was79 Opublikowano 2 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2010 jeśli jeździł bym po takim mieście gdzie udało by się osiągnąć średnią prędkość powyżej 30km/h, to i spalania oscylowało by myślę między 7 a 8l/100 notek-a 100% agrii, ja mam śr. 33-34km/h i spalanie 7,3-7,5 l/100km 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dareke Opublikowano 2 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2010 (edytowane) Bryka wreszcie bryka tak jak powinna. Ja zostałem w sumie tą ofiarą , która poniosła konsekwencje 3 letniej jazdy poprzedniego właściciela ( mógł faktycznie o tym nie wiedzieć) bez wymiany oleju , filtra oleju i pare jeszcze drobnych rzeczy. Silnik mruczy cichutko , równo i spalanie w granicach przyzwoitości. Rozpiętość od 5,8 do 8,5 l na 100.Oby tak dalej. JACKO29 z tobą chętnie bym się spotkał i porozmawiał w kwesti wyciszania auta. Edytowane 2 Listopada 2010 przez dareke Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 2 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2010 Ha! może kiedyś .... Ale to fajnie że się udało i to bez jakiejś dużej awarii(nie licząc tego co było!) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Stero Opublikowano 2 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2010 7,5 litra ) bo w kncu bak ma 45 litrów - literówka:) ale generalnie dla mnie spalanie Ok - może jak na autostradzie zaszalałem to jakoś strasznie paliwa ubywało-, moze przy prędkości powyżej 160 jakaś dziura w baku sie robi??????? Przy 160 km/h wir w baku robi się wyraźny i skutecznie odstrasza od tak szybkiej jazdy. Ja się często zastanawiałem jaka jest optymalna szybkośc maksymalna czyli np. 120 km/h to jeszcze dobre spalanie czy już za duża prędkość... Niestety nie mam komputera i muszę "organoleptycznie" sprawdzać I jest jeszcze jedna sprawa która mnie trochę irytuje - nie wiem ile mogę przejechać na rezerwie. W innych samochodach rezerwa zawsze była tak ok 5-6 l. Tutaj mam wrażenie że przynajmniej z 10 l a może i 12 l bo ilekroć próbowałem po sygnale rezerwy zatankować samochód do pełna to więcej niż 35 l nie wchodziło. Wiecie może coś na ten temat?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
currahee Opublikowano 2 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2010 Kiedyś na rezerwie przejechałem z Tarnowa do Krakowa ~70 km , więc raczej jest dość spora. Choć oczywiście jechałem wtedy bardzo spokojnie i "eko" więc spalanie pewnie było ok. 5-5,5l. Co do optymalnej max. prędkości to myślę, że 120-140 zależy też ilu pasażerów i jaki bagaż. Ja w trasie przeważnie jeżdżę w zakresie 80-120. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ulek Opublikowano 2 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2010 Jacko ciśnienie w oponkach ok zresztą tydzień temu wymienione letnie na zimowe , filtr przeciwpyłkowy wymieniony oraz świece. Olej - jeszcze trochę km zostało do wymiany. Pytanie do mechaników nissanowców czy sama mogę wymienić filtr powietrza - w sensie w któym miejscu pod maską sie znajduje i jaki najlepiej kupić aby nie jechać specjalnie z taką głupotą do serwisu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 2 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2010 No wiesz ....gdyby ktoś się mnie zapytał czy bym wymienił to bym go wyśmiał...czynność zajmuje ok 10 min spokojnej pracy,trudno mi powiedzieć czy podołasz,ale nie takie rzeczy widziałem na pewno dasz radę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dar1962 Opublikowano 2 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2010 (edytowane) w notku 1,6 po otwarciu maski z prawej strony między akumulatorem a podszybiem jest wylot takiego prostokątnego plastikowe pudełka zamkniętego pokrywką. To tam właśnie siedzi filtr powietrza. W instrukcji masz obrazek i opis jak się go otwiera. Otwierasz pokrywkę, wyciągasz plastikową ramkę w której siedzi prostokątny wkład filtra.Wyjmujesz filtr, do ramki w identyczny sposób wkładasz nowy wkład, ramkę z wkładem wsuwasz do puszki filtra tak jak ją poprzednio wysunęłaś i zamykasz pokrywkę aby docisnęła odpowiednio ramkę z filtrem. Nie da się tego raczej zrobić nieprawidłowo. To zajmuje około 5 minut i jest jedną z najprostszych czynności obsługowych, jakie można wykonać samemu. Życzę powodzenia Edytowane 2 Listopada 2010 przez Dar1962 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Hichu Opublikowano 2 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2010 Do HARP-a 2 No cóż ........ ja też mam 1.4 benzyna, przebieg 10000 i 10 m-c używania. Biegi zmieniam w zakresie 2000 - 2500. Jezeli chodzi o zużycie paliwa , co prawda nie w Warszawie ale pali mi zawsze poniżej 6. Na trasie też nie szaleję, zawsze staram sięnie pzekraczać setki , no chyba , że czasami odrobinę przycisne na trójmiejskiej obwodnicy oczywiście w miare rozsądnie i zgodnie z przepisami . Nawet jeżeli jadę 110,120 to i tak prawie wszyscy mnie wyprzedzają . W czasie jazdy tez hamuję silnikiem . Jak trzeba to przy wyprzedzaniu przyspieszam , nie oszczędzam na klimie a i tak zawsze spalanie mam poniżej 6. Być może niektórzy nie zgodzą się z moją teorią , ale obecnie taką wyznaję. Pozdrawiam Hichu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
notek-a Opublikowano 2 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2010 (edytowane) Ja nie twierdzę, że zmiana biegów przy 2500 obrotów nie jest oszczędna - u mnie obniża może zużycie (paliwa) o pół litra, ale 3-city to chyba idealne miasto skoro Hichu schodzisz tam poniżej 6l. Chyba, że mieszkasz i pracujesz zaraz przy obwodnicy a jeździsz tylko w godzinach nocnych;) i jeszcze masz garaż i w domu i w pracy. Edytowane 3 Listopada 2010 przez notek-a Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 2 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2010 Chyba tak,bo dostać się z Gdańska w godzinach szczytu bez przeszkód w kierunku Sopotu graniczy z cudem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ulek Opublikowano 3 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2010 Ja się tylko spytałam w którym miejscu znajduje się filtr powietrza w roverze sama wymieniałam a tu nie byłam pewna gdzie on siedzi. Ale na pytanie jaki najlepiej kupić już nie uzyskałam odpowiedzi .DAR dzięki za wskazanie miejsca Jacko nie popisuj się tylko odpowiadaj jak pytają . Nie wszyscy są pracoholikami przy własnych maszynach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 3 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2010 (edytowane) No sorry Ulek ale kobiece rączki jakoś do mechaniki samochodowej mi nie pasują ...może starej daty jestem? D A gdzie kupić? no w każdym sklepie motoryzacyjnym gdzie paraja się filtrami,lub allegro m.innymi: http://allegro.pl/filtr-powietrza-nissan-micra-k11-k12-note-c-c-i1272397360.html A zamiennik filtrona to jest chyba AP124... Edytowane 3 Listopada 2010 przez JACKO29 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ulek Opublikowano 3 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2010 (edytowane) Wiesz Jacko i kobieta potrafi być mechanikiem i wykonywać przysłowiowo męskie czynności. Zawsze wychodzę z założenia ze lepiej nauczyć się czegoś samemu niż liczyć na czyjąś łaskę tym bardziej ze filtr powietrza jak sami piszecie w wymianie jest pikusiem . A po co przepłacać w serwisach. I tak mam teraz sporo innych wydatków na głowie .No podany przez ciebie filtr jest do 1,4 a ja mam 1,6.Zaraz DAR zwróci na to uwagę. Ale już sobie poradziłam znalazłam filtr firmy JC Premium o nr B21066PR. No chyba że są lepsze filtry?. Edytowane 5 Listopada 2010 przez ulek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 3 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2010 Zuch dziewczyna Mnie chodziło tylko o zwrócenie uwagi na istniejące możliwości Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dareke Opublikowano 3 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2010 Ulek pochwal się jakim pomykałaś roverkiem / Czy może klub roverki .pl też? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ulek Opublikowano 3 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2010 (edytowane) Hej babski roverek 214 RF o pojemności 1,4 i mocy 75 KM. A klub a i owszem należałam do niego przez bodajże rok ,nawet naklejkę posiadałam klubową na klapie bagażnika. Ale na zloty nie jeździłam.Fora samochodowe są dobrą sprawą szczególnie gdy masz jakieś problemy lub pytania:). Edytowane 3 Listopada 2010 przez ulek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ranger Opublikowano 3 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2010 A klub a i owszem należałam do niego przez bodajże rok ,nawet naklejkę posiadałam klubową na klapie bagażnika. To teraz czas na lepkę NISSANklub.pl . Wygląda super gustownie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ulek Opublikowano 3 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2010 Ranger nie sądzę abym zdobyła nalepkę klubową bo nie spełniam warunku udzielania się na zlotach:).No chyba ze cos sie zmieniło o czym nie wiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 3 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2010 Wiecie co?Z tematu o zmianie biegów zrobił się Hyde Park... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ulek Opublikowano 3 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2010 Masz rację już się poprawiamy choć ja w temacie byłam tylko niektórzy rozpraszają . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dareke Opublikowano 3 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2010 (edytowane) Sorry , to ja wprowadziłem to zamieszanie. Postaram się poprawić. Ta nalepka jest fajna , tylko zastanowiłbym się nad innym kolorem , albo niech pozostanie szary , lub zielony ale jako odblaskowy. Edytowane 3 Listopada 2010 przez dareke Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 3 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2010 Masz rację już się poprawiamy choć ja w temacie byłam tylko niektórzy rozpraszają . No,ja cerberem nie jestem Ale nawet SB jest dostępny a nie ma chętnych....jakoś tak pustawo... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dar1962 Opublikowano 4 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2010 (edytowane) pozwolę sobie zauważyć, że filtr do 1,6 różni się wymiarami od tego do 1,4 ( jest trochę grubszy) - Ulek weź to pod uwagę szukając i zamawiając zamiennik. JC Premium - szału nie ma ale jest ok - używam identycznych bo są tanie a i tak wymieniam je co roku wiosną nie patrząc na przebiegi ani terminy podane w książce serwisowej JACKO - filtry z linku który podałeś nie pasują z przyczyny o której wspomniałem na początku Edytowane 5 Listopada 2010 przez Dar1962 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 4 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2010 Dobrze że mi powiedziałeś bo bym nie wiedział...patrz wyzej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.