Dar1962 Opublikowano 5 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2010 (edytowane) filtr powietrza do 1,4 ma wymiary: długość 158,szerokość 170, wysokość 31 do 1,6: 231x135x 32 do diesla jest jeszcze inny np http://e-autoparts.pl/catalog/filtry-filtr-powietrza-c-600_603.html?id_typu=19175 Edytowane 5 Listopada 2010 przez Dar1962 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ulek Opublikowano 5 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2010 Tak się zastanawiałam kiedy DAR opisze różnicę pomiędzy filtrem powietrza do 1,4 i do 1,6 .No i się doczekałam . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 5 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2010 Ulek,bo Dar tak kupuje! Nie jest istotne że silnik 1.4 czy 1.6 ważne wymiary!O opony tez pyta podając wymiary w cm,akumulator...chyba też!? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ulek Opublikowano 5 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2010 Jacko powiem ci tak niewielu jest takich ambitnych kierowców jak DAR.On lubi cyferki a ty ciszę w aucie). I jakby nie patrzeć i ten i ten jest potrzebny w społeczeństwie. I czytając DAR-a jak i Twoje posty czegoś człowiek się uczy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dar1962 Opublikowano 5 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2010 (edytowane) -dla ścisłości: w milimetrach Edytowane 5 Listopada 2010 przez Dar1962 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ulek Opublikowano 5 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2010 No panowie wymiana filtra powietrza pomogła spalanie z 10 spadło do 7,2 i to tylko w cyklu miejskim ( spalanie w okresie jesiennym jeszcze). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dar1962 Opublikowano 5 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2010 (edytowane) mało prawdopodobne, aby czysty filtr pozwolił ci zaoszczędzić aż 3 litry etyliny na 100 km, musiałaś coś źle policzyć. Chyba,że ten stary był niemal całkowicie zapchany Edytowane 5 Grudnia 2010 przez Dar1962 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ulek Opublikowano 5 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2010 (edytowane) Właśnie tyle pali mi notes w warunkach normalnych ( nie zima) stad było moje zaskoczenia jak mi wyszło ze spalił 10 litrów a stary filtr wyglądał jakby wieki leżał w zakurzonej szafie.żeby nie było spalanie mam w granicach 7,2-7,6 a przed wymiana filtra skoczyło do 10,7. Edytowane 5 Grudnia 2010 przez ulek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dar1962 Opublikowano 5 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2010 (edytowane) ciężko jest zmieścić się ze spalaniem poniżej ósemki w 1,6 zimą w mieście.Sporo prądożernych odbiorników: dmuchawa, ogrzewanie szyby i lusterek ,klimatyzacja, oświetlenie, do tego przy krótkich odcinkach i częstych postojach jazda niemal cały czas na ssaniu,niskie biegi, spore obroty, czasami (choć to naganne ) praca na biegu jałowym, żeby ciepełko było we wnętrzu - ergo - wynik w pobliżu dziesiątki wcale w tych warunkach nie jest zaskoczeniem Edytowane 5 Grudnia 2010 przez Dar1962 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ranger Opublikowano 5 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2010 (edytowane) Mocno zanieczyszczony filtr powietrza może nieźle wywindować spalanie w górę, ale chyba nie aż o tyle. Ale kto wie, może przy wymianie coś zostało "zruszone" i dopływ jakiegoś "lewego" powietrza został przy tej okazji także wyeliminowany . To wbrew pozorom często idzie w parze. Przy zawalonym filtrze na maksa, powietrze potrafi "poszukać" sobie innej drogi. Edytowane 5 Grudnia 2010 przez ranger Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ulek Opublikowano 6 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2010 (edytowane) Dlatego dodałam specjalnie ze to spalanie spadło mi jeszcze gdy temperatury były dodatnie. Teraz jest zima auto praktycznie stoi w garażu raz na tydzień tylko jest ruszane. Ale spalanie w zeszłą zimę wyszło mi tak 8,5-9,5 tak więc DAR tu sie z Tobą zgodzę - prowadzę na bieżąco zapisy spalania mojego Notesa. Ciekawe kiedy to będzie materiał badawczy . Edytowane 6 Grudnia 2010 przez ulek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kules Opublikowano 6 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2010 Ja od ponad 2 tys. km (od początku listopada) robię badanie średniego spalania i na razie wg. kompa wychodzi średnia 6,8. Jeżdżę w stylu zależnym od humoru, od skrajności do skrajności. Biegi zacząłem zmieniać przy wyższych obrotach niż wcześniej, nie wiem, ale tak między 2000 a 3000, no chyba że mnie poniesie, co niestety nie jest rzadkie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.