Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Lampy przód-klosze, wymiana żarówek


Gość skoczekx
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

WITAM!

JAK WYZEJ PISAŁEM DOKONAŁEM PROCESU POLEROWANIA LAMP PRZEDNICH PAMIEREM WODNYM OD GRUBOŚCI ZIAREN OD 1000 DO 2500 A NASTEPNIE PASTA POLERSKĄ TEMPO POLERKA MIĘCIUTKIM FILCEM.

JESTEM BARDZO ZADOWOLONY Z OSTATECZNEGO EFEKTU SASIAD ZOBACZYŁ I ZA 1L ROBIMY W JEGO CYTRYNIE c5.

PYTANIE JAK PRZETRZYMAJA ZIMĘ? NAJWYŻEJ WIOSNĄ POPRAWIMY.

Edytowane przez jb1973
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Fakt pomysł z tym lejkiem jest nietypowy i na pierwszy raz faktycznie trudny do pokonania,ale pocieszmy się że w innych autkach są jeszcze głupsze rozwiązania.A co do jazdy na przepalonych to masz rację ludzie coraz bardziej mają to w d...e i wali ich że sami nie widzą i że sami są nie widoczni.

 

Mam trochę wątpliwości, czy w każdym aucie da się wykręcić ten lejek zgodnie z instrukcją.

Dzisiaj chciałem wymienić żarówkę bo się spaliła - akurat pechowo pierwsza padła mijania po stronie pasażera. Otworzyłem instrukcje i czytam: zdjąć gumową pokrywę (proste), ścisnąć i zdjąć plastikowy pierścień (u mnie zespolony z lampą więc nie da się). Dalej czytam: Dla łatwiejszego dostępu do żarówek lewego reflektora zalecane jest wyjęcie lejka zbiorniczka spryskiwacza poprzez jego naciśnięcie i obrócenie w lewo. Tutaj zaczęły się schody bo naciskam, próbuję przekręcić i nic. Sprawę utrudnia sterownik instalacji gazowej (wiedzieli gdzie go zamontować żeby utrudnić życie). Przyglądam się, macam i mam mocne wątpliwości czy ten lejek się wykręca.

 

Zerknijcie jak wygląda to u mnie: https://www.dropbox.com/s/tjt0dperx2wbong/DSCF0453.JPG

Porównywałem z dostępnymi używkami z allegro, np ta aukcja http://allegro.pl/ni...2727570889.html

Edytowane przez kadozer
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

Witam!

Mam pytanie czy te metody szlifowania są skuteczne na długo czy to tylko krótkotrwały efekt-miesiąc,dwa?U mnie diagnosta mówił,że polerka nic nie da bo się porobił pajączek na kloszach i stąd problem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki Skoczekx-zastanawiam się tylko czy pchać się do zakładu czy wziąć sprawy w swoje ręce:)

 

Macie jakieś naprawdę skuteczne metody?Może ktoś to opisał na forum tylko ja nie mogę znaleźć....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najpierw zrób sam najtańszym kosztem. Bierzesz tradycyjny Cif i wiertarkę dwu-biegową np. Celma. Na krążek ładne futerko i polewasz Cifem i polerujesz, pamiętając aby futerko było mokrawe, więc co jakiś czas dodajesz troszkę wody, aby nie dopuścić do sproszkowania Cifu.
Są osoby co tego nie praktykują i się boją, ale np. karawaningowcy w ten sposób polerują szyby z pleksi w przyczepach. Należy wspomnieć, że szyba w przyczepie jest bardziej miękka i delikatniejsza niż reflektor.

===================================================================

 

Kiedyś pisałem o Cifie, teraz postanowiłem się bardziej przyłożyć o przepolerowac reflektory.

 

Pierwsze trzy fotki - to tak wyglądały lampy...

-czwarta - to podczas użycia papieru wodnego /użyłem 1200, 1500 i 2000/

-piata - to po szlifowaniu już ostatnim papierem 2000. Lampa jest matowa.

-ostatnia - po użyciu pasty polerskiej i wypolerowaniu za pomocą wiertarki "Celma" - zrobienie na tip-top.

Chyba jakaś różnica jest?

19658920472216421051.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...