tyle wychodziło. naginanie przewodów i naciąganie wężyków to taka troche robota na odwal sie... ale kto co lubi wiecej fotek pod linkiem w podpisie ... Edytowane 23 Stycznia 2012 przez hugh_h Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kylo_k2 Opublikowano 23 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2012 przewody z przodu masz ułożone w spiralkę, co do tyłu to się nie wypowiem bo założyłem nowe więc dopasowałem nowy przewód. a i jeszcze trzeba przerobić uszy do linek ręcznego (muszą być dłuższe). Jak widać D21 jest inny od WD21 a przede wszystkim mają ine silniki nie wiem jak ze skrzynią (jest inna ????). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 23 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2012 skrzynia ta sama wiec wajchy te same td25 i td27t (bez I ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kylo_k2 Opublikowano 23 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2012 tak ze zdjęcia trochę inaczej te gumy wygladają takie jakby mniejsze niż w TI. podsumowując: Podniesienie WD21 z silnikiem td27t to bajka, jak autko jest w dobrym stanie to jak zabawa w lego jak stan jest zły to może się to skończyć tak jak u mnie, czyli generalnym remontem ale zapewniam że auto warte zachodu bo jest ich co raz mniej a te które są to w 80% nie są zbytnio zadbane a wręcz powiedziałbym że są katowane do granic wytrzymałości (tanie w zakupie do katowania). oto przykład http://otomoto.pl/nissan-terrano-C22613078.html Jedno mnie jeszcze zastanawia na rynku amerykańskim pathfinder (terrano I) jest autem wysoko cenionym, części tuningowych jest do niego od groma, a w europie jest to autko zepchnięte na dalszy plan. Taki mały off topic. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 23 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2012 (edytowane) to jak offtopujemy to jakby ktoś się chciał zrzucić na anglika ... ja potrzebuje silnik i skrzynie może ktoś chlałby ramę ..blachę ? czy ja dobrze widzę ze ten trail master to jest na dystansach pod sworznie wahacza ? a jeśli chodzi o remont to może cie zainteresuje http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/81442-moj-prywatny-watek-pickupowy/?do=findComment&comment=836831 Edytowane 23 Stycznia 2012 przez hugh_h Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 24 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2012 o to widzę że konkretna robota Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zakula81 Opublikowano 24 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2012 o to widzę że konkretna robota no troche jest grzebania no ale.... jak sprzedam graty co mi zostaną to finansowo bedzie ok no i efekt mysle, ze dobry takze jak ktos czegos potrzebuje, jakis czesci to pytac na maila Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 24 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2012 myślę że każdy ogranietny w temacie to wie jak most doczepić do reszty ... chyba problem tkwi w ustawaniu kątów wyprzedzenia i podłączeniu drążków, oczekuje relacji co najmniej jak moja a mocowanie tyłu przesuwasz ? mnie się nasuwa pytanie ile wytrzymają krzyżaki wału jeśli przesuwasz oba mosty ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 24 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2012 hmm a ja zrozumiałem ze wstawiasz sztywny z przodu ups Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 25 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2012 to nie kumam o co chodzi z wahaczami rozchodzącymi się na zewnątrz .. ? i górnymi wahaczami . a w ogolę to zeszliśmy z liftu budy .. wiec może mod zrobi wątek z tego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 25 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2012 w sensie drążek reakcyjny? no dobra może i to wahacz wzdłużny się nazywa ale jakoś myślałem tylko o poprzecznych Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gramek Opublikowano 26 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2012 Chodzi o mocowanie tylnego mostu masz tam 4 wahacze i panhard. 2 wahacze dluzsze nazywane dlonnymi mocowane w osi do ramy i 2 wahacze krótkie mocowane do wzmocnienia (rury) w srodku ramy nazywane górnymi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 26 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2012 nie no już się douczyłem wcześniej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Javka Opublikowano 27 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2012 Dzieki za pomoc,tylko układu kierowniczego sie obawiałem przy podnoszeniu budy reszte da sie zrobic,a zdjecia z remontu zamieszcze ale to jeszcze jakies dwa miesiące pracy mnie czeka a już pół roku za mną. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 27 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2012 nie masz co się obawiać, najwyżej będzie ci potrzebny np płaskownik i 2 dłuższe śruby Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.