jb1973 Opublikowano 16 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2011 (edytowane) WITAM! JAK WYZEJ PISAŁEM DOKONAŁEM PROCESU POLEROWANIA LAMP PRZEDNICH PAMIEREM WODNYM OD GRUBOŚCI ZIAREN OD 1000 DO 2500 A NASTEPNIE PASTA POLERSKĄ TEMPO POLERKA MIĘCIUTKIM FILCEM. JESTEM BARDZO ZADOWOLONY Z OSTATECZNEGO EFEKTU SASIAD ZOBACZYŁ I ZA 1L ROBIMY W JEGO CYTRYNIE c5. PYTANIE JAK PRZETRZYMAJA ZIMĘ? NAJWYŻEJ WIOSNĄ POPRAWIMY. Edytowane 16 Września 2011 przez jb1973 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kadozer Opublikowano 22 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2012 (edytowane) Fakt pomysł z tym lejkiem jest nietypowy i na pierwszy raz faktycznie trudny do pokonania,ale pocieszmy się że w innych autkach są jeszcze głupsze rozwiązania.A co do jazdy na przepalonych to masz rację ludzie coraz bardziej mają to w d...e i wali ich że sami nie widzą i że sami są nie widoczni. Mam trochę wątpliwości, czy w każdym aucie da się wykręcić ten lejek zgodnie z instrukcją. Dzisiaj chciałem wymienić żarówkę bo się spaliła - akurat pechowo pierwsza padła mijania po stronie pasażera. Otworzyłem instrukcje i czytam: zdjąć gumową pokrywę (proste), ścisnąć i zdjąć plastikowy pierścień (u mnie zespolony z lampą więc nie da się). Dalej czytam: Dla łatwiejszego dostępu do żarówek lewego reflektora zalecane jest wyjęcie lejka zbiorniczka spryskiwacza poprzez jego naciśnięcie i obrócenie w lewo. Tutaj zaczęły się schody bo naciskam, próbuję przekręcić i nic. Sprawę utrudnia sterownik instalacji gazowej (wiedzieli gdzie go zamontować żeby utrudnić życie). Przyglądam się, macam i mam mocne wątpliwości czy ten lejek się wykręca. Zerknijcie jak wygląda to u mnie: https://www.dropbox.com/s/tjt0dperx2wbong/DSCF0453.JPG Porównywałem z dostępnymi używkami z allegro, np ta aukcja http://allegro.pl/ni...2727570889.html Edytowane 22 Października 2012 przez kadozer Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 23 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2012 Twoje zdjęcie jest bardzo wyraźne i czytelne i mam wątpliwości aby faktycznie był odkręcany lejek. Na pocieszenie powiem, że ja już tego lejka nie mam, gdyż po kilku próbach jego wykręceniu - ułamał się. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość skoczekx Opublikowano 24 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2012 masz nieoryginalny zbiornik płynu - moim zdaniem lejka nie wykręcisz, ale spróbuj bez wyjmowania wymienić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sigma3 Opublikowano 8 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2013 Witam! Mam pytanie czy te metody szlifowania są skuteczne na długo czy to tylko krótkotrwały efekt-miesiąc,dwa?U mnie diagnosta mówił,że polerka nic nie da bo się porobił pajączek na kloszach i stąd problem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość skoczekx Opublikowano 9 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2013 polerka daje dobry efekt na długo-nie słuchaj diagnosty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sigma3 Opublikowano 16 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2013 Dzięki Skoczekx-zastanawiam się tylko czy pchać się do zakładu czy wziąć sprawy w swoje ręce:) Macie jakieś naprawdę skuteczne metody?Może ktoś to opisał na forum tylko ja nie mogę znaleźć.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 16 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2013 Najpierw zrób sam najtańszym kosztem. Bierzesz tradycyjny Cif i wiertarkę dwu-biegową np. Celma. Na krążek ładne futerko i polewasz Cifem i polerujesz, pamiętając aby futerko było mokrawe, więc co jakiś czas dodajesz troszkę wody, aby nie dopuścić do sproszkowania Cifu.Są osoby co tego nie praktykują i się boją, ale np. karawaningowcy w ten sposób polerują szyby z pleksi w przyczepach. Należy wspomnieć, że szyba w przyczepie jest bardziej miękka i delikatniejsza niż reflektor. =================================================================== Kiedyś pisałem o Cifie, teraz postanowiłem się bardziej przyłożyć o przepolerowac reflektory. Pierwsze trzy fotki - to tak wyglądały lampy... -czwarta - to podczas użycia papieru wodnego /użyłem 1200, 1500 i 2000/ -piata - to po szlifowaniu już ostatnim papierem 2000. Lampa jest matowa. -ostatnia - po użyciu pasty polerskiej i wypolerowaniu za pomocą wiertarki "Celma" - zrobienie na tip-top. Chyba jakaś różnica jest? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.