Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

BFGoodrich ALL TERRAIN T/A KO


daniel_a
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć panowie co myślicie o tych oponkach na all wetter bo chce kupic. W jednych sklepach pisze letnia w drugim wielosezon .Jak ktoś śmiga na tych oponkach prośił bym o wypowiedz (głównie jak spisuja się zimą)Pozdr. Daniel

 

NO nie nikt nie jezdzi na tych oponach?????????????????????????????????????????

pozdr.

Daniel

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przymierzam się do kupna na dniach tych opon do terrana II ale mam dylemat zastanawiam się nad rozmiarem jaki wybrać na felgi 15 co doradzacie 235/75 czy 30/9'5 czy może jeszcze coś innego tak żeby pasowało bez cięcia zderzaka-błotnika Prosze o porady i opinie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przymierzam się do kupna na dniach tych opon do terrana II ale mam dylemat zastanawiam się nad rozmiarem jaki wybrać na felgi 15 co doradzacie 235/75 czy 30/9'5 czy może jeszcze coś innego tak żeby pasowało bez cięcia zderzaka-błotnika Prosze o porady i opinie

 

 

czesc no widzisz ja tez chce sie cos dowiedziec ale chyba wszyscy jezdza na stomilach a chcesz jezdzic na nich tez zima bo gumiarz krzywił sie jak mu powiedziałem ze chce pomykac zima na nich

 

pozd

 

Daniel

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no cóż nikt nie chce podzielić się doświadczeniami więc zamówiłem 9'5x30R15 nie brałem 31' bo jakoś odstrasza mnie przycinanie auta

 

Witam,

 

Obserwuję ten temat odkąd się pojawił i faktycznie zero ruchu w temacie. Też przymierzam się do nowych opon. Do tej pory to chciałem wyłącznie MT, konkretnie takie --> http://www.bfgoodric...n-t-a-km2-tires, najlepiej (najtaniej) chyba stąd --> http://www.oponymax....=5&ipT=1&ipR=6. Ale teraz to już sam nie wiem co wybrać, bo porównując swój wybór do waszego --> http://www.bfgoodric...n-t-a-ko-tires?, wasze na prpozycje teren nie odstają za bardzo a na zimę będą lepsze - lód, gołoledź.

 

 

Naprawdę szkoda, że nikt z użytkowników się nie odezwał. Dokłada się 30zł i jest już wersja MT, przy normalnym użytkowaniu nie do zajechania. Na plus dla wersji AT jest to, że: są cichsze, lepsze na lód i gołoledź, większa powierzchnia styku - lepsze hamowanie i lepsza przyczepność. Na świeży śnieg i nieodśnieżone drogi lepsze będą jednak MT. No i właśnie mam dylemat. Ja potrzebuję opon właśnie na nieodśnieżone drogi, bo taki mam dojazd do domu i pracy.

 

Mam pytanie więc, dlaczego jednak wersja AT a nie MT?

 

Szukam opon już od dłuższego czasu, na początku chciałem Insa Dakar lub Fedimę Mud Terrain, ze wskazaniem na Fedimę bo ma fajny patent na rant osłaniający felgę ale ma tylko 1 rok gwarancji w porównaniu do Insy. Pytałem się również kierowców TIR-ów, tych co jeżdżą na regenerowanych i pomimo tego, że trafiają się wpadki jakościowe to sobie je zdecydowanie chwalą. Nie można zapomnieć o tym, że w tym przypadku opony mają przebiegi ok 100 000 i są obciążone prawie cały czas maksymalnie. To było na początku. Teraz myślę, że przy różnicy w cenie 60zł na szt (Insa Dakar <--> BFGoodrich All Terrain), różnicy w okresie gwarancji pomiędzy 2 latami a 5 latami, nieuniknionej różnicy w masie regenerowanych opon, nie wspominając nawet w ogóle o renomie samych producentów, to niema kompletnie w ogóle sensu rozglądać się za regenerowanymi. Alternatywą pozostanie tylko okazyjny zakup oryginalnych używek w okazyjnej cenie.

 

Co do firmy Globgum to przed zakupem radzę bardzo dobrze przeczytać informację tutaj --> http://www.globgum.pl/o_nas.php. Jako zwykły użytkownik zwróciłem uwagę, że firma nie ma wprowadzonego ISO, czyli systemu zarządzania jakością oraz co jeszcze gorsze brak jest jakichkolwiek informacji jak tą jakość zapewniają. Sam pracuję w Laboratorium i Kontroli Jakości więc troszkę się w tym orientuję - audyty, certyfikaty i dopuszczenia. Do tego roczna gwarancja! A ceny niektórych produktów dochodzą do 350zł. Dla porównania warto zobaczyć na firmę INSA i FEDIMA.

Dodam ciekawy opis Opony BFGoodrich All Terain T/A KO 235/70R16 104 S

 

 

Opona BFGoodrich All Terrain T/A KO to letnia opona klasy medium (średniej) przeznaczona dla pojazdów terenowych. Marka BFGoodrich wchodzi w skład koncernu Michelin. Opona BFGoodrich All Terrain T/A KO sprawdza się zarówno w terenie jak i na utwardzonych drogach. Charakteryzuje się wysoką przyczepnością oraz optymalnymi parametrami trakcyjnymi. Specjalna wzmocniona budowa zapewnia bezpieczeństwo nawet w niebezpiecznych terenowych sytuacjach.

 

Opona BFGoodrich All Terrain T/A KO oferuje doskonałą przyczepność i hamowanie zarówno na mokrej jak i suchej nawierzchni. Sprawdza się na wszystkich rodzajach podłoża. Dzięki nim w każdej chwili możemy skręcić z autostrady i cieszyć się jazdą po bezdrożach. Podczas jazdy terenowej niezwykle istotna jest przyczepność i kontrola trakcji na zróżnicowanym podłożu. Pojazd wyposażony w opon BFGoodrich All Terrain T/A bez problemów poradzi sobie zarówno na gładkich, skalistych jak i piaszczystych nawierzchniach. Opona równie dobrze sprawdza się na zwykłych, utwardzonych drogach. Czyni to z niej produkt uniwersalny. W oponie BFGoodrich All Terain T/A KO wykorzystano kilka innowacyjnych technologii, które znacząco poprawiły właściwości opony. Jedna z nich to system TriGard. Jest to potrójna poliestrowa osnowa radialna, która zapewnia wysoką wytrzymałość na uszkodzenia mechaniczne i trwałość opony. Budowa typu ShoulderLock zapewnia o 40% szersze barki opony, dzięki którym samochód prowadzi się pewnie i precyzyjnie podczas jazdy na wprost. Równie dobrze opony radzą sobie podczas pokonywania zakrętów. Wzmocniono również budowę ściany bocznej opony. Krawędzie bieżnika są odporniejsze na ścieranie, co skutkuje długimi przebiegami. Dodatkowym atutem jest zastosowanie podwójnego stalowego opasania. Unikalna rzeźba bieżnika opony BFGoodrich All Terain T/A KO wyposażona została w liczne kanały, które skutecznie radzą sobie z wodą i błotem. Solidne klocki na całej powierzchni bieżnika mają specjalny profil, który zapewnia równomierne zużycie. Wyposażono je również w dodatkowe nacięcia, które zwiększają przyczepność na asfalcie oraz skalistym podłożu.

 

BFGoodrich All Terain T/A KO to letnia opona terenowa. Przeznaczona jest w jednakowym stopniu do jazdy szosowej i terenowej. Bardzo dobrze radzi sobie w samochodach wielozadaniowych, które używane są zarówno do przemieszczania się jak i do prac w terenie.

Firma BFGoodrich jest najstarszym amerykańskim producentem samochodowego ogumienia. Rozpoczęła swoją działalność w 1870 roku. W 2006 roku marka zwyciężała na wszystkich etapach rywalizacji rajdów WRC. Była współtwórcą tytułów mistrzowskich zarówno w klasyfikacji konstruktorów, jak i kierowców. Poza ogumieniem samochodowym, firma dostarcza również opony dla lotnictwa oraz promów kosmicznych.

 

Pozdrawiam

Piotr

 

 

Edytowane przez piotr323f
  • Upvote 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

kolego Piotrze powiem tak jeśli chcesz sie porwać na MT na zime stanowczo odradzam nie pojeżdzisz na takiej oponie a o drodze hamowania nie wspomne miałem takowe wiec pisze z zycia wziete opinie Mt to opona czysto błotna jak w traktorze chłopaki jak jeżdza na rajdy maja 2 kpl MT i AT . rozmawiałem z kumplem ma w discotece zalozonae godrichy at/ko przedtem jezdzil na garber mówi że dwa swiaty . Co do firmy Glob gum ma złe doświadczenia firma znajduje sie jakies 10km odemnie jak wyglada produkcja dlugo by pisać ale nikt nie przeswietla drutów w oponach a to podstawa dobrej nalewki , za dawnych czasów kupilem do micry globgumy i mało co już bym nie pisał tu z wami przy 130km/h wyskoczył balon z boku opony tak że masakra najpierw jezdziłem tydzien na wymiany bo nie można było wyważyc opony tak że nie polecam .

 

pozdr.

 

Daniel

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

BFG AT - są najgorszą oponą, w niczym nie są dobre.

BFG MT - stare nie niszczą się, duże przebiegi, da się na nich jeżdzić poza asfaltem, nie robi na mokrej drodze. Nowa wersja zdaje się KM2, lepiej robi na mokrym asfalcie, pozytywne opinie.

Kopia Simexa, Spider - zweryfikowana przez wielu użytkowników - główna wada nalewka. Wytrzymuje eksploatację, w porównaniu z oryginałem nie znika do zera, po kilkuset kilometrach. Cena nie straszy. Na mokrym lepsze od AT i MT od BFG, głośniejsze od AT, MT.

 

Typowo BFG MT, miały większe problemy z wyważeniem niż Spider.

 

Z konkurencji macie jeszcze KL-71 Kumho oraz nowe Duratrak-i. Kumho KL-71 dobre na drogę, szutry, teren nie lubią gliny - zapchają się, dobre na piasek. Durataki - dają radę, według mnie na glinie tez nie będą robić.

 

W terenie najlepszy Spider... jak największy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

Dzięki Panowie za konkrety! Fajnie, że temat nie przepadł. Jest trochę tematów o oponach na forum ale ten jest akurat o tym nad czym się sam zastanawiałem już od jakiegoś czasu, oczywiście z powodu kompletnie zerowego doświadczenia w tym temacie. Na początku było wszystko proste, skoro samochód terenowy to terenowe opony. Ale ma jeszcze znajomego, jeździ Suzuki Vitarą na Insa Turbo Sahara i to on właściwie mi odradził zakup prawdziwych MT na rzecz czegokolwiek ale AT. Nawiasem mówiąc bardzo jest z tej Insy zadowolony (zero problemów z wyważeniem czy schodzeniem powietrza - dementuje takie zasłyszane historie), tylko jeździ dopiero 2 rok, po lesie i budowach.

 

Co do Globgum to się zgadzam w 100%, nie chciałem się za bardzo wychylać. Wystarczy przyjrzeć się ich stronie na www i wszystko powinno być jasne.

 

Może i fakt, że BFGoodrich All Terrain nie są najlepszymi oponami, ale to ich wzór się najczęściej kopiuje. U mnie raczej sprawa już jest przesądzona, kupuje właśnie je. Doczytałem jeszcze i pooglądałem trochę na youtubie filmów o MT i w zimie nie dają rady. Tak jak pisze kolega Daniel, MT jest wąsko specjalizowana, najlepszy wybór (najrozsądniejszy) to jednak AT. Gwarancja w USA na nie jest 6 lat, a u nas 5 lat, czyli rok płyną do Europy?

 

Pozdrawiam

 

Piotr

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

BFG AT ... Większość kupuje tą oponę z racji tego iż naprawdę super wygląda i dobrze robi w piachu lub podobnym podłożu drugą zaletą jej jest to że bardzo ale to bardzo wolno się zużywa , są ludzie którzy na tych oponach po 70 tys robili i dalej dobrze wygląda. Niestety jej wolna zużywalność jest też jej minusem , jest to opona dosyć twarda. I z doświadczenia swojego jak i kolegów wiem że ta opona na deszczu zachowuje się bardzo nieprzewidywanie , to samo jest zimą. Da się jeździć ale trzeba brać duże poprawki na to co się robi. AT-ków jest na rynku cała masa Yokohama , Toyo , Kumho , Cooper. Miałem osobiście nowe BFG AT na jesień i początek zimy, i niestety auto dziwnie się na nich zachowywało, potrafiło szybko blokować koła na deszczu lub jakimś błotku śnieżnym (brak ABS ). Później zobaczyłem u kolegi Matadory AT i owe zakupiłem, niestety nie miałem okazji jeździ dużo w zimie ponieważ kupiłem na sam koniec, wtedy już na ulicy sucho praktycznie było. Wiele osób kopiuje tą oponę z racji tego iż jest to najstarszy AT chyba na rynku i bieżnik każdy zna. Ale tak jak mowie jest cała masa AT-ków na rynku i warto poszukać czegoś innego zwłaszcza ,że na zimę potrzeba miękkiej opony a BFG do nich nie należy.

Edytowane przez loin
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

piotrze323f - ja właśnie zadesydowałem i w tym tygodniu zakładam BFGoodrich AT 9,5/30R15 myśle że nie ma co próbować jakiechś wynalazków testować na sobie. Mam kilku znajomych którzy właśnie na BFG AT jeżdżą i są zadowoleni moi bracia wrzucili je na pajero i na vitare i jak narazie nie narzekają a jeżdż po asfaltach no i z racjii na prace w leśnictwie po terenie. Daj znać co wybierzesz i w jakim rozmiarze. Życze udanego wyboru.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

piotrze323f - ja właśnie zadesydowałem i w tym tygodniu zakładam BFGoodrich AT 9,5/30R15 myśle że nie ma co próbować jakiechś wynalazków testować na sobie. Mam kilku znajomych którzy właśnie na BFG AT jeżdżą i są zadowoleni moi bracia wrzucili je na pajero i na vitare i jak narazie nie narzekają a jeżdż po asfaltach no i z racjii na prace w leśnictwie po terenie. Daj znać co wybierzesz i w jakim rozmiarze. Życze udanego wyboru.

 

Witam,

 

 

Na początku dzięki za rady poparte doświadczeniem i praktyką. Ja niestety w tym temacie jestem zieloniutki. Ale cóż nie będę tego ukrywał. Co do BFGoodrich AT to przekonały mnie do siebie renomą producenta, 5 letnią gwarancją, bardzo dobrą ceną i w sumie pozytywnymi opiniami. Nie mam żadnego doświadczenia (Terrano mam od 18 stycznia tego roku) ani z pojazdami tego kalibru ani tym bardziej z oponami więc myślę, że poznając słabe punkty tych opon jakoś się dogadamy. Generalnie trzeba przyznać, że nie są złe, mają może pewne mankamenty ale nie są złe. To, że twarde to dla mnie plus, bo będą żywotne. Cieszę się z tego, że odpuściłem temat opon MT, to by była dopiero bomba!

 

Kolego "fotokora" oczywiście, że będę kupować właśnie te opony, w standardowym rozmiarze 235/70 R16. Chyba kupię stąd --> http://www.sklepopon.pl/sklep/koszyk.html lub stąd http://salon-opon.com/index.php?strona=koszyk. Mam zamiar je kupić w tym tygodniu.

 

Pozdrawiam i jeszcze raz dzięki za cenne rady i sugestie

 

Piotr

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym pożyczył i założył na próbę BFG AT...

U mnie np. robią w przyczepie i cieszę się że znalazłem dla nich miejsce.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no witam was

 

fajnie że sie rozkręcilo ale tak .dlaczego tylu ludzi jedzi na landroverach / patrolach <nie miastowych > na BFG i od nikogo nie słyszałem złego słowa jeżdzą po marokach rumuniach latem zima etc ,wiadomo nic nie jest naj naj bo nie ma opony 50/50 normalne ale skoro dyskusja już sie rozkrecila dajcie jakis madry namiar co wam się sprawdza mowie o oponce 60/40 lato zima no ktoś tam napisał matador <lol> bez jaj nie chodzi mi o firme ale o jakość opony znajomy kupił i zimowa ani na zime ani na lato wiec prosił bym o jakies typy

 

pozdr.

 

Daniel

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Możesz jeszcze przed kupnem poczytać to : http://forum4x4.pl/v...hp?f=16&t=46807

 

Witam,

 

 

Dzięki za namiary. Właśnie tam zajrzałem. Nieraz tam zaglądałem, ale jako gość, dzisiaj od razu konto założyłem. Bardzo dużo ciekawych informacji. Faktycznie różnie o tych oponach piszą. Obiecuję, że przed zakupem poczytam jeszcze trochę, ale jestem już na 95% przekonany do tych opon. Ja nie potrzebuję opony do ekstremalnych wyczynów, ma mi zapewnić amatorską bezproblemową trakcję, przynajmniej na razie. Na razie jestem zadowolony z tego, że nie kupiłem opon klasy MT, na razie to nie dla mnie.

 

A tak na poważnie to gdybym jeszcze raz kupował samochód to kupił bym krótkiego T2, koniecznie Diesla z początku produkcji wyłącznie do jazdy po terenie i do pracy. A tak teraz auto spełnia mi funkcje auta rodzinnego i muszę je utrzymywać w stanie najwyższej gotowości. Niestety z powodu braku miejsca do przetrzymywania samochodu, musiałem uszczęśliwić nabywcę mojej Mazdy 323F.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

o matadorach mówiłem ja i osobiście sobie ta oponę chwale bardziej niż BFG AT, a zaznaczam że miałem nowe BFG AT i sprzedałem po przejechaniu 2 tys. Jak dla MNIE Matador lepszy bo miększy i pewniej się zachowuje. Nikogo nie zachęcam do kupna oczywiście, ale z praktyki wiem że są lepsze opony niż BFG AT

 

EDIT:

 

Zapomniałem powiedzieć , BFG AT jest bardzo ciężką oponą i wielu ma problemy z jej wyważaniem czasami potrzeba 250g na strone by to jakoś chodziło. Czasami pomaga okręcenie opony na feldze.

Edytowane przez loin
  • Upvote 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

o matadorach mówiłem ja i osobiście sobie ta oponę chwale bardziej niż BFG AT, a zaznaczam że miałem nowe BFG AT i sprzedałem po przejechaniu 2 tys. Jak dla MNIE Matador lepszy bo miększy i pewniej się zachowuje. Nikogo nie zachęcam do kupna oczywiście, ale z praktyki wiem że są lepsze opony niż BFG AT

 

EDIT:

 

Zapomniałem powiedzieć , BFG AT jest bardzo ciężką oponą i wielu ma problemy z jej wyważaniem czasami potrzeba 250g na strone by to jakoś chodziło. Czasami pomaga okręcenie opony na feldze.

 

Witam,

 

 

Ok, w porządku. Ja jeszcze znalazłem takie informacje --> http://www.offroaders.com/tech/AT-MT-Tires/BFG-All-Terrain-TA-KO.htm. Te opony o których piszesz to chyba te --> http://salon-opon.com/opony/letnie/Matador/MP81/235-70R16/_o17942.html. W sumie to można by prawie 500zł zaoszczędzić, na pewno jeszcze ten kierunek sprawdzę, ale jestem już prawie zdecydowany na BFG.

 

Może jeszcze ktoś tu zajrzy i coś podpowie. Na rajdy4x4 jest również masa informacji. Jedno jest pewne, prędko opon chyba nie kupię.

 

Pozdrawiam

 

Piotr

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Też niedługo chce zmieniać oponki i znalazłem coś takiego> Matador MP91 235/75R15 109 T do tej pory jeździłem na wranglerach ATR tylko ze poprzedni właściciel tak ztyrał zawieche że oponki tak są nierówno pozdzierane ze po zrobieniu zawiechy i ustawieniu zbieżności podczas hamowanie jest niezła jazda z utrzymaniem toru jazdy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dlaczego tylu ludzi jedzi na landroverach / patrolach <nie miastowych >

Bo była to ich pierwsza (i często jedyna) opona, którą kupili.

Lepsze od BFG AT, będzą Duratrac - mają oznaczenie jak opony na śnieg, lepsze będzie Kumho KL-71 - mają oznaczenie M+S.

W zimie lepsza będzie zimówka, bardzo fajne są Blizzak-i, dobrze robią kopie Blizzak-ów nalewki Collins.

 

Masz zamiar kupić BFG AT, kup BFG KM2 :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam. ja już kupiłem BFGoodrich ALL TERRAIN T/A KO rozmiar 30/9,5/R15 alufelgi od maverica(niestety)

dzisiaj założyłem jutro jade w teren podziele się wrażeniami może dam kilka fotek.

Co sądzicie o alusie maverica?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam. ja już kupiłem BFGoodrich ALL TERRAIN T/A KO rozmiar 30/9,5/R15 alufelgi od maverica(niestety)

dzisiaj założyłem jutro jade w teren podziele się wrażeniami może dam kilka fotek.

Co sądzicie o alusie maverica?

 

Witam,

 

Od razu konkretnie i rzeczowo. Co znaczy -> jutro jade w teren podziele się wrażeniami może dam kilka fotek <- szczególnie tego może, jakoś nie mogę zrozumieć. To jak z tego kawału o blondynce temu damy tamtemu damy? Żartowałem, oczywiście   :D. Tak na poważnie to jakbyś zmienił słowo "może" na "na pewno" to wszytko lepiej by się prezentowało   ;) . To wszystko żarty!

 

Dzisiaj po południu miałem wątpliwy zaszczyt być kontrolowany przez funkcjonariusza naszej kochanej drogówki. Bardzo młodego i ambitnego. Kurczę, teraz jak o tym myślę, to zapomniałem z tego wszystkiego turbosprężarkę wychłodzić przed wyłączeniem silnika przez tego pajaca! Musze jakoś to zaakceptować. Doczepił się (z racji młodzieńczego zapału i chyba wiszącej u boku broni) do moich nowych nakładek na pedały, całkowicie aluminiowych, ryflowanych, na śruby a nie na zaczepy od tyłu (zdjęcie w załączniku) i właśnie do moich opon, że stare i zużyte (co się zgadza), odczytał w locie rok produkcji, czyli 2004 oraz, że sparciałe (co też się zgadza), kazał zapalić silnik i skierować koła w jego stronę aby mógł obejrzeć bieżnik. Zrobił wywiad ze mną o stan techniczny samochodu.

 

Ale przy okazji to ja Panu policjantowi również zadałem pytanie. Wiedziałem już na pewno, że hak mam w porządku więc się spytałem dla potwierdzenia czy jeżeli mam hak z możliwością zdejmowania to muszę go zawsze zdejmować czy mogę sobie podróżować z nim bezproblemowo. Otóż można z hakiem tego typu śmiało jeździć, wg niego problem będzie u Niemców, ale to chyba bzdura bo ja wiem, że problem u Niemców będzie tylko wtedy kiedy hak choćby minimalnie przysłania tablicę rejestracyjną (czyli interpretacja dowolna, zależna od nastroju i ewentualnych sentymentów do Polaków). To przynajmniej tyle dobrych informacji. Rozstałem się z nim bez strat własnych, wymusił na mnie obietnicę zdjęcia tych nakładek (dla mojego bezpieczeństwa), co oczywiście nie mam zamiaru zrobić. Szkoda, że nie zauważył tych dziur na jezdni które chyba mają większy wpływ na moje bezpieczeństwo.

 

Poza tym to gratuluję udanego zakupu kolego i życzę zadowolenia oraz bezpiecznej eksploatacji! Niedługo dołączę do grona szczęśliwych posiadaczy nowych opon BFGoodrich All Terrain! No i czekamy na zdjęcia!

Szkoda, że kolega "tarpan 2" gdzieś się zawieruszył, rozpoczął temat i znikł.

 

 

Ciekawa strona z opiniami --> http://www.offroader...rrain-TA-KO.htm

 

Pozdrawiam

 

Piotr 

post-30881-1285102909,5964_thumb.jpg

Edytowane przez piotr323f
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam. obiecałem zdjęcia ale niedotrzymam słowa nie miałem dziś czasu focić - zdjęcia wrzuce jutro.

A co do jazdy w terenie to jak narazie ok z racji bycia leśnikiem i myśliwym a ze jest księżyc więc wybrałem się w nocy w teren no i przypadło mi jechać po orance - na starych gumach bym tam nie myślał się pchać a na tych terrano nawet nie stęknęło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam. obiecałem zdjęcia ale niedotrzymam słowa nie miałem dziś czasu focić - zdjęcia wrzuce jutro.

A co do jazdy w terenie to jak narazie ok z racji bycia leśnikiem i myśliwym a ze jest księżyc więc wybrałem się w nocy w teren no i przypadło mi jechać po orance - na starych gumach bym tam nie myślał się pchać a na tych terrano nawet nie stęknęło.

 

Witam,

 

 

Nie ma sprawy, poczekamy. A tak na poważnie to gdzie kupowałeś opony i ile wyniósł czas realizacji zamówienia? Jakie były ewentualne problemy z wyważeniem, w jaki sposób je dostarczają i jaka jest data produkcji. Oczywiście gwarancję masz na 5 lat.

 

Pozdrawiam

 

Piotr

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gwarancjaa 5 latPrzeglądałem rózne sklepy internetowe i tu albo cena plus dostawa ok ale potem trzeba doliczyć założenie plus wyważenie a kolega który ma wulkanizacjewycenił mi opone na 480złzamówiłem u niego na drugi dzień opony były u mnie na aucie -wiec jak to mówia szybka paczka.

 

no i był jakiś problem z wyważeniem troche ołowiu poszło

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, jestem szczęśliwym posiadaczem już od ponad roku opon BFG ALL Terrain T/A na samochodzie NISSAN TERRANO II 2.7tdi. Na razie nie narzekam zima była obfita i jakoś dawały rade w głębokim śniegu i wiosennym błocie oraz lekkim terenie ( nie mylić z off road-em bo to już inna bajka )no i nie są zbyt głośne, oczywiście na mokrej drodze gwałtowne hamowanie powoduje blokowanie kół ( brak ABS-u )ale ta przypadłość dawała znać o sobie również jak jeździłem na oponach innych firm WRANGLER i MICHELIN. Z mojego doświadczenia uważam że te opony BFG All Terrain T/A 235/75/15 są naprawdę godne polecenia ( niezła oponka za niewielką kasę kupowałem w ubiegłym roku nowe po 415zeta za szt ).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...