wojtus Opublikowano 28 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2014 pytam bo kupowanie używanej turbiny do td po przebiegu 250-300 chyba jest bez sensu, zdecydowanie sensowniej zdobyć świeższa z TDI Mam porzucone ETI na palecie, od biedy jakąś fotkę mogę zrobić. Moja turbina z ETI ma większy przebieg Wiek nie jest dziś gwarancją niczego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 28 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2014 co by nie mówić to późniejszy rocznik i z mniszym przebiegiem jednak oznacza że jest szansa że będzie w lepszym stanie niż starsze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtus Opublikowano 28 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2014 co by nie mówić to późniejszy rocznik i z mniszym przebiegiem jednak oznacza że jest szansa że będzie w lepszym stanie niż starsze Nie wierzę w przebiegi Stan się liczy. Szukałbym sprawnej i bez kombinacji, inaczej zrobi się wyścig zbrojeń Jak już kombinować to ze zmienną geometrią. Moje pojeście jest dziwne. ale stare turbiny jakby były lepsze - 98'' 2.8 do dzis nie ruszana, 04'' 2.7 przy 380tys. regeneracja, 06'' 2.5 poci się przy przebiegu 83 tys., wszystkie zwykłe tzn. bez VTG. Każdy silnik ten sam olej, tylko trochę innych niewiadomych za dużo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 30 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2014 Stan się liczy. Szukałbym sprawnej i bez kombinacji, inaczej zrobi się wyścig zbrojeń a to się daje tak łatwo ocenić, bez rozkręcenia? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtus Opublikowano 31 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2014 W sprawnej luz jest minimalny, ledwo wyczuwalny - ułamki milimetra, dziesiątka mm to według mnie max. Luz "wzdłużny" wirnika dużo mniejszy od, osiowego - mamy dzwignię/przesunięcie. Mogę minimalne odgiąć wirnik, wsunąć/wysunąć wirnik ciężko będzie. I nie będzie myta i picowana... jak sprężarka ktorą kiedyś dostałem, pełną piasku Lepiej czasem kupić zasyfioną. Trzeba mieć też trochę szczęścia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 1 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2014 turbina od TDI do TD nie będzie pasowała, ze względu na pompę podciśnienia ... w TD jest za altkiem i rura się nie zmieści, dlatego w TD turbo ma od razu kolanko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtus Opublikowano 2 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2014 Łapa do klimy i tam dać alternator, ewentualnie samą pompę podcisnienia. Tylko znów kombinacje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 2 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2014 za mały współczynnik fajności żeby tak się bawić dla tej turbinki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siara74 Opublikowano 3 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2014 o pomysl o lepszej -fajniejszej + cooler może od 3.0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 4 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2014 pomyśleć mogę ... puki co to na razie tylko odnośnie sprawdzania turbiny to proszę wszystko jasne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.