paba Opublikowano 20 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2012 (edytowane) warto wiedzieć, że nie ma róży bez kolców chciałbym objerzeć dokładnie niektóre elementy tego auta po 100kkm na LPG np. głowicy musi być to instalacja dobrana z głową, a oglądam pod maskami niestety wiele druciarstwa, od kijowych części (często sprzedają to co mają w kicie od producenta, a nie to co jest dobre) po masakryczny montaż (np. potrafią wisieć kilumetrowe, pozaginane kable pospinane trytkami), autoadaptacja i nic więcej, nikt na ogół nie testuje autka dłuższy czas, nie robi korekt map sam z siebie, chyba, że coś ewidentnie nie gra, i to też nie wszyscy oczywiście, że to nie jest reguła, aczkolwiek chciałbym zwrócić na to uwage, a poza tym - tak jak wspomniałem, nie ma nic za darmo, temperatura spalania gazu jest wyższa, w LPG jest dużo siarki, trzeba dobierać też choćby z głową olej (możliwie wysoki TBN) większość konsekwencji jazdy na LPG ponosi najczęściej drugi czy trzeci właściciel auta nie jestem na nie dla LPG, ale trzeba to sobie wszystko rozważyć "za i przeciw" nie wspomnę już o klasycznych sytuacjach - bywa, że od początku jest coś nie tak, i obserwuję niektórych ludków jak jeżdżą od gaziarza do mechanika - niewiele się orientują i "spece" grają z nimi w dziada Edytowane 21 Sierpnia 2012 przez paba Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość seburaj Opublikowano 10 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2012 ufff, przebrnąłem przez wszystkie strony wątku, choc nie jest to momentami merytoryczna wymiana zdań jednak nie znalazlem żadnych informacji na temat zbiorników co tam macie powkladane ? toroidalne w miejsce kola zapasowego ? wnęka koła zapasowego w QQ jest dośc płytka - jaki wchodzi tam zbiornik (tj. pojemność w litrach nominalna i użytkowa) ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
papierki2 Opublikowano 11 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2012 (edytowane) Ja mam założony zbiornik toroidalny w miejsce koła zapasowego. Zbiornik 52 litry z czego gazu 43 l. Taka ilość wystarczy na przejechanie około 320 km (kontrolka) po mieście i jakieś 400 na trasie (mój rekord to 453 km). Porównując to z benzyną zasięg nie jest imponujący jednak trzeba wybrać jakiś kompromis. Edytowane 11 Października 2012 przez PiotrekP Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość seburaj Opublikowano 11 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2012 to i tak dość spory zbiornik - obawiałem się, ze ze względu na płytkość wnęki będzie gorzej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 11 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2012 (edytowane) Polecam lekturę http://forum.nissank...mocy-w-note-16/ Str.3 gdzie jest czarno na białym co się dzieje w zagazowanych nissanowskich silnikach . Oraz to: http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/59713-note-na-gaz/ Edytowane 11 Października 2012 przez JACKO29 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Popek82 Opublikowano 11 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2012 JAcko jak pewnie doskonale wiesz nissanowskie silniki nie są takie same, także generalizowanie i wrzucanie do jednego worka całej gamy silników jest moim zdaniem co najmniej brakiem wyobraźni:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ranger Opublikowano 11 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2012 Silnik 1.6 o którym wspomina Jacko i o którym mowa w cytowanych wątkach, jest wspólną jednostką dla Note i QQ. Jeżeli ktoś ma QQ z silnikiem 1.6 i planuje założyć gaz - jest to jakiś tam zbiór dodatkowych informacji do przemyśleń za/przeciw. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arti5c Opublikowano 12 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2012 Polecam gazownika na Mazowszu jest w Mławie ul Gdyńska 25, poczytałem o opiniach dość sporo na róznych forach i tam też pojechałem założyć gaz w Mazda MX5. Wcześniej myslałem tylko o BRC ale zmieniłem zdanie. Pełen profesjonalism i znajomośc z zakresu zagazowania auta i ustawień sterowników. Nie wypuszczą auta jeżeli coś jest nie tak. Nie wiem kiedy jest przełaczenie na gaz, nie odczuwam róznicy innej jak tylko w poortfelu. Jak skończy mi sie gwarancja QQ to też go zagazuję ale zastanawiam sie jak zamontować butle. Co prawda w 2+2 jest dużo styropianu wypełniającego i subwoofer ale może da się go jakoś zamontować na butli. Musze dokładnie popatrzeć jak to można rozwiazać bo jak nie to kicha i gazu nie będzie. A ma może ktoś gaz w QQ 2+2. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jarek2205 Opublikowano 26 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2012 Ja posiadam stag plus i cieszę się nią jak dziecko:) Witam serdecznie, Też mam QQ 1.6 Visia. Też mam zamiar zwiększyć przebiegi moim autem i w związku z tym mam zamiar zainstalować Stag Plus. Mam parę pytań, byłbym wdzięczny za informacje: 1. Czy przy montażu instalacji była robiona mapa spalania gazu? 2.Jak pracują wtryskiwacze, czy nie ma różnicy w pracy benzyna/gaz? 3. Ile orientacyjnie silnik bierze oleju na 100km? 4. Przy montażu zbiornika w miejsce koła zapasowego jaki zbiornik udało się zmieścić? 5. Ile udało się do tej pory przejechać na gazie, wrażenia z jazdy, praca silnika zima/lato. Byłbym wdzięczny za podzielenie się tymi informacjami. Dziękuję i pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arti5c Opublikowano 24 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2012 U gazownika w Mławie u którego założyłem gaz do mazdy i jestem bardzo zadowolony, pytałem o QQ 2i. Powiedział ze zakładał gaz i wszystko dobrze chodzi ale trzeba regularnie robić przeglądy co 1000km i sprawdzać ustawienia gdyż w tych silnikach jeżeli to olejemy może dojść do wypalenia gniazd zaworowych. Ale czemu to juz nie pamiętam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manix Opublikowano 24 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2012 chyba co 10000km?a nie co 1000? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Popek82 Opublikowano 24 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2012 Co 1000 km?? Ustawienia czego?? Ja mam u siebie 30 kkm przejechane na lpg i nic sie niedzieje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arti5c Opublikowano 25 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2012 Tak tak zjadłem jedno zero, co 10 000 km. sprawdzenie tak jak przeoduje instrukcja. może po 30 kkm jest ok ale kiedyś może cos być nie tak więc lepiej to sprawdzać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Popek82 Opublikowano 25 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2012 Instrukcja lpg co 15 tys (niektóre firmy co 10 tyś) przegląd + wymiana filtrów. I to jest zupełnie normalna czynność serwisowa lpg nizależna od marki auta. Koszt takiego przeglądu to około 150 pln. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 25 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2012 Koszt takiego przeglądu to około 150 pln. to zależy od fantazji gazmena, dlatego nie wprowadzaj ludzi w błąd Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcome Opublikowano 28 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2012 Instrukcja lpg co 15 tys (niektóre firmy co 10 tyś) przegląd + wymiana filtrów. I to jest zupełnie normalna czynność serwisowa lpg nizależna od marki auta. Koszt takiego przeglądu to około 150 pln. to zależy od fantazji gazmena, dlatego nie wprowadzaj ludzi w błąd ja kolego płacę 70 zł za przegląd i wymianę w almerze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arti5c Opublikowano 10 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2012 Więc i ja swojego zagazowałem, teraz można śmigać nie patrząć na koszta. Auto chodzi bez uwag i nie ma różnicy czy gaz czy benzyna. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chesteros Opublikowano 11 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2012 Więc i ja swojego zagazowałem, teraz można śmigać nie patrząć na koszta. Auto chodzi bez uwag i nie ma różnicy czy gaz czy benzyna. Pozdrawiam Gdzie masz butle w wersji +2? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Popek82 Opublikowano 11 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2012 to zależy od fantazji gazmena, dlatego nie wprowadzaj ludzi w błąd Byłem dzisiaj przeglą po 30 tyś. koszt 140 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 11 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2012 Byłem dzisiaj przeglą po 30 tyś. koszt 140 wymieniaj FFL i FFC częściej ,,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arti5c Opublikowano 11 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2012 (edytowane) Tam gdzie jej jedyne miejsce czyli we wnęce na koło zapasowe, musiałem wyjąc subwoofer i styropian i weszła butla 59 l. Co dalej z subwoofer będę myslał dopiero myslę że gdzies go wcisnę może z tyłu we wnęka koło 3 rzedu siedzeń których nie używam No nie wiem popatrzę jak będe miał czas. Edytowane 11 Grudnia 2012 przez arti5c Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chesteros Opublikowano 12 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2012 Tam gdzie jej jedyne miejsce czyli we wnęce na koło zapasowe, musiałem wyjąc subwoofer i styropian i weszła butla 59 l. Co dalej z subwoofer będę myslał dopiero myslę że gdzies go wcisnę może z tyłu we wnęka koło 3 rzedu siedzeń których nie używam No nie wiem popatrzę jak będe miał czas. Dlatego pytałem, bo widzę że masz Tekne, aczkolwiek siedzenie bezpośrednio na butli w trzecim rzędzie trochę by mnie przerażało Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arti5c Opublikowano 28 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2012 Dlatego pytałem, bo widzę że masz Tekne, aczkolwiek siedzenie bezpośrednio na butli w trzecim rzędzie trochę by mnie przerażało Podróżowanie siedząc na butli jest w 100% bezpieczne, a po drugie to u mnie nikt tam nie siedzi. No może raz na rok jak wracamy z jakiejś imprezy. Troszkę pojeździęłm i sprawdziłem spalanie na gazie. Więc wyszło mi spalanie po trasie przy prędkości do 120/h - 11 litrów, powyżej na autostradzie 12 litrów miasto trudno powiedzieć ale myśle że w granicach 12-13 l. Więc jest ok. Pozdawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 3 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2013 Byłem dzisiaj przeglą po 30 tyś. koszt 140 Już Ci pisałem, jeżeli Ty tyle płacisz i sie na to zgadzasz, to nie pisz, że tyle to kosztuje wszędzie, z ciekawości jakie filtry masz pozakładane, bo może tu jest pies pogrzebany Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Popek82 Opublikowano 4 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2013 Panie DINO a w którym miejscu mojego zdania jest napisane że wszędzie tyle kosztuje???? To nie poezja to nie interpretuj po swojemu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.