Leon 73 Opublikowano 25 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2012 Mam w D22 grabbery - bardzo zacne opony, później wrzucę fotkę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robi108 Opublikowano 25 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2012 Mam w D22 grabbery - bardzo zacne opony, później wrzucę fotkę. Tez mam Grabbery AT2 od września ub. r. - jestem zadowolony. Nie uciekają na śliskim asfalcie, na każdym śniegu dobra trakcja. Są miększe od wspomnianych BFG. Do błota sie nie nadają, jak MT. Spalanie niewiele wzrosło porównując z szosówkami. Troszkę szumią, ale nie miałem porównania z niczym innym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zielarz29 Opublikowano 25 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2012 Witam Wszystkich 3 latka zdzierałem Yokohame Geolander A/T-S 235/60r16 troche śmiesznie wyglądał jakby niskoprofilowe ale dopiero tej zimy gdy bieżnik się skończył niewielkie problemy były z jazdą po lesie po nieodśnieżonych drogach. Obecnie mam Bridgestone Dueler A/T 694 235/70 R16 od jakiś 1500 km są napewno cichsze a i w terenie spisują sie nie gorzej od poprzednich. Kwestia gustu każdy szuka sobie czegoś co mu bedzie pasował jak pisali wyżej "przedmówcy". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leon 73 Opublikowano 25 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2012 Tak to wygląda: Jak kolega pisał wcześniej grabbery są bardziej miękkie co można wyczuć przy hamowaniu - kto nie przyzwyczajony może się lekko zdziwić. Na czarnym przyjemne - dźwięk nienachalny . W terenie jak na AT - super naprawdę pozytywnie zaskakują. Ale BF nie są gorsze, na czarnym śmigam sobie do 160 bez kompleksów, w terenie też robią bardzo dobrze jak na AT. W zeszłym sezonie bez problemów pokonałem pod Kwidzynem torfowe łąki, po deszczach kiedy darnina pękała jak stare płótno. Oczywiście trzeba było dynamicznie operować butem ale się dało bez pomocy : Chociaż inny sprzęt skapitulował: Tak więc jak już mówiłem każdy musi sam dojść czego mu potrzeba. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adriand0088 Opublikowano 7 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2012 czy jak załoze felgi o ET20 to bedzie to sprawialo problem? Oczywiscie do Terrano II Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dudi4all Opublikowano 8 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2012 Tylko pamietaj ze z takim ET felga schowa Ci sie bardziej w nadkolu, a nie wiem ile jest tam jest miejsca. Jesli kapec bedzie za szeroki to Ci bedzie tarło o wnętrze nadkola.Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leon 73 Opublikowano 8 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2012 Pośmigałem sobie trochę na Graberach i odnoszę wrażenie, że jest ... lepiej niż na BFG. Napewno bardziej miękko i chyba ciszej, ale trudno mi to stwierdzić do końca, bo D22 w porównaniu do patha to brzmi jak wiadro gwoździ na drągu. Ale wrażenia bardzo pozytywne, na tyle że jak zjadę w pathu BFG to sobie zarzucę Grabery (no chyba że mnie coś jeszcze innego oświeci). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thespian Opublikowano 8 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2012 +20? Będzie działać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adriand0088 Opublikowano 8 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2012 no wlasnie załozylem felgi (jeszcze bez opon) na samochod i wydaje sie byc dobrze. Nic nie obciera ale zastanawiam sie czy jak zaloze opony przy maksymalnym skrecie cos sie nie bedzie dziac. Skoro kolega Thespian jest zdania, ze bedzie ok to mu wierze:) Wlasnie zamawiam BFG AT i jak juz bedzie na Terrano to dam znac i wrzuce jakas fote dla potomnych:) pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thespian Opublikowano 9 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2012 od maksymalnego skrętu są regulowane ograniczniki skrętu... Jeździłem na takim zestawie z goodyearami wranglerami 31' działało... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 15 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2012 ale to musisz sprawdzić w pozycji z maksymalnym skrętem i zawieszeniem na górze. ee +20 czemu w ta stroną w druga jest fajniej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thespian Opublikowano 16 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2012 potwierdzam, teraz mam -25 i jest lepiej, oczywiście pozostaje problem przednich nadkoli do rozwiązania (mówiąc wprost, trzeba zrobić lift budy ), tylne kółka chowają się w nadkola na wykrzyżach, a podczas poprzecznego garbika nie stwarzają problemu... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adriand0088 Opublikowano 16 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2012 et +20 dlatego, ze nadarzyla sie okazja zakupu felg po bardzo okazyjnej cenie wiec dlugo sie nie wachalem. Dla wszystkich zainteresowanych potwierdzam to co napisal kolega Thespian tzn. ze felgi o takiej glebokosci osadzenia nie utrudniaja w zadnym stoponiu jazdy i nic nie trzeba przerabiac. Zgodnie z obietnica ponizej wstawiam dwa pogladowe zdjecia jak samochod sie teraz prezentuje. Co prawda brakuje jeszcze dekli na srodku ale to kwestia braku czasu bo musze kupic sruby do ich zamocowania. pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 16 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2012 nominalnie jest chyba +12 wiec na pewno nie przeszkadzają w niczym, jeśli chodzi jazdę to chowając koło pod samochód (et na większy +) -> ujemny promień zataczania sie zwiększa czyli samochód lepiej stabilizuje / utrzymuje kierunek na wprost Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thespian Opublikowano 16 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2012 ale wymuskany... w las go weź, po co mu te ateki na asfalt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 16 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2012 ... nawet napisy na oponkach umył Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adriand0088 Opublikowano 16 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2012 hehe no na zdjeciach jakis tydzien po korekcie lakieru ale w lesie jak jest to kazdy wie i pewnie niedlugo pojawia sie nowe rysy:P Zdjecie zrobione zaraz po wyjezdzie z wulkanizacji wiec w miejskim otoczeniu:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thespian Opublikowano 17 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2012 korekta lakieru? grubo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adriand0088 Opublikowano 17 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2012 potocznie zwana detailingiem:) Cos na wzor tego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thespian Opublikowano 17 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2012 Jaaaaaa... oni pędzelkiem myli komorę silnika!!! i nadkola, i polerowali... i ryski usuneli... Ciekawe jaki byłby koszt żeby to robić po każdym wyjeździe w teren Ale fajna sprawa jeśli ktoś w pewnym momencie postanowi sprzedać pokraka, jako "niejeżdżonego w terenie"... Chociaż po prawdzie jak się wjedzie w teren to na ryskach się nie kończy, są też wgniotki wgniotek nie spolerują... no i rysy do podkładu... no i rysy do blachy... Ale i tak fajna sprawa... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adriand0088 Opublikowano 17 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2012 Nieeee... Niedopowiedzenia tworza glupie teorie... Detailing to hobby mojego brata i nigdy bym sie na to nie zdecydowal gdybym mial za to placic tyle ile to normalnie kosztuje czyli ok 2000zl. A tak mam ladnie zrobiony samochod za darmo:) Z racji wykonywanej pracy samochod bez przerwy jezdzi w terenie i naprawde nie zastanawiam się czy wjezdzac tam gdzie niejeden by poszedl:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adriand0088 Opublikowano 17 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2012 zgadzam sie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
werewolfina Opublikowano 24 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2012 witam, właśnie zakupiłem komplecik: BFGoodrich All Terrain T/A KO 235/70R16. Proszę o poradę odnośnie ciśnienia na przodzie i tyle Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thespian Opublikowano 24 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2012 w terenie? 1,2 bara Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
werewolfina Opublikowano 25 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2012 głównie miasto Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.