Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Parę pytań o 370Z... tu ocena, komentarz, opinie


Gość Kimi
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

W skrócie

-niestety co do „dopasowania”  musisz sam to ocenić , ja co prawda  mam tylko 180cm ,ale z tego co wiem osoby o większych parametrach znalazły dobre miejsce za kierownicą /manual/,  swoją drogą przydała by się wzdłużna regulacja kierownicy.

-wg  mnie jeżeli już brać to tylko wersje Platinum

-nie okłamują Cię ,nie chcą zamawiać  manuala bo się im po prostu nie sprzedają ,gdy ja szukałem w 2012r był tylko jeden dostępny   na całą Polskę /mowa  o GT edition, odpowiednik dzisiejszego Platinum/. Kupiłem manual ,ponieważ wcześniej poszukując 350z pierwszy raz w  życiu jechałem automatem i w dwóch przypadkach by to się mogło fatalnie skończyć/raz właściciel by przez przednią szybę wypadł , drugi by mi najechali na doopę i dałem sobie spokój. Doszedłem do wniosku ,że starego drzewa się nie przesadza. Chociaż wszyscy doradzali mi automat. Kwestia preferencji, ale są tu koledzy co mają więcej do powiedzenia w tym temacie niż ja, chyba jednak warto się dobrze zastanowić nad tą sprawą, bo w manualu  biegi aż ta pięknie nie chodzą jak w innych podobnych autach zwłaszcza  1-2.

Ok jutro /właściwie dziś/  napiszę Ci jeszcze  kilka słów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Młynarz,

 

masz jakieś info czy pod koniec 2015 będzie w sprzedaży czy zostanie zaprezentowany dopiero?

 

Andrzej6411,

 

handlowiec u Zaborowskiego mówił właśnie, że zdecydowanie lepiej sprzedaje się automat. Co do stock'u miał podgląd na Czechy, Austrię i jakieś inne państwa jeszcze wymienił, jednak powiedział, że jak auto zostanie zarejestrowane to znika z podglądu i trzeba już szukać bezpośrednio u dilerów.

 

Obecnie u Polody stoi Platinium czarny w pomarańczy roczny, z przebiegiem 6 000 km, wiec pewnie testówka, za 140 tyś brutto, odpada ze względu na automat i pewnie lekkiego życia nie miał jako testówka.

 

Stoi jeszcze GT Edition za 115 tyś zł z 2012 roku na otomoto, ale w jakimś komisie, Salon PL, ale z zasady u mnie odpada, bo handlarzy dorabiał nie będę :)

 

Andrzej,

 

na filmikach na youtube zauważyłem, że przy zapiętym biegu drążek zmiany biegów "lata", nie był to jednostkowy przypadek w manualu, też to masz?  a ile jest to irytujące? :) czy po prostu nie zwraca się na to uwagi?

 

cheers,

Art

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W skrócie

-niestety co do „dopasowania”  musisz sam to ocenić , ja co prawda  mam tylko 180cm ,ale z tego co wiem osoby o większych parametrach znalazły dobre miejsce za kierownicą /manual/,  swoją drogą przydała by się wzdłużna regulacja kierownicy.

-wg  mnie jeżeli już brać to tylko wersje Platinum

-nie okłamują Cię ,nie chcą zamawiać  manuala bo się im po prostu nie sprzedają ,gdy ja szukałem w 2012r był tylko jeden dostępny   na całą Polskę /mowa  o GT edition, odpowiednik dzisiejszego Platinum/. Kupiłem manual ,ponieważ wcześniej poszukując 350z pierwszy raz w  życiu jechałem automatem i w dwóch przypadkach by to się mogło fatalnie skończyć/raz właściciel by przez przednią szybę wypadł , drugi by mi najechali na doopę i dałem sobie spokój. Doszedłem do wniosku ,że starego drzewa się nie przesadza. Chociaż wszyscy doradzali mi automat. Kwestia preferencji, ale są tu koledzy co mają więcej do powiedzenia w tym temacie niż ja, chyba jednak warto się dobrze zastanowić nad tą sprawą, bo w manualu  biegi aż ta pięknie nie chodzą jak w innych podobnych autach zwłaszcza  1-2.

Ok jutro /właściwie dziś/  napiszę Ci jeszcze  kilka słów.

Ja zawsze jeździłem manualami, ale w Zetce mam automat i jeżeli kupię kolejny samochód to tylko z automatem. Fakt nie można porównywać zwykłych automatów do sportowych bo jeździłem też ze skrzynią DSG ale to nie to samo. Przez całe lato to z łopatek skorzystałem kilka razy do zabawy, a tak to wbijasz D i się relaksujesz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to jest normalne ze gałka się trzęsie - to jest fajne moim zdaniem niż to by było jak w passacie

 

kup z 2015 nismo w automacie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

stylistyka nismo nie bardzo mi odpowiada, za bardzo rzuca się w oczy i trąci trochę fast & furious :)

 

gdybym chciał żeby sąsiadów bolało, to bym sobie kupił 911 po lifcie z 2009 roku za 200 tyś zł i brał małolaty spod Enklawy na Mazowieckiej :)

 

w 370z podoba mi się to, że za relatywnie niskie pieniądze(względem prosiaków, jaguara f type itp.) dostajemy świetne auto, a że w opakowaniu Nissana, tym lepiej, rzuca się w oczy, ale na pewno nie tak jak prosiaki.

 

Pewnie, że można mieć szybsze auta do 100 km/h w okolicy 200 tyś zł, najtańszy to Golf R, ale to nadal tylko Golf, A 45 Amg, fajne, no ale, to zupełnie inne liga i auto. Nie samym lataniem od świateł do świateł na wprost człowiek żyje :)

 

cheers,

Art

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

stylistyka nismo nie bardzo mi odpowiada, za bardzo rzuca się w oczy i trąci trochę fast & furious :)

 

gdybym chciał żeby sąsiadów bolało, to bym sobie kupił 911 po lifcie z 2009 roku za 200 tyś zł i brał małolaty spod Enklawy na Mazowieckiej :)

 

w 370z podoba mi się to, że za relatywnie niskie pieniądze(względem prosiaków, jaguara f type itp.) dostajemy świetne auto, a że w opakowaniu Nissana, tym lepiej, rzuca się w oczy, ale na pewno nie tak jak prosiaki.

 

Pewnie, że można mieć szybsze auta do 100 km/h w okolicy 200 tyś zł, najtańszy to Golf R, ale to nadal tylko Golf, A 45 Amg, fajne, no ale, to zupełnie inne liga i auto. Nie samym lataniem od świateł do świateł na wprost człowiek żyje :)

 

cheers,

Art

Tak, Zetka nie rzuca się w oczy wcale :blink: gwarantuje Ci że jak kupisz ten samochód to wszyscy będą się patrzyć co to jedzie. Porschaków jeździ dużo, a Zetek jak na lekarstwo. Ja od kwietnia spotkałem tylko jedną na dodatek przy drodze w komisie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z braku czasu postaram się z doskoku.

Drżenie gałki zmiany biegów w  Z-etkach to normalne, wcześniej miałem 350z przebieg 28 tys. salon pl. stan kolekcjonerski i też na to cierpiała, było to jedyna rzecz, która mnie martwiła przed zakupem, ale jak się okazało to auto już tak ma. Na forum jest wątek, który założyłem w tym temacie.

W 370z też to występuje, ale jednak w dużo mniejszym stopniu, /mój ma aż …3,2 tys. przebiegu/                  nie jest to w jakiś sposób irytujące, właściwie niezauważalne z pozycji kierowcy.

Bardzo dobra zasada z komisów aut się nie kupuje, albo darmozjady zarobią kupę kasy na Tobie albo wcisną Ci samochód z jakąś ukrytą wadą, w 99% się sprawdza ta zasada.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie będę przekonywał Ciebie do automatu (jeżdżę automatami od prawie 10 lat). Mam automat w (jak tu określają w dupowozie, sedan klasy premium) i AT w Zet w porównaniu z tamtą skrzynią to przepaść. Biegi zmieniają się błyskawicznie (może nie ma frajdy z przerzucania biegów ręcznie ale manetki wg mnie robią to równie dobrze).

Da się znaleźć pozycję dla 188 cm. Z35 nie pojawi się w 2015 (najwcześniej w 2016)

W połowie tego roku oglądałem nowe białe platinum AT za 160 tys (cena z 204 na 165 na początek negocjacji) więc 170 tys. to na pewno dużo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://www.autocentrum.pl/newsy/z-kraju-i-ze-swiata/nastepca-nissana-370z-dostanie-min-hybryde/- tutaj można nieco więcej poczytać.

 

Co do automata vs manual, automat szybszy na prostej i wygodniejszy ale manual też daje rade. Automatyczny międzygaz robi fajną robotę  :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja dodam jeszcze ze mam 350z w AT i co prawda miedzy skrzynia z 370z jest duza przepasc ale i tak jestem z niej zadowolony i jak bede zmieniać na nowszy model na raczej napewno na AT

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://www.autocentrum.pl/newsy/z-kraju-i-ze-swiata/nastepca-nissana-370z-dostanie-min-hybryde/- tutaj można nieco więcej poczytać.

 

Co do automata vs manual, automat szybszy na prostej i wygodniejszy ale manual też daje rade. Automatyczny międzygaz robi fajną robotę  :)

 

zdziwiłeś mnie, bo czytałem w danych technicznych, ze manual ma 5,3, a automat 5,6 :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zaczynam się przekonywać do automata :whistle:  :whistle: 

 

niech się pogoda wreszcie ustabilizuje i lecę do Zaborowskiego polatać :)

 

cheers,

Art

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli jednak zdecydujesz się na zakup „manuala” od pewnego czasu rozważam sprzedaż swojego.

Ogólnie powód ewentualnej sprzedaży /nie jestem jeszcze przekonany do tej decyzji /to moje ograniczenia, jako kierowcy.

-GT Edition 2012 r , max wyposażenie, koniec listopada , ok 1,5 miesiąca musiał być zarejestrowany w salonie, jako pokazowy. Ale oczywiście został kupiony z przebiegiem zerowym, co zresztą było zawarte, jako warunek kupna w umowie przedwstępnej.

-obecny przebieg  … 3,2 tys. km po 2 przeglądach gwarancyjnych

Możliwość przedłużenia gwarancji do 5 lat

- środek właściwie pachnie nowością/czarny/

-samochód przez 2 lata nawet deszczu nie widział cały czas garażowany wcześniej poddany zabezpieczającej kosmetyce lakieru nie posiada rys ,wgnieceń itp.

Co do koloru tapicerki z orange, zwróć uwagę, że przy dłużą eksploatacje, niestety dużo szybciej ulega zniszczeniu, zabrudzeniu itp. To nie to samo, co w 350z .Proponuje zobaczyć mojego ex. 350Z w Warszawie:}.

Nie jest to jeszcze oferta sprzedaży, ale powoli dojrzewam do takiej decyzji targają mną sprzeczne emocje.

Jednak jak wcześniej pisałem manual w codziennym użytkowaniu korkach warszawskich to chyba kiepska decyzja.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Kolego jeżeli takie coś się dzieje udaj się do serwisu. Przy każdej prędkości samochód jest stabilny a układ precyzyjny. Nawet grubo powyżej 200 można prowadzić jedną ręką.

Byłem w serwisie i powiedzieli że ten typ tak ma...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

za***iste fury, Japońce mają rozmach. Dobrze byłoby się kiedyś wybrać na taki auto-salon

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak Nissan wypuści kolejną Zetkę z silnikiem 2.0T i popsuje zabawę to chyba postawię na Lexusa RCF. Ten niebieski robi wrażenie, tak jak Zetki to auto jest masywne i ma kawał silnika. Oglądałem różne filmiki i jedynie stockowy wydech nie daje rady, ale reszta jest konkretna. Mam jednak nadzieję że Z35 nie będzie Mercedesem 2.0T kompresorem tylko będzie miał 4.0 i V8 :dribble:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...