krzysiek1958 Opublikowano 29 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2011 A nasmarowales go jak zakladales. Jesli nie to juz niedlugo go uslyszysz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dejneks Opublikowano 29 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2011 Szczerze to nie wiem czy go mechanik nasmarował ale czytałem ze RAAD montował ten sam wahacz SRL od razu bez smarowania Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
truedomel Opublikowano 2 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2011 Wymieniłem wahacze,dokręcane jak "w książce napisane" ,wahacze Lemforder. Niby wszystko ok,tylko, że.....nie do końca.W trakcie normalnej jazdy cisza,nic nie zgrzyta nie piszczy,natomiast przy zjeździe/wjeździe na duży krawężnik lub podobny mu wybój, bardzo słyszalny jest głośny zgrzyt ,coś jakby plastik o metal ,czasem nawet odzczuwalny pod nogą na pedale sprzęgła.przed wymianą wahaczy czegoś takiego nie było, pojawiło się kilka kilkanaście dni po ich wymianie więc podejrzewam ,że to ich wina,pytanie tylko co spieprzyłem przy wymianie i jak to naprawić? Kolejny komplet nowych wahaczy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paweleknowakowski Opublikowano 2 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2011 a smarowałeś wahacze przed montażem ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
truedomel Opublikowano 2 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2011 Szit nic tam nie smarowałem,gdzie je trzeba posmarować i czym? tak na przyszłość bo teraz to już pewnie za późno.Swoją drogą myślałem ,że są już nasmarowane.Z tego co pamiętam jak zakładałem to widziałem na nich jakiś smar. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RAAAD Opublikowano 2 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2011 Wachacze jak są nałożyskach to można normalnie skręcić a jak są na tulejach gumowych to powinno sie skrecac te śruby boczne tzn przelotowe na wysokości .A dokładniej auto podniesione to pod wachacz dolny przy swożniu podłożyc lewarek i podnieść do wysokości jak koło znajduje sie w czasie jazdy,Bo tak można gumy zerwać. No i jak sa nowe wachacze to lepiej jechac na zbieżność. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
truedomel Opublikowano 3 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2011 No tak zakładałem ,zbieżność ustawiona jeszcze w ten sam dzień. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wytryh Opublikowano 10 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2012 witam, wczoraj wymieniłem obydwa górne wahacze na SRL i co do demontażu to musiałem odkręcić całe łapy bo od sprężyny była nakrętka. Było ciężko ale jak ktoś ma parę w rękach i kawałek przedłużki to musi puścić. Co do montażu wahaczy do łapy to nie da się włożyć śrub z drugiej strony ponieważ otwory nie są sobie równe i także śruba na 3/4 długości jest grubsza niż miejsce z gwintem więc przyszło mi założyć tak jak było w oryginale. pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dariusz... Opublikowano 10 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2012 witam, wczoraj wymieniłem obydwa górne wahacze na SRL i co do demontażu to musiałem odkręcić całe łapy bo od sprężyny była nakrętka. Było ciężko ale jak ktoś ma parę w rękach i kawałek przedłużki to musi puścić. Co do montażu wahaczy do łapy to nie da się włożyć śrub z drugiej strony ponieważ otwory nie są sobie równe i także śruba na 3/4 długości jest grubsza niż miejsce z gwintem więc przyszło mi założyć tak jak było w oryginale. pozdro Dokładnie kolego tak jak opisujesz.Też przy wymianie wachacza chciałem tą śrube włożyć odwrotnie aby w przyszłości nie odkręcać całej łapy,ale niestety nie dało rady a w tej kwestii nie chciałem poprawiać po fabryce.Być może inni ten jeden otwór w łapie rozwiercali.Ja jednak wyszedłem z założenia że tak jak jest w orginale jest bezpieczniej bo nawet gdyby odkręciła się nakrętka to śruba nie ma możliwości aby wyleciała. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grimm Opublikowano 10 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2012 Hmm, jeśli dobrze pamiętam to też miałem "zabawę" z łapami i śruby bez problemu przełożyłem aby przy kolejnej wymianie nie mordować się. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciek90 Opublikowano 29 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2012 Dzisiaj zakupiłem wahacze górne, które jak zapewniał sprzedawca miały być na łożyskach, no i kupiłem je. Przed montażem chciałem poruszać tulejami, dla porównania czy na łożyskach chodzą lżej. Okazało się że w ogóle tulejami nie można ruszyć, rozebrałem wahacz i okazało się że to zwykły wahacz i na dodatek nie było deka smaru, dlatego tulei nie dało się ruszyć, nasmarowałem oba i zamontowałem i ok, miałem je oddać, ale stare już tak hałasowały że szkoda słów, a po za tym nie zależało mi aż tak na tych łożyskowych wahaczach, ale po co robią ludzi w ch..... ? To link do aukcji STANOWCZO ODRADZAM, ŚCIEMA I TYLE :http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=2153606048&msg=Tw%C3%B3j+e-mail+zosta%C5%82+wys%C5%82any.&msgtoken=048a25b10f8bf5405c1e387864ffa85323220a1444b540a86acf77d00be2ff62 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paweleknowakowski Opublikowano 29 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2012 ale "pozytywa" wystawiałeś ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dominik14 Opublikowano 29 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2012 pisane bylo ze slr robi na lozyskach wiec bylo brac tamte-raptem pare groszy drozsze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciek90 Opublikowano 29 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2012 Nie wystawiłem bo kupiłem po za allegro, a wziąłem te bo miałem blisko i mogłem odebrać osobiście. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paweleknowakowski Opublikowano 29 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2012 ja jak mi wypadnie wymieniać, to te na łożyskach będę wciskał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciek90 Opublikowano 1 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2012 (edytowane) Może te wahacze maja mały plus, zapomniałem napisać że tuleje pracują w teflonie, a nie w gumie, chociaż czy to ma jakieś znaczenie? Edytowane 1 Marca 2012 przez Maciek90 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dominik14 Opublikowano 2 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2012 W teflonie czyli moze ciut dluzej pozyja ale rewelacji bym nie oczekiwal. Co do lozyskowanych fajne sa i tansze tylko niech zlapia minimalny luz to wali jak cholera a w tradycyjnych stuki nasilaja sie stopniowo i sa gluche. U mnie w lozyskowanym ktory przesmigal ponad 80tys km luz byl moze z 1/3 mm a walilo ze szok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maykii Opublikowano 7 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2012 Witam co powiecie na temat tych wachaczy ? http://allegro.pl/nowy-przedni-wahacz-gorny-primera-p10-p11-prawy-i2152972407.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RAAAD Opublikowano 7 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2012 Dużo osób bierze te wahacze na łożyskach. Sam je mam i bardzo sobie chwalę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maykii Opublikowano 7 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2012 W takim razie zamówię chyba od razu obydwa i będę miał z głowy Jeszcze od razu wymienie łożyska zwrotnic i będzie cód miód i orzeszki Dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RAAAD Opublikowano 8 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2012 Pamiętaj żeby po wymianie wahaczy pojechać na zbieżność kół Sprawdzałem tel i mam te same wahacze Spytaj sie może ci opuści trocha na wahaczach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maykii Opublikowano 12 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2012 Spoko o takich żeczach z reguły się pamięta :)Narazie prawe koło leży w negatywie... Dzięki za odpowiedzi jutro zamawiam wahacze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek_S Opublikowano 23 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2012 Pamiętaj żeby po wymianie wahaczy pojechać na zbieżność kół Po wymianie górnych wahaczy nie trzeba robić zbieżności. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maykii Opublikowano 23 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2012 Po wymianie górnych wahaczy nie trzeba robić zbieżności. Owszem nie trzeba jeśli długość nowego wahadła jest taka sama jak starego Po za tym wymienie jeszcze łożyska zwrotnic i dla pewności pojadę na zbieżność Nie chciałbym mieć jakiejś przygody w ciasnym zakręcie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RAAAD Opublikowano 23 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2012 Piotrek S może dla ciebie nie trzeba. Cały czas czytałem na forum że nie trzeba ,aż sam się nie przekonałem się na własnej skórze wymieniłem wahacze górne L/P . I jeździłem aż się zdziwiłem jak na oponach zbieżność się zmieniła. Miałem przegląd to była różnica na zbieżności. I teraz wiem że trzeba ustawiać przy wymianie wahaczy .Bo końcówki drążków to wiadomo że się zmienia przy wymianie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.