Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Parę pytań o 370Z... tu ocena, komentarz, opinie


Gość Kimi
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Co sądzicie o tej ofercie, zetka sprowadzona ale sprzedawana przez dealera Nissana .

http://otomoto.pl/nissan-370-z-my-2013-lifting-C35981635.html

 

Trochę dziwi wyposażenie - nie wiedziałem że wersje EU wychodziły z welurową tapicerką, bez podgrzewanych i elektrycznych foteli. Do tego brakuje obsługi telefonu przez bluetooth. Jeżeli nie przeszkadzają Ci braki wyposażeniu to warto obejrzeć, bo cena jak za ten rocznik jest atrakcyjna. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jak kolega wyżej ,jakieś dziwne  /ubogie/  jest wyposażenie tego samochodu jak na Europe.

Rocznik 2012 a to jest modelowy 2013,zderzak ,hamulce, koła/chyba że jest z ostatnich miesięcy 2012? Nie wiem czy takie wychodziły w Europie w 2012.

Wg mnie z przody był klepany.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki, też mnie to zastanawiało . Mam jeszcze jedno pytanie do kolegów, w jakiej kwocie można się zamknąć z ubezpieczeniem oc+ac zetki ? 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To zależy jaki rocznik - czyli jaka cena. Ja zapłaciłem 3400 za pełen pakiet (niby najlepszy) za rocznik 2012. Cały rok płatne jednorazowo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakie jest realne spalanie w 370z? Bo 350tka jak na swoja pojemnosc pali smiesznie malo i jestem ciekawy jak sie sprawa ma w jego mlodszym bracie ;)

 

Na trasie udaje się zejść do 9l, przy spokojnej jeździe i trzymaniu się ograniczeń (limit przepisowy +20). A w mieszanym, z przewagą trasy, to 12 - 13, gdy troszkę się pobawimy. W samym mieście, przy ostrej zabawie, spokojnie do 20 dochodzi.

Podatność na wiatr ???

 

Od niedawna jeżdżę 370Z (wcześniej tylko przednionapędówka, Type-R Hodny) i zauważyłem, że przy prędkości autostradowej (powiedzmy 150 - 180) auto zaczyna mi "pływać", w szczególności w momentach wjazdu / wyjazdu ze stref z ekranami ochronnymi czy mijaniu tira. Czy to kwestia opływu powietrza i zmiany docisku, czy też ma skopane coś w zawieszeniu ?

 

Spotkaliście się z tym może ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na trasie udaje się zejść do 9l, przy spokojnej jeździe i trzymaniu się ograniczeń (limit przepisowy +20). A w mieszanym, z przewagą trasy, to 12 - 13, gdy troszkę się pobawimy. W samym mieście, przy ostrej zabawie, spokojnie do 20 dochodzi.

Podatność na wiatr ???

 

Od niedawna jeżdżę 370Z (wcześniej tylko przednionapędówka, Type-R Hodny) i zauważyłem, że przy prędkości autostradowej (powiedzmy 150 - 180) auto zaczyna mi "pływać", w szczególności w momentach wjazdu / wyjazdu ze stref z ekranami ochronnymi czy mijaniu tira. Czy to kwestia opływu powietrza i zmiany docisku, czy też ma skopane coś w zawieszeniu ?

 

Spotkaliście się z tym może ?

Z tym pływaniem to dziwne, ale nie jesteś pierwszą osobą która coś takiego ma. Ktoś już wcześniej mówił że przy większych prędkościach ma problem z utrzymaniem auta. Ja jedynie zaobserwowałem że tak powyżej 180 prz podmuchach maska lekko faluje na środku. Byłem u mojego serwisanta i stwierdził że wszystko działa jak należy a że to duża prędkość a maska to cieńkie aluminium to może lekko się uginać.

 

Apropos spalania to mi narazie nie udało się zejść poniżej 10,5 prz jeździe po trasie ze stałą prędkością między 90 a 120, za to na autostradzie z równą jazdą 220 to takie słabe 12 spala.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na trasie udaje się zejść do 9l, przy spokojnej jeździe i trzymaniu się ograniczeń (limit przepisowy +20). A w mieszanym, z przewagą trasy, to 12 - 13, gdy troszkę się pobawimy. W samym mieście, przy ostrej zabawie, spokojnie do 20 dochodzi.

Podatność na wiatr ???

 

Od niedawna jeżdżę 370Z (wcześniej tylko przednionapędówka, Type-R Hodny) i zauważyłem, że przy prędkości autostradowej (powiedzmy 150 - 180) auto zaczyna mi "pływać", w szczególności w momentach wjazdu / wyjazdu ze stref z ekranami ochronnymi czy mijaniu tira. Czy to kwestia opływu powietrza i zmiany docisku, czy też ma skopane coś w zawieszeniu ?

 

Spotkaliście się z tym może ?

 

Mi też szarpie przy zmianie obciążenia - wygląda to tak jakby przestał być stabilny i tańczył na drodze. To się dzieje przy ostrym hamowaniu, czasami przy dużych prędkościach wystarczy zdjąć nogę z gazu i też tak się dzieje. Myślałem że to jakaś wada tego mojego tylko...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi też szarpie przy zmianie obciążenia - wygląda to tak jakby przestał być stabilny i tańczył na drodze. To się dzieje przy ostrym hamowaniu, czasami przy dużych prędkościach wystarczy zdjąć nogę z gazu i też tak się dzieje. Myślałem że to jakaś wada tego mojego tylko...

 

Ot ciekawostka, ktoś ma jakiś pomysł w tym temacie, czy 350 też się tak zachowuje ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Coś jest nie tak, nic podobnego nie powinno występować 350/370.

A już jakieś dziwne ruchy od pod wpływem podmuchów powietrza dla sportowego samochodu to tragedia.

Sprawdźcie

-ciśnienie w oponach oraz stan ogumienia

-zawieszenie

-geometrie

 Chyba, ze samochód miał jakieś poważne przygody, wtedy różne rzeczy się dzieją.

Przy redukcji w niskich temperaturach, śliskiej nawierzchni znane były przypadki wpadania w poślizg, , instrukcja o tym też wspomina. Dlatego m/i z tego powodu w 370z manualu zastosowano System Synchro Rev Control .

Mowa o jeździe po normalnej drodze, bo w koleinach zwłaszcza przy niskich temperaturach na seryjnych oponach ,koła 19’  zwłaszcza nocą to dla mnie tragedia, jak to ktoś fajnie ujął wgryzam się w kierownicę. Wtedy mam dość tego samochodu i najchętniej bym się go pozbył, ale to temat już na inny post.

Dla mnie to najprawdopodobniej ostatni samochód z napędem na tylne koła.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Potwierdzam że w A/T nie spotkałem się z objawami "plywania", nawet w przypadkach opisanych wyżej. Kwestia techniki jazdy i/lub manuala? Inna sprawa ze staram się nie jeździć szybko po drogach z koleinami a zimę Z'ka spędziła pod przykryciem w garażu...

Przy okazji pytanie: system pomiaru ciśnienia w oponach - jaki spadek ciśnienia aktywuje alarm? Ma ktoś jakieś doświadczenia?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżdżę tylko wiosna latem i jesienią jak nie ma śniegu i nie zsobserwowalem pływania nawet przy 250

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi się zapaliła P<1,9 bara, nie widzę tych danych w instrukcji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dawno nie pisałem, pojeździłem 370z jak pogoda wreszcie pozwoliła, bo za pierwszym razem się nie udało. Obawy co do pozycji za kierownicą z moich postów się sprawdziły, przez długi czas nie mogłem znaleźć komfortowej dla siebie pozycji.

 

mimo tych niedogodności bardzo dobrze mi się jeździło autem :)

 

jednak się nie zdecydowałem... idę w zupełnie inną bajkę, A45 AMG z wydechem Performance, wiem, że to zupełnie inne auto, ale jednak mnie przekonał 4 matic, użytkowość na co dzień i matko boska jak to strzela z wydechu w trybie S i Manual. Tym mnie ujął, 370z na seryjnym wydechu nie wprawiała mnie w żadne emocje, a to pomimo tego, że ma tylko 2 litry to brzmi kosmicznie i co najlepsze dźwięk nie jest wspomagany przez żadne syntezatory w środku tak jak w nowych m3/m4. Poza tym Launch Control robi kosmos, 4,6 do 100 i naprawdę jak tym pojeździłem, to rzadko można spotkać kogoś szybszego.

 

Poza tym spalanie na korzyść A45 AMG, średni "palnik" 11,5 po Wawie, upalanie od świateł do świateł 14,5, Zeta przy takiej samej jeździe brała 15 i 20+ :(

 

dziękuję za cenne informacje odnośnie zakupu w salonie, negocjacji i wielu postów, które pozowliły mi poznać auto.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżdżę tylko wiosna latem i jesienią jak nie ma śniegu i nie zsobserwowalem pływania nawet przy 250

Jaki masz rozmiar kół, markę opon? He He  250 w koleinach dobre..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jaki masz rozmiar kół, markę opon? He He  250 w koleinach dobre..

haha no nie w koleinach. W koleinach to pociągi powinny jeździć :rofl:  mówię o drodze prostej jak stół

Opony Yokohama Advan Sport V103 235/35/19 na przodzie i 265/35/19 na tyle

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi się zapaliła P<1,9 bara, nie widzę tych danych w instrukcji.

Właśnie, w instrukcji mowa tylko o aktywacji lampki ostrzeżenia - czy podana jest informacja którego koła to dotyczy?

dawno nie pisałem, pojeździłem 370z jak pogoda wreszcie pozwoliła, bo za pierwszym razem się nie udało. Obawy co do pozycji za kierownicą z moich postów się sprawdziły, przez długi czas nie mogłem znaleźć komfortowej dla siebie pozycji.

 

mimo tych niedogodności bardzo dobrze mi się jeździło autem :)

 

jednak się nie zdecydowałem... idę w zupełnie inną bajkę, A45 AMG z wydechem Performance, wiem, że to zupełnie inne auto, ale jednak mnie przekonał 4 matic, użytkowość na co dzień i matko boska jak to strzela z wydechu w trybie S i Manual. Tym mnie ujął, 370z na seryjnym wydechu nie wprawiała mnie w żadne emocje, a to pomimo tego, że ma tylko 2 litry to brzmi kosmicznie i co najlepsze dźwięk nie jest wspomagany przez żadne syntezatory w środku tak jak w nowych m3/m4. Poza tym Launch Control robi kosmos, 4,6 do 100 i naprawdę jak tym pojeździłem, to rzadko można spotkać kogoś szybszego.

 

Poza tym spalanie na korzyść A45 AMG, średni "palnik" 11,5 po Wawie, upalanie od świateł do świateł 14,5, Zeta przy takiej samej jeździe brała 15 i 20+ :(

 

dziękuję za cenne informacje odnośnie zakupu w salonie, negocjacji i wielu postów, które pozowliły mi poznać auto.

Zgadzam się zupełne inne auto... Wyglada na to ze jedno z niewielu z klasycznym V6 dostepne na rynku. Nie wspominając że rownież dzięki możliwosci w miarę prostego upgrade-u (patrz Coobcio Performance Garrage ;) pozostanie na fali jeszcze przez ładnych pare lat. Jeśli miałbym wybierać 2 ltr to poszedł bym w GT86... Edytowane przez DanteS
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A45 z wygladu jest malo meskim autem. A nissany typu Z albo kochasz albo nienawidzisz bo te auta nie sa do upalania od swiatel do swiatel na prostych, nasze auta sa dla tych ktorzy kochaja zakrety i kontrolowane zarzucanie d*pa na zakretach.


Poza tym wlasnie chlopaki wkleili film jak po malych modach 370 robi 4.7 do setki wiec...roznica raczej znikoma.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Coś jest nie tak, nic podobnego nie powinno występować 350/370.

A już jakieś dziwne ruchy od pod wpływem podmuchów powietrza dla sportowego samochodu to tragedia.

Sprawdźcie

-ciśnienie w oponach oraz stan ogumienia

-zawieszenie

-geometrie

 Chyba, ze samochód miał jakieś poważne przygody, wtedy różne rzeczy się dzieją.

Przy redukcji w niskich temperaturach, śliskiej nawierzchni znane były przypadki wpadania w poślizg, , instrukcja o tym też wspomina. Dlatego m/i z tego powodu w 370z manualu zastosowano System Synchro Rev Control .

Mowa o jeździe po normalnej drodze, bo w koleinach zwłaszcza przy niskich temperaturach na seryjnych oponach ,koła 19’  zwłaszcza nocą to dla mnie tragedia, jak to ktoś fajnie ujął wgryzam się w kierownicę. Wtedy mam dość tego samochodu i najchętniej bym się go pozbył, ale to temat już na inny post.

Dla mnie to najprawdopodobniej ostatni samochód z napędem na tylne koła.

 

Punkt pierwszy z listy do weryfikacji już w przyszłym tygodniu sprawdzę - przekładam na letnie, przy okazji dobrze je wyważę.

 

Jak to nie pomoże - pójdzie sprawdzenie zawieszenia i geometrii.

 

Jakie powinno być ciśnienie przy 18" z przodu i z tyłu ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Punkt pierwszy z listy do weryfikacji już w przyszłym tygodniu sprawdzę - przekładam na letnie, przy okazji dobrze je wyważę.

 

Jak to nie pomoże - pójdzie sprawdzenie zawieszenia i geometrii.

 

Jakie powinno być ciśnienie przy 18" z przodu i z tyłu ?

Ja całą zimę objeździłem na letnich 18" jak nie było śniegu. Ciśnienie sprawdź na drzwiach, chyba powinno być 2,2 - 2,4. Na 19" mam napompowane 2,6.

 

A45 z wygladu jest malo meskim autem. A nissany typu Z albo kochasz albo nienawidzisz bo te auta nie sa do upalania od swiatel do swiatel na prostych, nasze auta sa dla tych ktorzy kochaja zakrety i kontrolowane zarzucanie d*pa na zakretach.

Poza tym wlasnie chlopaki wkleili film jak po malych modach 370 robi 4.7 do setki wiec...roznica raczej znikoma.

Dokładnie, 350/370Z trzeba kochać. Jest dużo samochodów szybszych w porównywalnych pieniądzach. Nawet nowe audi RS3 ma ponad 400 koni, 4 koła napęd i coś ok. 4s do 100, ale jak taki samochodzik wygląda w porównaniu z Zetką? Dobre dla dziewczyny :icecream:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak to którego koła dotyczy - ja mam że klikam na przyciskach przy kierownicy i na zegarze pokazuje mi ile mam na danym kole - tyle, że ja mam psi - średnio 2,5 to jest 35 psi i tego się trzymam. Jak się rozgrzeją opony i powietrze to mam 36-38. Kontrolka pojawia się na 28-9 psi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wszystkie. Moja 35th Anniversary Edition EU Premium Pack tego nie ma. Raczej to miały wersje USA.

Edytowane przez vonBuBs
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja całą zimę objeździłem na letnich 18" jak nie było śniegu. Ciśnienie sprawdź na drzwiach, chyba powinno być 2,2 - 2,4. Na 19" mam napompowane 2,6.

 

Dokładnie, 350/370Z trzeba kochać. Jest dużo samochodów szybszych w porównywalnych pieniądzach. Nawet nowe audi RS3 ma ponad 400 koni, 4 koła napęd i coś ok. 4s do 100, ale jak taki samochodzik wygląda w porównaniu z Zetką? Dobre dla dziewczyny :icecream:

 

RS3 moze nawet miec sekunde do 100 ale...ja bym sie wstydzil tym jezdzic no i fajnej d*py raczej nie wyrwiesz na RS3 :lol: . Osiagi to nie wszystko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...