Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Specyfikacje i zmiany w wyposażeniu


Gość tata
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, mój I-Way z 2010 również posiada przyciemnione szyby, przesuwaną kanapę z rzepami a materiału maskującego brak, gdyby nie to forum to nie wiedziałbym, że w ogóle czegoś brakuje :dribble:

 

 

Przy okazji zapytam, czy orientuje się ktoś czy dostępny jest w serwisie i za ile plastikowy klips(ogranicznik klamry pasa bezpieczeństwa)? ponieważ mój poległ w starciu z drzwiami a szukanie pasa przy podłodze jest denerwujące :thumbsdown:

W moim oderwały sie dwa z przodu,samochód na gwarancji zgłosiłem w serwisie.Odpowiedź była taka że nie występuje taka część,więc wymienili pasy bezpieczeństa koszt ok 1500 pln zciągali z Holandii(oczywiście na koszt serwisu)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W moim oderwały sie dwa z przodu,samochód na gwarancji zgłosiłem w serwisie.Odpowiedź była taka że nie występuje taka część,więc wymienili pasy bezpieczeństa koszt ok 1500 pln zciągali z Holandii(oczywiście na koszt serwisu)

O ile pamiętam to nie miałeś ich od nowości ,a nie "oderwały się",a to zasadnicza różnica.Nikt nie wymieni na gwarancji elementu uszkodzonego mechanicznie(chyba że przez pracownika aso-dlatego trzeba ich sprawdzać!!) Edytowane przez manix
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To samo powiedziano mi w serwisie(integralna część pasa), ale sam ogranicznik od renault kosztuje 18 zł i w przypadku nissanów po prostu łatwiej jest zamontować ogranicznik od większego brata. Tymbardziej jeżeli chcemy to naprawić poza gwarancją :whistle: Niemniej element i tak na zamówienie więc podowiaduję się jeszcze w aso innych marek np. w Toyocie taki ogranicznik to tylko 5 złotych, to już lepsza cena za kawałek plastiku...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Raport z reklamacji tylnej półki w moim I-way:

- ASO zamówiło nową kompletna tylnią półkę!!!! Czekam na telefon żeby podjechac i wymienić ów element. Miłe zaskoczenie i finał akcji z wybrakowaną półką blisko

Edytowane przez gmarcin
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O ile pamiętam to nie miałeś ich od nowości ,a nie "oderwały się",a to zasadnicza różnica.Nikt nie wymieni na gwarancji elementu uszkodzonego mechanicznie(chyba że przez pracownika aso-dlatego trzeba ich sprawdzać!!)

Oderwane ograniczniki zostały wysłane do centrali wraz z foto zrobionym przez serwis.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oderwane ograniczniki zostały wysłane do centrali wraz z foto zrobionym przez serwis.

Cytuję twoje słowa "Zgłosiłem brak ograniczników opadania zaczepów pasów bezpieczeństwa(brak części,nie występuje zamiennik) Wymiana pasów na gwarancji,lecą z Amsterdamu.Koszt ok.2500 zeta. "Zgłosiłeś brak ,nie uszkodzenie.Jeszcze raz powtarzam,nikt nie wymieni uszkodzonej przez właściciela części MECHANICZNIE ,na gwarancji

Sorki za upierdliwość,ale pamiętam temat bo dotyczył też mojego kolegi(fabryczny brak tych klipsów w note)

Edytowane przez manix
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

OT

 

Proponuje adminom wydzielić posty dot. ogranicznika z tego wątku do nowego wątku. Raz że warto a dwa że robi sie miszmasz polkowo-ogranicznikowy

 

Przygód z tylnią półką ciąg dalszy....

 

1. Jakiś czas temu pojechalem do ASO celem złozenia reklamacji (brak łącznika materialowego połka - siedzenia)

2. Reklamacja przyjęta w ASO bez dwóch zdań - pracownicy byli szczerze zdumieni że w IWAY tego nie ma, zrobili pare fotek, zamowienie na nowa polke poszlo do centrali z adnotacją brak łącznika materialowego połka - siedzenia.

3. Telefon, jest nowa półka prosze przyjechac. Szczęsliwy jadę

4. Jadę, podpisuje papiery, wyciągam stara polke, serwisant przy mnie otwiera karton z nową półką i tadadada..... taka sama bez tego łącznika:)

 

5. Dumamy:)

6. A że to była reklamacja więc dostalem nową polką taką samą jak ta dwumiesięczna bedąca przedmiotem reklamacji - normalnie bareja

7. ASO będzie dalej wyjasniac sprawę

8. Do ASO we wrocławiu nie mam zadnych zastrzeżeń. Wszystko ok w przyjemnje atmosferze sie odbywa ale cos czuje że nie dostanę tego co chcę. Widać I-way tak ma co jest kuriozum bo to model lepiej doposazony niz visia i acenta.

 

 

P.S.

Przy okazji dowiedzialem sie ile kosztuje nowa polka.....1500zł!!!

Edytowane przez gmarcin
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

P.S.

Przy okazji dowiedzialem sie ile kosztuje nowa polka.....1500zł!!!

 

Ciekawe czy by sprzedali samochód bez półki 1500zł taniej? :jump: Skoro tyle jest warta?

Edytowane przez notek-a
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

będziesz musiał sobie jednak chyba przyszyć jakąś gustowną szmatkę :dribble: - czyli wróciliśmy do punktu wyjścia - Jak u Bareji :rofl: :rofl: :rofl:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też tak mi się wydaje, ze trzeba wykonać ręczną robotę i doszyć coś ładnego, lub jeździć z dziurką za siedzeniami. W moim notku a kupiłem dwulatka łącznik był naderwany po obu stronach. Zastosowałem metodę tzw. łatki na gorąco. Kupiłem łatkę do zaprasowania żelazkiem i w ten sposób przykleiłem te naderwane końce. Można wykorzystać tą metodę do wykonania łącznika samemu plus trzy rzepy do przypięcia do siedzenia. Życzę powodzenia. Może wreszcie sprowadzą kompletna półkę. Oglądam nowe notki na placu i wszystkie maja te półki chyba , że I-way jest w opcji bez.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gmarcin - poddam ci pomysł rodem z PRL-u.Gadasz na boku z jakimś rozsądnym pracownikiem salonu, wręczasz mu dyskretnie flaszkę, a on zamienia twoją półkę na półkę z tą rozkoszną fałdą z któregoś ze stojących na placu notków. Comprende?

Edytowane przez Dar1962
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moralnie wątpliwa propozycja... My pozbywamy się problemu ale co z właścicielem "okradzionego" autka? Pół biedy jeśli nie będzie czytać tego forum, ale jeżeli trafi na ten wątek to może być nieprzyjemnie :whistle:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moralnie wątpliwa propozycja... My pozbywamy się problemu ale co z właścicielem "okradzionego" autka? Pół biedy jeśli nie będzie czytać tego forum, ale jeżeli trafi na ten wątek to może być nieprzyjemnie :whistle:

Popieram,strasznie niemoralna propozycja.Przede wszystkim nie przyjmowałbym tej nowej półki,jako nie rozwiązującej problemu. Edytowane przez manix
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uuuu Dar,pojechałeś nie po tej stronie co trzeba

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jakoś nie czuję się tym ostracyzmem specjalnie przejęty :rofl: - podałem prostą i zapewne skuteczną metodę pozyskania potrzebnego koledze elementu wyposażenia. Jego sprawą jest, czy ją zastosuje

Edytowane przez Dar1962
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Więc dobrym sposobem na pozyskanie np. kołpaków jest spacer po okolicznym parkingu? Nie lubię "cwaniactwa" i życzę Ci Dar żebyś nigdy nie był stroną poszkodowaną takich "interesów"... chociaż może wtedy byś zmienił zdanie :dribble:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ależ koledzy, serwisy i tak tak robią. Jak klient będzie uparty to podmienią z innego (nawet bez flaszki, nie ma co ich rozpuszczać), może ten następny nie będzie tak drążył tematu.

 

A ja bym im zaproponował zwrot 1500zł w zamian za tę półkę której nie chcę. Ciekawe czy się zgodzą? :shiftyninja:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ale właśnie chodzi o to,aby nie naginać ich do takich praktyk.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

emocje zaczynają opadać, pojawiają się głosy rozsądku :rofl: - po prostu należy żądać do skutku od ASO, które sprzedało półki zgodnej ze specyfikacją auta - jeśli nie są w stanie sprowadzić tej ze szmatą, niech zamienią z innego auta stojącego przy salonie.Jak słusznie zauważył jeden z moich przedmówców, to powszechna praktyka sprzedawców i święte oburzenie jej raczej nie zmieni :rofl:

Edytowane przez Dar1962
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ale właśnie chodzi o to,aby nie naginać ich do takich praktyk.

 

Dokładnie. Nie robią łaski, i tak gwarancja jest okupiona kosztami ze strony klienta, więc bez przesady.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przede wszystkim trzeba sprawdzić, czy ten łącznik nie jest osobną integralną częścią. Może dlatego wyszły takie jaja. Jutro postaram się to sprawdzić u siebie. Oglądał to już ktoś z Was?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tylko,że klient niestety musi też w miarę dokładnie wiedzieć, co odbiera i co powinno być w aucie - przykład: Dustery są sprzedawane na oponach wielosezonowych (patrz letnich)CZekając na auto i studiując pilnie forum Dacii dowiedziałem się,że wielu nabywców poniewczasie zaglądając do zapasu ze zdziwieniem stwierdzało,że opona jest inna (innego producenta, o innym bieżniku - dobrze,że choć rozmiar się zgadzał :rofl: ) niż pozostałe cztery kapcie. Tłumaczenie sprzedawców: koło zapasowe traktowane jest jako awaryjne i dojazdowe,więc i tak producent robi łaskę,że w ogóle daje pełny wymiar a nie jakieś kółko od taczki (inna sprawa,że 4x4 na dojazdówce nigdzie by nie pojechał) i żeby nie wybrzydzać i takie tam. Kiedy sprzedawca poinformował mnie,że auto "się robi" i będzie do odbioru, uzbrojony tą cenną wiedzę poinformowałem go,że życzę sobie aby zapas był identyczny z pozostałymi, bo inaczej nie odbiorę pojazdu. W salonie pierwszym, co sprawdziłem był ten szczegół - o dziwo - auto miało 5 continentali :rofl: - nie wiem, czy tak stało się przypadkiem, czy kompletowali je i skąd. Po odebraniu pojazdu często zaczynają się schody

Edytowane przez Dar1962
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przede wszystkim trzeba sprawdzić, czy ten łącznik nie jest osobną integralną częścią. Może dlatego wyszły takie jaja. Jutro postaram się to sprawdzić u siebie. Oglądał to już ktoś z Was?

To osobny czy inetgralny? :D

Co do praktyk salonów to niestety wszyscy wiemy jak działają... chodzi tylko o to żeby ich do tego nie zachęcać, a ostatecznie to Nissan powinien "płacić" za swoje pomyłki a nie inni użytkownicy :devil:

Swoją drogą dziwne, że w salonie nie potrafili wytłumaczyć o co chodzi skoro dostali złą część, no cóź w końcu są aż 2 warianty półek więc można się pogubić :dribble:

Edytowane przez Corr
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz racje Corr - albo integralny albo osobny. Oczywiście chodziło mi o to, czy nie jest jakoś "mocowany" do półki ale jako część występujący osobno.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...