dbdariusz Opublikowano 30 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2011 ja dodam dosć ciekawą rzecz o której pewnie wiele osób nie wie Nie dotykajcie palacmi żarówki przed włożenie do klosza Powodem szybszego przelania się żarowki jest tłuszcz osadzany na żarówce. pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 30 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2011 Ameryki nie odkryłeś Czasami potrafi żarówkę rozsadzić.Jak już wspomniałeś o dotykaniu to trzeba było powiedzieć jak się pozbyć śladu dotyku z żarówki Taką żarówkę należy przetrzeć czystym alkoholem,...spirytus,denaturat... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ranger Opublikowano 30 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2011 Poza tym na każdym opakowaniu żarówki w formie graficznej lub tekstowej jest informacja, że nie można dotykać bańki. Jak to ktoś z klasyków polskiej polityki powiedział - "oczywista oczywistość" . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
red Opublikowano 30 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2011 (edytowane) Moje H4 nie ruszane od roku...wytrzymały wg mnie sporo (oryginalne jakie włożyła fabryka, a jakie to...nie mam pojęcia) i pewno końca jeszcze nie ma. Nie to co w 206...3-4 miesiące to góra. Edytowane 30 Czerwca 2011 przez red Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacam Opublikowano 30 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2011 U mnie od 1,5 roku czyli od nowości świecą te same H4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dar1962 Opublikowano 30 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2011 u mnie oryginały miały wdzięczną nazwę "Osram" i pewnie jeszcze gdzieś leżą w garażu - oczywiście sprawne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ranger Opublikowano 30 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2011 Sprawdzałem u siebie i u mnie na pierwszy montaż założono żarówki GE (General Electric). Prawie 1.5 roku i świecą dalej - choć mam wrażenie, że jedna już nieco słabiej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość M13 Opublikowano 4 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2011 witam w temacie żarówek przestrzegam przed stosowaniem innych żarówek niż homologowane o nominalnej mocy , widziałem nota w którym użyto żarówek o poświacie niebieskawej i to renomowanej firmy bo Bosch , skutki opłakane- przypalone odbłyśniki nad żarówką . pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ranger Opublikowano 4 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2011 witam w temacie żarówek przestrzegam przed stosowaniem innych żarówek niż homologowane o nominalnej mocy , widziałem nota w którym użyto żarówek o poświacie niebieskawej i to renomowanej firmy bo Bosch , skutki opłakane- przypalone odbłyśniki nad żarówką . pozdrawiam Myślę, że to były żarówki "mocniejsze" od nominalnych. Nie wydaje mi się, aby samo niebieskie zabarwienie powodowało takie szkody. Jak dobrze pamiętam, to chyba kiedyś Dar stosował mocniejsze żarówki i nic się nie działo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 4 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2011 Taaa,mówił że bedzie stosował,ale czy je zastosował?Zapomnial nas poinformować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dar1962 Opublikowano 4 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2011 (edytowane) Stosowałem,stosowałem Od jesieni do wiosny 2009/2010 założyłem H4 Tungsram o mocy 80/100W i zimę reflektory zniosły bez uszczerbku. Wyszedłem z założenia,że reflektor Note jest duży, więc spora ilość powietrza w nim zgromadzonego plus niskie temperatury zimą będą działać wystarczająco skutecznie jako chłodzenie. Założenie okazało się słuszne. Wczesną wiosną, co prawda spanikowałem i wróciłem do standardowych H4 ale sprawdzając stan odbłyśników, kostek i wiązek przewodów nie znalazłem niczego niepokojącego.Ostatniej zimy już mi się nie chciało wymieniać.Moc strumienia świetlnego jest zauważalnie większa a zasięg o ok. 1/4 dłuższy. Naśladownictwa jednak nie polecam, bo choć mało prawdopodobne jest,żeby podczas kontroli drogowej ktoś dojrzał opisy na oprawkach żarówek to cała zabawa mija się w zasadzie z celem.To jest poprawianie dobrego - Note ma wystarczająco skuteczne oświetlenie nawet przy zastosowaniu zwykłych H4, co widać po nerwowych reakcjach mijanych aut Edytowane 4 Lipca 2011 przez Dar1962 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
red Opublikowano 4 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2011 A po co mocniejsze żarówki pakowac do tych extra reflektrów? Toż one mnóstwa światła dają przy std H4...więc po co? Rozumiem jakieś "xenonopodobne"-ale tylko i wyłącznie firmowe! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 9 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2011 No właśnie,ja założyłem do Notesa xtreamy +100% Philipsa.Zobaczymy ile pożyją,może dłużej ze względu na posiadane dzienne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.