greg70 Opublikowano 7 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2012 Witam, mój I-Way z 2010 również posiada przyciemnione szyby, przesuwaną kanapę z rzepami a materiału maskującego brak, gdyby nie to forum to nie wiedziałbym, że w ogóle czegoś brakuje Przy okazji zapytam, czy orientuje się ktoś czy dostępny jest w serwisie i za ile plastikowy klips(ogranicznik klamry pasa bezpieczeństwa)? ponieważ mój poległ w starciu z drzwiami a szukanie pasa przy podłodze jest denerwujące W moim oderwały sie dwa z przodu,samochód na gwarancji zgłosiłem w serwisie.Odpowiedź była taka że nie występuje taka część,więc wymienili pasy bezpieczeństa koszt ok 1500 pln zciągali z Holandii(oczywiście na koszt serwisu) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manix Opublikowano 7 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2012 (edytowane) W moim oderwały sie dwa z przodu,samochód na gwarancji zgłosiłem w serwisie.Odpowiedź była taka że nie występuje taka część,więc wymienili pasy bezpieczeństa koszt ok 1500 pln zciągali z Holandii(oczywiście na koszt serwisu) O ile pamiętam to nie miałeś ich od nowości ,a nie "oderwały się",a to zasadnicza różnica.Nikt nie wymieni na gwarancji elementu uszkodzonego mechanicznie(chyba że przez pracownika aso-dlatego trzeba ich sprawdzać!!) Edytowane 7 Lutego 2012 przez manix Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Corr Opublikowano 7 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2012 To samo powiedziano mi w serwisie(integralna część pasa), ale sam ogranicznik od renault kosztuje 18 zł i w przypadku nissanów po prostu łatwiej jest zamontować ogranicznik od większego brata. Tymbardziej jeżeli chcemy to naprawić poza gwarancją Niemniej element i tak na zamówienie więc podowiaduję się jeszcze w aso innych marek np. w Toyocie taki ogranicznik to tylko 5 złotych, to już lepsza cena za kawałek plastiku... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gmarcin Opublikowano 8 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2012 (edytowane) Raport z reklamacji tylnej półki w moim I-way: - ASO zamówiło nową kompletna tylnią półkę!!!! Czekam na telefon żeby podjechac i wymienić ów element. Miłe zaskoczenie i finał akcji z wybrakowaną półką blisko Edytowane 8 Lutego 2012 przez gmarcin Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
greg70 Opublikowano 8 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2012 O ile pamiętam to nie miałeś ich od nowości ,a nie "oderwały się",a to zasadnicza różnica.Nikt nie wymieni na gwarancji elementu uszkodzonego mechanicznie(chyba że przez pracownika aso-dlatego trzeba ich sprawdzać!!) Oderwane ograniczniki zostały wysłane do centrali wraz z foto zrobionym przez serwis. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manix Opublikowano 8 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2012 (edytowane) Oderwane ograniczniki zostały wysłane do centrali wraz z foto zrobionym przez serwis. Cytuję twoje słowa "Zgłosiłem brak ograniczników opadania zaczepów pasów bezpieczeństwa(brak części,nie występuje zamiennik) Wymiana pasów na gwarancji,lecą z Amsterdamu.Koszt ok.2500 zeta. "Zgłosiłeś brak ,nie uszkodzenie.Jeszcze raz powtarzam,nikt nie wymieni uszkodzonej przez właściciela części MECHANICZNIE ,na gwarancjiSorki za upierdliwość,ale pamiętam temat bo dotyczył też mojego kolegi(fabryczny brak tych klipsów w note) Edytowane 8 Lutego 2012 przez manix Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gmarcin Opublikowano 15 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2012 (edytowane) OT Proponuje adminom wydzielić posty dot. ogranicznika z tego wątku do nowego wątku. Raz że warto a dwa że robi sie miszmasz polkowo-ogranicznikowy Przygód z tylnią półką ciąg dalszy.... 1. Jakiś czas temu pojechalem do ASO celem złozenia reklamacji (brak łącznika materialowego połka - siedzenia) 2. Reklamacja przyjęta w ASO bez dwóch zdań - pracownicy byli szczerze zdumieni że w IWAY tego nie ma, zrobili pare fotek, zamowienie na nowa polke poszlo do centrali z adnotacją brak łącznika materialowego połka - siedzenia. 3. Telefon, jest nowa półka prosze przyjechac. Szczęsliwy jadę 4. Jadę, podpisuje papiery, wyciągam stara polke, serwisant przy mnie otwiera karton z nową półką i tadadada..... taka sama bez tego łącznika:) 5. Dumamy:) 6. A że to była reklamacja więc dostalem nową polką taką samą jak ta dwumiesięczna bedąca przedmiotem reklamacji - normalnie bareja 7. ASO będzie dalej wyjasniac sprawę 8. Do ASO we wrocławiu nie mam zadnych zastrzeżeń. Wszystko ok w przyjemnje atmosferze sie odbywa ale cos czuje że nie dostanę tego co chcę. Widać I-way tak ma co jest kuriozum bo to model lepiej doposazony niz visia i acenta. P.S. Przy okazji dowiedzialem sie ile kosztuje nowa polka.....1500zł!!! Edytowane 15 Lutego 2012 przez gmarcin Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
notek-a Opublikowano 15 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2012 (edytowane) P.S. Przy okazji dowiedzialem sie ile kosztuje nowa polka.....1500zł!!! Ciekawe czy by sprzedali samochód bez półki 1500zł taniej? Skoro tyle jest warta? Edytowane 15 Lutego 2012 przez notek-a Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dar1962 Opublikowano 15 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2012 będziesz musiał sobie jednak chyba przyszyć jakąś gustowną szmatkę - czyli wróciliśmy do punktu wyjścia - Jak u Bareji :rofl: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
janio Opublikowano 15 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2012 Też tak mi się wydaje, ze trzeba wykonać ręczną robotę i doszyć coś ładnego, lub jeździć z dziurką za siedzeniami. W moim notku a kupiłem dwulatka łącznik był naderwany po obu stronach. Zastosowałem metodę tzw. łatki na gorąco. Kupiłem łatkę do zaprasowania żelazkiem i w ten sposób przykleiłem te naderwane końce. Można wykorzystać tą metodę do wykonania łącznika samemu plus trzy rzepy do przypięcia do siedzenia. Życzę powodzenia. Może wreszcie sprowadzą kompletna półkę. Oglądam nowe notki na placu i wszystkie maja te półki chyba , że I-way jest w opcji bez. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dar1962 Opublikowano 15 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2012 (edytowane) gmarcin - poddam ci pomysł rodem z PRL-u.Gadasz na boku z jakimś rozsądnym pracownikiem salonu, wręczasz mu dyskretnie flaszkę, a on zamienia twoją półkę na półkę z tą rozkoszną fałdą z któregoś ze stojących na placu notków. Comprende? Edytowane 15 Lutego 2012 przez Dar1962 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Corr Opublikowano 15 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2012 Moralnie wątpliwa propozycja... My pozbywamy się problemu ale co z właścicielem "okradzionego" autka? Pół biedy jeśli nie będzie czytać tego forum, ale jeżeli trafi na ten wątek to może być nieprzyjemnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manix Opublikowano 15 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2012 (edytowane) Moralnie wątpliwa propozycja... My pozbywamy się problemu ale co z właścicielem "okradzionego" autka? Pół biedy jeśli nie będzie czytać tego forum, ale jeżeli trafi na ten wątek to może być nieprzyjemnie Popieram,strasznie niemoralna propozycja.Przede wszystkim nie przyjmowałbym tej nowej półki,jako nie rozwiązującej problemu. Edytowane 15 Lutego 2012 przez manix Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 15 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2012 Uuuu Dar,pojechałeś nie po tej stronie co trzeba Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dar1962 Opublikowano 15 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2012 (edytowane) jakoś nie czuję się tym ostracyzmem specjalnie przejęty - podałem prostą i zapewne skuteczną metodę pozyskania potrzebnego koledze elementu wyposażenia. Jego sprawą jest, czy ją zastosuje Edytowane 15 Lutego 2012 przez Dar1962 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Corr Opublikowano 15 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2012 Więc dobrym sposobem na pozyskanie np. kołpaków jest spacer po okolicznym parkingu? Nie lubię "cwaniactwa" i życzę Ci Dar żebyś nigdy nie był stroną poszkodowaną takich "interesów"... chociaż może wtedy byś zmienił zdanie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
notek-a Opublikowano 15 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2012 Ależ koledzy, serwisy i tak tak robią. Jak klient będzie uparty to podmienią z innego (nawet bez flaszki, nie ma co ich rozpuszczać), może ten następny nie będzie tak drążył tematu. A ja bym im zaproponował zwrot 1500zł w zamian za tę półkę której nie chcę. Ciekawe czy się zgodzą? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 15 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2012 No ale właśnie chodzi o to,aby nie naginać ich do takich praktyk. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dar1962 Opublikowano 15 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2012 (edytowane) emocje zaczynają opadać, pojawiają się głosy rozsądku - po prostu należy żądać do skutku od ASO, które sprzedało półki zgodnej ze specyfikacją auta - jeśli nie są w stanie sprowadzić tej ze szmatą, niech zamienią z innego auta stojącego przy salonie.Jak słusznie zauważył jeden z moich przedmówców, to powszechna praktyka sprzedawców i święte oburzenie jej raczej nie zmieni Edytowane 15 Lutego 2012 przez Dar1962 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
notek-a Opublikowano 15 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2012 No ale właśnie chodzi o to,aby nie naginać ich do takich praktyk. Dokładnie. Nie robią łaski, i tak gwarancja jest okupiona kosztami ze strony klienta, więc bez przesady. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ranger Opublikowano 15 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2012 Przede wszystkim trzeba sprawdzić, czy ten łącznik nie jest osobną integralną częścią. Może dlatego wyszły takie jaja. Jutro postaram się to sprawdzić u siebie. Oglądał to już ktoś z Was? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dar1962 Opublikowano 15 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2012 (edytowane) tylko,że klient niestety musi też w miarę dokładnie wiedzieć, co odbiera i co powinno być w aucie - przykład: Dustery są sprzedawane na oponach wielosezonowych (patrz letnich)CZekając na auto i studiując pilnie forum Dacii dowiedziałem się,że wielu nabywców poniewczasie zaglądając do zapasu ze zdziwieniem stwierdzało,że opona jest inna (innego producenta, o innym bieżniku - dobrze,że choć rozmiar się zgadzał ) niż pozostałe cztery kapcie. Tłumaczenie sprzedawców: koło zapasowe traktowane jest jako awaryjne i dojazdowe,więc i tak producent robi łaskę,że w ogóle daje pełny wymiar a nie jakieś kółko od taczki (inna sprawa,że 4x4 na dojazdówce nigdzie by nie pojechał) i żeby nie wybrzydzać i takie tam. Kiedy sprzedawca poinformował mnie,że auto "się robi" i będzie do odbioru, uzbrojony tą cenną wiedzę poinformowałem go,że życzę sobie aby zapas był identyczny z pozostałymi, bo inaczej nie odbiorę pojazdu. W salonie pierwszym, co sprawdziłem był ten szczegół - o dziwo - auto miało 5 continentali - nie wiem, czy tak stało się przypadkiem, czy kompletowali je i skąd. Po odebraniu pojazdu często zaczynają się schody Edytowane 15 Lutego 2012 przez Dar1962 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Corr Opublikowano 15 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2012 (edytowane) Przede wszystkim trzeba sprawdzić, czy ten łącznik nie jest osobną integralną częścią. Może dlatego wyszły takie jaja. Jutro postaram się to sprawdzić u siebie. Oglądał to już ktoś z Was? To osobny czy inetgralny? Co do praktyk salonów to niestety wszyscy wiemy jak działają... chodzi tylko o to żeby ich do tego nie zachęcać, a ostatecznie to Nissan powinien "płacić" za swoje pomyłki a nie inni użytkownicy Swoją drogą dziwne, że w salonie nie potrafili wytłumaczyć o co chodzi skoro dostali złą część, no cóź w końcu są aż 2 warianty półek więc można się pogubić Edytowane 15 Lutego 2012 przez Corr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ranger Opublikowano 15 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2012 Masz racje Corr - albo integralny albo osobny. Oczywiście chodziło mi o to, czy nie jest jakoś "mocowany" do półki ale jako część występujący osobno. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dar1962 Opublikowano 15 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2012 szmata do półki przymocowana jest na stałe - nie musicie sprawdzać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.