lemmy69 Opublikowano 30 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2015 Kurcze, gdzieś kiedyś opisałem co do mm różnice pomiędzy T1 a obydwoma wersjami T2 ... ale nie podjąłbym się odszukania tego Mogłem niedawno kupić "hurtowo" 2 ładne, długie ramy od T2 w baaaaardzo atrakcyjnych cenach, ale klienci się wycofali więc odpuściłem sobie taką "lokatę kapitału" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Badger1s Opublikowano 30 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2015 Nie planuje zmieniac, bo moja byla w dobrym stanie. Miałem stłuczke, ale nie trzeba musze mierzyć, na oko widać,że "troche" przesunieta.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemmy69 Opublikowano 30 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2015 mogła się tylko buda na ramie przesunąć ... u mnie buda trzyma się tylko na przednich śrubach będzie to widać w okolicach zderzaków, one są mocowane do ramy, chociaż przy stłuczce pewnie się zdeformowały na początek zmierz odległości między przednimi a tylnymi kołami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Badger1s Opublikowano 30 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2015 Na samym przodzie przy tym pasie przesunela sie trochę, widac to na tych wzmocnieniach , jutro zdjęcia porobie. Bo w przedni prawy rog dostalem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Markiej Opublikowano 30 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2015 Mogłem niedawno kupić "hurtowo" 2 ładne, długie ramy od T2 w baaaaardzo atrakcyjnych cenach, ale klienci się wycofali więc odpuściłem sobie taką "lokatę kapitału" oj ty może by się chętni znaleźli Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DanielZ Opublikowano 30 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2015 Mogłem niedawno kupić "hurtowo" 2 ładne, długie ramy od T2 w baaaaardzo atrakcyjnych cenach, ale klienci się wycofali więc odpuściłem sobie taką "lokatę kapitału" Poczekaj jeszcze będzie okazja , po co na zapas kupować Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fred77 Opublikowano 3 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2015 Kiedyś wspominałem o cynkowaniu ramy. Ktoś pisał, że się nie da i w ogóle, że to trudne itp. A jednak wychodzi na to, że się da. Na filmie rama chyba od Patrola. Widać, że aby wyczyścić ramę od wewnątrz wystarczy wyciąć otwory pozwalające na wypiaskowanie wnętrza profili zamkniętych. A potem te otwory zaspawać. Dlatego według mnie warto ramę ocynkować. JEst to pracochłonne ale jeżeli ktośchce mieć samochó na lata do ta się to zrobić. http://patrykstal.pl/patrol-na-zawsze-wersja-2-czesc-1/ Chciałbym żeby kiedyś udało mi się Terrano tak rozgrzebać i naprawić wszystko od podstaw. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Badger1s Opublikowano 3 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2015 (edytowane) A @Łysy czasem nie ocynkował swojej ramy? zobacz w dziale Terenowe, tam sa zdjecia prac z jego odbudowy Edytowane 3 Maja 2015 przez Badger1s Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
łysy Opublikowano 3 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2015 Tak dokładnie jak mówisz ocynkowałem swoją ramę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fred77 Opublikowano 4 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2015 Tak dokładnie jak mówisz ocynkowałem swoją ramę Ale jak? Zawiozłeś do ocynkowni przygotowaną wcześniej i gruntownie wyczyszczoną od zewnątrz i od środka ramę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
łysy Opublikowano 5 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2015 Dałem do piaskowania z zewnątrz i wewnątrz a później do ocynku ogniowego i jest ogniowy Dałem do piaskowania z zewnątrz i wewnątrz a puźniej do ocynku ogniowego i jest git Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gtgsquad Opublikowano 7 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2015 A jak oni położyli ocynk ogniowy od środka ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
łysy Opublikowano 7 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2015 (edytowane) Jest zatopiona w wannie czyli kąpana, na ramę weszło 28 kiko ocynku, o tyle więcej ważyła przy odbiorze Edytowane 8 Maja 2015 przez lemmy69 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wilmanek Opublikowano 2 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2016 Podaj kolego do siebie kontakt bo mam podobny dylemat z ramą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemmy69 Opublikowano 9 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2016 Joł Rama @Wilmanka będzie naprawiana w przyszłym roku, nie ma aż takiej tragedii żeby trzeba było operować natychmiast Póki co musisz unikać terenu i przeżyje do wiosny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzech Opublikowano 18 Czerwca 2023 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2023 Koledzy auto Ford Maverick 2.7 d, rok 1996, wersja long. Dopadła mnie mocna korozja ramy. Wrzucam zdjęcia jest to lewa tylna część ramy przy nadkolu od strony kierowcy. Stuka podczas jazdy. Chcę raczej auto naprawić niż ze złomować. Jestem zielony w samochodach Co z tym mogę zrobić? Spawać, zmieniać ramę, zmieniać część ramy, gdzie i za ile?Pozdrawiam załamany Grzegorz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzemik Opublikowano 22 Czerwca 2023 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2023 Najlepiej wymienić ramę. Znaleźć jakąś w dobrym stanie. Wyczyścić .Dać do ocynkowania. Przełożyć do samochodu i cieszyć się prawie dożywotnią wiecznością samochodu , a przynajmniej ramy. To co widać na zdjęciu da się naprawić , ale za chwilę coś takiego pojawi się z drugie strony. Weź młotek i popukaj w różnych miejscach ramy . Zobaczysz czy jest sens naprawiać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzech Opublikowano 27 Czerwca 2023 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2023 Dzięki. Właśnie o to chodzi, że machanicznie auto i silnik jest suoer sprawne, dlatego nie chciałbym złomować. Znalazłem w necie ramę niby piaskowana i naprawiona tam gdzie była potrzeba oraz pomalowana 2 razy farbą.Cena przyzwoita może warto się zainteresować w takim razie.Robię 3 tys. Km rocznie, głównie w koło komina i na ryby.Tak więc posłucham twoich rad i będę kombinował z zmianą ramy.Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzemik Opublikowano 27 Czerwca 2023 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2023 Ja sprzedałem niedawno Navarę z powodu ramy . Samochód sprawny technicznie , ale rama wymagała wymiany. Niestety ramy w dobrym stanie nie da się kupić. Odbudować się da. Od 5 lat była naprawiana miejscowo i bałem się , że już niedługo trzeba będzie wracać do tych miejsc sprzed 5 lat. Moja rada: po każdej zimie , po jazdach w terenie , płukać ramę Karcherem w środku. Udrażniać otwory w dolnej części ramy, tak żeby sól, błoto ,woda mogła wypłynać. I konserwować wnętrze ramy płynnymi środkami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.